quote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:59 schreef watte het volgende:
Ik heb nu wel een gespierd lichaam, maar geen partner meer. Wat moet ik doen?
Wat MUUS zegt.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:59 schreef MUUS het volgende:
Met je ex aanpappen, die komt immers ook bij de fit-ness.
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:59 schreef watte het volgende:
Gisterenavond ben ik naar de fit-ness gegaan. Toen ik thuis kwam, wilde mijn partner een ernstig gesprek.
Het blijkt dus dat ze vindt dat ik teveel in de fit-ness ben en dat ik haar te weinig aandacht geef.
Zij heeft via internet een nieuwe vriend ontmoet, die zij de keren ziet terwijl ik in de fit-ness ben (meerdere malen per week dus). Zij zegt dat zij veel meer aandacht aan haar geeft.
Mijn partner wil dus scheiden.
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:04 schreef ioko het volgende:
Je hebt dan toch zo een nieuwe partner, met zo'n lichaam?
----> ONZIN
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:07 schreef PushyGurl het volgende:
Flirten in de fitniszaal,er zitten wellicht meer homos
lolzquote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:10 schreef spijkerbroek het volgende:
Je maakt wat mee op de fit-ness, he?
Ex-vriendin ontmoet
![]()
Oh ja dat was ie vast ver-ge-tenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:10 schreef Biancavia het volgende:
Te-rug naar je ex, die ben je gis-te-ren toch ook te-gen-ge-ko-men bij de fit-ness?
maar zij is wel een vriendquote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:11 schreef 19patje72 het volgende:
z'n ex is ook lesbisch ineens: Zij zegt dat zij veel meer aandacht aan haar geeft
Je zei picquote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:12 schreef Copycat het volgende:
TS: Ik ben trouwens wel benieuwd naar jouw gespierde lijf, na al dat ge-fit-ness. Doe eens een pic plaatsen!
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:12 schreef Copycat het volgende:
TS: Ik ben trouwens wel benieuwd naar jouw gespierde lijf, na al dat ge-fit-ness. Doe eens een pic plaatsen!
Hihihihihihihiquote:
Maar ik fit-ness niet!quote:
Wat elke man dan doetquote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:59 schreef watte het volgende:
Jaja, en dan een ex tegenkomen zeker! Poelen des verderfs, die fit-ness-centra.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:16 schreef Zosk het volgende:
miss toch eens aan gaan beginnen!
Awwwwwww wat lief...oprecht adviesquote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:17 schreef CybErvee het volgende:
ff serieus, gewoon een kutsmoes. Wanneer je ergens problemen mee hebt bepraat je dit en los je dit samen op en wacht je hier niet mee en brengt het niet op zo'n manier. Dus er is zeker meer aan de hand, confronteren dus.
Dat is toch tof, en dan heel stoer doen.. dat je zo breed bent geworden enzoquote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jaja, en dan een ex tegenkomen zeker! Poelen des verderfs, die fit-ness-centra.
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:18 schreef Kimsalabim het volgende:
Maar om even serieus te reageren
Dat een ke-rel nooit 5 keer peer week naar de fit-ness moet gaan, want je kan er don-der op op zeggen dat z'n wijf dan vreemd-gaat. (Met een andere griet zo te lezenquote:
geylquote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:20 schreef Skaai het volgende:
[..]
Dat een ke-rel nooit 5 keer peer week naar de fit-ness moet gaan, want je kan er don-der op op zeggen dat z'n wijf dan vreemd-gaat. (Met een andere griet zo te lezen)
Dat kan toch niet, daar is hij bang voorquote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:59 schreef MUUS het volgende:
Met je ex aanpappen, die komt immers ook bij de fit-ness.
Ja, dat heeft ie er vanochtend van gemaakt. Die in-fo stond gisteren nog niet in dat andere topicquote:
OMG, hij is ineens mishandeld.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, dat heeft ie er vanochtend van gemaakt. Die in-fo stond gisteren nog niet in dat andere topic.
Ben je ook zo benieuwd wat voor OP morgen in dit topic staat?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, dat heeft ie er vanochtend van gemaakt. Die in-fo stond gisteren nog niet in dat andere topic.
heul niet!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jaja, en dan een ex tegenkomen zeker! Poelen des verderfs, die fit-ness-centra.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |