Idd, Brian ligt op Natasia, die ligt met haar arm om hem heen en Amand kroelt ondertussen door zijn haar.quote:
Ze moet gewoon een gigolo bestellen, met ome john's geld kan je er eentje krijgen die 100x knapper is dan Brainless. Maar dat zal wel "not done" zijn als een vrouw zoiets op tv doet, alleen Huub mag dat...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:29 schreef Missy_1974 het volgende:
en aman kroelt brian alweer, dat wijf denkt alleen maar aan neukenomhulsel boeit haar schijnbaar niet
een glaasje water weet ie ook wel raad mee.......... eeeeeeeeeeeeeew......... als ik daar nog aan denk!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:34 schreef Gert het volgende:
O, de TT is al weer achterhaald. Brian is weg.
Of gaat hij condooms halen?
zullen we er een briefje aan wagen en het haar influisterenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:34 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ze moet gewoon een gigolo bestellen, met ome john's geld kan je er eentje krijgen die 100x knapper is dan Brainless. Maar dat zal wel "not done" zijn als een vrouw zoiets op tv doet, alleen Huub mag dat...
trustequote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:36 schreef Missy_1974 het volgende:
[..]
zullen we er een briefje aan wagen en het haar influisteren?
maargoed truste allemaal![]()
![]()
brian zei nog zal er ff over denken en toen zei natas iets tegen hem (waarschuwing oid) en toen zei brian ik blijf boven met mijn gedichten.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:36 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Amanda vroeg tegen Brian: Waarom kom je niet hier liggen? en Brian zei tegen Amanda als antwoord tot haar:"Nee ik ga boven in mijn bed aan mijn gedichtenbundel schrijven"
Ik denk niet dat ze er behoefte aan heeft, ze wil constante aandacht en Brian is constant aanwezig...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:36 schreef Missy_1974 het volgende:
[..]
zullen we er een briefje aan wagen en het haar influisteren?
maargoed truste allemaal![]()
![]()
Bedankt dat je jezelf zo opoffert!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:37 schreef Dogga het volgende:
Truste dan maar he, Te moe
maar ja..nu ik vroeg ga liggen betekend het natuurlijk wel dat vannacht de hell los breekt in de kooi dus dames en heren, geniet er van
Truste (K)
Dan had hij die dus van Natasia, want daar lag hij bovenop....quote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:37 schreef Missy_1974 het volgende:
[..]
brian zei nog zal er ff over denken en toen zei natas iets tegen hem (waarschuwing oid) en toen zei brian ik blijf boven met mijn gedichten.
dus natas zorgt wel dat brian er niet opkruipt, want meneertje had alweer een stijve
Ja hij zat alweer in zijn kruis te graaien maar die kreeg ie dan van Natasia want daar lag ie bovenopquote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:37 schreef Missy_1974 het volgende:
[..]
brian zei nog zal er ff over denken en toen zei natas iets tegen hem (waarschuwing oid) en toen zei brian ik blijf boven met mijn gedichten.
dus natas zorgt wel dat brian er niet opkruipt, want meneertje had alweer een stijve
En deze foto van Jaap's feestje is ook wel leuk.quote:Maar Huub nam wel wraak om vervolgens de Wijnkoeler te versieren met zijn eigen pis...Tsja het is zijn Villa....toch?
En nu is haar maaband lekquote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan had hij die dus van Natasia, want daar lag hij bovenop....![]()
prachtigquote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:39 schreef PietjePuk63 het volgende:
Iemand trouwens Brainless' weblog gezien?
Hij heeft blijkbaar toch wel wat inzicht bewerkstelligd:
Zielig verhaaltje met foto's van Huub in coma, maar de laatste zin van dat stukje was:
[..]
En deze foto van Jaap's feestje is ook wel leuk.
[afbeelding]
Die heb ik nog niet eerder gezien !! Sjonge jongequote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:39 schreef PietjePuk63 het volgende:
Zielig verhaaltje met foto's van Huub in coma, maar de laatste zin van dat stukje was:
[..]
[afbeelding]
Geweldige fotoquote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:39 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:37 schreef vliegende_dutchman het volgende:
Staat er nog terreur op het programma vannacht?![]()
Het kind heeft geen zelfrespect, om die reden zal ze het respect van een ander ook niet verwachten denk ik...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:38 schreef koppiesoep het volgende:
Brrrrian vertrekt, kust natte tas vol op de lippen en kust amanda op de wangen. Beetje vernederend voor sloerie amanda lijkt mij.Ooooooohhhhh, krjgen we dat gepingel weer van die vuile rat.
![]()
Ik bedenk wel ff wat voor Brian:quote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:38 schreef Soury het volgende:
p.s. Amanda vroeg of hij een gedicht voor haar had.
Brian Nee
![]()
Hihihiihihi Ik zit mijn hoofd te breken over een titel voor zijn bundel.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik bedenk wel ff wat voor Brian:
Jij wilde vannacht weer in mijn bed
maar ik vind jou een slet.
Ik neuk iedereen zonder condoom
en jij bent niet eens een natte droom.
Je moet maar wachten tot ik weer jeuk heb
misschien dat ik hem dan weer in jouw doos dep.
Ik roep nu: "ik doe het met jou nooit weer"
en dat duurt tot de volgende keer.
Ondertussen doe ik lekker stoer
en noem jou een vieze hoer.
Liefs Brian.
Deze pic kan zo in de fakes, waarre het niet dat het geen fake isquote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:39 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Aan zo'n gedicht kan brainless nog een puntje zuigen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Liefs Brian.
"Stoere mannen, domme meisjes" ???quote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Hihihiihihi Ik zit mijn hoofd te breken over een titel voor zijn bundel.![]()
Hij denkt er dan ook langer over naquote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Aan zo'n gedicht kan brainless nog een puntje zuigen.![]()
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Liefs Brian.
Absoluut! Zoveel variëteit aan rijmwoorden kan Brainless niet bewerkstelligen, in zijn geval zou het hele gedicht moeten rijmen op "oer".quote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Aan zo'n gedicht kan brainless nog een puntje zuigen.![]()
Brainless Poetryquote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:44 schreef Soury het volgende:
[..]
We kunnen wel een FOK gedichtenbundel uitgeven...ik wed dat die beter verkoopt als die van Brian straksquote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Liefs Brian.
Misschien deze:quote:
Dan snapt ie m zelf niet meerquote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:48 schreef Prospera het volgende:
[..]
Geile antiliaan wants to be all blond girls wannabee
Zoals in de COSsen al werd voorspeld.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:47 schreef Mika25 het volgende:
De man die niet aan de discussie deelnam gaat nu advies aan Jaap geven
O, dat wordt gewoon "Brian". Of: "Ik, Brian".quote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Moeilijk hoor. Wat van deze:quote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Misschien deze:
De stemmetjes in mijn hoofd komen uit de doosjes die ik me heb beloofd.
Of "Brian's brain"....quote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:51 schreef Gert het volgende:
[..]
O, dat wordt gewoon "Brian". Of: "Ik, Brian".
En op het kaft komt natuurlijk zijn hoofd, waarbij hij zal twijfelen tussen de melancholieke in de verte staar-pose en de indringende blik die intelligentie en menselijk inzicht verraadt-pose.
Vergeet zijn gitaar nietquote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:51 schreef Gert het volgende:
[..]
En op het kaft komt natuurlijk zijn hoofd, waarbij hij zal twijfelen tussen de melancholieke in de verte staar-pose en de indringende blik die intelligentie en menselijk inzicht verraadt-pose.
Dat zie ik heel erg voor me. Of met Brain op een moter (alla Jan cremer) met een gitaar in zijn handen. Met die quasie intelligent blikquote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:51 schreef Gert het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Die gaat met ontbloot bovenlijf met zijn rug op de cover...beetje achterom kijkendquote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Nope.... het enige wat nog wel duidelijk is, is dat ie een Huub-obsessie heeft.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:54 schreef Prospera het volgende:
Jaap: waar ik zo teleurgesteld in ben: hoeveel procent is er gepraat over de videoboodschap.
Brian: waar slaat het op dat ..blablabla... Huub zegt ...
Ik snap niet dat zo'n leuk meisje voor jou kan kiezen, dat zijn M&M's verhalen. Laat niks je gek maken.
Klere,
Brian is echt niet te volgen.
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:56 schreef Prospera het volgende:
Amanda bashen over haar hakken die je op 100 meter afstand hoort.
Brian: Als innerlijke zou ik zeggen: Amanda ik zie je aankomen lopen.
Compensatie voor zijn Nena-obsessie.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nope.... het enige wat nog wel duidelijk is, is dat ie een Huub-obsessie heeft.
Wie maakt er even een leuk boekje van Brainless' namaakgedichten hier op FOK, en stuurt het aan onze gevoelige kunstenaar op?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Die bestaat al een paar maanden...er zitten echt super talenten op dit forumquote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:57 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Wie maakt er even een leuk boekje van Brainless' namaakgedichten hier op FOK, en stuurt het aan onze gevoelige kunstenaar op?
Stuur het maar naar een uitgever, maakt meer kans op publicate dan de bagger die hij zelf schrijft,.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:57 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Wie maakt er even een leuk boekje van Brainless' namaakgedichten hier op FOK, en stuurt het aan onze gevoelige kunstenaar op?
Ik denk dat Amanda Brian allleen maar gebruikt om te neuken en met Huub de lol beleeft. Ik denk dat Brain dit nu ook beseft en daarmee is het spelletje Brian jaloers maken niet meer nodig want die weet nu ook wel dat ie Amanda mag neuken als zij zin heeft.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:38 schreef koppiesoep het volgende:
Brrrrian vertrekt, kust natte tas vol op de lippen en kust amanda op de wangen. Beetje vernederend voor sloerie amanda lijkt mij.Ooooooohhhhh, krjgen we dat gepingel weer van die vuile rat.
![]()
Volgens mij is dat topic er al.... maar dat zal wel heel diep weggezakt zijn in de ATquote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:57 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Als het puntje bij paaltje komt laat ie Jaap barsten zoals vanavond met dat (nogal zieke) gedoe met dat koekjequote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:59 schreef PietjePuk63 het volgende:
En nou gaat Brainless ook nog kritiek leveren op de deelnemers aan de discussie, terwijl hij zelf zijn laffe smoel compleet dichthield.
Gewoon "Wij Brian" dusquote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:58 schreef Soury het volgende:
Ik brian, mijn tweede IK en waarschijnlijk mijn derde IK![]()
Brian is nu Jaap zo aan het bewerken want over 6 maanden (als we het allemaal moeten geloven) gaat Natasia weg en dan moet hij toch iemand hebben die zijn back-up is.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:59 schreef PietjePuk63 het volgende:
En nou gaat Brainless ook nog kritiek leveren op de deelnemers aan de discussie, terwijl hij zelf zijn laffe smoel compleet dichthield.
Zoveel hersencellen heef hij niet in zijn eikel om dat te kunnen denken.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 01:00 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik denk dat Amanda Brian allleen maar gebruikt om te neuken en met Huub de lol beleeft. Ik denk dat Brain dit nu ook beseft en daarmee is het spelletje Brian jaloers maken niet meer nodig want die weet nu ook wel dat ie Amanda mag neuken als zij zin heeft.
Mooi samengevatquote:
Brainless rol was uitgespeeld nadat NL wegging. Z`n enige functies voor het programma zijn: a. NatasJa in het spel houden en b. seks hebben, voor de rest is hij gewoon een figurant.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 01:01 schreef Prosac het volgende:
terwijl HES ook aan het nabespreken zijn. Kritiek dat Brian al een week zijn bek niet meer open trekt
Of gewoon Oeverloos gezwets.quote:
Ik vond dat wel grappig, en Jaap reageerde daar voor zijn doen best leuk op.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 01:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Als het puntje bij paaltje komt laat ie Jaap barsten zoals vanavond met dat (nogal zieke) gedoe met dat koekje![]()
Was die Brian/Brain typo nou expres??quote:Op dinsdag 13 maart 2007 01:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Of gewoon Oeverloos gezwets.
Maar Wij Brain is tot nu toe de beste.![]()
Die meerderheid van stemmen zal er nooit komen, want dan ben je de personen die voor de TV momenten zorgen zo kwijt.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 01:04 schreef akveor het volgende:
Ondertussen heeft Brian wel Jaap aan zijn kant. Mocht er eens stemronde komen met meerderheid van stemmen dan zijn HES wel de lul. Beetje dom van HES om dat soort opties niet te bekijken.
typoquote:Op dinsdag 13 maart 2007 01:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Was die Brian/Brain typo nou expres??![]()
We zullen zien as donderdag....quote:Op dinsdag 13 maart 2007 01:06 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Die meerderheid van stemmen zal er nooit komen, want dan ben je de personen die voor de TV momenten zorgen zo kwijt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |