Ik meen begrepen te hebben dat Huub wil winnen in dit spel. Dan is populariteit bij medebewoners, kijkers en 10 belangrijk. Ik vermoed dat Huub teveel speelt. Indien hij diepere gevoelens voor Eric heeft zal ik de laatste zijn die daarop negatief reageert.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoezo is dat dan om tv te maken volgens jou? Misschien zijn ze gewoon zo close samen?![]()
Ik weet wel wie je bedoelt, maar dat is voor mij gewoon een nieuweling..... account van februari dit jaarquote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:46 schreef FdW het volgende:
[..]
Als je meegelezen had zou een bijdehandje als jij het weten.
De standaardzin hier is toch: lees cossen, scroll terug ?![]()
Huub en Eric hoeven van mij geen stelletje te gaan vormen hoor!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:52 schreef FdW het volgende:
[..]
Ik meen begrepen te hebben dat Huub wil winnen in dit spel. Dan is populariteit bij medebewoners, kijkers en 10 belangrijk. Ik vermoed dat Huub teveel speelt. Indien hij diepere gevoelens voor Eric heeft zal ik de laatste zijn die daarop negatief reageert.
Heb jij al een lintje van de koningin gekregen?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik weet wel wie je bedoelt, maar dat is voor mij gewoon een nieuweling..... account van februari dit jaar![]()
Beetje jammer joh![]()
Wat een gezeur zeg, laat ze gewoon lekker close zijn als ze dat willen zijn, als het 2 vrouwen waren dan had je de hele dag met je hand op je leuter voor de streams gezeten.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:52 schreef FdW het volgende:
[..]
Ik meen begrepen te hebben dat Huub wil winnen in dit spel. Dan is populariteit bij medebewoners, kijkers en 10 belangrijk. Ik vermoed dat Huub teveel speelt. Indien hij diepere gevoelens voor Eric heeft zal ik de laatste zijn die daarop negatief reageert.
Je bent net JAAP eerst alles zeggen en daarna weer intrekkenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:52 schreef FdW het volgende:
[..]
Nee, mijn vader gisteren welquote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:54 schreef FdW het volgende:
[..]
Heb jij al een lintje van de koningin gekregen?![]()
Dat is dan jouw mening, maar ik denk dat ze echt een click hebben samen en dat hij niet bezig is met het spel op het moment dat hij naast Eric gaat liggen. Dan zoek je er teveel achter naar mijn mening en zijn populariteit bij Eric en Syl zit al wel goed. Juist een goede band kan ook negatief zijn in het spel.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:52 schreef FdW het volgende:
[..]
Uiteindelijk moet je wel zorgen dat de rest opdondert, dus helemaal geliefd moet je je niet maken. En we hebben al gezien dat liefde een spelbreker is in DGK. Tussen Eric en Huub zie ik het dan ook niet snel gebeuren.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:52 schreef FdW het volgende:
[..]
Wel op blijven letten he, datum van inschrijving bij FOK.....quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik weet wel wie je bedoelt, maar dat is voor mij gewoon een nieuweling..... account van februari dit jaar![]()
Beetje jammer joh![]()
Wijze les van Nasty ( nooit gedacht dat ik dat nog eens uit mijn toetsenbord zou krijgen) zet het toch op ignorequote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:54 schreef joop24 het volgende:
[..]
Je bent net JAAP eerst alles zeggen en daarna weer intrekken![]()
![]()
![]()
![]()
Brian en Natasia zijn twee ratten die je he-le-maal gek moet maken. Huub is hier duidelijk niet tegenop gewassen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:39 schreef marky het volgende:
[..]
Ik vind het vreemd dat je dat vooral bij Huub hebt. Als we ervan uit gaan dat BANJ vooral niets laat zien. Wat wil je dan zien???? Als Huub niet bij Syl en Eric is dan doet Eric ook niets dan af en toe uitvallen.
En Syl anzich is niet interessant genoeg die heeft een trekker nodig als Huub die haar af en toe het spel in trekt.
Ik kots op Natasia en Brian maar ik vind ze wel sterke spelers. Zet daar twee ongelofelijke terroristen tegenover en je krijgt de totale oorlog.quote:De hoogmoed die voor Bra en Na treft is veel erger. Ze voelde zich onoverwinnerlijk waar Huub afgelopen donderdag echt hem kneep als een oude dief en Natas de keer ervoor zichzel totaal geen zorgen maakte.
Ook dit is weer een foute veronderstelling.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat een gezeur zeg, laat ze gewoon lekker close zijn als ze dat willen zijn, als het 2 vrouwen waren dan had je de hele dag met je hand op je leuter voor de streams gezeten.
FDW en Vliegende Dutchmanquote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:56 schreef vliegende_dutchman het volgende:
[..]
Huub heeft al zijn kaarten reeds op tafel gelegd. Brian en Natasia zijn twee ratten die je he-le-maal gek moet maken. Huub is hier duidelijk niet tegenop gewassen. Ik zeg: plaats twee nieuwe rebellen die de boel op zijn kop zetten, houd nog frequenter stemrondes en laat de boel weer bruizen. Eric en Snollie, twee semi-hippe nobody's, er zo snel mogelijk uit.
[..]
Ik kots op Natasia en Brian maar ik vind ze wel sterke spelers. Zet daar twee ongelofelijke terroristen tegenover en je krijgt de totale oorlog.
Zet ze in een spiegelpaleis en ze plegen zelfmoord.quote:[..]
Ik kots op Natasia en Brian maar ik vind ze wel sterke spelers. Zet daar twee ongelofelijke terroristen tegenover en je krijgt de totale oorlog.
Jij moet leren lezen Jamandaatjequote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:54 schreef joop24 het volgende:
[..]
Je bent net JAAP eerst alles zeggen en daarna weer intrekken![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:59 schreef joop24 het volgende:
[..]
FDW en Vliegende Dutchman
DUMB AND DUMBER![]()
![]()
![]()
![]()
Ongeletterde boer.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:59 schreef joop24 het volgende:
[..]
FDW en Vliegende Dutchman
DUMB AND DUMBER![]()
![]()
![]()
![]()
lekker tochquote:
En terecht! Een dochter als jij toch nog zodanig in goede banen weten te leiden dat ze een min of meer gerespecteerde FOK!-authoriteit is geworden is zeker een ridderorde waard!quote:
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:56 schreef My_ het volgende:
Hahaha, zo'n fonteintje uit die kop van die kreeft, toen Huub 'm doorkliefde!
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat een gezeur zeg, laat ze gewoon lekker close zijn als ze dat willen zijn, als het 2 vrouwen waren dan had je de hele dag met je hand op je leuter voor de streams gezeten.
Ach, ik ben niet zo'n vis-typeje, maar ik vond het wel een tof gezicht hoe hij die kreeft om zeep holpquote:
Na enige tijd vlakt dat ook gewoon weer af.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:56 schreef vliegende_dutchman het volgende:
Joop Jansen was op de DGK topics wel leuk, maar daar mocht hij dan ook als enige zowat alles schrijven en iedereen beledigen.quote:
Volgens mij zegt hij wederom niks homofoobs.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Beetje jammer joh![]()
Damn, dan hebben ze gisteren zitten liegen, ze zeiden dat het voor wat anders wasquote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:02 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
En terecht! Een dochter als jij toch nog zodanig in goede banen weten te leiden dat ze een min of meer gerespecteerde FOK!-authoriteit is geworden is zeker een ridderorde waard!
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:59 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Zet ze in een spiegelpaleis en ze plegen zelfmoord.
sinds wanneer is een kreeft een vis?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:05 schreef My_ het volgende:
[..]
Ach, ik ben niet zo'n vis-typeje, maar ik vond het wel een tof gezicht hoe hij die kreeft om zeep holp
Ik had nog liever een cap gehad van die kreeft die zo'n fonteintje uit z'n kop kreeg
niemand houd dat vol..............laten we eerlijk zijn ....kijk naar natasia ........die kakt ook in!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Na enige tijd vlakt dat ook gewoon weer af.
Er is geen mens die daar 24 uur per dag ruzie kan/gaat lopen maken.
Zelfs Huub, die een week lang heeft kunnen zien wat voor een walgelijke stukken vuil die Brian en Natasia zijn, en daarna vast van plan was om de TOTALE oorlog aan die twee te verklaren, heeft dat maar heel beperkt volgehouden.
Vuile sadist ben jequote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:05 schreef My_ het volgende:
[..]
Ach, ik ben niet zo'n vis-typeje, maar ik vond het wel een tof gezicht hoe hij die kreeft om zeep holp
Ik had nog liever een cap gehad van die kreeft die zo'n fonteintje uit z'n kop kreeg
Dat was omdat jij erbij was. Later hebben ze het nog eens voor het echie over gedaan.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Damn, dan hebben ze gisteren zitten liegen, ze zeiden dat het voor wat anders was![]()
jammer dat er niet ff een brief bij zat ...dit ze hier meer aan had dan ratje braIn of zo iets dergelijksquote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:06 schreef Mika25 het volgende:
Amanda krijgt een "cozi bag" (wat dat ook moge zijn) zonder afzender? Zou een of ander bedrijf haar dat ding gestuurd hebben voor de naamsbekendheid? Of zou Amanda een fan hebben?
Ik vond het ook knap smerigquote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:05 schreef milk-shake het volgende:
niks voor mij .............die kreeften zo vermoorden![]()
Je begrijpt toch wel wat ik bedoel?!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:06 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
sinds wanneer is een kreeft een vis?![]()
dit zegt genoeg over JOUquote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:10 schreef partyyboyy het volgende:
HAHHAHAHA DIE ENE KREEFT LEEFT NOG EN VINDT HET NIET LEUK DATTIE IN DIE KOKEND HETE PAN MOET!1!1!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:10 schreef partyyboyy het volgende:
HAHHAHAHA DIE ENE KREEFT LEEFT NOG EN VINDT HET NIET LEUK DATTIE IN DIE KOKEND HETE PAN MOET!1!1!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat kan ook zonder CAPs.....quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:10 schreef partyyboyy het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
sorry mam.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat kan ook zonder CAPs.....
Kreeften worden in principe altijd levend gekookt, dus ik snap niet waar je ineens zo'n lol van hebt.
Je erkent dus dat Brian en Natasia sterke spelers zijn.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Na enige tijd vlakt dat ook gewoon weer af.
Er is geen mens die daar 24 uur per dag ruzie kan/gaat lopen maken.
Zelfs Huub, die een week lang heeft kunnen zien wat voor een walgelijke stukken vuil die Brian en Natasia zijn, en daarna vast van plan was om de TOTALE oorlog aan die twee te verklaren, heeft dat maar heel beperkt volgehouden.
Ik zag 'm ..... ze zijn er helemaal wég van !!quote:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat Eric en Huub Sylvia troosten en haar een kus op de wang geven tegelijk. Mooi moment.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:16 schreef Taurus het volgende:
Wat voor foto is 't dan? Die daar bovenop ligt?
Hebben ze bij talpa gedaan. Hij zat eerst in een grote envelop.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:17 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ja, maar had hem niet moeten vouwen!!!!.... volgens Sylvia.
Jep. Deze dus:quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:16 schreef Taurus het volgende:
Wat voor foto is 't dan? Die daar bovenop ligt?
Ik krijg er weer kippevel van Scanquote:
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:22 schreef Veulen het volgende:
ik vind dit echt ziek... Dit hoef ik niet in beeld ook.
Wat is dat daar kicken ze op dierenleed ofzo? Bontjasjes, paarden met te weinig beweging, gevangen salamanders en nou levend gekookte kreeften...
Daar word ik nou echt misselijk van.
Zachte gekookt eitje zeg!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:22 schreef Veulen het volgende:
Dat met die kreeft hoef ik idd ook niet te zien...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:22 schreef Veulen het volgende:
Wat is dat daar kicken ze op dierenleed ofzo? Bontjasjes, paarden met te weinig beweging, gevangen salamanders en nou levend gekookte kreeften...
Kan Sylvia eigenlijk naar de crematie en heeft ze nog goed met haar vader kunnen praten?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:22 schreef Clank het volgende:
Sylvia denkt er over om na de crematie een advertentie voor haar vader in de Telegraaf te zetten en om iedereen te bedanken voor het medeleven.
Die kreeften zijn wel beetje sneu ja. De rest vind ik beetje overdreven, paarden met weinig beweging ook?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:22 schreef Veulen het volgende:
Ik krijg eerder kotsneigingen van dat dikke varken want telkens door het beeld waggeld.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat met die kreeft hoef ik idd ook niet te zien...
Die is vrijdag geloof ik, en ze heeft nog zo`n 6 uur over.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:25 schreef partyyboyy het volgende:
Kan Sylvia eigenlijk naar de crematie en heeft ze nog goed met haar vader kunnen praten?
heel heel mooiquote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:21 schreef Sporti het volgende:
[quote]Op dinsdag 13 maart 2007 17:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jep. Deze dus:
[afbeelding]
[/quo
Ontzettend aardig wat een prachtige kaart !!
Ze heeft nog wel tegen haar vader gepraat, maar hij was niet echt meer aanspreekbaar. Ze heeft niet alles tegen hem kunnen zeggen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:25 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Kan Sylvia eigenlijk naar de crematie en heeft ze nog goed met haar vader kunnen praten?
Heel lullig inderdaad. Maar de persoon zit hopelijk nu te kijken en zal wel genoten hebben van haar reactie.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:24 schreef Clank het volgende:
Sylvia krijgt een mooie ketting, alleen weet ze niet van wie omdat hij los tussen de post zit.
Ik niet, zolang hij zijn shirt aanhoudt.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:26 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Ik krijg eerder kotsneigingen van dat dikke varken want telkens door het beeld waggeld.
Zonder lullig te willen zijn; ze heeft 10 jaar de tijd gehad.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:26 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Die is vrijdag geloof ik, en ze heeft nog zo`n 6 uur over.
En jammer genoeg heeft ze niet meer met haar vader kunnen praten...
Ze gaan elke dag de bak in. En soms zie je ook iemand op de achtergrond bij de paarden (redaktie of eigenaar), dus daar wordt heus wel voor gezorgd. Wat wel zielig is, is dat de paarden weinig contact met mensen en andere paarden hebben...quote:
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:27 schreef My_ het volgende:
[..]
Ze heeft nog wel tegen haar vader gepraat, maar hij was niet echt meer aanspreekbaar. Ze heeft niet alles tegen hem kunnen zeggen.
Het derde deel van haar 12 uur mag ze gebruiken voor de begravenis. De eerste had ze gebruikt voor het bezoek toen hij slecht lag, het tweede toen hij overleden was.
Al heel lang. Die krijg je niet weg. Pas als één van de twee door externe omstandigheden weg moét, of omdat de spelregels wijzigen en er een wegstemming plaats kan vinden, verlaten zij het huis.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:15 schreef vliegende_dutchman het volgende:
[..]
Je erkent dus dat Brian en Natasia sterke spelers zijn.
Niet oordelen zonder dat je op de hoogte bent waarom ze 10 jaar niet met elkaar gepraat hebbenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:28 schreef FdW het volgende:
Zonder lullig te willen zijn; ze heeft 10 jaar de tijd gehad.
Komt anders behoorlijk lullig over. Je weet de reden toch niet. En als ik Sil bekijk is dat niet zomaar.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:28 schreef FdW het volgende:
[..]
Oh gelukkig, weer zo'n genuanceerde mening, vooral omdat je ook weet waar het tussen Sylvia en haar vader over ging...... en ze heeft ook helemaal niet meer geprobeerd nog contact met hem te krijgen voor ze de kooi inging hèquote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:28 schreef FdW het volgende:
[..]
Dus je vindt een kreeft in een pan viezer dan een dikke gast die ruim 200 kilo weegt in een jacuzzi?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik niet, zolang hij zijn shirt aanhoudt.
Jij weet niet wat er gespeeld heeft, dus de opmerking is wel lullig.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:28 schreef FdW het volgende:
[..]
Je bent te emotioneel betrokken.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh gelukkig, weer zo'n genuanceerde mening, vooral omdat je ook weet waar het tussen Sylvia en haar vader over ging...... en ze heeft ook helemaal niet meer geprobeerd nog contact met hem te krijgen voor ze de kooi inging hè![]()
Heeft ze wel hoor net als ik het heb.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:30 schreef Heathen het volgende:
Die kreeften vind ik niet echt kunnen. Maar ja die Amandel heeft kennelijk niets met dieren.
Als het je niet bevalt....... dan ga je toch lekker naar huis?!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:31 schreef vliegende_dutchman het volgende:
[..]
Je bent te emotioneel betrokken.
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als het je niet bevalt....... dan ga je toch lekker naar huis?!
Ik seg ik hauw dr fanquote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als het je niet bevalt....... dan ga je toch lekker naar huis?!
Als je goddomme de achtergrond niet weet, wil je dan aub je smoel houden. Ik erger me de hele tijd al aan jou. Je staat bij mij in negeer modus, maar deze MOET er even uit.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:28 schreef FdW het volgende:
[..]
Maar jij weet net zo goed als ik dat ze voor actie kunnen zorgen. Dat moet je uitlokken door er twee rebellen tegenover te zetten.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Al heel lang. Die krijg je niet weg. Pas als één van de twee door externe omstandigheden weg moét, of omdat de spelregels wijzigen en er een wegstemming plaats kan vinden, verlaten zij het huis.
Dat is de essentie van ten volle leven.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:31 schreef vliegende_dutchman het volgende:
[..]
Je bent te emotioneel betrokken.
Misschien heeft ze ook een boze stiefmoeder gehad (heus, die bestaan nog altijd, ik spreek uit ervaring), die haar het contact met haar Pa nagenoeg onmogelijk maakte.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:28 schreef FdW het volgende:
[..]
Dan nog, waarom pas als haar vader op sterven ligt. Ze vertelde dat ze een enkele poging had gewaagd. Toen dat niet lukte heeft ze het er bij laten zitten. In haar plaats, als je echt iets wilt uitpraten, zou ik meer moeite genomen hebben. Dat heeft op zich niets met de achtergronden op zich te maken.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:30 schreef Ning het volgende:
[..]
Komt anders behoorlijk lullig over. Je weet de reden toch niet. En als ik Sil bekijk is dat niet zomaar.
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als je goddomme de achtergrond niet weet, wil je dan aub je smoel houden. Ik erger me de hele tijd al aan jou. Je staat bij mij in negeer modus, maar deze MOET er even uit.![]()
Is jou kaart al langs gekomen?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als je goddomme de achtergrond niet weet, wil je dan aub je smoel houden. Ik erger me de hele tijd al aan jou. Je staat bij mij in negeer modus, maar deze MOET er even uit.![]()
Wat?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:33 schreef Black_king het volgende:
[..]
Dat is de essentie van ten volle leven.
Silvia heeft verteld dat ze voor ze de kooi inging met hem heeft proberen te praten.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:34 schreef FdW het volgende:
[..]
Dan nog, waarom pas als haar vader op sterven ligt. Ze vertelde dat ze een enkele poging had gewaagd. Toen dat niet lukte heeft ze het er bij laten zitten. In haar plaats, als je echt iets wilt uitpraten, zou ik meer moeite genomen hebben. Dat heeft op zich niets met de achtergronden op zich te maken.
Gaaf, ik wil wel een keer bezichtigen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:34 schreef IkWeetNiets het volgende:
Einde programma in zicht?
[afbeelding]
[afbeelding]
Dit was VOOR de verbouwing.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:34 schreef IkWeetNiets het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Enorm veel geld voor zo'n oerlelijk huis zeg.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:34 schreef IkWeetNiets het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Yep.quote:
Godsamme jij ziet ook alles hè?quote:
Over Syl en haar achtergrond heb ik vanaf haar intrede vaak nagedacht. Als je zo beperkt bent dat je op deze domme wijze negeert, so beequeen it.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zo kan die wel weer...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:37 schreef FdW het volgende:
[..]
Over Syl en haar achtergrond heb ik vanaf haar intrede vaak nagedacht. Als je zo beperkt bent dat je op deze domme wijze negeert, so beequeen it.
Moet jij niet eten?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:37 schreef FdW het volgende:
[..]
Over Syl en haar achtergrond heb ik vanaf haar intrede vaak nagedacht. Als je zo beperkt bent dat je op deze domme wijze negeert, so beequeen it.
Een lelijk huis kan je opknappen, maar het ligt aan een snelweg en de omgeving is ook vrij lelijk. Daarom stond het huis zo lang leeg, niemand wilde het...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:36 schreef Elounda het volgende:
Enorm veel geld voor zo'n oerlelijk huis zeg.
Als je niet weet wat er in het verleden gebeurt is, ga dan niet vertellen dat ze daar 10 jaar de tijd voor heeft gehad lompe boerquote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:28 schreef FdW het volgende:
[..]
Oude screencap w.s.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:34 schreef IkWeetNiets het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Was het geen braakliggend terrein?quote:
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:35 schreef vliegende_dutchman het volgende:
[..]
Wat?
Op een forum meehuilen met de deelneemster aan een reality-show die je niet eens kent?![]()
Met alle respect, maar ik benader het liever wat speltechnischer.
Je snapt wat ik bedoel. Beesten opeten vind ik ook niks mis mee, maar waarom moet het zonder enig eerbied?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:31 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Heeft ze wel hoor net als ik het heb.
Om 6 uur op mn bordje![]()
Maak jij de afspraak met de makelaar, zie ik je bij de Witte Bergen, gaan we samenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:35 schreef Black_king het volgende:
[..]
Gaaf, ik wil wel een keer bezichtigen.![]()
Ow, leuk, mag ik ook mee?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maak jij de afspraak met de makelaar, zie ik je bij de Witte Bergen, gaan we samen![]()
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maak jij de afspraak met de makelaar, zie ik je bij de Witte Bergen, gaan we samen![]()
Paarden zijn geen standaard dieren. Een paard buiten in een bak zetten voor een dag is heus niet genoeg. Het zijn dieren die elke dag minstens een uur actieve beweging moeten hebben. Het is niet voor niets dat regina staat te luchtzuigen. Dat is een teken van stress en verveling. En het is niet voor niets dat dat andere paard weg moest.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:28 schreef Mika25 het volgende:
Ze gaan elke dag de bak in. En soms zie je ook iemand op de achtergrond bij de paarden (redaktie of eigenaar), dus daar wordt heus wel voor gezorgd. Wat wel zielig is, is dat de paarden weinig contact met mensen en andere paarden hebben...
Pa zelf had misschien ook meer moeite kunnen doen. We weten domweg niet wat de achtergrond is.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:34 schreef FdW het volgende:
[..]
Dan nog, waarom pas als haar vader op sterven ligt. Ze vertelde dat ze een enkele poging had gewaagd. Toen dat niet lukte heeft ze het er bij laten zitten. In haar plaats, als je echt iets wilt uitpraten, zou ik meer moeite genomen hebben. Dat heeft op zich niets met de achtergronden op zich te maken.
Het was maar een ondertitel grapje hoor...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:41 schreef vliegende_dutchman het volgende:
[..]
Deze man mag ook gewoon zijn mening uiten. Hoor...........
Dat zeg ik niet, maar ik vind het wel erger om naar te kijken ja, die kreeft.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:30 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Dus je vindt een kreeft in een pan viezer dan een dikke gast die ruim 200 kilo weegt in een jacuzzi?![]()
Nee mop, het was een bestaande ''Villa'', onverkoopbaar, althans, 3 jaar leeggestaan en verbouwd door Johnnieboy.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:39 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Was het geen braakliggend terrein?
Dacht dat dat lelijke prefab ding er iov JdM was neergezet...
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeh, wat moet de makelaar daar wel niet van denken..... Black_king als superwomanizer![]()
Thanxquote:
We doen als of wij de Gooise Vrouwen zijn of zo.quote:Oeh, wat moet de makelaar daar wel niet van denken..... Black_king als superwomanizer
Pff was bang dat je dat zo vergetenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kee dan![]()
Ga ik nu ff de kid ophalen... laters![]()
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kee dan![]()
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
doewiequote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kee dan![]()
Jammer hè niksnutje ?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:43 schreef niksnutje het volgende:
Ik lurk altijd graag ... jammer dat het niveau daalt hier![]()
Psies, ik huur wel een Lamborghini, altijd al een keer willen doen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:44 schreef Elounda het volgende:
[..]
Thanx
[..]
We doen als of wij de Gooise Vrouwen zijn of zo.
Kan ons het schelen.
Waarschijnlijk ben ik een van de ouderen hier. Geloof me dat ik veel levenservaring heb, en ook met situaties zoals van Sylvia, zonder details te kennen. Daarom schrijf ik genuanceerd zonder domme wijsheden zoals die hier door sommigen worden gedebiteerd. Maanden geleden al heb ik me allerlei achtergrond situaties van Sylvia voor de geest proberen te halen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Pa zelf had misschien ook meer moeite kunnen doen. We weten domweg niet wat de achtergrond is.
Het lage niveau komt van een handje vol mensen die hier alleen maar komen om te rellen. Het is jammer dat FOK geen 'ignore lists' heeft in je profile. Forums die op vBulletin of Invision draaien hebben dat standaardquote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:43 schreef niksnutje het volgende:
Ik lurk altijd graag ... jammer dat het niveau daalt hier![]()
Het is dan ook een verdomd mooie...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:45 schreef scanman01 het volgende:
Syl haalde mijin kaartje er nog even tussenuit
Gebruikersnaam: FdWquote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:42 schreef FdW het volgende:
Recentelijk is hier geschreven dat het niveau sterk achteruit is gegaan. Op dat moment kon ik geen oordeel hebben, maar ik denk nu te begrijpen wat bedoeld werd.
Echt onwijs leuk, Scanquote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:45 schreef scanman01 het volgende:
Gaaf hoor... Heel liefquote:
Mooi shot. Ik zat op stream 4 te kijken. Ik hoop dat ze het nog even aan Huub laat zien.quote:
Laterzzzzzzzzzzzzquote:
Lekkah!!!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:46 schreef Black_king het volgende:
[..]
Psies, ik huur wel een Lamborghini, altijd al een keer willen doen.En dan ook nog met twee mooie vrouwen.....
![]()
Ik blijf maar hopen dat het tijdelijk is. Ik zie het nog steeds een beetje als ramptoeristen na de trap van Nena. Als het een tijdje rustig blijft, gaan ze vanzelf wel weer weg .....quote:
Wat is eerbied dan voor jou? een gebedje voordat je het op eet?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:40 schreef Heathen het volgende:
[..]
Je snapt wat ik bedoel. Beesten opeten vind ik ook niks mis mee, maar waarom moet het zonder enig eerbied?
Meestal staan we ook in de negeermodus, maar soms kunnen we ons niet meer beheersen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:47 schreef Black_king het volgende:
[..]
Ik blijf maar hopen dat het tijdelijk is. Ik zie het nog steeds een beetje als ramptoeristen na de trap van Nena. Als het een tijdje rustig blijft, gaan ze vanzelf wel weer weg .....![]()
I second that !quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:49 schreef Elounda het volgende:
[..]
Meestal staan we ook in de negeermodus, maar soms kunnen we ons niet meer beheersen.
We proberen het zo gezellig mogelijk te houden.![]()
Ze is toch wel wat gewendquote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:50 schreef uniekhoorn het volgende:
Goedemiddag!
Amanda heeft al een lamme arm van het kloppen.
er zullen heus ook wel posters zijn die op rottigheid uit zijn, voor de rest vind ik dat iedereen natuurlijk wel zijn/ haar mening mag geven, ook al is die niet hetzelfde als van veel anderen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:47 schreef Black_king het volgende:
[..]
Ik blijf maar hopen dat het tijdelijk is. Ik zie het nog steeds een beetje als ramptoeristen na de trap van Nena. Als het een tijdje rustig blijft, gaan ze vanzelf wel weer weg .....![]()
Het geluid (van de mixer )ookquote:
Wat doe jezelf nu dan?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:52 schreef avonne het volgende:
Kan dat onderlinge geneuzel nou eens ophouden?
Commentaar op de streams, graag, en niet op elkaar
Het lijkt wel een theeclub....quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:42 schreef FdW het volgende:
Recentelijk is hier geschreven dat het niveau sterk achteruit is gegaan. Op dat moment kon ik geen oordeel hebben, maar ik denk nu te begrijpen wat bedoeld werd.
En dan nog zo'n lomp antwoord gevenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:46 schreef FdW het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ben ik een van de ouderen hier. Geloof me dat ik veel levenservaring heb, en ook met situaties zoals van Sylvia, zonder details te kennen. Daarom schrijf ik genuanceerd zonder domme wijsheden zoals die hier door sommigen worden gedebiteerd. Maanden geleden al heb ik me allerlei achtergrond situaties van Sylvia voor de geest proberen te halen.
Okidokie.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:52 schreef avonne het volgende:
Ik zit te wachten op een mod die ingrijpt, dit is echt te gek.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:52 schreef avonne het volgende:
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:45 schreef scanman01 het volgende:
Gelukkig heeft ze deze smakeloze post niet gezien!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:12 schreef scanman01 het volgende:
Toch jammer dat Sylvia de laatste tijd haast niet meer met feestjes mee doet. Ze voelt zich niet helemaal top natuurlijk, maar juist dan kan zo'n feestje misschien wel goed zijn. Sylvia een keer lekker dronken zou ook wel leuk zijn
Net als het mixen; als het er maar echt uitziet.....quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:54 schreef 2live het volgende:
denkt Brian nu ook al dat hij piano kan spelen?![]()
en waarom heb ik zo'n vaag vermoeden dat dat toch wel weer goed komtquote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:54 schreef Mika25 het volgende:
zwarte heks: "er zit iets aan te komen voor me, en ik weet niet hoe dat gaat lopen"
Stemming
Dat je het met respect behandeld, dus het beest niet levend laat koken bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:47 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Wat is eerbied dan voor jou? een gebedje voordat je het op eet?
Het staat Syl stukken beter..quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:55 schreef kleinzusje het volgende:
Heeft Syl de jurk van A-del aan ?
Bij Syl is het flatteusquote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:55 schreef kleinzusje het volgende:
Heeft Syl de jurk van A-del aan ?
Dat ik die post heel anders bedoeld heb dan jij hem uiitlegt moge duidelijk zijn. Alleen zéér triest dat jij voor de tweede keer de drang voelt om die post erbij te halen. Ik vind het zelfs van zo enorm laag niveau dat dit mijn laatste reactie was op een post van jou.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:54 schreef demins het volgende:
[..]
[..]
Gelukkig heeft ze deze smakeloze post niet gezien!![]()
Ze mot poepen?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:54 schreef Mika25 het volgende:
zwarte heks: "er zit iets aan te komen voor me, en ik weet niet hoe dat gaat lopen"
Uhmz...uit die post van scanman blijkt absoluut niet dat hij Sylvia dronken wilt zien terwijl ze in de rouw zit. Denk dat hij meer bedoelt "Sylvia -een keertje- dronken te zien" in z`n algemeenheid. Ze heeft zelf al gezegt dat ze best wel wild is als ze dronken is...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:54 schreef demins het volgende:
Gelukkig heeft ze deze smakeloze post niet gezien!![]()
Ik begreep er uit, dat ze dan misschien wat afleiding en ontspanning zou hebben, niets meer of minder.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:58 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Uhmz...uit die post van scanman blijkt absoluut niet dat hij Sylvia dronken wilt zien terwijl ze in de rouw zit. Denk dat hij meer bedoelt "Sylvia -een keertje- dronken te zien" in z`n algemeenheid. Ze heeft zelf al gezegt dat ze best wel wild is als ze dronken is...
Je doet zelf toch ook mee?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zit te wachten op een mod die ingrijpt, dit is echt te gek.![]()
Het is nog erger dan ik dacht! Je bent nog dom ook!!!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat ik die post heel anders bedoeld heb dan jij hem uiitlegt moge duidelijk zijn. Alleen zéér triest dat jij voor de tweede keer de drang voelt om die post erbij te halen. Ik vind het zelfs van zo enorm laag niveau dat dit mijn laatste reactie was op een post van jou.
Laat maar gaan, hij loopt in elke geval nu nog niet buiten rond en is lekker zoet zo.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:59 schreef Mani89 het volgende:
Waarom wil Brian nou een single opnemen .. die gast zingt nog valser dan alle idols mislukkelingen bijelkaar
populariteit (poging tot)quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:59 schreef Mani89 het volgende:
Waarom wil Brian nou een single opnemen .. die gast zingt nog valser dan alle idols mislukkelingen bijelkaar
En uitstralling heeft ie ook niet met zo'n rattekoppiequote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:59 schreef Mani89 het volgende:
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Je doet zelf toch ook mee?
De manier waarop iemand met een afwijkende mening hier door de "oude garde" wordt bejegend is ook niet altijd even fris hoor.. een béétje de hand in eigen boezem steken kan geen kwaad (en daar bedoel ik niet specifiek jou mee, Beequeen).
Verder begint het op te vallen dat het "gezwaai" aan het toenemen is: mensen die gaan roepen dat ze even de was gaan ophangen, eten koken etc. waarna er minstens vier replies terugkomen met " doei!!"
Dat is dus óók niet de bedoeling. Graag in het SC-topic posten als je graag wilt laten weten dat je (tijdelijk) weg bent.
Een gedichten bundel, een single ... Grootheidswaanzin ten top. laat hem lekker afgaaanquote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je doet zelf toch ook mee?
De manier waarop iemand met een afwijkende mening hier door de "oude garde" wordt bejegend is ook niet altijd even fris hoor.. een béétje de hand in eigen boezem steken kan geen kwaad (en daar bedoel ik niet specifiek jou mee, Beequeen).
Verder begint het op te vallen dat het "gezwaai" aan het toenemen is: mensen die gaan roepen dat ze even de was gaan ophangen, eten koken etc. waarna er minstens vier replies terugkomen met " doei!!"
Dat is dus óók niet de bedoeling. Graag in het SC-topic posten als je graag wilt laten weten dat je (tijdelijk) weg bent.
Natasia is er behoorlijk nerveus om. Ze voelt ook wel aan dat ze zelf erg hard was tegen Silvia met dat carnavalgebeuren.Ze zei net dat ze het er al met Huub over had en dat hij had gezegd dat hij het leuk voor haar vond. Nu moet ze Eric gaan bewerken maar veel zin heeft ze er niet in.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:54 schreef Mika25 het volgende:
Stemming
Zo'n post geeft jouw niveau ook aan. Erg triest.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:00 schreef demins het volgende:
[..]
Het is nog erger dan ik dacht! Je bent nog dom ook!!!
[..]
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:42 schreef FdW het volgende:
Exact. Voor sommigen die veel verdriet hebben wil het wel eens helpen lekker dronken te worden.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:00 schreef Elounda het volgende:
[..]
Ik begreep er uit, dat ze dan misschien wat afleiding en ontspanning zou hebben, niets meer of minder.
Ik vind het dan ook geen smakeloze post.
Je praat al net zo'n poep als je vader!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zo'n post geeft jouw niveau ook aan. Erg triest.
Sorry, ik zal niet meer off-topic gaan trouwens.![]()
Zou het kunnen zijn dat ook hier sprake is van misunderstanding?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Exact. Voor sommigen die veel verdriet hebben wil het wel eens helpen lekker dronken te worden.
Maar goed, ik ga er verder maar niet op in. Is gewoon te triest voor woorden.
ik lach hem niet uit ik lach omdat het WAAR is .. en ook wel grappigquote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:08 schreef vliegende_dutchman het volgende:
[..]
Gert heeft gewoon hardstikke gelijk.
Dat is wel zeker ja. Maar dat demins nu voor de tweede keer de kans ziet die post aan te halen zegt me genoeg over zijn motivatie. Vandaar dat het nu wel genoeg is.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:08 schreef FdW het volgende:
[..]
Zou het kunnen zijn dat ook hier sprake is van misunderstanding?
Maar wat jij daar "leuk" aan vindt ontgaat me!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Exact. Voor sommigen die veel verdriet hebben wil het wel eens helpen lekker dronken te worden.
Maar goed, ik ga er verder maar niet op in. Is gewoon te triest voor woorden.
Ik vind je niet echt zo doordacht. Probeer eens aan te geven waarom je het niet met scanman01 eens bent.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:07 schreef demins het volgende:
[..]
Je praat al net zo'n poep als je vader!
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:10 schreef Riddie het volgende:
Ja jongens dit is wel een typische uitspraak van Amanda ze zoeken een spuitzak, nou ik dacht nu komen de flauwe grappen. Maar nee Amanda roept 'ik weet niet hoe het er ziet, maar ik heb het nog nooit gezien hier'. Dussss
Misschien vindt hij het normaal dat Huub ook zijn best doet?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:12 schreef scanman01 het volgende:
Hoor ik Brian nu zeggen dat het normaal Huub is die alle vrouwen versiert?
Wie heeft er al met drie geneukt dan ?
Owww mei gaaahddd ... Is dit een fake of is he (ben bang van wel) echt ?quote:
Dit is de ergste cap tot nu toe volgens mij, wat eng.quote:
Er is wel wat aan haar tanden 'gesjoept' hoorquote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit is de ergste cap tot nu toe volgens mij, wat eng.
Jaap en Natasja zijn er niet bij nuquote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:13 schreef Black_king het volgende:
Marc krijgt er weer een beetje lol in, geloof ik..... Vond hem eerder wat down....
I hear you brother!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:15 schreef vliegende_dutchman het volgende:
DGK zou beter af zijn zonder Amanda en Erik.
Het zijn echt twee waardeloze spelers die maar een ding doen: eendracht zaaien.
Erik is een overschatte relnischt die zich pas een keer echt heeft doen gelden en Amanda heeft er voor gezorgt dat er niet meer aan persoonlijke spullen mag worden gezeten. Verder bevolken ze een beetje de kapslon en lopen ze een beetje semi-hip te doen. Weg ermee!
Wat voor stemming?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:15 schreef dieenebart het volgende:
[..]
wooooooow....![]()
Dat is schrikken...
Hoe laat gaan ze eten? In verband met de stemming?
kwam dat niet door Jaap? omdat ze aan zijn schoolspullen zaten ..quote:Amanda heeft er voor gezorgt dat er niet meer aan persoonlijke spullen mag worden gezeten.
O... hoezooo!!??quote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:15 schreef pronkjewail het volgende:
De stemming van Nasty gaat erover of ze een uur of 2 het huis uitmag.
Je bent niet alleenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:46 schreef FdW het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ben ik een van de ouderen hier.
Oordelen is makkelijk als het onderwerp niet van zins is de achtergrond voor de camera uit de doeken te doen. Ik geef haar groot gelijk.quote:Geloof me dat ik veel levenservaring heb, en ook met situaties zoals van Sylvia, zonder details te kennen. Daarom schrijf ik genuanceerd zonder domme wijsheden zoals die hier door sommigen worden gedebiteerd. Maanden geleden al heb ik me allerlei achtergrond situaties van Sylvia voor de geest proberen te halen.
Wat is haar gegronde reden ? En ik wil een Brain betoog om dat te bewerkstelligen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:16 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Natasia wil 2 uur om wat te gaan doen??
en hoe staan de zaken er voor ??, ik zou zeggen dat ze het wel kan vergeten maar heb de laatste dagen heel weinig streams gezien en eigenlijk niks over terug gelezenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:16 schreef schatje het volgende:
Natasia wil 2 uur weg.
Ze blijft heel geheimzinng doen hierover. Huub weet het zegt ze, en gaat ook accord. Spannend.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:16 schreef schatje het volgende:
Natasia wil 2 uur weg.
Dat ze dr rijlessen mist waarschijnlijk..quote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat is haar gegronde reden ? En ik wil een Brain betoog om dat te bewerkstelligen.
Met vriendelijke dank..![]()
Dit lijkt wel een na eeuwen opgegraven skelet dat ze wat hebben ingekleurd.quote:
Toen ze nieuw was, was ze nog niet zo brutaal. Ik stoor me ook aan haar bejegening van mensen die iets vragen of iets niet weten.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:35 schreef Elounda het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Zo en nu weer in de negeermodus, ben er ook al de hele dag zoet mee. Wat een bedenkelijk niveau weer.
Dat wilgo de sex mist waarschijnlijk....quote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:18 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Dat ze dr rijlessen mist waarschijnlijk..
Van mij niet. Voor de openbare weg betalen wij belasting.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:15 schreef pronkjewail het volgende:
De stemming van Nasty gaat erover of ze een uur of 2 het huis uitmag.
Wedden dat Wilgo uit zijn plaat is gegaanquote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze blijft heel geheimzinng doen hierover. Huub weet het zegt ze, en gaat ook accord. Spannend.
Een veenlijk ?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dit lijkt wel een na eeuwen opgegraven skelet dat ze wat hebben ingekleurd.
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:12 schreef Heathen het volgende:
[..]
Ik vind je niet echt zo doordacht. Probeer eens aan te geven waarom je het niet met scanman01 eens bent.![]()
Deze tekst, kort na het eerste bezoek van Sylvia aan haar vader (later die avond zou hij overlijden...)quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:12 schreef scanman01 het volgende:
Toch jammer dat Sylvia de laatste tijd haast niet meer met feestjes mee doet. Ze voelt zich niet helemaal top natuurlijk, maar juist dan kan zo'n feestje misschien wel goed zijn. Sylvia een keer lekker dronken zou ook wel leuk zijn
Eensch. Daarom kan niemand hier een absoluut oordeel vellen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Je bent niet alleen![]()
[..]
Oordelen is makkelijk als het onderwerp niet van zins is de achtergrond voor de camera uit de doeken te doen. Ik geef haar groot gelijk.
Jammer dat we dat gesprek niet via de streams hebben kunnen volgen. En dat Huub er op voorhand al mee akkoord gaat is ook jammer.. laat 'r maar even zweten.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze blijft heel geheimzinng doen hierover. Huub weet het zegt ze, en gaat ook accord. Spannend.
Eric en Huub zullen er waarschijnlijk wel weer een hele show van gaan maken, maar zullen het wel door laten gaan, denk ik,quote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:17 schreef Fikkert het volgende:
[..]
en hoe staan de zaken er voor ??, ik zou zeggen dat ze het wel kan vergeten maar heb de laatste dagen heel weinig streams gezien en eigenlijk niks over terug gelezen
zich uit elkaar later trekken door wilgoquote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:16 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Natasia wil 2 uur om wat te gaan doen??
Vast onder het mom van rijvaardigheid behouden, maar dan niet in een auto maar boven op Wilgo.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:19 schreef Yollie het volgende:
Wilgo houdt het niet meer zonder dus moet ze twee uur krijgen om hem even van de nood af te helpen. Lees maar paar dagen terug dat ze wilgo 2 minuten belde, dan is het duidelijk.
Ik heb ook geen flauw idee, maar ik lurk mee in de hoop dat er zo nu en dan een aanwijzing valtquote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:17 schreef Fikkert het volgende:
[..]
en hoe staan de zaken er voor ??, ik zou zeggen dat ze het wel kan vergeten maar heb de laatste dagen heel weinig streams gezien en eigenlijk niks over terug gelezen
Whaahahaa!!quote:
Daarna zijn Amanda en eric nog weggeweest.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:21 schreef Black_king het volgende:
[..]
Eric en Huub zullen er waarschijnlijk wel weer een hele show van gaan maken, maar zullen het wel door laten gaan, denk ik,
Men wil denk ik uit de status-quo na het carnaval debacle.....Anders mag er nooit meer iemand weg uit de kooi....
je huuub is geblokkeerd?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:13 schreef IkWeetNiets het volgende:
gordo = dikke
Als dat het is, waarom zou Huub het dan goed vinden ? Hier gaat het spel toch om? Dan haalt ze Wilgo maar naar de kooi.....quote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:21 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
zich uit elkaar later trekken door wilgo
heeft ze het al een paar keer over gehad
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |