Welkom in Nederland, waar bijna niemand leert voor zichzelf na te denken en dus ook bijna niemand verder komt dan het meedoen met de nieuwste hype.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:54 schreef Hathor het volgende:
Ze hebben het over een stille tocht, dat is zo onderhand een fenomeen aan het worden in Nederland. Ik heb nooit echt goed begrepen wat je daar nou wijzer van word, en als het al een boodschap met zich meedraagt, komt ie in ieder geval niet over, daarvoor heb ik inmiddels al een tocht of tig te veel gezien.
Ik ga in Murk wel effe stil aan de bar een biertje pakken, lijkt me een beter plan.
Ach, de Telegraaf...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:01 schreef KansloosForEver het volgende:
Gaat leuk worden. Zelfs ADO-supporters zijn van plan te komen volgens de Telegraaf![]()
Je hoort het van meer kanten hoor hier..quote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:02 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Ach, de Telegraaf...
Waar halen ze dat vandaan, weet je dat toevallig?
Maar natuurlijk.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:01 schreef KansloosForEver het volgende:
Gaat leuk worden. Zelfs ADO-supporters zijn van plan te komen volgens de Telegraaf![]()
Ik ga zo wel effe in de telefooncel hier op de hoek staan. Effe politie utrecht bellen dat de joden ook komenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:05 schreef thaduck het volgende:
[..]
Je hoort het van meer kanten hoor hier..
Zal denk ik nog wel even gezellig worden
hehe, gisteren waren 2 mensen opgepakt waarvan 1 amsterdammerquote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:07 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Ik ga zo wel effe in de telefooncel hier op de hoek staan. Effe politie utrecht bellen dat de joden ook komen![]()
Ja, gister kreeg ik antwoordapparaat, kan kloppenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:08 schreef KansloosForEver het volgende:
[..]
hehe, gisteren waren 2 mensen opgepakt waarvan 1 amsterdammer![]()
![]()
Gezellig, laten we afspreken bij de Amstel Bar op de Amsterdamse Straatweg, hebben jullie ook een beetje het gevoel dat je thuis bent.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:07 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Ik ga zo wel effe in de telefooncel hier op de hoek staan. Effe politie utrecht bellen dat de joden ook komen![]()
Het is echt wel een superkansloze tokkie buurt. Echt een opeenstapeling van lowlife, FC Utreg brullende, SBS kijkende Wolter Kroes fans. Verbaasd me niks dat het daar uit de hand loopt. Als er 1 iemand van het buurtje wordt aangevallen, dan word meteen de hele familie opgetrommeld (en die woont daar per definitie in dezelfde straat). En aangezien het gemiddelde IQ niet bijster hoog is in die inteelt gemeenschap daar worden problemen niet met woorden opgelost, maar met honkbalknuppels.quote:Ik heb er ook een jaartje of 8 gewoond, er is niks kansloos aan die wijk, zo goed als iedereen werkt daar gewoon, en zolang je werk hebt, ben je alles behalve kansloos. Een volksbuurt is per definitie geen tokkiebuurt, dat is veel te kort door de bocht. er heerst daar wel een bepaald soort saamhorigheidsgevoel, ons kent ons en zo, s'zomers van die straatfeesten, best gezellig. Als dat niet je ding is dan loop je toch effe een blokkie om.
En hoe weet jij dat allemaal?quote:Het is echt wel een superkansloze tokkie buurt. Echt een opeenstapeling van lowlife, FC Utreg brullende, SBS kijkende Wolter Kroes fans. Verbaasd me niks dat het daar uit de hand loopt. Als er 1 iemand van het buurtje wordt aangevallen, dan word meteen de hele familie opgetrommeld (en die woont daar per definitie in dezelfde straat). En aangezien het gemiddelde IQ niet bijster hoog is in die inteelt gemeenschap daar worden problemen niet met woorden opgelost, maar met honkbalknuppels.
Je hebt helemaal gelijk, alle reden om een blokje om te lopen als je het hele alfabet kunt spellen.
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:19 schreef oxylus11 het volgende:
[..]
Het is echt wel een superkansloze tokkie buurt. Echt een opeenstapeling van lowlife, FC Utreg brullende, SBS kijkende Wolter Kroes fans. Verbaasd me niks dat het daar uit de hand loopt. Als er 1 iemand van het buurtje wordt aangevallen, dan word meteen de hele familie opgetrommeld (en die woont daar per definitie in dezelfde straat). En aangezien het gemiddelde IQ niet bijster hoog is in die inteelt gemeenschap daar worden problemen niet met woorden opgelost, maar met honkbalknuppels.
Je hebt helemaal gelijk, alle reden om een blokje om te lopen als je het hele alfabet kunt spellen.
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:19 schreef oxylus11 het volgende:
Wolter Kroes
Witte Raaf, daar hebben ze een pooltafel.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:18 schreef Hathor het volgende:
[..]
Gezellig, laten we afspreken bij de Amstel Bar op de Amsterdamse Straatweg, hebben jullie ook een beetje het gevoel dat je thuis bent.![]()
Welja joh, maar er helemaal een Hollywood B production scenario van.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:23 schreef PizzaSalami het volgende:
[..].
Is er eigenlijk een noodverordening van kracht?
Maar meer dan het alfabet 'spellen' kun je ook niet he?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:19 schreef oxylus11 het volgende:
[..]
Het is echt wel een superkansloze tokkie buurt. Echt een opeenstapeling van lowlife, FC Utreg brullende, SBS kijkende Wolter Kroes fans. Verbaasdt me niks dat het daar uit de hand loopt. Als er 1 iemand van het buurtje wordt aangevallen, dan word meteen de hele familie opgetrommeld (en die woont daar per definitie in dezelfde straat). En aangezien het gemiddelde IQ niet bijster hoog is in die inteelt gemeenschap daar worden problemen niet met woorden opgelost, maar met honkbalknuppels.
Ik heb de popcorn al klaar staanquote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:26 schreef Hathor het volgende:
[..]
Welja joh, maar er helemaal een Hollywood B production scenario van.![]()
woon je ook in ondiep?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:29 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Ik heb de popcorn al klaar staan.
What else you got to do on a tuesday afternoon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |