mja ook nog,quote:Op maandag 19 maart 2007 21:32 schreef Peterselieman het volgende:
De beurs wordt door de week gehouden en dat komt voor mijn OV goed uit. Dan kan ik tenminste weer eens lekker wat kilometers maken. Even oefenen voor ergens in mei, als ik het hele land door wil reizen en mijn gereden trajecten een flinke uitbreiding wil geven.
kijk ff als Zugje enzo ook mee willenquote:Op maandag 19 maart 2007 21:58 schreef Peterselieman het volgende:
Doe dat dan
Ik ben op donderdag toch al vrij. Daarom kan ik er dan mooi heen. Als je meewilt, dan PM je me maar.
Er zal zeker wat afwijking zijn. Maar, wat ik tot nu toe gezien heb zijn de ramen; afwerking aan de wanden/ lampen en stoelen zijn gewoon uit dezelfde serie als ICRm. Denk je nou echt dat we in deze tijden nog treinen uniek gaan ontwerpenquote:Op maandag 19 maart 2007 20:57 schreef Duvel het volgende:
[..]
De middelste bak kan niet gelijk zijn aan ICRm, want het is en AB-bak, en die kennen we bij ICRm niet.
Verder zijn de stoelen en de kleuren ook afwijkend van ICRm. Hoe dan ook blijf ik benieuwd!
Gedeeltelijk. De kleur van de bekleding is in elk geval anders.quote:Op maandag 19 maart 2007 22:51 schreef Brembo het volgende:
[..]
Er zal zeker wat afwijking zijn. Maar, wat ik tot nu toe gezien heb zijn de ramen; afwerking aan de wanden/ lampen en stoelen zijn gewoon uit dezelfde serie als ICRm. Denk je nou echt dat we in deze tijden nog treinen uniek gaan ontwerpen![]()
Ja, wat? Ik ga d'r heen om beroepsredenen, ik weet nog niet welke dag of welke tijd.quote:Op maandag 19 maart 2007 22:01 schreef Ou-Tannu het volgende:
ZUG! FLES! DUV! MELDEN!
Ik ook.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 08:56 schreef Peterselieman het volgende:
Ik heb ondertussen al een kaartje geregeld![]()
Stoelen krijgen wel dezelfde kleur! Rood 1ste klas, blauw 2de klas.quote:Op maandag 19 maart 2007 22:52 schreef Ou-Tannu het volgende:
Nee
Standarisatie!
zouden ze dat in de nieuwe VIRM bakken ook doen? (A)
Dat kost geld.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 10:40 schreef Peterselieman het volgende:
Je kunt ook je kaart aan de kassa kopen. Dan zul je die registratie wel niet hebben
je gaat maar op donderdag!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 08:32 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ja, wat? Ik ga d'r heen om beroepsredenen, ik weet nog niet welke dag of welke tijd.
Klopt, er zijn pas twee bakken afgevoerd (behalve de protoserie natuurlijk): de sBFK van de 4224, nadat deze in Hoofddorp wat bovenleidingportalen en bomen had gerooid, en de AB van de 4044 nadat deze was uitgebrand. De huidige AB 4044 is de oude AB van de 4007 geloof ik, voor de sBFK 4224 is door Talbot aansluitend aan de laatste ICM-4 een nieuwe gebouwd.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:37 schreef Ou-Tannu het volgende:
Lekker dan![]()
maar volgens mij zijn er weinig ICMs met weinig onherstelbare defecten geweest?
wou net zeggen, de 4044 wist ik, en ook dat die gerecycled was, van de 4224 niet maar goedquote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:45 schreef Duvel het volgende:
[..]
Klopt, er zijn pas twee bakken afgevoerd (behalve de protoserie natuurlijk): de sBFK van de 4224, nadat deze in Hoofddorp wat bovenleidingportalen en bomen had gerooid, en de AB van de 4044 nadat deze was uitgebrand. De huidige AB 4044 is de oude AB van de 4007 geloof ik, voor de sBFK 4224 is door Talbot aansluitend aan de laatste ICM-4 een nieuwe gebouwd.
Zo, lekker veel idiote afkortingen in één post!
BTW: appelsap is goed.
dat filmpje over zwolle-nijmegenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:13 schreef Dichterbijer het volgende:
http://stationzwolle.web-log.nl/stationzwolle/2007/03/sm90.html
quote:Op maandag 19 maart 2007 22:01 schreef Ou-Tannu het volgende:
ZUG! FLES! DUV! MELDEN!
Of je volgende week meegaat naar Railtech in de jaarbeurs.quote:
Zeer goede timingquote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:21 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
dat filmpje over zwolle-nijmegen
ze hebben wel de mensen geinterviewd die een duidelijke visie hadden
Volgende week donderdag wel te verstaanquote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:40 schreef Duvel het volgende:
[..]
Of je volgende week meegaat naar Railtech in de jaarbeurs.
Dat waren 2 korte goederentreinjesquote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:45 schreef Zug-Chef het volgende:
En nu is het tijd om te rukken
http://www.youtube.com/watch?v=ykGYqDnP4cc
Toen vierde mijn moeder haar verjaardag of zo, in elk geval iets dat ik niet zo 1-2-3 kon verzetten.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:44 schreef Dr_Flash het volgende:Moet werken. Donderdag heb ik trouwens cursus
![]()
Maar als dit dan zo boeiend is, waar was iedereen dan op 3 feb bij de open dag van VolkerRail Materieel in Dordrecht?
Preciesquote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:56 schreef Duvel het volgende:
Je hoort mij trouwens niet beweren dat Railtech boeiend is.
Zaterdag? nee dan heb ik geen OV en ook geen geldquote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Precies
Dusch
Wie gaat er zaterdag mee naar het Spoorwegmuseum? Of beter nog, de Stoomtram Hoorn-Medemblik?
Die zijn afgelopen weekend alweer begonnenmaar toen was het hondenweer
En straks is het pasen en dan rijdt er weer veul meer museumijzer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |