So true. VI, met Derksen voorop, loopt steeds vaker roddel en achterklap te publiceren.quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:17 schreef M0NTANA het volgende:
Ach, tegenwoordig neemt zowat niemand de VI nog serieus.
Totaal geen kwaliteit meer, ben zes jaar abonnee geweest, maar ben blij dat ik opgezegd heb. Het laatste jaar zat allemaal nog in het plastic, zegt genoeg!quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:19 schreef koningdavid het volgende:
[..]
So true. VI, met Derksen voorop, loopt steeds vaker roddel en achterklap te publiceren.
Sportweek >>>>>>>> VI.
De timing is natuurlijk wel perfect, kort na de positieve verrassing in Enschede en kort voor de kraker tegen PSV, moet er dan altijd onrust zijn rond Ajax?quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:21 schreef PyTh het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat het compleet uit de duim gezogen is, maar wellicht is het ietwat overtrokken.
Wat voor belang heeft vi erbij om ajax een hak te zetten/onrust te stoken zo vlak voor het treffen met PSV in Eindhoven.quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:22 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
De timing is natuurlijk wel perfect, kort na de positieve verrassing in Enschede en kort voor de kraker tegen PSV, moet er dan altijd onrust zijn rond Ajax?
Ik kan me voorstellen dat Perez baalt dat hij zo ongeveer de beste speler van heel Ajax is en wekelijks op de bank moet zitten om zelfs bij invalbeurten spelertjes als Manucharyan en Mitea 'zijn' minuutjes af te zien snoepen. Maar een rel in de spelersgroep geloof ik niet in, daarvoor komt Perez toch te vriendelijk op me over. En complotten dat Perez speciaal de bal zo goed mogelijk bij Huntelaar brengtquote:Op woensdag 14 maart 2007 14:21 schreef PyTh het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat het compleet uit de duim gezogen is, maar wellicht is het ietwat overtrokken.
Simpel, dit soort verhalen verkopen beter dan een spannend slot van de competitie. Want de ranglijst kun je overal wel bekijken.quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:25 schreef PyTh het volgende:
[..]
Wat voor belang heeft vi erbij om ajax een hak te zetten/onrust te stoken zo vlak voor het treffen met PSV in Eindhoven.
Andersom zou meer logisch zijn gezien de competitie weer redelijk open is mocht ajax Zondag met 3 punten naar huis gaan.
Waarom doe jij "zondag" altijd met hoofdletter en "Ajax" niet?quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:25 schreef PyTh het volgende:
[..]
Wat voor belang heeft vi erbij om ajax een hak te zetten/onrust te stoken zo vlak voor het treffen met PSV in Eindhoven.
Andersom zou meer logisch zijn gezien de competitie weer redelijk open is mocht ajax Zondag met 3 punten naar huis gaan.
Ik denk in ieder geval wel dat er een kern van waarheid in zit, maar een blad als vi is natuurlijk nooit te beroerd om er wat smeuige details bij te verzinnenquote:Op woensdag 14 maart 2007 14:26 schreef twi het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat Perez baalt dat hij zo ongeveer de beste speler van heel Ajax is en wekelijks op de bank moet zitten om zelfs bij invalbeurten spelertjes als Manucharyan en Mitea 'zijn' minuutjes af te zien snoepen. Maar een rel in de spelersgroep geloof ik niet in, daarvoor komt Perez toch te vriendelijk op me over. En complotten dat Perez speciaal de bal zo goed mogelijk bij Huntelaar brengtNatuurlijk, daar word hij voor betaald
Nee, maar ik heb ook wel eens iets ergs naar iemand geroepen. Betekent niet dat ik een paardenlul ben.quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:30 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ik denk in ieder geval wel dat er een kern van waarheid in zit, maar een blad als vi is natuurlijk nooit te beroerd om er wat smeuige details bij te verzinnen![]()
En wat betreft het feit dat Perez zo'n vriendelijke jongen is; ik denk dat ook niemand hier verwacht had dat Perez een grensrechter zou bejegenen met de woorden; vuile kankerneger.
niet?quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:31 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb ook wel eens iets ergs naar iemand geroepen. Betekent niet dat ik een paardenlul ben.
oh? Laat eens in een opstelling zien dan.. (met oog op het feit dat Sneijder vertrekt)quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:34 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Eigenlijk zou Perez nog het meest geschikt zijn als vervanger van KJH als die vertrekt. Zou goed passen bij hoe HTC wil spelen.
Eens.quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:26 schreef twi het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat Perez baalt dat hij zo ongeveer de beste speler van heel Ajax is en wekelijks op de bank moet zitten om zelfs bij invalbeurten spelertjes als Manucharyan en Mitea 'zijn' minuutjes af te zien snoepen. Maar een rel in de spelersgroep geloof ik niet in, daarvoor komt Perez toch te vriendelijk op me over. En complotten dat Perez speciaal de bal zo goed mogelijk bij Huntelaar brengtNatuurlijk, daar word hij voor betaald
Perez als spits?quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:34 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Eigenlijk zou Perez nog het meest geschikt zijn als vervanger van KJH als die vertrekt. Zou goed passen bij hoe HTC wil spelen.
Jawel hoorquote:Op woensdag 14 maart 2007 14:31 schreef twi het volgende:
Betekent niet dat ik een paardenlul ben.
Indien Sneijder vertrekt moet daar een vervanger voor gehaald worden.quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:36 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
oh? Laat eens in een opstelling zien dan.. (met oog op het feit dat Sneijder vertrekt)
Ik kan je nu al verzekeren dat Babel op rechts niet gaan werken.. hij heeft namelijk een relatief zwak linkerbeen tov zijn rechter..quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:44 schreef dantes_inferno86 het volgende:
[..]
Indien Sneijder vertrekt moet daar een vervanger voor gehaald worden.
Maar iets als:
De Mul / Manucharyan - Perez - Babel
Met perez als centraal aanspeelpunt die de bal bij zich kan houden, het spel kan verdelen en eventueel zelf een aktie maken. En dat in combinatie met 2 snelle buitenspelers.
Heb ik liever de opstelling van afgelopen zondag, met Jaap Stam in plaats van Gregory v/d Wiel.quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:44 schreef dantes_inferno86 het volgende:
[..]
Indien Sneijder vertrekt moet daar een vervanger voor gehaald worden.
Maar iets als:
De Mul / Manucharyan - Perez - Babel
Met perez als centraal aanspeelpunt die de bal bij zich kan houden, het spel kan verdelen en eventueel zelf een aktie maken. En dat in combinatie met 2 snelle buitenspelers.
Hij staat ook als linksbuiten opgesteld.quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:45 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Ik kan je nu al verzekeren dat Babel op rechts niet gaan werken.. hij heeft namelijk een relatief zwak linkerbeen tov zijn rechter..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |