Zo goed?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:54 schreef cerror het volgende:
Soms hè, soms.
Daar ben ik reedsch.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:29 schreef SiemeN het volgende:
Huiswaarts.
RIP aan de nabestaanden. What happened?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:23 schreef Misstique het volgende:
Mijn auto is dood.
Met de nadruk op Wacht.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:24 schreef Misstique het volgende:
En die fuckin wegenwacht laat al anderhalf uur op zich wachten..
Toen ik naar huis reed ging er lampje branden op de display, óf mn accu is leeg, óf een aandrijfriem ofzo is stuk.quote:
Argh. Waarom nou nooit op de heenweg naar 't werk.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:23 schreef Misstique het volgende:
Mijn auto is dood.
Ik ben blij dat ie er pas mee kapte toen ik voor mn huis parkeerde. Anders was ik erg laat thuisgekomen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:29 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Argh. Waarom nou nooit op de heenweg naar 't werk.
Ik heb redelijk weinig problemen gehad met de mijne en heb em echt nodig om naar mn werk te kunnen gaan.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:29 schreef Q. het volgende:
Dat klinkt niet goed. Auto's zijn stom. Altijd kapot. Die van mij wel tenminste. Ding kost klauwen vol geld en ik gebruik hem alleen maar om bier te halen bij de AH omdat die kratten te lomp zijn om die 400 meter op de fiets mee te nemen..
Ik heb ze opgegeten, sorry. Ik had honger. Echt lekker waren ze niet trouwens.quote:
Je wordt bedankt!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb ze opgegeten, sorry. Ik had honger. Echt lekker waren ze niet trouwens.
Ik vind het OV ook niet alles. Vanmorgen kwam ik weer eens te laat op mijn werk. Bij een poging, tegelijk met vele anderen, de trein in te stappen riep de conducteur om "dames en heren, wilt u niet meer instappen.. de trein is vol", om vervolgens de deuren dicht te zwiepen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:32 schreef Q. het volgende:
Ik ben heel erg blij dat ik heel goed met het OV naar mn werk kan (en dat ook ga), daar erger ik me veel minder aan dan aan de auto. Autorijden is stom, zeker als je nog half slaapt. Maar goed, ik heb een hele luxe positie qua OV.
Ik heb het afgelopen half jaar één keer moeten staan en 1x flink vertraging gehad, dat laatste was met De Storm. Niet zo raar.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:41 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Ik vind het OV ook niet alles. Vanmorgen kwam ik weer eens te laat op mijn werk. Bij een poging, tegelijk met vele anderen, de trein in te stappen riep de conducteur om "dames en heren, wilt u niet meer instappen.. de trein is vol", om vervolgens de deuren dicht te zwiepen.
Ik mag hopen van niet, nee.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:50 schreef Q. het volgende:
"Men" zegt nooit mevrouw tegen mij.
Omdat je geen vrouw/transsexueel bent.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:52 schreef Q. het volgende:
En waarom niet?
Weer een illusie minder.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:57 schreef Misstique het volgende:
[..]
Omdat je geen vrouw/transsexueel bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |