Jij bent echt zo iemand die expres in t Ajax topic komt als Ajax verloren heeft en dan gaat lopen trollen..quote:
Hou het eens een beetje ontopic. In de topic titel staat met hoofdletters GIEL BEELEN. Dat trekt mijn aandacht en daar reageer ik op. Bovendien heb ik het gesprek vanochtend op de radio gehoord, dus ik weet waar het over gaat. Wat is je probleem dan precies?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:09 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Jij bent echt zo iemand die expres in t Ajax topic komt als Ajax verloren heeft en dan gaat lopen trollen..
Jammer zulke mensen op een forum..![]()
Dat is natuurlijk wel iets anders dan DGKquote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:35 schreef Gert het volgende:
[..]
.. en elk jaar zelf in een Glazen huis gaat zitten.
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:14 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk wel iets anders dan DGK![]()
En daarnaast mag Giel toch zelf weten waar hij het over heeft in zijn programma. Xfactor was in ieder geval nog een goed bekeken programma... Kun je van DGK niet echt zeggen.
Maakt niet uit. Want dan kunnen we er ook wel andere voorwaarden aan geven welk wat programma ergens aan moet voldoen. Xfactor zuigt aan alle kanten en het glazen huis is inmiddels al genoeg uitgemolken. Enfin, je kan er wel over doorzeuren maar het is toch leuk dat die telefoon daar blijft? Giel zou zelf zulke acties ook ondersteunen als hij niet het slachtoffer er van was.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:14 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk wel iets anders dan DGK![]()
En daarnaast mag Giel toch zelf weten waar hij het over heeft in zijn programma. Xfactor was in ieder geval nog een goed bekeken programma... Kun je van DGK niet echt zeggen.
Zal Tien/Talpa wel geregeld hebben (just the two of us) ook een tien programma waar die Koeman aan meedoet. Om DGK nog maar weer eens wat aandacht te geven hebben ze hem in DGK gefllikkerd.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Hoe dan? Is zij fan van het programma of zo?
Ja, dat is ook niet voor een heel goed doel enzo.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:35 schreef Gert het volgende:
[..]
.. en elk jaar zelf in een Glazen huis gaat zitten.
Waarom?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:57 schreef scanman01 het volgende:
Giel is okee, maar zijn gezeur over DGK is wel zwaar minder ja.
Het kwam meer op mij over als een vooroordeel dan een goed gemotiveerde mening. Ik denk niet dat hij veel Kooi-minuten heeft gezien eerlijk gezegd. Maar ik kan het mis hebben natuurlijk.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:00 schreef APK het volgende:
[..]
Waarom?
Hij mag toch een mening hebben?
Er kijken zo'n 500.000 mensen, dat betekent dat 15.500.000 anderen niet kijken en er geen ruk aanvinden.
Hij is gewoon jaloers dat in de glazen kooi een lesbienne zat en in de gouden kooi hoertjes op afroep langskomen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:08 schreef scanman01 het volgende:
Het kwam meer op mij over als een vooroordeel dan een goed gemotiveerde mening. Ik denk niet dat hij veel Kooi-minuten heeft gezien eerlijk gezegd. Maar ik kan het mis hebben natuurlijk.
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:05 schreef Everett het volgende:
Ik ken die hele Erik niet, maar volgens mij is het een irritante nicht die zich verveelt en uit is op een rel.
[afbeelding]
Goede rekensom! Je vergeet alleen alle mensen die op internet de uitzendingen zouden kunnen opvragen en dat niet doen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:00 schreef APK het volgende:
Er kijken zo'n 500.000 mensen, dat betekent dat 15.500.000 anderen niet kijken en er geen ruk aanvinden.
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, dat is ook niet voor een heel goed doel enzo.
Giel is okee, maar zijn gezeur over DGK is wel zwaar minder ja. En zo'n opmerking over DGK maken terwijl mister walgelijkheid Verlinde himself naast hem zit kan al helemaal niet natuurlijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |