* Pinda meldt zich.quote:
Hij was! Hij was!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:43 schreef Diaan73 het volgende:
Wastie burgemeester? Of van koninklijke bloede? le-zen
Dat stad bedoelde ik natuurlijk. Dat stad van die man met dat strikjes en die kwikjes.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:15 schreef pyl het volgende:
Die stad? Welke? Die van de man met de bestuurlijke kwaliteiten of die van de man met de boelbijelkaarhoudkwaliteiten?
Briljant idee. Met verhelderende tekeningetjes graag!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:56 schreef Gellius het volgende:
Moet ik het even uitleggen? Zeg maar welke stukjes je niet snapt, dan nemen we het samen even door, en dan kijk je er thuis nog een keer naar en dan bespreken we het volgende week.
Ruuuuuustig!quote:
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:44 schreef Tokay het volgende:
Meneer was dus burgervader ergens in Twente?
Ik denk nu bijvoorbeeld aan het ietwat-truttige-ontdek-je-plekje-achtige stadje Ootmarsum.
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:24 schreef pyl het volgende:
Hmpfz ... is die stad zelfs nog oostelijker gelegen dan Pruisen?
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:32 schreef Gellius het volgende:
Jazeker.
quote:Known for his antisemitism,was seen by Adolf Hitler as an inspiration for his own virulent hatred of anything Jewish. He also advocated racist policies against all non-German speaking minorities in
.
En de muzeliza natuurlijkquote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:09 schreef pyl het volgende:
Ja, misschien wel. Laten we hem toch gewoon voor Tokay openstaan?![]()
Ja zeg, ik blijf niet bezigquote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:08 schreef Tokay het volgende:
Die mag peaceman beantwoorden.
Zijn geen dadels in huisquote:Tenzij hij zich heeft verslikt in een dadel, natuurlijk.![]()
Hmmmmm, interessant! Waar baseer jij dat op?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:44 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat is een Fransman, dat kan niet missen.
Dat was m'n vrouwelijke intuïtie.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:06 schreef Tokay het volgende:
[..]
Hmmmmm, interessant! Waar baseer jij dat op?
op dit soort momenten ben ik blij dat deze topicreeks niet meer bestaatquote:Meneer is namelijk geen Fransman.![]()
Daar mag je niet mee spotten, hoor!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:09 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat was m'n vrouwelijke intuïtie.
Wat een geruststellende gedachte, nietwaar?quote:op dit soort momenten ben ik blij dat deze topicreeks niet meer bestaat
Meneer lijkt inderdaad wel wat op Co Stompé, ja.quote:
Goed dan Gellius, jouw meneer heet Karl Lagerfeldquote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:54 schreef Gellius het volgende:
Zeg hee eueueueh, ik wil nog wel even een naam horen hoor.
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Is het een contemporanist?
Dat komt dan goed uit, want meneer is geen gladde zakenjongen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:22 schreef pyl het volgende:
Ik ben niet zo thuis in de gladde zakenjongens.
Hij doet anders wel zijn stinkende best om die indruk te wekken.quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:23 schreef Tokay het volgende:
Dat komt dan goed uit, want meneer is geen gladde zakenjongen.
In tegenstelling tot Gelliusquote:Op woensdag 14 maart 2007 09:24 schreef Misstique het volgende:
Tokay, ik word altijd heel vrolijk van je 'goedemorgen'plaatjes..
Dat vind ik leuk om te horen, Misstique!quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:24 schreef Misstique het volgende:
Lees jij het topic nou eerst maar eens goed door, voordat je je zo kwaad maakt!quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:26 schreef pyl het volgende:
Hij doet anders wel zijn stinkende best om die indruk te wekken.
Mijn tandarts heeft er onlangs een huisje in de Algarve van kunnen bekostigen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:24 schreef Misstique het volgende:
Mijn goedemorgen-plaatjes hebben altijd een vreemde uitwerking op Gwaenlios, inderdaad.quote:
Schot in de roos!quote:Is deze meneer ook een burgemeester?
quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:28 schreef pyl het volgende:
Mijn tandarts heeft er onlangs een huisje in de Algarve van kunnen bekostigen.
De burgervader van alle Ootmarsummers, inderdaad.quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:30 schreef pyl het volgende:
Het is toch niet de burgemeester van Ootmarsum, mag ik hopen?
Ja, inderdaad. Is het Tom McRae?quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:46 schreef Tokay het volgende:
't Is vast geen muzikant, (...) Die gitaar is er alleen maar om de RJPvD'ertjes op het verkeerde been te zetten.
Zeer zeker niet. Het bandje van mijnheer begon in 1981 geluid te maken. Hij was toen nog jong.quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:51 schreef pyl het volgende:
Maar wel (in RJPvD-jargon): een "ouwe kuthippie"?
Hmmmmmmmmm ...... een plaatje uit die dagen zou teveel verraden, mag ik aannemen?quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:52 schreef Gellius het volgende:
Zeer zeker niet. Het bandje van mijnheer begon in 1981 geluid te maken. Hij was toen nog jong.
Ach, lawaai is in the ear of the beholder.quote:Op woensdag 14 maart 2007 10:06 schreef Gellius het volgende:
Is Hintjes zo lawaaiig dan?
quote:Op woensdag 14 maart 2007 10:19 schreef pyl het volgende:
[..]
Ach, lawaai is in the ear of the beholder.
herrie met Sonic Youth
Ik zie hem niet zo vaak met een akoestische guitaar, vandaar.quote:Op woensdag 14 maart 2007 10:37 schreef Z het volgende:
Lee Ranaldo.
Krentenbolletjes? Cocaïnebolletjes? Tulpenbolletjes?quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:30 schreef Gellius het volgende:
Nee, ik vermoed dat het een hemelbol is. Hoewel mijnheer bekender is van kleinere bolletjes. Hier zien we hem in een andere interpretatie:
[afbeelding].
Hij blijft lachen. [afbeelding]
Mijnheer was filosoof.quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:40 schreef Tokay het volgende:
Atomen? Meneer was een natuurkundige?
quote:Op donderdag 28 september 2006 11:02 schreef Gellius het volgende:
Noem je volledigheidshalve nog even de naam van mijn atomist, pyl?.
quote:Op donderdag 28 september 2006 11:03 schreef pyl het volgende:
Excusez-moi, Democritus.
Wat een domme man.quote:Op woensdag 14 maart 2007 17:50 schreef Gellius het volgende:
't Is Democritus Tong, de grote reductionist. Volgens hem bestaat het universum slechts uit twee dingen: atomen en de ruimte tussen atomen.
Daar neig ik steeds meer naar idd.quote:Op woensdag 14 maart 2007 18:22 schreef Gellius het volgende:
Denk je dat er méér is tussen hemel en aarde, Tong?
Zie je mij posten dat ik in God geloof ?quote:Op woensdag 14 maart 2007 18:38 schreef beeer het volgende:
228 duizend posts. Hoe relativeer je dat in Godsnaam.
Geen van beiden.quote:
Mevrouw is geboren in het begin van de twintigste eeuw. Hoe oud zal ze hier zijn? Vijfentwintg, dertig?quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:55 schreef pyl het volgende:
Hoe oud is die foto, zo ongeveer?
Die ken ik niet.quote:
Nee, mijn mevrouw acteerde.quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:38 schreef Gellius het volgende:
filosofe?
Dat was een prima gokje.quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:51 schreef pyl het volgende:
Ik plaats gewoon een gokje op Joan Crawford, en verder zie ik wel.
Ah, da's nou jammer.quote:
Vervelend is dat hè?quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:56 schreef tong80 het volgende:
Ik kom er niet op Tokay ik wet wie het is
Eh, Duitse, tong!quote:
Oostenrijks, dacht ik.quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:08 schreef Tokay het volgende:
Eh, Duitse, tong!
Momentje, dat zoek ik dan nog even op!quote:
Wél daar geboren, maar toch de Duitse nationaliteit.quote:
En ook niet helemaal meer in levenden lijve, zelfs.quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:31 schreef Gellius het volgende:
Nee, ik ben al voorzien Tokae. Bovendien is ze niet helemaal van mijn leeftijd.
Doe maar, pyl.quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:07 schreef pyl het volgende:
Nog even, Tong, en ik zeg wie het is hoor!
Nope, een Beierse die haar leven in Oostenrijk sleet:quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:17 schreef Tokay het volgende:
Wél daar geboren, maar toch de Duitse nationaliteit.
Hoe zouden die dat hebben gedaan met al die paspoorten? Zou ze wel loyaal zijn geweest aan haar nieuwe vaderland(en)? Tsssssssk .... dat deed maar.quote:Elisabeth Amalie Eugenie (München, 24 december 1837 - Genève, 10 september 1898), hertogin in Beieren en prinses van Beieren, was door haar huwelijk met keizer Frans Jozef I keizerin van Oostenrijk en vanaf 8 juni 1867 tevens koningin van Hongarije.
Dat is Lidewy, Diaan.quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:58 schreef Diaan73 het volgende:
Dat had Tong al goed geraden.... ik bedoelde haar plaatje van 09:55 uur.
Ik had ook al aangenomen dat zij dat was hoor... zie mijn tekst bij die post... ik quote: "le-zen"quote:
Waarom verklaar je het dan tot een ooopeeenstaaand plaahaatje Diaahaaan.quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik had ook al aangenomen dat zij dat was hoor... zie mijn tekst bij die post... ik quote: "le-zen"
Ik heb pas over 40 minuten pauze..... ach gossie, sorry!quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:56 schreef Gellius het volgende:
. Ja, ga even een eindje wandelen Diaan. Ik zit hier in een achtbaan van emoties door jou.
Het is nu nog maar 20 minuten, mopperpot!quote:Op donderdag 15 maart 2007 12:06 schreef Gellius het volgende:
*mopper*
Wacht is dat niet die gekkebekkende... "Lucyyyyy i am homeeee " Lucille Ball.quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:47 schreef Tokay het volgende:
Nou, hup tong, deze moet je in één keer goed kunnen hebben:
[afbeelding]
En ik een warm hoofd!quote:
Heb je je Biostabil-ketting omgehangen, Gwaenlios??quote:Op donderdag 15 maart 2007 13:58 schreef Gellius het volgende:
Ik ben ook weer gestabiliseerd, mensen.
Waar?? * helemaal niet nieuwsgierig isquote:Op donderdag 15 maart 2007 14:22 schreef Tokay het volgende:
Ik heb ergens anders een leuke foto gezien van baby-Z!![]()
quote:Op donderdag 15 maart 2007 14:22 schreef Tokay het volgende:
Ik heb ergens anders een leuke foto gezien van baby-Z!![]()
Spruit_Z dankt u voor de complimentenquote:Op donderdag 15 maart 2007 14:40 schreef Diaan73 het volgende:
Al gevondenmaar idd wat een dotje met een guitig gezicht zeg.... zow aandoenlijk.
![]()
Ik had in dat andere topic ook al oelieboeliekroeliewoelie gezegd over je spruitje, maar dat is een beetje ondergeslowchat.quote:
quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:18 schreef Tokay het volgende:
En omdat hij een beetje aangeslagen is, een TDP'tje speciaal voor Gellus:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:45 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ik had in dat andere topic ook al oelieboeliekroeliewoelie gezegd over je spruitje, maar dat is een beetje ondergeslowchat.
Nou ja zeg! In één keer goed!quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:57 schreef Gellius het volgende:
Is dat Ava? nee toch?
quote:Op donderdag 15 maart 2007 17:04 schreef Z het volgende:
[..]
Zo goed ziet Lidewy er al lang niet meer uit Gellius, er is iets met haar gebeurd.
Zij ish!quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:18 schreef Tokay het volgende:
Volgend gokje: Lillian Gish?
En tegelijk, in mijn geval dan, een afscheid. Ik ben helemaal vergeten te gaan slapen vannacht. Dat ga ik toch maar even doenquote:
Slaap lekker!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 09:10 schreef Scrutinizer het volgende:
En tegelijk, in mijn geval dan, een afscheid. Ik ben helemaal vergeten te gaan slapen vannacht. Dat ga ik toch maar even doen![]()
Tuurlijk!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 09:15 schreef Diaan73 het volgende:
Dat is toch die scheidsrechter? Colina?
quote:Pierluigi Collina (Bologna, 13 febbraio 1960) è un arbitro di calcio italiano.
Ha diretto la finale dei Mondiali del 2002 ed è considerato tra i migliori arbitri di ogni tempo.
Figlio unico di Elia e Luciana, rispettivamente impiegato statale e insegnante di una scuola elementare, Collina, una volta conseguita la maturità scientifica, si iscrive alla facoltà di Economia e Commercio all'Università di Bologna, laureandosi nel 1984 con 110 e lode.
Dal 1991 vive a Viareggio dove pratica la professione di consulente finanziario.
Nel 2003 ha pubblicato un libro, dal titolo Le mie regole del gioco. Quello che il calcio mi ha insegnato della vita. (ISBN 8804514787)
Tra le partite arbitrate, ci sono una finale di Champions League nel 1999 (con la rocambolesca vittoria del Manchester United grazie a due gol segnati nei minuti di recupero) e la finale dei Mondiali di Corea e Giappone del 2002 tra Brasile e Germania, terminata 2-0 per i Brasiliani (nello stesso torneo diresse anche Argentina-Inghilterra e l'ottavo di finale Turchia-Giappone).
Ha diretto inoltre la finale di Coppa Uefa nel 2004 tra Valencia e Marsiglia (2-0) e la finale del torneo calcistico alle Olimpiadi del 1996 tra Nigeria e Argentina (3-2). É stato impiegato anche ai Mondiali di calcio 1998 (dove fu designato per Olanda-Belgio e Francia-Danimarca), ai campionati europei di calcio del 2000 (in cui gli vennero affidate Olanda-Repubblica Ceca, Germania-Inghilterra e il quarto di finale Francia-Spagna)e del 2004 (dove ha diretto la semifinale Repubblica Ceca-Grecia, oltre che la partita inaugurale Portogallo-Grecia e Inghilterra-Croazia).
Il 29 agosto 2005, dopo 28 anni di carriera, Pierluigi Collina ha rassegnato le dimissioni dall'Associazione Italiana Arbitri (AIA), arrivate con polemica, in quanto la Gazzetta dello Sport aveva scoperto che aveva firmato uno dei tanti contratti pubblicitari (Collina è gettonatissimo in questo settore) con la Opel, sponsor del Milan. Dai Mondiali 2006 collabora con SKY Sport quale cronista sportivo.
Nel dicembre 2006, dopo le dimissioni di Stefano Tedeschi dalla carica di designatore degli arbitri di serie A, Collina è stato nominato consulente del nuovo designatore Cesare Gussoni, già presidente dell'AIA. Attualmente è anche membro della Commissione arbitrale dell'UEFA.
Jeujjj!quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:48 schreef Gellius het volgende:
Zij ish!
Helaas. Ik (her)ken haar niet.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 09:29 schreef Diaan73 het volgende:
Misstique ik heb nog een leuk plaatje openstaan... een Nederlandse schrijfster. Misschien (her)ken jij haar!
Wat Doe Maar betreft.... ik ben heel benieuwd! 31 mrt is het zover, dan ga ik er naar toequote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:28 schreef Diaan73 het volgende:
Het is idd Simone van der Vlucht... ben nu bezig in de reünie...
Nu mn tweede mooie popje plaatje... dat is geen schrijfster.
Dart... Doe Maar! is een geweldige musical....![]()
wij zijn onlangs geweest en ik wil weer, er komen 65 extra voorstellingen heb ik gelezen, misschien nog eentje in de buurt
![]()
Heel veel plezier alvast!
Zal je wel laten weten hoe het was.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:31 schreef Diaan73 het volgende:
Ben jaloers... ik wil ook weer haha.
Maar Fiep is goed![]()
![]()
De weg is vrij voor een nieuw plaatje.......
Alstu.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |