Alsmede omdat een transseksueel waar je het niet aan ziet door jou als een biologische vrouw wordt gezien. Het enige wat jouw waarnemingen zeggen is dat transseksuelen waar je iets aan ziet door jou niet mooi bevonden worden. Het zegt niets over het aantal transseksuelen waar je iets aan ziet ten opzichte van het totale aantal.quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:19 schreef Hardrebel het volgende:
niet vaak..omdat er niet zo veel zijn
Allicht herken je alleen transseksuelen die je lelijk vindt alszijnde een transseksueel. Zo kan ik ook aan statistiek doen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:36 schreef commander het volgende:
[..]
heb je ooit van statistiek en steekproeven enzo gehoord, als alle transseksuelen die ik ooit heb gezien fucking lelijk zijn is de kans groot dat dit opgaat voor een groot deel van de populatie.
Er zijn vele vrouwen die er velemalen erger uit zien! Ga is een halfuurtje in de supermarkt staan en kijk is om je heen! Als transseksueel zal je, zeker als je al wat ouder bent op het moment van de transformatie, altijd wel wat mannelijke trekjes houden. Maar ik denk dat chantal niet mag klagen, ik denk dat er maar weinig mensen zijn die het meteen opvalt!quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:10 schreef commander het volgende:
[..]
[afbeelding]
overigens keek ik even in je fotoboek, en niet om lullig te doen maar gewoon om mijn punt even kracht bij te zetten, iedereen ziet toch ook meteen dat jij eigenlijk een vent bent? Dat bedoel ik dus, het ziet er gewoon eng uit, en volgens mij hebben alle omgebouwde vrouwen dat.
Zo had ik het nog niet bekeken eigenlijk.quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:58 schreef Spacehamster het volgende:
Beseffen jullie wel dat je een trol zit te voeren die last heeft van een klein-pikkie complex en nu zit af te geven op mensen die het hebben van een pikkie niet belangrijk genoeg vonden?
Ach ja... Al dit soort topics worden binnen de korste keren "transseksueel-bashing"... IRL piepen dit soort mensen echter wel anders. Kennelijk is het niet mogelijk op dit forum om eens een serieus topic te voeren en over gevoelens te praten.quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:58 schreef Spacehamster het volgende:
Beseffen jullie wel dat je een trol zit te voeren die last heeft van een klein-pikkie complex en nu zit af te geven op mensen die het hebben van een pikkie niet belangrijk genoeg vonden?
Dank je... Ik merk er gelukkig in het dagelijks leven weinig van. Er zijn weinig mensen die het aan mij afzien.quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:00 schreef supershape het volgende:
[..]
Maar ik denk dat chantal niet mag klagen, ik denk dat er maar weinig mensen zijn die het meteen opvalt!
van mij hoeft dat nog niet. Negeer deze mensen en geef ze niet de kans om je te bashen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:01 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ach ja... Al dit soort topics worden binnen de korste keren "transseksueel-bashing"... IRL piepen dit soort mensen echter wel anders. Kennelijk is het niet mogelijk op dit forum om eens een serieus topic te voeren en over gevoelens te praten.
Wat mij betreft mag hier een slotje op... Tenzij...
Dit zal gelukkig niet gebeuren, ik zal mijn kinderen een fatsoenlijke opvoeding geven zodat ze niet van die halfzachte mietjes worden die op latere leeftijd gaan twijfelen of ze wel een echte vent zijn.quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:54 schreef patricia27 het volgende:
[..]
Voor jou en die anderen die er hier zo achterlijk op reageren hoop ik dat 1 van je kinderen met de tijd zelf ermee aankomt dat hij of zij transsexueel is. Het is altijd zo makkelijk om direct te oordelen he. Zo lang het maar niet in je eigen straatje is. Van mensen zoals jij hoop ik oprecht dat jouw kinderen later hetzelfde overkomt. Dan is het in je eigen straatje en komt zoiets in een keer heel dichtbij. Ben benieuwd of je dan nog zo achterlijk reageerd. 1 op de 10.000 jongens en 1 op de 30.000 meisjes. Het kan ook jullie kind zijn of worden hoor.
Dan is het ineens geen "ver van je bed show" meer.
Ja precies, wat is nou eigenlijk een vrouw.quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:00 schreef supershape het volgende:
[..]
Er zijn vele vrouwen die er velemalen erger uit zien! Ga is een halfuurtje in de supermarkt staan en kijk is om je heen! Als transseksueel zal je, zeker als je al wat ouder bent op het moment van de transformatie, altijd wel wat mannelijke trekjes houden. Maar ik denk dat chantal niet mag klagen, ik denk dat er maar weinig mensen zijn die het meteen opvalt!
Je snapt er niet echt veel van, transseksueel zijn heeft maar weinig met opvoeding te maken.quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:02 schreef commander het volgende:
[..]
Dit zal gelukkig niet gebeuren, ik zal mijn kinderen een fatsoenlijke opvoeding geven zodat ze niet van die halfzachte mietjes worden die op latere leeftijd gaan twijfelen of ze wel een echte vent zijn.
Misvatting... Het heeft niks met opvoeding te maken. Dat is allang wetenschappelijk onderzocht. Helaas is transseksualiteit al aanwezig zodra er een foetus ontstaat. Behandelen met psychotherapie werkt ook niet.quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:02 schreef commander het volgende:
[..]
Dit zal gelukkig niet gebeuren, ik zal mijn kinderen een fatsoenlijke opvoeding geven zodat ze niet van die halfzachte mietjes worden die op latere leeftijd gaan twijfelen of ze wel een echte vent zijn.
Das tenminste iemand die verstandig praat (nou ja schrijft danquote:Op woensdag 2 mei 2007 16:04 schreef supershape het volgende:
[..]
Je snapt er niet echt veel van, transseksueel zijn heeft maar weinig met opvoeding te maken.
Maar als het je niet aanstaat, waarom reageer je dan? leave the topic alone!
quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:02 schreef commander het volgende:
Jij praat over dingen waar je schijnbaar geen kaas van hebt gegeten. Anders zou je ook niet zulke domme en achterlijke uitspraken doen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:02 schreef commander het volgende:
[..]
Dat is zeker zo, hoe veel vrouw je bent hangt volledig af van hoe vrouw je je voelt en of jezelf een beetje als vrouw kunt manifesteren.quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:03 schreef patricia27 het volgende:
[..]
Ja precies, wat is nou eigenlijk een vrouw.
Ga eens halve dag in de stad op een bankje zitten om vrouwen te kijken. Je ziet ze in alle soorten en maten. Groot, klein, dun, dik, knap, lelijk, verslonsd, onverzorgd, enz, enz.
Die zullen er ongetwijfeld wel zijn en ook hier. Maar die kijken wel uit om hier te reageren daarop.quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:07 schreef supershape het volgende:
[..]
maar goed, waar het me eigenlijk om ging, zou iemand ooit verliefd kunnen worden op een transseksueel?
Het mag gek klinken: ikzelf niet!quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:07 schreef supershape het volgende:
[..]
maar goed, waar het me eigenlijk om ging, zou iemand ooit verliefd kunnen worden op een transseksueel?
Op dat punt ben ik ook heel eerlijk. Ik zou ook nooit vallen op een vrouw naar man transsexueel. Want die blijft altijd wel wat vrouwelijke trekjes houden en daar val ik niet op.quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:10 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Het mag gek klinken: ikzelf niet!
Althans dat zeg ik nu... Als het me zou overkomen dat ik iets met een Female-to-Male transseksueel zou krijgen, dan piep ik misschien wel anders.
nu raak je precies de juiste snaar, maar omdat ik niet omgebouwd ben mag ik dat blijkbaar niet zeggen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:12 schreef patricia27 het volgende:
[..]
Op dat punt ben ik ook heel eerlijk. Ik zou ook nooit vallen op een vrouw naar man transsexueel. Want die blijft altijd wel wat vrouwelijke trekjes houden en daar val ik niet op.
Tuurlijk mag je dat wel zeggen, maar het gaat meer om de toon waarop zoiets gezegd word.quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:14 schreef commander het volgende:
[..]
nu raak je precies de juiste snaar, maar omdat ik niet omgebouwd ben mag ik dat blijkbaar niet zeggen.
Eindelijk iemand die het tenminste begrijpt!quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:48 schreef Sargon het volgende:
wat een sentimenteel gelul allemaal, iedereen zou ze lachend nakijken op straat zelfs de open minded mensen hier.
Maar als diegene totaal geen vrouwelijke trekjes zou hebben, dan zou het wel kunnen, toch?quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:12 schreef patricia27 het volgende:
[..]
Op dat punt ben ik ook heel eerlijk. Ik zou ook nooit vallen op een vrouw naar man transsexueel. Want die blijft altijd wel wat vrouwelijke trekjes houden en daar val ik niet op.
Dat het voor jou niks voorstelt betekent niet dat het voor echte mannen ook niets voor zou stellen.quote:Op zaterdag 28 april 2007 08:06 schreef patricia27 het volgende:
Wat stelt mannelijkheid (van de buitenkant dan) nou voor dan. Helemaal niks. Dat is er zo af te poetsen met een paar dingen. Dan blijft er bijna geen spatje man over. Misschien maakt die gedachte veel mannen wel bang als ze een trans zien. Dat ze zien dat mannelijkheid (van de buitenkant dan) geen ene reet voorstelt en er dus makkelijk af is te poetsen met hormonen en nog wat dingen.
Dat ben ik niet met je eens. Ik ken al een tijdje een transseksueel, en inmiddels ken ik haar redelijk goed. En het is gewoon een leuke meid. Niet dat ik verliefd op d'r ben, maar je merkt eigenlijk nergens aan dat ze een man was. qua uiterlijk houdt ze je volledig voor de gek en zie je gewoon een vrouw met alle gevoelens die je als man daarbij kunt krijgen. In het begin is het feit dat ze een man is geweest absoluut een afknapper, maar als je de persoon een beetje leert kennen en je ziet al die typisch vrouwlijke trekjes dan brokkelt je weerstand langzaam af tot op het punt dat je haar ziet als een normale vrouw.quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:48 schreef Sargon het volgende:
wat een sentimenteel gelul allemaal, iedereen zou ze lachend nakijken op straat zelfs de open minded mensen hier.
???quote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:28 schreef supershape het volgende:
[..]
Dat ben ik niet met je eens. Ik ken al een tijdje een transseksueel, en inmiddels ken ik haar redelijk goed. En het is gewoon een leuke meid. Niet dat ik verliefd op d'r ben, maar je merkt eigenlijk nergens aan dat ze een man was. qua uiterlijk houdt ze je volledig voor de gek en zie je gewoon een vrouw met alle gevoelens die je als man daarbij kunt krijgen. In het begin is het feit dat ze een man is geweest absoluut een afknapper, maar als je de persoon een beetje leert kennen en je ziet al die typisch vrouwlijke trekjes dan brokkelt je weerstand langzaam af tot op het punt dat je haar ziet als een normale vrouw.
Vandaar dat ik dit topic ook begonnen ben.
Ik bedoel te zeggen dat je aan haar totaal niet ziet dat ze een man was. Qua uiterlijk doet ze je alleen aan een vrouw denken, terwijl dat feitelijk niet helemaal zo is. Een transsekseel is in dit geval niet veel meer dan een man die een vrouw lichaamlijk immiteerd. Samen met een set vrouwlijke hersens die ze heeft houdt ze me zodanig voor de gek dat ik niet anders kan dan haar als vrouw te zien. Wat ze feitelijk niet is, althans niet lichaamlijk.quote:
Okee.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:51 schreef supershape het volgende:
[..]
Ik bedoel te zeggen dat je aan haar totaal niet ziet dat ze een man was.
Het is denk ik moeilijk voor iemand om over te oordelen als je zelf geen transseksuelen kent. Je ziet sowieso alleen degenen die net niet helemaal aan een vrouw doen denken. De rest valt niet op alszijnde transseksueel...quote:Zei is voor mij zodanig vrouwlijk dat ik er van overtuigd ben dat ze echt een verkeerd lichaam heeft gehad. voorheen vond ik het altijd maar een beetje onzin.
Feitelijk is ze ook geen echte vrouw, maar ze straalt eigenlijk alleen maar vrouwlijkheid uit. En je krijgt soms zo'n zin om haar te versieren of gewoon bij haar te zijn, en dat is best wel een raar gevoel. Dat rare gevoel heb ik ook alleen als ik er met mijn verstand over na ga denken.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:58 schreef BetaWolff het volgende:
Okee.Kennelijk staat het je wel enigszins tegen haar volledig als vrouw te beschouwen, maar gelukkig is het niet zo dat je de indruk hebt dat transseksuelen er op uit zijn om mannen te "misleiden" door hen te laten "denken" dat zij vrouw zijn.
Misschien dat het slechts een beperking van het verstand is. Misschien dat je dat als man zijnde niet wilt aannemen, maar probeer het maar.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:04 schreef supershape het volgende:
[..]
Feitelijk is ze ook geen echte vrouw, maar ze straalt eigenlijk alleen maar vrouwlijkheid uit. En je krijgt soms zo'n zin om haar te versieren of gewoon bij haar te zijn, en dat is best wel een raar gevoel. Dat rare gevoel heb ik ook alleen als ik er met mijn verstand over na ga denken.
[off topic] duhhhhhhh dat is man-eigenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:13 schreef BetaWolff het volgende:
[..]
Misschien dat het slechts een beperking van het verstand is.
Ik vind je een mooie vrouw hoor!quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:02 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Dank je... Ik merk er gelukkig in het dagelijks leven weinig van. Er zijn weinig mensen die het aan mij afzien.
Nee, dat mag niet.quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:23 schreef Hardrebel het volgende:
HET BLIJFT DAN WEL JE KIND MAAR DAAROM MAG JE HET ACHTELIJKE GEDRAG TOCH WEL AFKEUREN?
Als hij maar genoeg geld heeft, is er altijd iemand die dat wil doen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:58 schreef Sargon het volgende:
Als iemand denkt dat hij napoleon is dan ga je hem toch ook niet net zolang ombouwen totdat hij op napoleon lijkt
Nee dat zeg je prima!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:02 schreef JamesBrowny het volgende:
[..]
Ik heb nooit een transsexueel vandichtbij meegemaakt, maar die zijn in het verkeerde lichaam geboren, hersenen van een vrouw, lichaam van een man(verbeter me als ik het fout heb)
Ik snap totaal niet wat je hiermee bedoeld! Wat wil ik niet aannemen?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:13 schreef BetaWolff het volgende:
[..]
Misschien dat het slechts een beperking van het verstand is. Misschien dat je dat als man zijnde niet wilt aannemen, maar probeer het maar.
Wat ik zeg is dat verstand (in het algemeen, dus niet jouw verstand) ook beperkingen heeft, hoewel ik me afvraag of je dat ook zo ziet, omdat veel mannen verstand als leidend beschouwen. Hopelijk zo duidelijk.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:17 schreef supershape het volgende:
[..]
Ik snap totaal niet wat je hiermee bedoeld! Wat wil ik niet aannemen?
Ik weet niet of ik het goed lees en intreperteer, maar ik ben er niet van gediend als je zegt dat mijn verstand beperkt is.
Ik snap het nogsteeds niet, je zegt het volgende:quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:20 schreef BetaWolff het volgende:
[..]
Wat ik zeg is dat verstand (in het algemeen, dus niet jouw verstand) ook beperkingen heeft, hoewel ik me afvraag of je dat ook zo ziet, omdat veel mannen verstand als leidend beschouwen. Hopelijk zo duidelijk.
Wat is een beperking van het verstand? Je quote mij, en reageerd daarop met een verwijzing. Ik snap niet waar je naar verwijst. Ik snap dus ook niet wat ik moet proberen.quote:[b]
Misschien dat het slechts een beperking van het verstand is. Misschien dat je dat als man zijnde niet wilt aannemen, maar probeer het maar.
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:34 schreef supershape het volgende:
[..]
Ik snap het nogsteeds niet, je zegt het volgende:
[..]
Wat is een beperking van het verstand? Je quote mij, en reageerd daarop met een verwijzing. Ik snap niet waar je naar verwijst. Ik snap dus ook niet wat ik moet proberen.
Dat het menselijk verstand zeer beperkt is dat wist ik al, maar ik snap niet wat dat te maken heeft met het stukje dat jij in eerste instantie van mij quotte.
Kennelijk heb je alleen last van dat rare gevoel wanneer je je verstand laat werken. Kennelijk is er iets dat je verstand niet kan bevatten. Ik denk zelf dat dat ook niet nodig is. De tweede zin was luchtig bedoeld. Jammer dat mijn reactie niet begrepen werd en er nu zo'n ophef ontstaat...quote:Dat rare gevoel heb ik ook alleen als ik er met mijn verstand over na ga denken.
De ophef toch wel mee? Ik begreep je reactie totaal verkeerd en voelde me op enige manier toch wel aangevallen, terwijl ik het toch voor een grootdeel met je eens ben.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:41 schreef BetaWolff het volgende:
[..]
[..]
Kennelijk heb je alleen last van dat rare gevoel wanneer je je verstand laat werken. Kennelijk is er iets dat je verstand niet kan bevatten. Ik denk zelf dat dat ook niet nodig is. De tweede zin was luchtig bedoeld. Jammer dat mijn reactie niet begrepen werd en er nu zo'n ophef ontstaat...
Wellicht heb ik me onduidelijk uitgelaten en was het ook niet het juiste moment voor zo'n reactie. Mijn excuses bij deze!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:20 schreef supershape het volgende:
[..]
De ophef toch wel mee? Ik begreep je reactie totaal verkeerd en voelde me op enige manier toch wel aangevallen, terwijl ik het toch voor een grootdeel met je eens ben.
Heb je enig idee waar je precies bang voor bent? (Bang voor lichamelijke aspecten, bang voor reacties uit je omgeving, bang dat de psyche van een trans toch fundamenteel anders is, bang dat je gevoel vals is?quote:En om mezelf extra toe te lichten. Het "rare" gevoel komt hoofdzakelijk uit de fysieke aantrekking die zij op mij heeft. En mijn verstand zegte me: nee nee nee, dat was een man, niks mee beginnen. Mijn gevoel en mijn lijf zeggen heel iets anders. Dat is een hele rare gewaarwording. Het maakt je ook nog is onzeker omdat je eigenlijk niet goed weet wat je er mee moet doen, ik weet ook niet of ik het durf.
Gewoon doen! Punt uit... Iets in je heeft een aantrekkingkracht naar haar toe. Dat ga je toch niet tegen? En waarom zou je je laten weerhouden door reactie van anderen?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:20 schreef supershape het volgende:
[..]
En mijn verstand zegte me: nee nee nee, dat was een man, niks mee beginnen. Mijn gevoel en mijn lijf zeggen heel iets anders. Dat is een hele rare gewaarwording. Het maakt je ook nog is onzeker omdat je eigenlijk niet goed weet wat je er mee moet doen, ik weet ook niet of ik het durf.
Maar ze was helemaal nooit een man. Ze had alleen iets te veel testosteron in d'r bloed, waardoor iedereen d'r net een jongetje vond. En dat heeft ze natuurlijk laten verhelpen, want dat was echt helemaal niks.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:20 schreef supershape het volgende:
En mijn verstand zegte me: nee nee nee, dat was een man, niks mee beginnen.
Als iemand van jongs af aan het niet te ontkennen gevoel heeft Napoleon te zijn, daar suicidaal en depressief door wordt, op een bepaalde manier misschien niet eens een "omgebouwde Napoleon" wil zijn maar toch elke nacht hoopt de volgende ochtend als Napoleon wakker te worden, in z'n puberteit hoopte dat z'n rechterhand in z'n bloes zou blijven steken, zijn hele leven gestreden heeft met z'n Napoleon-zijn, constant bang is te veel als Napoleon over te komen op andere mensen, geen relaties te kunnen aangaan omdat hij alleen op Josephines valt en dan nog enkel als Napoleon, een hekel heeft aan z'n lichaam en verdacht goed Frans spreekt, dan zou ik 't misschien overwegen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:58 schreef Sargon het volgende:
Als iemand denkt dat hij napoleon is dan ga je hem toch ook niet net zolang ombouwen totdat hij op napoleon lijkt
Ben ik met je eens! maar toch, het zit me niet altijd helemaal lekker.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:20 schreef Hildy het volgende:
[..]
Maar ze was helemaal nooit een man. Ze had alleen iets te veel testosteron in d'r bloed, waardoor iedereen d'r net een jongetje vond. En dat heeft ze natuurlijk laten verhelpen, want dat was echt helemaal niks.
Dat je in haar een meisje ziet en "voelt" betekend dat ze dat toch echt is: "echte" mannen kunnen alleen een karikatuur van vrouwelijkheid neerzetten (denk gemiddelde drag-queen). Dus ga gewoon op je gevoel af.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |