Vorig jaar was het elke avond om 23:00 uur, na de coverband in een tent.quote:
Ik dacht dat jij een meisje wasquote:Op dinsdag 3 april 2007 20:03 schreef -skippybal- het volgende:
Wie is Dreher
Wet T-Shirt met Oostblok-meisjes![]()
De eeuwige vloek van de indierock-luisteraar.quote:
Whehe.quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:08 schreef Nosh het volgende:
[..]
De eeuwige vloek van de indierock-luisteraar..
Mwah van mij wordt vaak gedacht dat ik een man benquote:Op dinsdag 3 april 2007 20:08 schreef Nosh het volgende:
[..]
De eeuwige vloek van de indierock-luisteraar..
Dat dacht ik ook.quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mwah van mij wordt vaak gedacht dat ik een man ben
Haha heb ik vaak ook op basis van avatars, maar vaak is het juist zo dat mannen een lekker wijf in hun avatar hebben en vrouwen een mooie man. Zoals ik dusquote:Op dinsdag 3 april 2007 20:11 schreef BOKA het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook.![]()
Maar dat komt meer door je Avatar.
Zolang het maar niet dat laffe festivalbier is wat je in Nederland vindt, ben ik al heel gelukkigquote:Op dinsdag 3 april 2007 20:09 schreef -skippybal- het volgende:!!
Oh en bier![]()
Goedkoop bier![]()
Teveel bier voor te lang![]()
Het is zeker geen laf bier, bovendien kun je het alleen maar in halve liters krijgen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:16 schreef Nosh het volgende:
[..]
Zolang het maar niet dat laffe festivalbier is wat je in Nederland vindt, ben ik al heel gelukkig
Oost-Europa
Dat kost wel iets meer hoor, aangezien je (ik tenminste) niet als een idioot aan één stuk ga lopen zuipen maar gewoon rustig de hele dag en nacht door drinkt.quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:26 schreef -skippybal- het volgende:
Eigenlijk is het best belachelijk. Als je aan het bier gaat kan je voor 7 euro al flink van de kaart zijn![]()
Ambient-muziekje erbij, of iets psytrancerigs en ik zie mezelf er wel een uurtje of wat liggenquote:Op dinsdag 3 april 2007 20:22 schreef BOKA het volgende:
[..]
Het is zeker geen laf bier, bovendien kun je het alleen maar in halve liters krijgen.
Nog wat foto's van vorig jaar:
Dit was in een opblaaskunstwerk (ben de naam ff kwijt), ik vond er niet veel aan, maar volgens mij is het met drugs op heel erg de moeite waard.
[afbeelding]
Als die in het zwembad is ben ik er bij.quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:33 schreef Nosh het volgende:
[..]
Overigens pleit ik nog steeds voor een fok-enclave.
Misschien al op het terrein?quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:53 schreef -skippybal- het volgende:
Weet iemand toevallig een site of iets van een camping in Budapest?
We gaan namelijk 3 dagen eerder om eerst te chillen in de stad, maar hebben dus niks om te slapen.
En het zou bijzonder jammer zijn als we in de metro moeten slapen...
Kan dat?quote:
Volgens mij wel, komt wel vaker voor bij campings.quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:04 schreef -skippybal- het volgende:
Oh ik heb al iets gevonden:
http://www.hallercamping.hu/dutch.html
Alleen snap ik niks van die prijzen... Moet je dan per tent én per persoon betalen
Ik heb pas een boek gekocht met allemaal campings in oost europa, staan er ook een paar in budapest in. Zal straks ff opzoeken voor jequote:Op dinsdag 3 april 2007 20:53 schreef -skippybal- het volgende:
Weet iemand toevallig een site of iets van een camping in Budapest?
We gaan namelijk 3 dagen eerder om eerst te chillen in de stad, maar hebben dus niks om te slapen.
En het zou bijzonder jammer zijn als we in de metro moeten slapen...
quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:36 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ik heb pas een boek gekocht met allemaal campings in oost europa, staan er ook een paar in budapest in. Zal straks ff opzoeken voor je![]()
Dreher = HET Hongaarse bierquote:Op dinsdag 3 april 2007 20:03 schreef -skippybal- het volgende:
Wie is Dreher
dat ding is ultravet! heeft ook in Enschede gestaan. Hopen dat t dit jaar weer @ sziget is danquote:Op dinsdag 3 april 2007 20:22 schreef BOKA het volgende:
[..]
Het is zeker geen laf bier, bovendien kun je het alleen maar in halve liters krijgen.
Nog wat foto's van vorig jaar:
Dit was in een opblaaskunstwerk (ben de naam ff kwijt), ik vond er niet veel aan, maar volgens mij is het met drugs op heel erg de moeite waard.
[afbeelding]
Cocktails uit een emmertje, voor een euro of 10/15 te koop.
[afbeelding]
Dreher is niet iemand. Dreher is erg lekker bierquote:Op dinsdag 3 april 2007 20:03 schreef -skippybal- het volgende:
Wie is Dreher
Sziget stinkt niet! Het heeft gewoon een eigen geur.quote:Op maandag 26 maart 2007 16:47 schreef Bloomsday het volgende:
[..]
Ja, da's waar, maar ik ben er nu al drie keer geweest. Ik stond laatst naast naast de bushalte naast een zwerver die naar Sziget stonk. Zo'n weeïge modder-met-bier-lucht. Toen had ik opeens allemaal flashbacks..
Vorig jaar ben ik niet geweest trouwens.
Rivier!!quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:01 schreef -Mellow- het volgende:
hoe zijn de sanitaire voorzieningen eik daar?
nee dankjequote:
quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:01 schreef -Mellow- het volgende:
hoe zijn de sanitaire voorzieningen eik daar?
Zon er de hele dag op en dan zo rond een uurtje of negen in de avond in die dingen bezoeken.quote:
Neem een goedkoop hotelletje/youth hostel. Ik zit samen met mijn vriendin op de Fortuna Youth Hostel een boot midden op de rivier een klein stukje van Sziget vandaan.quote:
ik heb al campingkaartjes besteld.quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:24 schreef koen_pijl het volgende:
[..]
Neem een goedkoop hotelletje/youth hostel. Ik zit samen met mijn vriendin op de Fortuna Youth Hostel een boot midden op de rivier een klein stukje van Sziget vandaan.
Weet niet, dit wordt ook mijn eerste keer Szigetquote:Op dinsdag 3 april 2007 23:31 schreef -Mellow- het volgende:
[..]
ik heb al campingkaartjes besteld.
achja, ik moet me er maar overheen zetten.
zijn er wel redelijke douches daar?
tja, wat vind je redelijk?quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:31 schreef -Mellow- het volgende:
[..]
ik heb al campingkaartjes besteld.
achja, ik moet me er maar overheen zetten.
zijn er wel redelijke douches daar?
schoon en warm? en t liefst ook kabinesquote:
naja, gezamenlijk is ook te doen. maar ben eens op een festival geweest en daar stonden alleen een maar douchekoppen midden op t terrein waar koud water uitkwam. tja, zo preuts ben ik dan helaas weer welquote:Op dinsdag 3 april 2007 23:52 schreef -Mellow- het volgende:
[..]
schoon en warm? en t liefst ook kabines
Vast al honderd keer gevraagd hoor, maar m'n luiheid verbied me het topic te doorzoeken:quote:Dit was in een opblaaskunstwerk (ben de naam ff kwijt), ik vond er niet veel aan, maar volgens mij is het met drugs op heel erg de moeite waard.
wat was je van plan te gaan gebruiken dan?quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:57 schreef TheArowana het volgende:
[..]
Vast al honderd keer gevraagd hoor, maar m'n luiheid verbied me het topic te doorzoeken:
Hoe zit dat met drugs op sziget? Het lijkt me niet de moeite iets uit NL mee te nemen, en ik ga er niet vanuit dat er daar veel zinnigs te halen is, maar wat kunnen we verwachten?
Die zijn er, gratis zelfs. Er zijn trouwens ook, naast de dixies, gewoon doorspoel wc's.quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:52 schreef -Mellow- het volgende:
[..]
schoon en warm? en t liefst ook kabines
Gisteravond is het er even niet van gekomen, en ik zit nu op stage, maar ik zoek het vanavond even opquote:
quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:57 schreef TheArowana het volgende:
[..]
Vast al honderd keer gevraagd hoor, maar m'n luiheid verbied me het topic te doorzoeken:
Hoe zit dat met drugs op sziget? Het lijkt me niet de moeite iets uit NL mee te nemen, en ik ga er niet vanuit dat er daar veel zinnigs te halen is, maar wat kunnen we verwachten?
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:33 schreef denka het volgende:
[..]
Blowen is geen probleem op het festival en je bent zeker niet alleen. Ik heb vorig jaar op het hele festival jointjes gerookt en gedraaid en geen moment huiverig geweest voor security of wat dan ook. Dus je kan gewoon overal waar je bent wel een jointje roken..![]()
Verder moet je zelf kijken wat je doet met wiet neem je het mee of koop je het daar. Wiet kun je wel goed scoren maar is alleen vrij prijzig en kan het festival behoorlijk duur maken. De kwaliteit is wel te doen. Andere drugs zijn ook wel te verkrijgen maar je moet gewoon ff de juiste mensen vinden. Met xtc moet je enorm voorzichtig zijn omdat er veel zooi wordt verkocht (jaja slechte ervaring met hongaarse xtc) en de speed is ook niet al te best. Daarom neem ik zelf deze middelen mee en hoef dus niet moeilijk te gaan doen..
Discussies of het wel en niet verstandig is om drugs mee te nemen laten we maar achterwege..
ja dat er een zwembad is roeleert echt de pan uitquote:Op woensdag 4 april 2007 09:07 schreef BOKA het volgende:
[..]
Die zijn er, gratis zelfs. Er zijn trouwens ook, naast de dixies, gewoon doorspoel wc's.
Maar het is serieus het beste om naar het zwembad te gaan om je te wassen, er staan namelijk ook douches en daar kan je dan je haren wassen.
Je mag alleen wel maar 5/10 minuten per keer zwemmen, dan wordt je door de nazi-security er weer uit geschopt en mag de volgende groep er in.quote:Op woensdag 4 april 2007 13:38 schreef -Mellow- het volgende:
[..]
ja dat er een zwembad is roeleert echt de pan uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |