quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:35 schreef vliegende_dutchman het volgende:
[..]
Wat?
Op een forum meehuilen met de deelneemster aan een reality-show die je niet eens kent?![]()
Met alle respect, maar ik benader het liever wat speltechnischer.
Je snapt wat ik bedoel. Beesten opeten vind ik ook niks mis mee, maar waarom moet het zonder enig eerbied?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:31 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Heeft ze wel hoor net als ik het heb.
Om 6 uur op mn bordje![]()
Maak jij de afspraak met de makelaar, zie ik je bij de Witte Bergen, gaan we samenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:35 schreef Black_king het volgende:
[..]
Gaaf, ik wil wel een keer bezichtigen.![]()
Ow, leuk, mag ik ook mee?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maak jij de afspraak met de makelaar, zie ik je bij de Witte Bergen, gaan we samen![]()
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maak jij de afspraak met de makelaar, zie ik je bij de Witte Bergen, gaan we samen![]()
Paarden zijn geen standaard dieren. Een paard buiten in een bak zetten voor een dag is heus niet genoeg. Het zijn dieren die elke dag minstens een uur actieve beweging moeten hebben. Het is niet voor niets dat regina staat te luchtzuigen. Dat is een teken van stress en verveling. En het is niet voor niets dat dat andere paard weg moest.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:28 schreef Mika25 het volgende:
Ze gaan elke dag de bak in. En soms zie je ook iemand op de achtergrond bij de paarden (redaktie of eigenaar), dus daar wordt heus wel voor gezorgd. Wat wel zielig is, is dat de paarden weinig contact met mensen en andere paarden hebben...
Pa zelf had misschien ook meer moeite kunnen doen. We weten domweg niet wat de achtergrond is.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:34 schreef FdW het volgende:
[..]
Dan nog, waarom pas als haar vader op sterven ligt. Ze vertelde dat ze een enkele poging had gewaagd. Toen dat niet lukte heeft ze het er bij laten zitten. In haar plaats, als je echt iets wilt uitpraten, zou ik meer moeite genomen hebben. Dat heeft op zich niets met de achtergronden op zich te maken.
Het was maar een ondertitel grapje hoor...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:41 schreef vliegende_dutchman het volgende:
[..]
Deze man mag ook gewoon zijn mening uiten. Hoor...........
Dat zeg ik niet, maar ik vind het wel erger om naar te kijken ja, die kreeft.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:30 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Dus je vindt een kreeft in een pan viezer dan een dikke gast die ruim 200 kilo weegt in een jacuzzi?![]()
Nee mop, het was een bestaande ''Villa'', onverkoopbaar, althans, 3 jaar leeggestaan en verbouwd door Johnnieboy.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:39 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Was het geen braakliggend terrein?
Dacht dat dat lelijke prefab ding er iov JdM was neergezet...
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeh, wat moet de makelaar daar wel niet van denken..... Black_king als superwomanizer![]()
Thanxquote:
We doen als of wij de Gooise Vrouwen zijn of zo.quote:Oeh, wat moet de makelaar daar wel niet van denken..... Black_king als superwomanizer
Pff was bang dat je dat zo vergetenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kee dan![]()
Ga ik nu ff de kid ophalen... laters![]()
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kee dan![]()
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
doewiequote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kee dan![]()
Jammer hè niksnutje ?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:43 schreef niksnutje het volgende:
Ik lurk altijd graag ... jammer dat het niveau daalt hier![]()
Psies, ik huur wel een Lamborghini, altijd al een keer willen doen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:44 schreef Elounda het volgende:
[..]
Thanx
[..]
We doen als of wij de Gooise Vrouwen zijn of zo.
Kan ons het schelen.
Waarschijnlijk ben ik een van de ouderen hier. Geloof me dat ik veel levenservaring heb, en ook met situaties zoals van Sylvia, zonder details te kennen. Daarom schrijf ik genuanceerd zonder domme wijsheden zoals die hier door sommigen worden gedebiteerd. Maanden geleden al heb ik me allerlei achtergrond situaties van Sylvia voor de geest proberen te halen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Pa zelf had misschien ook meer moeite kunnen doen. We weten domweg niet wat de achtergrond is.
Het lage niveau komt van een handje vol mensen die hier alleen maar komen om te rellen. Het is jammer dat FOK geen 'ignore lists' heeft in je profile. Forums die op vBulletin of Invision draaien hebben dat standaardquote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:43 schreef niksnutje het volgende:
Ik lurk altijd graag ... jammer dat het niveau daalt hier![]()
Het is dan ook een verdomd mooie...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:45 schreef scanman01 het volgende:
Syl haalde mijin kaartje er nog even tussenuit
Gebruikersnaam: FdWquote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:42 schreef FdW het volgende:
Recentelijk is hier geschreven dat het niveau sterk achteruit is gegaan. Op dat moment kon ik geen oordeel hebben, maar ik denk nu te begrijpen wat bedoeld werd.
Echt onwijs leuk, Scanquote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:45 schreef scanman01 het volgende:
Syl haalde mijin kaartje er nog even tussenuit
Gaaf hoor... Heel liefquote:
Mooi shot. Ik zat op stream 4 te kijken. Ik hoop dat ze het nog even aan Huub laat zien.quote:
Laterzzzzzzzzzzzzquote:
Lekkah!!!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:46 schreef Black_king het volgende:
[..]
Psies, ik huur wel een Lamborghini, altijd al een keer willen doen.En dan ook nog met twee mooie vrouwen.....
![]()
Ik blijf maar hopen dat het tijdelijk is. Ik zie het nog steeds een beetje als ramptoeristen na de trap van Nena. Als het een tijdje rustig blijft, gaan ze vanzelf wel weer weg .....quote:
Wat is eerbied dan voor jou? een gebedje voordat je het op eet?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:40 schreef Heathen het volgende:
[..]
Je snapt wat ik bedoel. Beesten opeten vind ik ook niks mis mee, maar waarom moet het zonder enig eerbied?
Meestal staan we ook in de negeermodus, maar soms kunnen we ons niet meer beheersen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:47 schreef Black_king het volgende:
[..]
Ik blijf maar hopen dat het tijdelijk is. Ik zie het nog steeds een beetje als ramptoeristen na de trap van Nena. Als het een tijdje rustig blijft, gaan ze vanzelf wel weer weg .....![]()
I second that !quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:49 schreef Elounda het volgende:
[..]
Meestal staan we ook in de negeermodus, maar soms kunnen we ons niet meer beheersen.
We proberen het zo gezellig mogelijk te houden.![]()
Ze is toch wel wat gewendquote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:50 schreef uniekhoorn het volgende:
Goedemiddag!
Amanda heeft al een lamme arm van het kloppen.
er zullen heus ook wel posters zijn die op rottigheid uit zijn, voor de rest vind ik dat iedereen natuurlijk wel zijn/ haar mening mag geven, ook al is die niet hetzelfde als van veel anderen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:47 schreef Black_king het volgende:
[..]
Ik blijf maar hopen dat het tijdelijk is. Ik zie het nog steeds een beetje als ramptoeristen na de trap van Nena. Als het een tijdje rustig blijft, gaan ze vanzelf wel weer weg .....![]()
Het geluid (van de mixer )ookquote:
Wat doe jezelf nu dan?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:52 schreef avonne het volgende:
Kan dat onderlinge geneuzel nou eens ophouden?
Commentaar op de streams, graag, en niet op elkaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |