Kom eens naar limburgquote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:31 schreef Jekoos het volgende:
Vaak verzin ik zelf ook wel het een en ander, maar omdat ze hier in drenthe achter lopen probeer ik ze vaak nog iets extra's bij te brengen
daar kennen ze hendig sjiek teminstequote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:31 schreef Tha-CheF het volgende:
[..]
Kom eens naar limburghier liggen ze hendig sjiek achter
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:34 schreef Jekoos het volgende:
[..]
En zo had ik dat ik de hele dag sjieke slip en fap fap fap riep_!
Kijk! dat heb ik dus ookquote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:35 schreef Jekoos het volgende:
Maar ook fappen snappen ze niet, ze denken het is een vervormde hap hap hap ofzo
Ja, dat is fucked iritantquote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:36 schreef Haarbalpasta het volgende:
[..]
Kijk! dat heb ik dus ook![]()
Mensen begrijpen mij niet
dus daar kom je nog weg met "wajoo"?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:31 schreef Jekoos het volgende:
Vaak verzin ik zelf ook wel het een en ander, maar omdat ze hier in drenthe achter lopen probeer ik ze vaak nog iets extra's bij te brengen
Maar nu dus niet.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:38 schreef Jekoos het volgende:
[..]
Ja, dat is fucked iritantmaar als ze het nou eens snapte dan was ik uber grappig geweest
![]()
ik vul kachel inquote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:00 schreef Beach het volgende:
Ik zeg wel vaak hardop 'lol'![]()
En stervende hoeren kanker (zelf in te vullen voorwerp)
Oh ja, die ook nogquote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:00 schreef Beach het volgende:
Ik zeg wel vaak hardop 'lol'![]()
En stervende hoeren kanker (zelf in te vullen voorwerp)
Ja, want mensen die niet tegen het woord kanker kunnen gaan gelijk huilenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:07 schreef Nappeklapperapper het volgende:
[..]
Oh ja, die ook nog
Als iets fout gaat zeg ik soms wel een keihard "KACHEL" of "STERREVENDE" en alleen insiders weten dan waar het over gaat![]()
Er stond gisteren ook einsch!!!1:D::D;d;d;d;d;;d;!nazi_spinazi11:D:D:')__ in me naam, kreeg ik in eens commentaar van mensen die normaal nooit praten tegen mijquote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:10 schreef yosander het volgende:
Ik schreef ergens neuqsex op en ging toen de hele klas rond en iedereen zo![]()
.
En ik:WTFBBQ!21!!!EINS!@!!!
Alleen dat laatste klopte niet.
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:19 schreef Dirktator het volgende:
Is er ook iemand die "toensjus" gebruikt? Of "gesnooien"?
Niks, gewoon een sjieke opmerkingquote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:15 schreef mrPanerai het volgende:
en wat bedoelde je dan wel met sjieke slip
dat zeg ik ook wel eens, alleen dan weet ik in me achterhoofd dat als ik het moet op schrijven ik het zo doe natuurlijk; jewaidsquote:
Dat fap fap fap nog net nietquote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:34 schreef Jekoos het volgende:
[..]
En zo had ik dat ik de hele dag sjieke slip en fap fap fap riep_!
Dat zei een leraar van ons gewoon in de les, onafhankelijk van alles, niemand snapte hem maar ik lachenquote:
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:11 schreef Nappeklapperapper het volgende:
[..]
Dat zei een leraar van ons gewoon in de les, onafhankelijk van alles, niemand snapte hem maar ik lachen![]()
Neuh, die kerel gaat bijna met pensioens en geeft filosofie en economie en weet niet hoe die met computers om kan gaan. Volkomen zelflerend dusquote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:13 schreef Jekoos het volgende:
[..]
stoere leraar, mischien is het wel een fokkertje
![]()
![]()
Haha oke, ouwe lul dusquote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:18 schreef Nappeklapperapper het volgende:
[..]
Neuh, die kerel gaat bijna met pensioens en geeft filosofie en economie en weet niet hoe die met computers om kan gaan. Volkomen zelflerend dus![]()
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:23 schreef Apotheose het volgende:
Als ik als eerste ergens ben roep ik :" FIPOOO " en ga ik er zo bij dansen:
nee manquote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:31 schreef Maikuuul het volgende:
Ik gebruik rofl wel eens
Ben ik nu een nerd met 26 posts per dag op een forum ?
w8s
Geen kanker meer?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:17 schreef Zrtlrnc het volgende:
Stervens goed topicIk zeg heel vaak aids in het echte leven
Ooitquote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:56 schreef Zrtlrnc het volgende:
Kankerop met dat gekanker, echt een kankerwoord dat, kanker is ook zooo 2006
Mag ik jou slip eensch zien?
B0hquote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:04 schreef Zrtlrnc het volgende:
[..]
Boh, sjieke slip heurs!
![]()
![]()
*fap*fap*fap*![]()
![]()
Je hebt daar minutenlang naar gekeken toen je 'm maaktequote:
Hoezo zou ik minutenlang naar m'n eigen sjieke slipje kijkenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:18 schreef Nappeklapperapper het volgende:
[..]
Je hebt daar minutenlang naar gekeken toen je 'm maakte![]()
Het zou pas wat zijn als jij een Maikuuul uitspraak deedquote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:31 schreef Maikuuul het volgende:
Ik gebruik rofl wel eens
Ben ik nu een nerd met 26 posts per dag op een forum ?
w8s
Sjiek is een standaard woord hierzo dus dat gebruik ik best vaak, en hendig ookquote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:21 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Het zou pas wat zijn als jij een Maikuuul uitspraak deed!
![]()
Ik denk alleen van mensen die op fok zitten.quote:Op woensdag 14 maart 2007 17:37 schreef Elounda het volgende:
Hendig hoort er helemaal bij tegenwoordig bij ons in Noord-Holland.
En dat allemaal dankzij Maikuuul. Knap voor een limburger
quote:Op woensdag 14 maart 2007 17:39 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik denk alleen van mensen die op fok zitten.
Denk niet dat iedereen het gebruikt
"Iedereen zit daar."quote:Op woensdag 14 maart 2007 17:39 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik denk alleen van mensen die op fok zitten.
Denk niet dat iedereen het gebruikt
psiesquote:
Dus zouw p0wnering Beatrix dat ook gebruiken ?quote:
quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:34 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Dus zouw p0wnering Beatrix dat ook gebruiken ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |