Ja, dat is ook niet voor een heel goed doel enzo.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:35 schreef Gert het volgende:
[..]
.. en elk jaar zelf in een Glazen huis gaat zitten.
Waarom?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:57 schreef scanman01 het volgende:
Giel is okee, maar zijn gezeur over DGK is wel zwaar minder ja.
Het kwam meer op mij over als een vooroordeel dan een goed gemotiveerde mening. Ik denk niet dat hij veel Kooi-minuten heeft gezien eerlijk gezegd. Maar ik kan het mis hebben natuurlijk.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:00 schreef APK het volgende:
[..]
Waarom?
Hij mag toch een mening hebben?
Er kijken zo'n 500.000 mensen, dat betekent dat 15.500.000 anderen niet kijken en er geen ruk aanvinden.
Hij is gewoon jaloers dat in de glazen kooi een lesbienne zat en in de gouden kooi hoertjes op afroep langskomen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:08 schreef scanman01 het volgende:
Het kwam meer op mij over als een vooroordeel dan een goed gemotiveerde mening. Ik denk niet dat hij veel Kooi-minuten heeft gezien eerlijk gezegd. Maar ik kan het mis hebben natuurlijk.
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:05 schreef Everett het volgende:
Ik ken die hele Erik niet, maar volgens mij is het een irritante nicht die zich verveelt en uit is op een rel.
[afbeelding]
Goede rekensom! Je vergeet alleen alle mensen die op internet de uitzendingen zouden kunnen opvragen en dat niet doen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:00 schreef APK het volgende:
Er kijken zo'n 500.000 mensen, dat betekent dat 15.500.000 anderen niet kijken en er geen ruk aanvinden.
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, dat is ook niet voor een heel goed doel enzo.
Giel is okee, maar zijn gezeur over DGK is wel zwaar minder ja. En zo'n opmerking over DGK maken terwijl mister walgelijkheid Verlinde himself naast hem zit kan al helemaal niet natuurlijk
Ja. dat weet ik nog.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:17 schreef tong80 het volgende:
Hoe kansloos is iemand die voor het eerst gepijpt wordt op zijn 26 en dat door een hoertje live op de radio laat doen. Ik hoor hem nog roepen :
'Oooh Wanda, ooooh Wanda.'
Godzijdank.. vreselijk k*twijf met een ontzettende k*tstem.quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:34 schreef SmeerCaas het volgende:
Nog meer goednieuws uit het Giel Beelen front: ze hebben zijn vriendinnetje ' mevrouw Marisa Heutink' van de Caz! radio afgeschopt! Dat gebeurde begin dit jaar met zachte trom... en opgeruimd staat netjes want presenteren kon dat mens toch al niet.
Giel Geelen? wie is dat???quote:Op woensdag 14 maart 2007 10:53 schreef theo_janssen het volgende:
Giel Geelen is super!!! Geweldige ochtendshow, dus niet zo raar lullen over hem, slaat nergens op!
Ik denk het welquote:Op woensdag 14 maart 2007 15:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
De broer van Harrie?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Harrie_Geelen
neuh, ik eauk nietquote:Op woensdag 14 maart 2007 15:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik wist niet dat die man een ochtendshow had![]()
Wat? Kijk jij alleen paupertv? Wel ooit van radio gehoord?quote:Op woensdag 14 maart 2007 15:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik wist niet dat die man een ochtendshow had![]()
Doe maar niet semi-populair reageren als je niet helemaal door hebt waar het over gaat...quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:04 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Wat? Kijk jij alleen paupertv? Wel ooit van radio gehoord?![]()
Giel =![]()
![]()
![]()
![]()
Toevallig heb ik het artikel het hele topic gevolgd, daarnaast kijk ik ongeveer 3x in de week naar DGK, en luister ik minimaal 4 ochtenden naar Giel Beelen!quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Doe maar niet semi-populair reageren als je niet helemaal door hebt waar het over gaat...
Nee, dat weet je blijkbaar niet.quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:17 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Toevallig heb ik het artikel het hele topic gevolgd, daarnaast kijk ik ongeveer 3x in de week naar DGK, en luister ik minimaal 4 ochtenden naar Giel Beelen!
En ik zou niet weten waar het over gaat?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |