quote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:49 schreef mcyodogg het volgende:
Dag AlexJe was geweldig
...
Welkom AlexJe gaat het vast fantastisch doen
![]()
Carvalho-Alex-Terry-A.Colequote:Op maandag 4 juni 2007 09:47 schreef AminBen het volgende:
Hij heeft pech dat Carvalho net zo'n bereseizoen speelt denk ik
Neequote:Op maandag 4 juni 2007 09:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
Deed hij Vrijdag mee?
Klopt, maar dat is al 4 jaar geleden of zoquote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Mooie goal scoorde die bij de libertadores finale tegen Boca
Jezus, toen zag hij er ook al hevig uit zegquote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
Deze ? (2de)
http://nl.youtube.com/watch?v=CpZNSIw_Fak
quote:Alex nog niet bij Chelsea
Alex weet nog steeds niet of hij volgend seizoen in het shirt van Chelsea voetbalt. De Engelse club heeft nog geen werkvergunning voor de Braziliaanse verdediger van PSV gekregen. Alex reisde bovendien vergeefs naar Londen voor een gesprek met zijn mogelijk nieuwe werkgever.
De Braziliaan strandde op het vliegveld Heathrow na problemen met de immigratiedienst. Volgens de leiding van Chelsea waren de papieren van Alex in orde en had hij na even wachten alsnog de douane mogen passeren. De verdediger nam echter het eerste beste vliegtuig terug naar Brazilië.
Voetballers zonder een paspoort van een land uit de Europese Unie krijgen in Engeland een werkvergunning wanneer ze de laatste twee jaar 75% van alle interlands hebben gespeeld. Alex komt niet eens tot een percentage van 60. De leiding van Chelsea verwacht niettemin dat de verdediger alsnog naar Londen kan verhuizen.
Zal wel niet gebeuren, maar zou wel leuk zijn voor de competitie.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:03 schreef du_ke het volgende:
Ach hij mag gewoon terug naar Eindhoven hoor.
Ik blijf hopenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:06 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Zal wel niet gebeuren, maar zou wel leuk zijn voor de competitie.
en voor PSV natuurlijk.
Je bent niet de enigequote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:06 schreef Whiteguy het volgende:
De vrije trappen zal ik missen
boem
qnal
60.000 per week denk ik. Mourinho moet tenslotte nog overtuigd raken van Alex' kwaliteitenquote:Op zondag 5 augustus 2007 17:00 schreef methodmich het volgende:
Lekker, Terry dus 808000 euro voor geblesseerd thuiszitten!
Hoeveel zou Alex per week gaan verdienen bij Chelsea?
Het zal mij benieuwen hoe hij het gaat doen in London. Terry vervangen kan niemand lijkt me.quote:Op zondag 5 augustus 2007 15:49 schreef mcyodogg het volgende:
Terry is er een maand uit, dus hij kan gelijk aan de bak.
Alex intimideert tegenstanders sneller dan Terry. Fysiek gezien is hij dan ook superieur aan hem.quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:09 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Het zal mij benieuwen hoe hij het gaat doen in London. Terry vervangen kan niemand lijkt me.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
Doet ie dat ooit niet dan?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 18:25 schreef mcyodogg het volgende:
Hij was sowieso al MOTM, won alle duels.
Over het algemeen wel, maar nu voorkwam hij zo ongeveer hoogstpersoonlijk dat Middlesbrough geen fatsoenlijke kans gehad heeft.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Doet ie dat ooit niet dan?
Terry is er nog 3 weken uit, dus tot dan wel.quote:Op zondag 21 oktober 2007 13:00 schreef RubenSosa het volgende:
hopelijk houdt hij nu zijn basisplek....
Als Grant slim is, stelt ie daarna Terry, Carvalho én Alex op.quote:Op zondag 21 oktober 2007 13:46 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Terry is er nog 3 weken uit, dus tot dan wel.
Hmm, je bedoelt met 3 verdedigers spelen? Dat is nog niet iets waar ik aan gedacht heb. Zou in pricipe goed kunnen, als je Maka ervoor plompt. Maar of Grant de linksback postitie laat vallen weet ik nog zo niet.quote:Op zondag 21 oktober 2007 21:52 schreef cultheld het volgende:
[..]
Als Grant slim is, stelt ie daarna Terry, Carvalho én Alex op.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |