Wanneer wordt die XC 70 geleverd???quote:Op donderdag 15 maart 2007 02:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Okee![]()
Heb ik dan nu gewoon toestemming om mijn Ian_Nick sap op grote schaal te gaan verkopen?![]()
Zo gauw mijn multinational een feit isquote:Op donderdag 15 maart 2007 02:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wanneer wordt die XC 70 geleverd???
quote:Op donderdag 15 maart 2007 02:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zo gauw mijn multinational een feit is![]()
Jij hebt me per slot van rekening op het idee gebracht![]()
Fijn dat je dat iig erkent....... je begrijpt wel dat een XC 70 dus niet genoeg is, ik wil een percentage van de aandelen..... laat ik goedhartig blijven en zeggen... 5 %quote:Op donderdag 15 maart 2007 02:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zo gauw mijn multinational een feit is![]()
Jij hebt me per slot van rekening op het idee gebracht![]()
5% maar!?quote:Op donderdag 15 maart 2007 02:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Fijn dat je dat iig erkent....... je begrijpt wel dat een XC 70 dus niet genoeg is, ik wil een percentage van de aandelen..... laat ik goedhartig blijven en zeggen... 5 %
Dat is ongeveer net zoveel als Bea in Shell heeft.... en genoeg om dwars te kunnen liggen
Ik hoef er verder niet meer voor te werken en je "Ian_Nick sap" hoef ik iig niet klaar te maken (no pun intendedquote:
Jou elixer verkoopt volgens mij voor geen meterquote:
Waarom verpest je het nou!quote:Op donderdag 15 maart 2007 02:39 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Jou elixer verkoopt volgens mij voor geen meter![]()
Zal het proberen noooooit meer te doenquote:
volgens mij betaat ie voornameljk uit proteïnequote:Op donderdag 15 maart 2007 02:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Waarom verpest je het nou!![]()
Je weet nieteens waaruit mijn magische formule bestáát!
Jij vergeet kennelijk dat ik 5% aandelen in dit bedrijf heb??quote:Op donderdag 15 maart 2007 02:39 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Jou elixer verkoopt volgens mij voor geen meter![]()
quote:Op donderdag 15 maart 2007 02:44 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
volgens mij betaat ie voornameljk uit proteine![]()
Mwah, van jou kan ik het hebben hoor, en achteraf een beetje zoenen in de SC is ook nooit mis natuurlijkquote:Op donderdag 15 maart 2007 02:42 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zal het proberen noooooit meer te doen![]()
Dan moet je wel alles uit de kast halen, en dan nog denk ik dat het onverkoopbaar is.quote:Op donderdag 15 maart 2007 02:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jij vergeet kennelijk dat ik 5% aandelen in dit bedrijf heb??
Moet ik jou nog uitleggen wat ik qua promotionele texten zou kunnen betekenen??![]()
En ik wou jou nog wel bij de zaak betrekken door jou 3% van de winst te geven in ruil voor reclame in al je YouTube filmpjes!quote:Op donderdag 15 maart 2007 02:47 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dan moet je wel alles uit de kast halen, en dan nog denk ik dat het onverkoopbaar is.![]()
Zelfs voor jou is dit onbegonnen werkt![]()
Ben wel newbie maar leuk...quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Precies, leuke newbies zijn juist van harte welkom.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |