quote:
Geen idee, heb ze nooit live gezien, ik weet niet of het nog wat is.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die zijn toch compleet uitgerangeerd?
Je kunt weekkaarten voor het OV in Boedapest kopen waarmee je onbeperkt kunt reizen die betreffende week, werkt ideaal!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:15 schreef Black_Rainbow het volgende:
Dit jaar ook voor het eerst, en gelijk een zeer strakke line-up.
Hoe doet men het btw met vervoer? en dan met name openbaar vervoer, wat is het goedkoopst en wat is handig? ben namelijk ook van plan een weekje eerder te gaan of een weekje langer te blijven om daar de omgeving is te bekijken, beetje boedapest in enzo. Wat is dan de beste oplossing?
De budapestcardquote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:15 schreef Black_Rainbow het volgende:
Dit jaar ook voor het eerst, en gelijk een zeer strakke line-up.
Hoe doet men het btw met vervoer? en dan met name openbaar vervoer, wat is het goedkoopst en wat is handig? ben namelijk ook van plan een weekje eerder te gaan of een weekje langer te blijven om daar de omgeving is te bekijken, beetje boedapest in enzo. Wat is dan de beste oplossing?
Als je dus vanuit het centrum naar sziget gaat dan kun je het beste met de trein gaan, hiervoor koop je zo'n 7 dagen kaart die je elke dag en onbeperkt kan gebruiken. Verder zou ik geen kaartjes kopen voor de trams of bussen, je kan gewoon instappen en bij je bestemming stap je weer fijn uitquote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:15 schreef Black_Rainbow het volgende:
Met die 7-dagen kaart mag je ook gebruik maken van de metro, trams en bussen.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:12 schreef denka het volgende:
[..]
Als je dus vanuit het centrum naar sziget gaat dan kun je het beste met de trein gaan, hiervoor koop je zo'n 7 dagen kaart die je elke dag en onbeperkt kan gebruiken. Verder zou ik geen kaartjes kopen voor de trams of bussen, je kan gewoon instappen en bij je bestemming stap je weer fijn uitMij is nog nooit om een kaartje gevraagd, er zijn geen controleurs en trambestuurder of busbestuurder moet alleen dat ding rijden en doen verder ook niks.
Als jullie met een aantal mensen zijn dan kun je ook een taxi pakken voor die paar euro
kan je daar lachgas kopenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:27 schreef Bloomsday het volgende:
's Avonds naar het drum 'n basshoekje om lachgasballonnen te kopen..
Oh, de herinneringen.
Ja, er stond zo'n obscuur mannetje in een hoekje ballonnen te verkopen voor een prikkie. Ik weet niet of het legaal was. Maar dat is dus al twee of drie jaar geleden, hè.quote:
Drugs zijn daar heel makkelijk te krijgen.quote:
hoe zit t met blowen daar en security?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:52 schreef BOKA het volgende:
[..]
Drugs zijn daar heel makkelijk te krijgen.
Vorig jaar kwam er één of andere gekke Jamaicaan aanzetten met een verhaal dat hij roeiend en lopend naar Boedapest was gekomen.
Daarna vroeg hij of we XTC wilde hebben.
Dé skaband voor al uw trouwerijen en bar mitswa's inderdaad.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die zijn toch compleet uitgerangeerd?
Ik gebruik zelf geen drugs (buiten alcoholquote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:00 schreef -Mellow- het volgende:
[..]
hoe zit t met blowen daar en security?
Blowen is geen probleem op het festival en je bent zeker niet alleen. Ik heb vorig jaar op het hele festival jointjes gerookt en gedraaid en geen moment huiverig geweest voor security of wat dan ook. Dus je kan gewoon overal waar je bent wel een jointje roken..quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:00 schreef -Mellow- het volgende:
[..]
hoe zit t met blowen daar en security?
Ik had alleen zo'n kaartje voor de treinquote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:15 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Met die 7-dagen kaart mag je ook gebruik maken van de metro, trams en bussen.
En de reis er naar boedapest toe? wat is de goedkoopste manier, en wat heeft de beste prijs/kwaliteitsverhouding?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:12 schreef denka het volgende:
[..]
Als je dus vanuit het centrum naar sziget gaat dan kun je het beste met de trein gaan, hiervoor koop je zo'n 7 dagen kaart die je elke dag en onbeperkt kan gebruiken. Verder zou ik geen kaartjes kopen voor de trams of bussen, je kan gewoon instappen en bij je bestemming stap je weer fijn uitMij is nog nooit om een kaartje gevraagd, er zijn geen controleurs en trambestuurder of busbestuurder moet alleen dat ding rijden en doen verder ook niks.
Als jullie met een aantal mensen zijn dan kun je ook een taxi pakken voor die paar euro
Leuk dat ze komen, maar ik blijf het geen festivalband vinden, op Werchter kwam het ook niet helemaal over om 14 uur 's middags.quote:Op maandag 2 april 2007 19:15 schreef ruud.nl het volgende:
TOOL komt ook!
Ik was eigenlijk van plan om dit jaar niet daarheen te gaan, maar NIN en Tool die daar allebei komen, kriebelt het toch gelijk een gek ineens!![]()
Was ook belachelijk dat ze op Werchter zo vroeg geprogrammeerd stonden (voor de 2e keer nota bene...)quote:Op maandag 2 april 2007 19:21 schreef BOKA het volgende:
[..]
Leuk dat ze komen, maar ik blijf het geen festivalband vinden, op Werchter kwam het ook niet helemaal over om 14 uur 's middags.
Ik zie ze liever in een tent.quote:Op maandag 2 april 2007 19:23 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Was ook belachelijk dat ze op Werchter zo vroeg geprogrammeerd stonden (voor de 2e keer nota bene...)
Op Sziget zullen ze ongetwijfeld dagafsluiter zijn op de main, of ze moeten met nog meer hele grote namen komen.![]()
Ook niet op de Hongaarse, maar wel ook op de Italiaanse.quote:Op maandag 2 april 2007 20:23 schreef koen_pijl het volgende:
Op de engelse site staan ze neit, alleen op de Nederlandse...
Ken heel de band niet, maark linkt neit echt gezelligquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:15 schreef -skippybal- het volgende:
Napalm Death ook bevestigd voor de liefhebbers....
Ik niet dus
Eccht gru-we-lijk harde grind/death/black metalquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:17 schreef koen_pijl het volgende:
[..]
Ken heel de band niet, maark linkt neit echt gezellig.
Niet echt mijn ding dusquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:19 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Eccht gru-we-lijk harde grind/death/black metal![]()
quote:!!! (USA)
Coowl! Die zouden op Lowlands komen een paar jaar terug, en toen kwamen ze niet!quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:27 schreef -skippybal- het volgende:
En dit vind ik wel heeeeeeeel vet:
[..]
![]()
![]()
![]()
minus dat death/black metal, Napalm Death is één van de eerste (zo niet DE eerste) grindcore bands en zodoende spelen ze pure old school grindcore.quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:19 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Eccht gru-we-lijk harde grind/death/black metal![]()
quote:Over the last few days still further artists have confirmed for the Jubilee Sziget festival taking place between August 8th and 15th. The latest additions of big international acts on the main stage include Tool, the most influential rock band of the last decade; The Rakes, one of the most popular bands of the new wave of British guitar music; the most refreshing American dance band called !!!; and Laurent Garnier, the almighty French techno-guru who will play live with his band.
Pleymo, a key representative of the French department of nu-metal, rock's most prolific branch in recent years will be playing on the HammerWorld stage, just like the great survivor Napalm Death – formed in 1982 in Birmingham– without whom the rebirth of metal couldn't have possibly taken place.
Ik snap je berichtje niet?quote:
quote:
Je snapt het zelf ook niet?quote:
Jewel, maar ik snap jouw bericht nietquote:
typt, terwijl in de tekst eronder niks hards ofzo staat.quote:
Slaat dan ook op mijn bericht:quote:
Wat weer gaat over Napalm Death.quote:
Bedankt voor de uitlegquote:Op dinsdag 3 april 2007 19:55 schreef BOKA het volgende:
MaJo begrijpt niet waarom je:
[..]
typt, terwijl in de tekst eronder niks hards ofzo staat.
Dat:
[..]
Slaat dan ook op mijn bericht:
[..]
Wat weer gaat over Napalm Death.
Geloof ik
Er kan niet genoeg aandacht voor Napalm Death zijn.quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:57 schreef -skippybal- het volgende:
Napalm Death maakt het hele topic kaput![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |