quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:03 schreef Bron het volgende:
Giel je bent niet cool. Maar ook lelijk.
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:09 schreef teamlead het volgende:
waar gaat dit in godesnaam overwat heeft giel nu weer gedaan en waarom staat dit dan in DGK
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:07 schreef admiraal_anaal het volgende:
Damn ik kots op domme kut newbie-speciaal-voor-dgk-aangemelde-user-prutsers die zo'n OP hebben en verder geen info in de OP zetten zodat andere er ook iets vanaf weten
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:21 schreef Gert het volgende:
Allemaal oprotten hier, die zeikmongolen die nog te beroerd zijn om even een linkje aan te klikken en meteen beginnen te gillen dat ze niet weten waarover het gaat.![]()
Lees je eerst even in voordat je hier dom in het rond begint te posten.
Dat heb jij heel slim in de gaten.quote:
Ik zie geen linkje in de OP hoor, heet hoofd!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:21 schreef Gert het volgende:
Allemaal oprotten hier, die zeikmongolen die nog te beroerd zijn om even een linkje aan te klikken en meteen beginnen te gillen dat ze niet weten waarover het gaat.![]()
Lees je eerst even in voordat je hier dom in het rond begint te posten.
ik had een helder momentjequote:
Helemaal toppie!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:24 schreef Veulen het volgende:
Hierom:
Eerste 2 stukjes tekst: http://giel.vara.nl/audioarchief.php?c_id=4
En de fragmenten
Huub: http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)70312-06.wma?start=2:43:34.968
Eric: http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)70313-06.wma?start=2:44:31.575
Wat een kansloos artikelquote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:12 schreef -Marc- het volgende:
http://www.tien.tv/web/sh(...)210/typeofpage=51230
.. en elk jaar zelf in een Glazen huis gaat zitten.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:33 schreef X. het volgende:
Al is Giel wel hypocriet dat hij over de Gouden kooi niets zegt omdat hij het niet kijkt, maar wel altijd oeverloos loopt te ouwehoeren over de X-factor, waar hij dan wel naar kijkt.
Klopt. Sorry, positive usert.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:24 schreef Bron het volgende:
[..]
Ik zie geen linkje in de OP hoor, heet hoofd!
Ja, maar ja, als je dat niet wil zien zet je het gewoon uit.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:35 schreef Gert het volgende:
[..]
.. en elk jaar zelf in een Glazen huis gaat zitten.
Daar heeft Bartina Koeman voor gezorgd. Die gast die vandaag opnam die deed alsof het een groot probleem is om die telefoon naar buiten te krijgen. Ik heb het programma nog nooit gezien, dus ik weet niet of dat echt zo moeilijk is. Maar het lijkt mij dat als die telefoon naar binnen kan, dat hij ook net zo makkelijk weer naar buiten kan.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:49 schreef Urquhart het volgende:
Hoe is dat ding dan in de Gouden Kooi gekomen?
Ga dan naar een ander subforum.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:46 schreef Everett het volgende:
Giel heeft gewoon helemaal gelijk dat hij die telefoon bij dat stelletje kansloze losers weg wil hebben. Het is de bedoeling dat die telefoon in een circuit van bekende nederlanders circuleert en dus niet dat iedere dag een andere bewoner van de gouden kooi hem opneemt. Giel kent die gasten niet (net als ik en waarschijnlijk velen met ons) dus is er ook geen hol aan de gesprekken te beleven.
Hoe dan? Is zij fan van het programma of zo?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:53 schreef Everett het volgende:
[..]
Daar heeft Bartina Koeman voor gezorgd.
Neequote:
Jij bent echt zo iemand die expres in t Ajax topic komt als Ajax verloren heeft en dan gaat lopen trollen..quote:
Hou het eens een beetje ontopic. In de topic titel staat met hoofdletters GIEL BEELEN. Dat trekt mijn aandacht en daar reageer ik op. Bovendien heb ik het gesprek vanochtend op de radio gehoord, dus ik weet waar het over gaat. Wat is je probleem dan precies?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:09 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Jij bent echt zo iemand die expres in t Ajax topic komt als Ajax verloren heeft en dan gaat lopen trollen..
Jammer zulke mensen op een forum..![]()
Dat is natuurlijk wel iets anders dan DGKquote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:35 schreef Gert het volgende:
[..]
.. en elk jaar zelf in een Glazen huis gaat zitten.
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:14 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk wel iets anders dan DGK![]()
En daarnaast mag Giel toch zelf weten waar hij het over heeft in zijn programma. Xfactor was in ieder geval nog een goed bekeken programma... Kun je van DGK niet echt zeggen.
Maakt niet uit. Want dan kunnen we er ook wel andere voorwaarden aan geven welk wat programma ergens aan moet voldoen. Xfactor zuigt aan alle kanten en het glazen huis is inmiddels al genoeg uitgemolken. Enfin, je kan er wel over doorzeuren maar het is toch leuk dat die telefoon daar blijft? Giel zou zelf zulke acties ook ondersteunen als hij niet het slachtoffer er van was.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:14 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk wel iets anders dan DGK![]()
En daarnaast mag Giel toch zelf weten waar hij het over heeft in zijn programma. Xfactor was in ieder geval nog een goed bekeken programma... Kun je van DGK niet echt zeggen.
Zal Tien/Talpa wel geregeld hebben (just the two of us) ook een tien programma waar die Koeman aan meedoet. Om DGK nog maar weer eens wat aandacht te geven hebben ze hem in DGK gefllikkerd.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Hoe dan? Is zij fan van het programma of zo?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |