Ja vreemd hequote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:54 schreef -skippybal- het volgende:
Wtf is er met je invoeren knop aan de hand?![]()
Topic dubbel, reactie dubbel
Oh, ik nu ook nietquote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja vreemd heMaar is mijn reactie ook dubbel? Dat zie ik niet.
Vorige keer was het op Lowlands ook om een uur of 12 ´s nachts. Beter dan overdag inderdaadquote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:12 schreef -skippybal- het volgende:
Zet mij er maar bij.
En zo'n meet moet je dan ook gewoon ergens in het begin van de nacht ergens. Veul gezelliger![]()
Onze muzieksmaken liggen echt zo ver van elkaar vandaan.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:16 schreef MaJo het volgende:
En wat betreft wishlists (aangezien het in de andere topics ook gebeurd) lijkt me dit wel leuk voor Sziget:
Damien Rice, Mika, Jack Johnson, The Fratellis, Arcade Fire, the Killers, Kaiser Chiefs, Bloc Party, Muse, White Stripes, Gorillaz, Daft Punk, Death Cab for Cutie, Guillemots, Infadels, Klaxons, Ok Go, Scissor Sisters, We are Scientists. Dat zou echt super zijnVerwacht het op Sziget wel wat kleiner, maar al komen er 5 van dit lijstje dan ben ik al helemaal gelukkig
Doe eens een wishlist danquote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:20 schreef BOKA het volgende:
[..]
Onze muzieksmaken liggen echt zo ver van elkaar vandaan.![]()
Tof lijstjequote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:21 schreef -skippybal- het volgende:
Wishlist:
-knip-
En nog tig die ik vergeet![]()
Als je een beetje tijdig boekt kun je een goedkoop vliegticket krijgen. Iemand had geloof ik voor ¤70,- euro een vliegticket gekocht. Hoewel de prijs inmiddels op (ik dacht) ¤100,- ligtquote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:58 schreef Christine het volgende:
Mits vervoer geregeld kan worden: ik.
Wat metal/hardcorequote:
Radiohead verwacht ik ook niet. Yorke zei laatst dat ze niet meer zouden touren voor het nieuwe album af is.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
Tof lijstjeOok wel wat overeenkomsten: Arcade Fire, Muse en The White Stripes. Radiohead hoop ik ook op maar die verwacht ik daar niet zo snel dus die staat op mijn LL wishlist. Maar zou wel heel vet zijn!
Met al die kuttaxes erbij was die van mij al 140...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
Als je een beetje tijdig boekt kun je een goedkoop vliegticket krijgen. Iemand had geloof ik voor ¤70,- euro een vliegticket gekocht. Hoewel de prijs inmiddels op (ik dacht) ¤100,- ligt
Meen je dit nou serieus of sarcastisch? Ik vind zelf de sfeer het belangrijkste, maar vind het daarnaast ook leuk om wat goede bands mee te pakken. Maar naar Sziget ga ik vooral om te relaxen eerlijk gezegdquote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:15 schreef paarse_paashaas het volgende:
Mensen die voor de muziek naar een festival gaan, dat begrijp ik echt niet.
Ik heb al meerdere festivals bezocht, waaronder Sziget eenmaal, maar ik kan me amper bands herinneren die er toen waren. Ik ga ook veel meer voor de sfeer, de ervaring van zo'n festival dan speciaal voor sommige bands.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Meen je dit nou serieus of sarcastisch? Ik vind zelf de sfeer het belangrijkste, maar vind het daarnaast ook leuk om wat goede bands mee te pakken. Maar naar Sziget ga ik vooral om te relaxen eerlijk gezegd
Ik ga ook voornamelijk voor de sfeer, maar als ik geen bands hoef te zien ga ik wel gewoon op vakantie, een stuk goedkoper.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:18 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Ik heb al meerdere festivals bezocht, waaronder Sziget eenmaal, maar ik kan me amper bands herinneren die er toen waren. Ik ga ook veel meer voor de sfeer, de ervaring van zo'n festival dan speciaal voor sommige bands.
Bij mij is het een mengeling van beidequote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:18 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Ik heb al meerdere festivals bezocht, waaronder Sziget eenmaal, maar ik kan me amper bands herinneren die er toen waren. Ik ga ook veel meer voor de sfeer, de ervaring van zo'n festival dan speciaal voor sommige bands.
Wat heb je dan?quote:Voor 4 euro heb je een complete maaltijd.
Het standaard festival eten, goede vegetarische maaltijden, lekker belegde broodjes en brood van de bakker. Het één is misschien lekkerder dan het anders, of juist meer, maar het is zeker goedkoop en als je goed zoekt ook nog prima te eten.quote:
Ey, ga jij ook eerst naar wacken en dan meteen door naar sziget? Ik ook; lekker twee weken festival (ja, ik ga altijd wat eerder naar wacken)quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:11 schreef BOKA het volgende:
Maar voor de muziek ga ik wel naar Wacken...:P
Ik weet nog niet of ik in één keer door ga, als al mijn vrienden ook naar Wacken gaan wel, zo niet niet dan moet ik terug naar Nederland.quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:15 schreef mjan het volgende:
woeiiii, ik ga ook naar sziget!![]()
[..]
Ey, ga jij ook eerst naar wacken en dan meteen door naar sziget? Ik ook; lekker twee weken festival (ja, ik ga altijd wat eerder naar wacken)![]()
Als je elke dag dezelfde onderbroek aan doet en je niet wast wel ja.quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:47 schreef nozem het volgende:
Een hele week op een festival vertoeven lijkt me ietwat teveel van het goede. Gaat dat niet enorm stinken?
Vetquote:Op donderdag 15 maart 2007 17:05 schreef -skippybal- het volgende:
Kaizers Orchestra is bevestigd volgens festivalinfo![]()
Ik wil ook in de OPquote:Op donderdag 15 maart 2007 17:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Vet
Ik heb in de OP een geruchten danwel bevestigd lijstje gemaakt. Alleen jammer dat je na 3 dagen niet meer kan veranderen![]()
Oehquote:Op zondag 18 maart 2007 19:06 schreef -skippybal- het volgende:
Nieuwe namen bekend! hier de grootste:
The Chemical Brothers
The Hives
The Good, The Bad & The Queen![]()
![]()
Festival geslaagd dus!!
Faithless
Gogol Bordello
Gus Gus
The Killers
Leuk, leuk, leuk![]()
Oeh vetquote:Op zondag 18 maart 2007 19:06 schreef -skippybal- het volgende:
Nieuwe namen bekend! hier de grootste:
The Chemical Brothers
The Hives
The Good, The Bad & The Queen![]()
![]()
Festival geslaagd dus!!
Faithless
Gogol Bordello
Gus Gus
The Killers
Leuk, leuk, leuk![]()
Klikkerdeklikquote:Op zondag 18 maart 2007 19:40 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zijn er meer namen bekend trouwens? De minder bekende kunnen ook interessant zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |