Maak TS nou niet boos, want dan komt ie je klappen, met of zonder posse.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:38 schreef Lariekoek het volgende:
Schop naar ONZ?
Iemand die het topic begrijpt, ben blij dat er nog intelligente fokkers bestaan.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:36 schreef guitarist.nl het volgende:
Laatst zei ik een keertje "RIP aan de nabestaanden".
Niemand begreep 't
Hmmm, komt in de buurt.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:42 schreef Frollo het volgende:
Ik heb een deuntje verzonnen bij de zinsnede 'De bis gepwnd wie unne n00b' en dat neurie ik wel eens als ik op iets of iemand sta te wachten.
Zoiets?
Dat weet je helemaal niet, misschien neurie ik wel keihard!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:47 schreef Daniel.J het volgende:
[..]
Hmmm, komt in de buurt.
Ik zat meer te denken aan dingen die echt alom op fok zijn en die je dan uitvoert in het echte leven enzo, dat neurien is te onopvallend
Neurien kan niet harder dan het geluid van een ontploffende kaassouffle aangezien je mond altijd dicht is wanneer je neuried.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:48 schreef Frollo het volgende:
[..]
Dat weet je helemaal niet, misschien neurie ik wel keihard!
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:37 schreef BrauN het volgende:
Vet grappig, vet origineel en vet dikke TS.
Jij bent te erg...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:11 schreef teamlead het volgende:
"sterf"
"opgelost, slotje"
"afzinken"
en natuurlijk "mijn.... wat doe je?"I need to get a life
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |