Duidelijk antwoord, maar ik zou graag een motivatie hebben. Ik denk namelijk dat het beeld van de transsekseel nogal vertekend is omdat je alleen diegene ziet die je opvallen.quote:
Dat is nu ook precies wat ik bedoel. als je het niet ziet, en je hoort het niet echt......quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:15 schreef Funz het volgende:
Er was laatst een artikeltje over in een weekblad ofzo, maar dat zag er redelijk geslaagd uit, eigenlijk. Zag nauwelijks/niet meer dat 't een man was geweest..
Zal het wel even opzoeken, post 't wel als ik 't vind..
Hoe zou je reageren als het je vriending (of de meid waar je mee aan het daten bent) zegt dat.....quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:20 schreef Funz het volgende:
Ik heb zelf trouwens geen idee, ene kant zóú het geen probleem mogen zijn, het gaat immers om de persoon en zelfs al val je op uiterlijk, als je er niet meteen achter kwam, dan is het toch ook niet (duidelijk) aan het uiterlijk te zien?
Maarja, ik weet het echt niet, het idee vind ik toch wel wat vreemd, no offence.
Dat is waar, maar je wordt niet verliefd op een vrouw omdat ze kinderen kan krijgen,t och?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:13 schreef zquing het volgende:
nee,
ik wil graag kinderen, en dat gaat moeilijk met een omgebouwde man
As I said, in principe hoort het niks uit te maken. Maar op het moment denk ik dat ik er sowieso vreemd op zou reageren in het begin. Hoe ik er verder mee omga, keine Ahnung eigenlijk..quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:22 schreef supershape het volgende:
[..]
Hoe zou je reageren als het je vriending (of de meid waar je mee aan het daten bent) zegt dat.....
ik wordt verliefd op een vrouw omdat ik van haar houd, al zal het dan wel een hele schok zijn als ze geen kinderen krijgen kan. Maar bij een man is het al uitgesloten dat hij kinderen krijgen kan.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:48 schreef supershape het volgende:
[..]
Dat is waar, maar je wordt niet verliefd op een vrouw omdat ze kinderen kan krijgen,t och?
Lekker kortzichtig hoorquote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:36 schreef kriele het volgende:
Nope, eens een man altijd een man.
maar zijn ze uberhaupt wel echte mannen geweest.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:36 schreef kriele het volgende:
Nope, eens een man altijd een man.
'Zo heel overdreven'?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:54 schreef zquing het volgende:
En ik heb een ononerbouwde afkeer tegen transseksuelen, ik heb geen problemen met ze, zolang ze maar niet zo heel overdreven doen
Dat mannelijk uiterlijk ligt ook voor een groot deel aan de leeftijd. Vaak zijn dat de wat oudere transen. Dat zijn ook meer karikaturen van vrouwen. Tegenwoordig is het heel normaal om tussen je 20ste en 30ste dit proces in te stappen. Hoe ouder de trans in kwestie, hoe meer de "vernietiging" door blootgesteld aan testosteron zichtbaar is.quote:Op zaterdag 28 april 2007 08:19 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Zoals TS zegt, alleen degenen die een vrij mannelijk uiterlijk hebben, vallen op.
wanneer gaan we daten teringdwergje?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:11 schreef teamlead het volgende:
ennieweej: als ze aantrekkelijk is, why not? (er vanuit gaande dat de transitie helemaal achter de rug is)
Dat zijn wel 2 totaal verschillende dingen..quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:52 schreef supershape het volgende:
Uit nieuwsgierigheid wil ik het hier over hebben. Vandaag was ik in de stad en zag een travestiet of een transseksueel met haar dochter lopen.
Wat doen transseksuelen precies overdreven?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:54 schreef zquing het volgende:
ik heb geen problemen met ze, zolang ze maar niet zo heel overdreven doen
Hij zal Kelly van der Veer toch niet bedoelenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:05 schreef BetaWolff het volgende:
[..]
Wat doen transseksuelen precies overdreven?
Dat zal dan wel ja. Van Kelly ben ik ook niet echt een fan...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:15 schreef patricia27 het volgende:
[..]
Hij zal Kelly van der Veer toch niet bedoelen![]()
Nee ik ook niet. En dan durven sommigen ook nog te beweren dat Kelly bijdraagt aan de acceptatie van transseksuelen. Echt niet.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:17 schreef BetaWolff het volgende:
[..]
Dat zal dan wel ja. Van Kelly ben ik ook niet echt een fan...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |