Evans.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:37 schreef SaskiaR het volgende:
Wie was road manager van de Beatles?
Mal Evans was roadmanager van De Beatles vanaf de zomer van 1963 totdat zij uit elkaar gingen n 1970. Malcolm Evans was 26 jaar toen hij in 1962 werkte als communicatie technicus voor het postkantoor en de Beatles ontdekte in The Cavern Club tijdens zijn lunch pauze. Hij was onmiddelijk onder de indruk. Mal begon steeds vaker de Cavern op te zoeken en raakte bevriend met George, die hem aanbeval als portier van de club. Na drie maanden aan de deur te hebben gestaan werd Mal Evans' hulp ingeroepen door Beatlesroadie Niel Aspinal en de Beatles zelf.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:39 schreef MaJo het volgende:
Of wacht, bedoel je Mal Evans?
Van welk boek is dit de openingszin?quote:It was a bright cold day in April, and the clocks were striking thirteen.
Op de een of andere manier is Mal Evans bij mij beter blijven hangen dan Neill Aspinell (en geloof me, ik heb VEEL over de Beatles gelezenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:42 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Mal Evans was roadmanager van De Beatles vanaf de zomer van 1963 totdat zij uit elkaar gingen n 1970. Malcolm Evans was 26 jaar toen hij in 1962 werkte als communicatie technicus voor het postkantoor en de Beatles ontdekte in The Cavern Club tijdens zijn lunch pauze. Hij was onmiddelijk onder de indruk. Mal begon steeds vaker de Cavern op te zoeken en raakte bevriend met George, die hem aanbeval als portier van de club. Na drie maanden aan de deur te hebben gestaan werd Mal Evans' hulp ingeroepen door Beatlesroadie Niel Aspinal en de Beatles zelf.
Evans stond mij ook bij, even nagekeken en Aspinel is roadie, ze hebben dus samen gewerkt?
Vraagsteller beslist en aspinel was de eerste!![]()
Gokje, hitchhikers guide to the galaxy?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:46 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Zijn die klasgenoten nog ergens goed voor.
[..]
Van welk boek is dit de openingszin?
MaJo +1quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:47 schreef MaJo het volgende:
1984?
Mal Evans was roadmanager van De Beatles vanaf de zomer van 1963 totdat zij uit elkaar gingen n 1970. Malcolm Evans was 26 jaar toen hij in 1962 werkte als communicatie technicus voor het postkantoor en de Beatles ontdekte in The Cavern Club tijdens zijn lunch pauze. Hij was onmiddelijk onder de indruk. Mal begon steeds vaker de Cavern op te zoeken en raakte bevriend met George, die hem aanbeval als portier van de club. Na drie maanden aan de deur te hebben gestaan werd Mal Evans' hulp ingeroepen door Beatlesroadie Niel Aspinal en de Beatles zelf.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:48 schreef SaskiaR het volgende:
Ik bedoelde road manager als in roadie, en volgemns wiki was Neil Aspinall al in 1962 hun roadie?
http://en.wikipedia.org/wiki/Neil_Aspinall: In July 1962, after the Beatles returned from their second trip to Hamburg, Aspinall left his job to become their permanent road manager
Bad vibe.quote:
Niets, maar de vibe zelf was slecht.quote:
Nope dat is hem ook nietquote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:00 schreef SaskiaR het volgende:
hm... het enige wat ik aldoor langs zie komen is battlestar galactica (moet ik trouwens ook nog zien).
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Heroes?
That´s the onequote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Heroes?
Rood kruisje!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[afbeelding]
Welk klassiek spel zien we hierboven?
Hey, waarom kan ik het plaatje niet zien?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:16 schreef SaskiaR het volgende:
bicycle race?
Bike is goed, thrill niet. Misschien dat het woord opwindend beter isquote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:34 schreef MaJo het volgende:
Thrill Bike?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |