abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47235741
vanavond weer!
  dinsdag 13 maart 2007 @ 18:01:48 #52
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_47235798
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 17:54 schreef Hathor het volgende:
Ze hebben het over een stille tocht, dat is zo onderhand een fenomeen aan het worden in Nederland. Ik heb nooit echt goed begrepen wat je daar nou wijzer van word, en als het al een boodschap met zich meedraagt, komt ie in ieder geval niet over, daarvoor heb ik inmiddels al een tocht of tig te veel gezien.

Ik ga in Murk wel effe stil aan de bar een biertje pakken, lijkt me een beter plan.
Welkom in Nederland, waar bijna niemand leert voor zichzelf na te denken en dus ook bijna niemand verder komt dan het meedoen met de nieuwste hype.

En dat moeten we dan indrukwekkend vinden ofzo. Ik weet het ook niet.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_47235799
Gaat leuk worden. Zelfs ADO-supporters zijn van plan te komen volgens de Telegraaf
  dinsdag 13 maart 2007 @ 18:02:21 #54
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_47235816
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 18:01 schreef KansloosForEver het volgende:
Gaat leuk worden. Zelfs ADO-supporters zijn van plan te komen volgens de Telegraaf
Ach, de Telegraaf...

Waar halen ze dat vandaan, weet je dat toevallig?
  dinsdag 13 maart 2007 @ 18:03:57 #55
164106 Bullebak
Omdat bier.
pi_47235877
Geef mij maar Amsterdam
  dinsdag 13 maart 2007 @ 18:05:22 #56
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_47235923
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 18:02 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Ach, de Telegraaf...

Waar halen ze dat vandaan, weet je dat toevallig?
Je hoort het van meer kanten hoor hier..

Zal denk ik nog wel even gezellig worden
tegenwoordig bekend als Tha_Duck
  dinsdag 13 maart 2007 @ 18:05:52 #57
47580 hoM3r
Our trip.
pi_47235938
De rellen in Parijs hadden een veel meer gegronde reden dan deze rellen. Hoe erg het misschien ook is dat er iemand is neergeschoten. De frustratie in Parijs was van een andere orde.
pi_47235970
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 18:01 schreef KansloosForEver het volgende:
Maar natuurlijk.
Secrets never die. Only people.
  dinsdag 13 maart 2007 @ 18:07:35 #59
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_47235999
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 18:05 schreef thaduck het volgende:

[..]

Je hoort het van meer kanten hoor hier..

Zal denk ik nog wel even gezellig worden
Ik ga zo wel effe in de telefooncel hier op de hoek staan. Effe politie utrecht bellen dat de joden ook komen
pi_47236014
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 18:07 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Ik ga zo wel effe in de telefooncel hier op de hoek staan. Effe politie utrecht bellen dat de joden ook komen
hehe, gisteren waren 2 mensen opgepakt waarvan 1 amsterdammer
  dinsdag 13 maart 2007 @ 18:10:35 #61
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_47236104
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 18:08 schreef KansloosForEver het volgende:

[..]

hehe, gisteren waren 2 mensen opgepakt waarvan 1 amsterdammer
Ja, gister kreeg ik antwoordapparaat, kan kloppen
pi_47236376
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 18:07 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Gezellig, laten we afspreken bij de Amstel Bar op de Amsterdamse Straatweg, hebben jullie ook een beetje het gevoel dat je thuis bent.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_47236405
quote:
Ik heb er ook een jaartje of 8 gewoond, er is niks kansloos aan die wijk, zo goed als iedereen werkt daar gewoon, en zolang je werk hebt, ben je alles behalve kansloos. Een volksbuurt is per definitie geen tokkiebuurt, dat is veel te kort door de bocht. er heerst daar wel een bepaald soort saamhorigheidsgevoel, ons kent ons en zo, s'zomers van die straatfeesten, best gezellig. Als dat niet je ding is dan loop je toch effe een blokkie om.
Het is echt wel een superkansloze tokkie buurt. Echt een opeenstapeling van lowlife, FC Utreg brullende, SBS kijkende Wolter Kroes fans. Verbaasd me niks dat het daar uit de hand loopt. Als er 1 iemand van het buurtje wordt aangevallen, dan word meteen de hele familie opgetrommeld (en die woont daar per definitie in dezelfde straat). En aangezien het gemiddelde IQ niet bijster hoog is in die inteelt gemeenschap daar worden problemen niet met woorden opgelost, maar met honkbalknuppels.
Je hebt helemaal gelijk, alle reden om een blokje om te lopen als je het hele alfabet kunt spellen.
pi_47236463
wijk is inmiddels afgezet en op elke straat staat ME
Realiteit is een illusie die ontstaat bij een gebrek aan alcohol
pi_47236499
Droevig hoor, en dat allemaal omdat er een aso door zijn eigen stommiteit om het leven is gekomen.
  dinsdag 13 maart 2007 @ 18:22:50 #66
164106 Bullebak
Omdat bier.
pi_47236508
Stoere praat allemaal, maar er gaat vast weinig gebeuren Denk dat er meer ME is dan bij een gemiddelde risicowedstrijd
Geef mij maar Amsterdam
pi_47236523
quote:
Het is echt wel een superkansloze tokkie buurt. Echt een opeenstapeling van lowlife, FC Utreg brullende, SBS kijkende Wolter Kroes fans. Verbaasd me niks dat het daar uit de hand loopt. Als er 1 iemand van het buurtje wordt aangevallen, dan word meteen de hele familie opgetrommeld (en die woont daar per definitie in dezelfde straat). En aangezien het gemiddelde IQ niet bijster hoog is in die inteelt gemeenschap daar worden problemen niet met woorden opgelost, maar met honkbalknuppels.
Je hebt helemaal gelijk, alle reden om een blokje om te lopen als je het hele alfabet kunt spellen.
En hoe weet jij dat allemaal?
Volgens mij weet jij helemaal niet waar je over praat vriendelijke vriend.
Ik heb er 9 jaar gewoond en heb nog nooit problemen meegemaakt in die wijk.
Het is gewoon een normale buurt zoals alle anderen, alleen iets volkser.
En ja dan komen ze voor elkaar op, ben je dan gelijk een tokkie? De mensen die daar rellen schoppen zijn niet de ondiepers, dat zijn gewoon sensatie zoekers die van de gelegenheid gebruik maken en die komen uit heel utrecht, niet alleen uit ondiep.

[ Bericht 39% gewijzigd door #ANONIEM op 13-03-2007 18:24:35 ]
pi_47236541
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 18:19 schreef oxylus11 het volgende:

[..]

Wat een vooroordelen zeg. Ben je er ooit een keertje doorheengefietst, en toen van je fietsie af getrokken door 2 12 jarige Bunniksidertjes of zo ?
pi_47236547
quote:
Wolter Kroes
.

Is er eigenlijk een noodverordening van kracht?
  dinsdag 13 maart 2007 @ 18:25:49 #70
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_47236605
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 18:18 schreef Hathor het volgende:

[..]

Gezellig, laten we afspreken bij de Amstel Bar op de Amsterdamse Straatweg, hebben jullie ook een beetje het gevoel dat je thuis bent.
Witte Raaf, daar hebben ze een pooltafel.
pi_47236625
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 18:23 schreef PizzaSalami het volgende:

[..]

.

Is er eigenlijk een noodverordening van kracht?
Welja joh, maar er helemaal een Hollywood B production scenario van.
  dinsdag 13 maart 2007 @ 18:27:56 #72
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_47236675
quote:

[..]

Het is echt wel een superkansloze tokkie buurt. Echt een opeenstapeling van lowlife, FC Utreg brullende, SBS kijkende Wolter Kroes fans. Verbaasdt me niks dat het daar uit de hand loopt. Als er 1 iemand van het buurtje wordt aangevallen, dan word meteen de hele familie opgetrommeld (en die woont daar per definitie in dezelfde straat). En aangezien het gemiddelde IQ niet bijster hoog is in die inteelt gemeenschap daar worden problemen niet met woorden opgelost, maar met honkbalknuppels.
Maar meer dan het alfabet 'spellen' kun je ook niet he?
pi_47236694
Ze zijn de wijk aan het afsluiten nu

Straks komen er nog tanks aanrijden
pi_47236719
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 18:26 schreef Hathor het volgende:

[..]

Welja joh, maar er helemaal een Hollywood B production scenario van.
Ik heb de popcorn al klaar staan .

What else you got to do on a tuesday afternoon .
pi_47236760
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 18:29 schreef PizzaSalami het volgende:

[..]

Ik heb de popcorn al klaar staan .

What else you got to do on a tuesday afternoon .
woon je ook in ondiep?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')