Uhm....? We wilden toch met z'n allen een echte reallife-soap zonder inmengin van de redactie?! Beetje hypocriet om dit te vragen dan...quote:Op maandag 12 maart 2007 23:37 schreef farceman het volgende:
En die schijtlul van een brian brand ook nergens meer zijn vingers aan! Redactie treedt eens op tegen Brian ! Die lafbek
Dat was wel duidelijk jaquote:Op maandag 12 maart 2007 23:38 schreef Kinga het volgende:
Ik word ook een beetje moe van Huub.
Kleine jongens worden grootquote:Op maandag 12 maart 2007 23:42 schreef Haroula het volgende:
ik zie Huub nog als lulletje rozewater op de bank zitten toen Nath en Bart tegen hem tekeer gingen. Kijk Huupje nu zelf eens..
Ik vond het ook geen blij bericht voor Jaapquote:Op maandag 12 maart 2007 23:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als dit bedoelt was als hart onder de riem zijn die gasten niet goed bezig...
Ik vond het eerder een beetje deprimerend voor Japio![]()
quote:Op maandag 12 maart 2007 23:42 schreef BuffyJan het volgende:
Als je gaat schelden ga ik kwark eten!
Dat zal je leren Huub!![]()
Ik vond het nog lang duren...quote:Op maandag 12 maart 2007 23:42 schreef n1ek het volgende:
wat is die jonge snel opgefokt
En een hele grote voor Jaapquote:Op maandag 12 maart 2007 23:42 schreef petraa het volgende:
Het wordt tijd voor de toneelhaak voor Brianles.
Ja, die gaat hard aankomen.quote:Op maandag 12 maart 2007 23:42 schreef BuffyJan het volgende:
Als je gaat schelden ga ik kwark eten!
Dat zal je leren Huub!![]()
nog steeds hetzelfde lulletje rozewater.quote:Op maandag 12 maart 2007 23:42 schreef Haroula het volgende:
ik zie Huub nog als lulletje rozewater op de bank zitten toen Nath en Bart tegen hem tekeer gingen. Kijk Huupje nu zelf eens..
Huubje kon dat veel beter incaseren dan bolle Jaap en heeft daamee een hoop respect afgedwongen.quote:Op maandag 12 maart 2007 23:42 schreef Haroula het volgende:
Zo'n slap en walgelijk persoon haalt gewoon het bloed onder je nagels vandaan.quote:Op maandag 12 maart 2007 23:42 schreef n1ek het volgende:
wat is die jonge snel opgefokt
Brainless die is laf!quote:Op maandag 12 maart 2007 23:39 schreef Mika25 het volgende:
Brainless kijkt steeds naar beneden, of op z`n horloge...wat is die zwak in discussies zeg...Hij heeft geen enkele interesse in de discussie en laat Jaap al het vuile werk opknappen...
Als ik Cora was geweest had ik niet bestaan en was ik een geheime organisatie had ik kwader geweest over hoe hij met ze omging...quote:Op maandag 12 maart 2007 23:43 schreef Heathen het volgende:
Nogmaals, Cora vond het niet leuk dat Jaap naar andere vrouwen keek.
Het zit er wel echt uit...quote:Op maandag 12 maart 2007 23:44 schreef havefun het volgende:
Speelt Huub dit nou of is dit echt>?
exactquote:Op maandag 12 maart 2007 23:44 schreef droomkoningin het volgende:
ik kan het me wel voorstellen dat huub over de rooie raakt.. ze zitten echt tegen een muur aan te praten...
doodvermoeiend....
kwartier zendtijdquote:Op maandag 12 maart 2007 23:44 schreef havefun het volgende:
Jij bedankt voor het melden........quote:Op maandag 12 maart 2007 23:44 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Nou gaat ie eten, bedankt Huub
LOL en ik denk dat je daarin gelijk heb.quote:Op maandag 12 maart 2007 23:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als ik Cora was geweest had ik niet bestaan en was ik een geheime organisatie had ik kwader geweest over hoe hij met ze omging...
het einde van het filmpje was Cora half in tranen ;-/quote:Op maandag 12 maart 2007 23:43 schreef Heathen het volgende:
Nogmaals, Cora vond het niet leuk dat Jaap naar andere vrouwen keek.
Das een feit.quote:Op maandag 12 maart 2007 23:44 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Brainless die is laf!
Brainless die is laf!
Brainless die is laf olé olé!![]()
![]()
![]()
Eensch! Go Amanda!quote:Op maandag 12 maart 2007 23:44 schreef petraa het volgende:
De opmerking van Amanda naar Jaap die was geweldig.
Dat zal niet lukken..vrees ik..........quote:Op maandag 12 maart 2007 23:46 schreef Judah het volgende:
Volgens mij gaat Brian z'n slaap bewerkstelligen.
Ik vond Amandel anders wel scherp met dr opmerkingquote:Op maandag 12 maart 2007 23:45 schreef Mika25 het volgende:
Waardeloze discussie.
Sylvia was goed, Natasja was verrassend rustig, Huub was niet slecht, maar ging weer eens te ver. Eric, Amanda en Brainless waren een grote teleurstelling. Jaap stelt ook teleur, hij laat mensen ook niet uitpraten, net als Eric
Absoluut!quote:
Om ons te zieken...quote:Op maandag 12 maart 2007 23:46 schreef havefun het volgende:
Waarom is er in De Gouden Kooi altijd laat in de avond actie?
quote:Op maandag 12 maart 2007 23:45 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Jij bedankt voor het melden........![]()
Huub lulde hem compleet onder de tafel. De anderen kwamen daar niet in de buurt, ook Sylvia niet. Alleen toen Jaap wegliep begon hij kwaad te worden en dat was minder ja.quote:Op maandag 12 maart 2007 23:45 schreef Mika25 het volgende:
Waardeloze discussie.
Sylvia was goed, Natasja was verrassend rustig, Huub was niet slecht, maar ging weer eens te ver. Eric, Amanda en Brainless waren een grote teleurstelling. Jaap stelt ook teleur, hij laat mensen ook niet uitpraten, net als Eric
quote:Op maandag 12 maart 2007 23:46 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ik weet het, ben een zeikerd aant worden
Precies.quote:Op maandag 12 maart 2007 23:47 schreef Katewalker het volgende:
Wat willen ze nu eigenlijk van Jaap? En wat wil Jaap van HES? Waar gaat dit over?
Ze kunnen uren lullen en verwijten maken maar er verandert echt niks. Jaap zal nooit maatjes worden met HES ( hij haat ze) en HES irriteren zich aan hem en willlen Jaap weg hebben.
Natasia en Brian dulden Jaap omdat ze hem nodig hebben.
Amanda wil ook niks van Jaap.
Ik haat dit soort nutteloze gesprekken. Zo enorm destructief en leidt alleen maar tot meer boosheid bij beide partijen.![]()
Ok, die laatste opmerking was raak. Maar de eerste 14 minute probeerde ze constant door alles heen te bleren.quote:Op maandag 12 maart 2007 23:46 schreef BuffyJan het volgende:
Ik vond Amandel anders wel scherp met dr opmerking![]()
Dan is die altijd in de meerderheid.quote:Op maandag 12 maart 2007 23:47 schreef mootie het volgende:
waarom moet jaap nou altijd 1 op 1......
het was alleen een video boodschapquote:Op maandag 12 maart 2007 23:47 schreef Veulen het volgende:
Zeg zei natasia nou dat ze naar bed ging? Dus geen stemming vanavond? (Of heb ik dat gemist?)
Alsof hij het dan wél wint...quote:Op maandag 12 maart 2007 23:47 schreef mootie het volgende:
alles is gespeeld ze hebben allemaal beperkingen opgelegd gekregen. Het is gewoon erg nep aan het woorden en de redactie laat steeds meer steken vallenquote:Op maandag 12 maart 2007 23:44 schreef havefun het volgende:
Ja ze is moequote:Op maandag 12 maart 2007 23:47 schreef Veulen het volgende:
Zeg zei natasia nou dat ze naar bed ging? Dus geen stemming vanavond? (Of heb ik dat gemist?)
Lijkt me ook deel van het spel........ Jaap opfokken.quote:Op maandag 12 maart 2007 23:47 schreef Katewalker het volgende:
Wat willen ze nu eigenlijk van Jaap? En wat wil Jaap van HES? Waar gaat dit over?
Ze kunnen uren lullen en verwijten maken maar er verandert echt niks. Jaap zal nooit maatjes worden met HES ( hij haat ze) en HES irriteren zich aan hem en willlen Jaap weg hebben.
Natasia en Brian dulden Jaap omdat ze hem nodig hebben.
Amanda wil ook niks van Jaap.
Ik haat dit soort nutteloze gesprekken. Zo enorm destructief en leidt alleen maar tot meer boosheid bij beide partijen.![]()
Videoboodschapje........quote:Op maandag 12 maart 2007 23:47 schreef Veulen het volgende:
schaapswatte?quote:Op maandag 12 maart 2007 23:48 schreef havefun het volgende:
Huub is echt een wolf in schaapskeleren
dan kan hij fysiek geweld uitlokkenquote:Op maandag 12 maart 2007 23:47 schreef mootie het volgende:
Denk dat DGK_REDAKTIE een hartaanval heeft nu. Een discussie waarin Sylvia verreweg de sterkste wasquote:Op maandag 12 maart 2007 23:48 schreef LoveProfusion het volgende:
Sylvia"ben ik wel een goede figurante?" haha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |