Nooit van gehoord.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:06 schreef K-Billy het volgende:
Aan de andere kant het World Wide Web is pas zon 15 jaar oud dat is nu al zon vanzelfsprekendheid
world wide web = wwwquote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:07 schreef crossover het volgende:
[..]
Nooit van gehoord.
Ik mis eigenlijk niet veel uit de jaren 90.. heb er immers ook maar 10 jaar in geleefd
Dudequote:
wie langer?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:07 schreef crossover het volgende:
[..]
Nooit van gehoord.
Ik mis eigenlijk niet veel uit de jaren 90.. heb er immers ook maar 10 jaar in geleefd
Aan de andere kant... in geen enkel decennium heb je langer geleefd.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:07 schreef crossover het volgende:
[..]
Nooit van gehoord.
Vinden we leuk.quote:
Jij bent oud.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:29 schreef Tomfan het volgende:
Ik mis de commodore 64 ... of was dat alweer jaren 80 ?
De betere tijdenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 08:22 schreef Viking84 het volgende:
Ik mis gewoon m'n kindertijd en toevallig groeide ik voor het grootste deel op in de jaren '90.
We hadden geen computer, speelden altijd oorlogje buiten, er waren normale programma's op tv (niet die stomme Plop of dat Winx-gedoe), Bon Jovi was nog hip, Backstreet Boys waren hip, Hobie van Baywatch was hot
en ik dacht nog dat ik gewoon hetero was
.
Those were the days.
Ik zeg DVDquote:Oh, ik zou trouwens wel weer eens wat Night Rider of Airwolf willen zien
This video has been removed due to terms of use violation.quote:
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 08:22 schreef Viking84 het volgende:
en ik dacht nog dat ik gewoon hetero was.
Those were the days.
Niks tegen Plop!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 08:22 schreef Viking84 het volgende:
(niet die stomme Plop
Voor ouderen kan het ook leuk zijn. Maar veel mensen zijn helaas oppervlakkig en denken 'dat hoort voor kinderen te zijn'. Want iedereen doet maar wat HOORT.quote:
ik ook welquote:
Iedereen vind wat anders leuk. De 1 vind dit leuk en de ander dat.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:17 schreef Viking84 het volgende:
Haha, roosjeroosje wat ben jij tegendraads.
Waarom is Plop leuk voor ouderen?. Demente ouderen zeker?
Nee, het is voor kinderen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:14 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Voor ouderen kan het ook leuk zijn. Maar veel mensen zijn helaas oppervlakkig en denken 'dat hoort voor kinderen te zijn'. Want iedereen doet maar wat HOORT.![]()
Wat een oppervlakkig mens ben jij zeg.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:21 schreef Viking84 het volgende:
Doe niet zo achterlijk, man. Je bent 18 jaar, dan vind je KB toch niet meer leuk? Ik begin nu echt te denken dat je een kloon bent.
Kijk je ook nog naar de teletubbies?
GTST is niet voor kinderen maar daar kijken ook kinderen van 4 jaar naar. En als ik het leuk vind, wat is dan jou probleem? Accepteer mensen toch zoals ze zijn.quote:
GTST is ookquote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:25 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
GTST is niet voor kinderen maar daar kijken ook kinderen van 4 jaar naar. En als ik het leuk vind, wat is dan jou probleem? Accepteer mensen toch zoals ze zijn.
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:11 schreef crossover het volgende:
[..]
Dude![]()
Oh, ik zou trouwens wel weer eens wat Night Rider of Airwolf willen zien
Ik zou mn kind van 4 toch echt niet naar GTST laten kijkenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:25 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
GTST is niet voor kinderen maar daar kijken ook kinderen van 4 jaar naar. En als ik het leuk vind, wat is dan jou probleem? Accepteer mensen toch zoals ze zijn.
Eensch is, maar dan wel Parkzicht oldschoolquote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:55 schreef Flyga het volgende:
ik mis de toffe house muziek
Ja weet ik maar het gebeurt wel.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:02 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Ik zou mn kind van 4 toch echt niet naar GTST laten kijkenKinderen van 4 horen dan ook al in bed te liggen btw
Knight Rider. Knight Industries Two Thousand, kortweg KITTquote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:11 schreef crossover het volgende:
[..]
Dude![]()
Oh, ik zou trouwens wel weer eens wat Night Rider of Airwolf willen zien
2 unlimitedquote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:04 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Eensch is, maar dan wel Parkzicht oldschool![]()
![]()
![]()
Dat was de kwartfinalequote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:47 schreef onlogisch het volgende:
Ik mis de jaren 90 ook wel opzich
Ik realiseer pas echt dat de tijd hard gaat als je veel bekende nummers van die tijd hoort.
Dan denk je inderdaad : Damn, wat gaat de tijd hard
* Hakkuh op tmf
* Het wk 98 (Halve finale tegen Argentinië)
* School
* SuperNintendo
* Je had toen geen idols (Dat wist je toen niet maar daar kan je achteraf blij om zijn)
* Flippo's
Ja.... op het laatste punt na waren de jaren 90 zo slecht nog niet ^^
Je hebt gelijk over de kwartfinalequote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:58 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat was de kwartfinale![]()
De halve finale verloren we met strafschoppen van Brazilië.
Maar tijd gaat wel snel ja, het lijkt niet eens zolang geleden, bepaalde dingen herinner ik me nog zó goed, ookal was ik toen nog kind. Maar als je dan terugrekend dan denk ik soms van 'tering, dat is toch al zomaar weer 15 jaar geleden.'
Vooral de muziek begin jaren 90 weet bij mij altijd wel weer bepaalde gevoelens terug te brengen.
Ja, ik mis die tijd wel, vooral het onbezorgde van die tijd, lekker nergens zorgen om hoeven maken![]()
Wie kent trouwens nog de Ko de boswachter show? (Schiet me ineens te binnen)![]()
ja precies AJAX was geweldig, in Venzuela in een bar finale Champions League Ajax-AC MIlan kijken. Natalie imburglia - Torn. Captain jack en ook nog iam scapmanquote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:01 schreef Urquhart het volgende:
- Telekids
- Alfred J. Kwak en Bassie & Adriaan
- WK 1998
- Europacup en wereldcup Ajax
- Flippo's
- Gabber Piet, 2 unlimited , Vengaboys
Geweldig![]()
onbezorgd was het inderdaadquote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:58 schreef Tomatenboer het volgende:
Ja, ik mis die tijd wel, vooral het onbezorgde van die tijd, lekker nergens zorgen om hoeven maken![]()
Middelbare school vriendinnetjesquote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:30 schreef BonJovi het volgende:
basisschool vriendinnetjes
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:29 schreef Tomfan het volgende:
Ik mis de commodore 64 ... of was dat alweer jaren 80 ?
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:06 schreef IHVK het volgende:
Ik mis de tolerantie en het cultuurrelativisme.
Ik heb er ook altijd heen gewild met mijn klas, maar het is er helaas nooit van gekomen.quote:Op zondag 17 februari 2008 12:27 schreef Daywalk3r het volgende:
Telekids! Daar ben ik nog geweest met mijn klas!!
http://flashback.wwzapper.com/meer-pics(nineties)/a-hitkrant.jpgquote:Op dinsdag 19 februari 2008 04:42 schreef Vogue het volgende:
We zijn in de eerste helft van de jaren `90... De hitkrant en de tinaVooral de probleemrubriek Ojee, wat nou?! was favoriet. Help, ik ben verliefd op mijn leraar. Moet ik het hem vertellen? Of help, ik heb een puist, wat moet ik doen? En later de Yes met de romantische verhalen.
Ik pas niet meer in mijn broekpak, ik denk dat ik teveel drop eetquote:
Die truien en die kapsels zijn echt verschrikkelijk nu, maar volgens mij liep iedereen destijds wel zo bij. Ik heb nog gelopen in handgebreide truien van mijn moederquote:Onderstaan Yes-foto (officiëel uit een terugblik-exemplaar van jaren later) heb ik nog wel gebruikt, maar enkel omdat je die truien daadwerkelijk vaak zag in 1991. Denk die hoofden a.u.b. weg.![]()
[ afbeelding ]
Gelukkig was je niet de enige in die tijdquote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:31 schreef Saphia het volgende:
Whaaik heb die trui gehad van dat meisje helemaal aan de linkerkant
oh my god! vreselijk toch?
Daar zaten destijds wel juweeltjes tussen natuurlijkquote:Op donderdag 28 februari 2008 20:29 schreef Socios het volgende:
Happy Hardcore party afgelopen zaterdag was geweldig. Alle klassiekers uit de Jaren ´90 kwamen langs, super.
Op voetbalkamp en dan 's morgens bij het ontbijt al keiharde happy hardcorequote:Op donderdag 28 februari 2008 20:51 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Daar zaten destijds wel juweeltjes tussen natuurlijk
Echt wel. En dan met je dikke walkman over straat heen om te luisteren tijdens je krantenwijk of zo. Want MP3 had nog nooit iemand van gehoord in die tijdquote:Op vrijdag 29 februari 2008 17:50 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Op voetbalkamp en dan 's morgens bij het ontbijt al keiharde happy hardcore
Ik ook wel. Ik kan me nog herinneren dat Pim Fortuyn bij de verkiezingen van 1998 (of 1994?) bij de voorloper van EenVandaag was en zei dat ie premier wilde worden, moest echt enorm lachen toen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:06 schreef IHVK het volgende:
Ik mis de tolerantie en het cultuurrelativisme.
Beverly Hills 90210, my god daar heb ik ook nog naar gekeken. Ik vond die ene kerel zo'n lekker ding ben alleen zijn naam kwijt. Hij staat hier iets links van het midden.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:09 schreef IHVK het volgende:
Het was echt een cool decennium.
Maar de kleding.![]()
![]()
![]()
Ik gok dat het over 20 jaar weer in de mode is, maar.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:09 schreef IHVK het volgende:
Het was echt een cool decennium.
Maar de kleding.![]()
![]()
![]()
Ik gok dat het over 20 jaar weer in de mode is, maar.
[ afbeelding ]
Ik wil ook niet weten hoe ze er nu uit zien denk ikquote:Op zondag 2 maart 2008 20:34 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
OJa, Beverly Hills 90210.
Voor ,t eerst vunzige gedachten gehad bij die blonde (ben d,r naam ff kwijt).
Die gasten zijn nu ok wel door de 40 ofzo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |