Bedankt voor tip... er is wel een ander serie, weet niet of je die kent, wordt op dit moment in nederland op net5 uitgezonden, The Nine. Gaat ook over een bankoverval die helemaal de verkeerde richting gaat maar er wordt vooral geconcenteerd op wat er na de bankoverval gebeurtquote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:38 schreef BliksemSchigt het volgende:
The Kill Point: US Soldiers robbing a bank.
Misschien ook wel interessant voor sommigen.
Ik had er wat over gelezen. Ga een kijkje nemenquote:Op woensdag 25 juli 2007 06:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Bionic Woman is ook uitgelektDaar zat ik al op te wachten, vanmiddag kijken
Is dit iets zoals de 6 Million Dollar Man?quote:Op woensdag 25 juli 2007 06:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Maar dan een chickquote:Op woensdag 25 juli 2007 15:08 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Is dit iets zoals de 6 Million Dollar Man?
Ja dus..
en?quote:Op woensdag 25 juli 2007 06:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Reaper is tof jaquote:Op zaterdag 21 juli 2007 14:28 schreef NX het volgende:
Hahahahahah![]()
Vette serie, REAPER... Ik moest heel hard lachen, mooie twist enzo, wil graag de rest zien...
Precies, Reaper was geweldig en Pushing Daisies meer op een laag pitje, vond de hoofdrolspeler niet echt in zijn rol passen, maar het kan nog interessant worden...quote:Op zondag 29 juli 2007 14:22 schreef Xrenity het volgende:
Reaper is tof ja
Pushing Daisies... Dunno. Vond er niet heel veel aan.
Ik ga nu Californication kijken. Ben benieuwd of dat wat is.
Hehe, dan ga ik zeker kijken...quote:Op zondag 29 juli 2007 14:55 schreef Xrenity het volgende:
Net gekeken, heeft z'n momenten maar vind ik niet echt boeiend om te volgen.
Wel een hoop tieten in die serie
Straks eens Chuck proberen
Chuck was ook leuk... Origineel idee tenminste, maar uitvoering mag wel iets beter...quote:Op zondag 29 juli 2007 19:39 schreef Xrenity het volgende:
Chuck is awesome!
De beste pilot die ik heb gezien tot nu toe. Iets beter dan Reaper denk ik.
Ik vond Pushing Daisies juist beter dan Chuck. En veel beter dan Californication.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:38 schreef NX het volgende:
Hehe, ik moet eerlijk toegeven... Chuck was veel leuker dan Pushing Daisies... veel beter... Geef het toch een beter kans...!
Thanx Symer, ik zal ze eens bekijken...quote:Op woensdag 5 september 2007 15:34 schreef Symer het volgende:
Er zijn twee nieuwe preairs beschikbaar: Life en Journeyman![]()
Straks even checken![]()
Niet met elkaar te vergelijken vindt ik, Desperate Housewives is een soap met daarbij horende overdreven verhaallijnen, Mad Men is stoer en realistischquote:Op vrijdag 7 september 2007 19:45 schreef NX het volgende:
[..]
Thanx Symer, ik zal ze eens bekijken...
Ook een tip van mijn kant, drama serie: Mad Men, best wel goed en volwassen, beetje Desperate Housewives achtig maar dan met volwassene mannen!![]()
Ja sorry, zo bedoelde ik het eigenlijk ook. Beetje meer een mannen serie met mannen en vooral de retro thingquote:Op vrijdag 7 september 2007 20:20 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Niet met elkaar te vergelijken vindt ik, Desperate Housewives is een soap met daarbij horende overdreven verhaallijnen, Mad Men is stoer en realistisch![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |