Gogol Bordello wordt hopelijk net als vorig jaar een feest.quote:Op zondag 18 maart 2007 19:06 schreef -skippybal- het volgende:
Nieuwe namen bekend! hier de grootste:
The Chemical Brothers
The Hives
The Good, The Bad & The Queen![]()
![]()
Festival geslaagd dus!!
Faithless
Gogol Bordello
Gus Gus
The Killers
Leuk, leuk, leuk![]()
Lijkt me dat ze geen onzin er neer pompen. Er staat ook nadrukkelijk bevestigd bij....quote:Op zondag 18 maart 2007 20:53 schreef MaJo het volgende:
Hmm, in hoeverre is festivalinfo te vertrouwen? Zie op de site van Sziget zelf geen namen staan...
Hadden wij ook, moet je ze even een mailtje sturen of bellen en dan is het goed.quote:Op maandag 19 maart 2007 17:27 schreef -skippybal- het volgende:
Ik heb nog steeds geen bevestingsmail gekregen dat de betaling is ontvangen![]()
Kuthongaren...
Is nu een beetje laat om te bellen. Als morgen om 3 uur er nog niks is ga ik ze maar eens contacterenquote:Op maandag 19 maart 2007 17:29 schreef koen_pijl het volgende:
[..]
Hadden wij ook, moet je ze even een mailtje sturen of bellen en dan is het goed.
Ik had ze aan het begin al gelijk gevraagd of ik een bevestiging kon krijgen, die bevestiging duurde wel een paar dagen, terwijl het geld er volgens mij direct op moest staan.quote:Op maandag 19 maart 2007 17:27 schreef -skippybal- het volgende:
Ik heb nog steeds geen bevestingsmail gekregen dat de betaling is ontvangen![]()
Kuthongaren...
waarom?quote:Op maandag 19 maart 2007 17:33 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Is nu een beetje laat om te bellen. Als morgen om 3 uur er nog niks is ga ik ze maar eens contacteren
Zou een beetje jammer zijn als we door dit geintje 60 euro meer moeten betalen...
Het moest in twee weken op hun rekening staan. Maar door wachten op loon enzo konden we het pas donderdag storten. Maja, dan zou het er zeker weten vandaag op moeten staan.quote:Op maandag 19 maart 2007 17:34 schreef BOKA het volgende:
[..]
Ik had ze aan het begin al gelijk gevraagd of ik een bevestiging kon krijgen, die bevestiging duurde wel een paar dagen, terwijl het geld er volgens mij direct op moest staan.
Omdat volgens mij alleen de eerste 1200 kaarten 120 zijn. Daarna 150, als ik het goed begrepen heb.quote:
Oh, kut. Dat wist ik nietquote:Op maandag 19 maart 2007 17:37 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Omdat volgens mij alleen de eerste 1200 kaarten 120 zijn. Daarna 150, als ik het goed begrepen heb.
Zoiets alle muziekfestivals staan in Muziek, maar idd er staat ook weer veel in UVT wat met muziek te maken heeft. Misschien kunnen ze het beste 1 lijn trekken of alles in Muziek of in UVT, maargoed waar trek je een grens en wat zijn je eisen..quote:Op maandag 19 maart 2007 22:51 schreef -Mellow- het volgende:
@ mods: moet dit niet naar UVT?
op deze manier had ik m niet zo snel gevonden. en een hoop anderen ook niet denk ik
ik bedoel maarquote:Op maandag 19 maart 2007 23:08 schreef BOKA het volgende:
Vorig jaar waren er ook twee topics, alleen liep die in UVT een stuk beter dan die hier.
En Sziget is natuurlijk veel meer dan een muziekfestival.![]()
Qua bekende namen hoef je Sziget niet te doen want dat valt uiteindelijk wel mee. Voor muziek kun je beter naar Werchter, Pinkpop, Lowlands, etc.. gaan. Sziget is veel meer dan muziek, het festival is een hele belevingquote:Op dinsdag 20 maart 2007 00:34 schreef MaJo het volgende:
Ik hoop trouwens wel dat er meer goede namen bekend gemaakt worden, dit is wel een beetje matig...
interrailenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:36 schreef mindflick07 het volgende:
Hoe gaan jullie er allemaal heen?
Ik ben van plan om er dit jaar ook heen te gaan, waar moet je op letten enz. heeft iemand nog tips?
Sziget staat er helaas wel bekend om dat er behoorlijk veel wordt gestolen uit tenten, dus laat daar in ieder geval geen waardevolle spullen liggen.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:36 schreef mindflick07 het volgende:
Ik ben van plan om er dit jaar ook heen te gaan, waar moet je op letten enz. heeft iemand nog tips?
Vliegtuigquote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:36 schreef mindflick07 het volgende:
Ja die had ik dus ook al gevondenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:50 schreef -skippybal- het volgende:
Engels ook goed?
Oh is helemaal geen Engels!!![]()
![]()
Ik zag in eerste instantie alleen party arena staan, maar dat vinden ze in Hongarije dus ook hip om te zeggen....quote:
Wij stonden in het blauwe gedeelte op de camping (beetje in het midden ervan), dat was (op het jat-incident na) best goed.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:57 schreef lienelien het volgende:
[..]
ahh, super
Welke plek voor je tentje is trouwens aan te raden?
Ja hoor, wij waren er rond 10/11 uur op de eerste dag en er was nog best wel plaats. Alleen de beste schaduwplaatsen waren wel weg.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:29 schreef -skippybal- het volgende:
Als je gewoon vroeg op de nulde dag komt is er toch wel aardig wat keuze?
Valt wel mee, maar ik weet niet hoe lang ze nog de goedkopere kaarten hebben.quote:
Ja idd, je moet eigenlijk zo vroeg mogelijk op het terrein staan. Volgens mij konden wij er al zelfs twee dagen van tevoren op.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:29 schreef -skippybal- het volgende:
Als je gewoon vroeg op de nulde dag komt is er toch wel aardig wat keuze?
Nee, na een bepaalde datum worden ze pas duurder. Net als Lowlands dus.quote:Op maandag 19 maart 2007 17:37 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Omdat volgens mij alleen de eerste 1200 kaarten 120 zijn. Daarna 150, als ik het goed begrepen heb.
quote:
Camping Ticket
In advance: EUR 120 <Order online!>
From 16th of April: EUR 150
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |