quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 02:48 schreef scanman01 het volgende:Ze kunnen proberen wat ze willen met Brian, maar het feit is dat hij uitgekotsts wordt. Daar helpt geen enkele manipulatie tegen. Dus redactie, ga vooral zo door met gekleurde berichtgeving. Brian is en blijft uitschot. Een galbak eerste klas.
brian is sinds een week al zich zelf niet meer .. ( niet dat hij dat ooit is geweest in de kooi ) ..maar goed ..
schijnbaar heeft brian geen vertrouwen meer in zijn back up genaamd natasia en doet er alles aan om jaap aan zijn kant te krijgen .... ondertussen wel meedoen aan alle treiterparades jegens kleuter jaap ..
ja ! kleuter jaap !!
mijn god ik heb net even het filmpje terug gekeken van cora en het begint dus met het gevoeder van huub
huub is echt de enigste die echt goed en doelbewust met het motto van jaap ( ik wil erin omdat ik mijn vreetprobleem wil tegen gaan ) omgaat !!
terwijl anderen ... waaronder siegopaat brian ... met jaap meelullen zet huub hem keihard voor het blok !!
koekie
![]()
ja of nee
![]()
hij is lekker hoor .... 1 hapje maar !!!
en wat doet jaap
![]()
... de jaap van 2 meter hoog en 2 meter breed
![]()
... die gaat kerremiejekken als een kleuter !! NEE MAMA !! ik wil het niet !!! trekt zijn jas ervoor zodat hij het niet eens hoeft te ruiken ..... bwegh !!!!
wat nou 25 jaar !!!
![]()
als jaap verstandig is breekt tie heel snel met brian ..die gebruikt hem allleen voor het spel
huub daarintegen weet hoe je door moet dringen bij dit soort mensen ... en dan al helemaal na het zien van cora's videootje .... ook al zon lekkerbekje .... dat wordt dus niks met japiootje
die komt het huis weer slank uit en wordt gelijk weer gevoederdt door coraatje ..... nah ! dat ze gelukkig met elkander lekker dik verder mogen leven en elkander lief hebben ...prima
maar jaap ! val ons nu ff niet lastig met je jojo dieet.... en hoepel op !!
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!