yep.. alleen dan MET Stam.. Of toch met van der Wiel? (die het verdomd aardig deed..)quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:09 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Lijkt mij toch gewoon de Twente variant zondag
George Ogararu is verdedigend sterker, daarbij imponeert Kennet Perez vooral als invaller. Dus gewoon beginnen met zelfde basis als FCT-uit, eventueel in de loop van de wedstrijd Tom de Mul en/of Kenneth Perez erin. Maar goed, voorafgaand aan de thuiswedstrijd was ik er ook van overtuigd dat Ajax zou winnen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 10:49 schreef Sethje het volgende:
[..]
Heb je gelijk in. Heel misschien een optie is gabri op de plaatst van Ogararu ( zo speelde hij bij barca vaak) en dan perez erbij op het midenveld. Perez bewijst zijn waarde toch vaak in "grote" wedstrijden. Maar dan moet ajax wel de bal hebben! Als we onder druk komen te staan heb je meer aan Gabri centraal en ogararu op rechts.
Doe toch maar Jaap.Debutanten doen het bijna altijd goed bij Ajax.Tuurlijk is van der Wiel na Twente uit wel wat gewend, maar Jaap is meer ervaren.Stel je voor dat van der Wiel toch onder de indruk raakt zondag, dat kunnen we niet hebben.quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:10 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
yep.. alleen dan MET Stam.. Of toch met van der Wiel? (die het verdomd aardig deed..)
Ja maar wie niet..quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:10 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
George Ogararu is verdedigend sterker, daarbij imponeert Kennet Perez vooral als invaller. Dus gewoon beginnen met zelfde basis als FCT-uit, eventueel in de loop van de wedstrijd Tom de Mul en/of Kenneth Perez erin. Maar goed, voorafgaand aan de thuiswedstrijd was ik er ook van overtuigd dat Ajax zou winnen.
Ja, rustig aan met Van der Wiel a.u.b. Die krijgt zijn kansen nog wel...quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:15 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Doe toch maar Jaap.Debutanten doen het bijna altijd goed bij Ajax.Tuurlijk is van der Wiel na Twente uit wel wat gewend, maar Jaap is meer ervaren.Stel je voor dat van der Wiel toch onder de indruk raakt zondag, dat kunnen we niet hebben.
Hij gaat het wel halen toch?quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:19 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Ja oke, maar in hoeverre is Japie hersteld?!
quote:Jaap Stam verscheen dinsdag ook op de grasmat van de ArenA. Na een looptraining ging de van een hamstringblessure herstellende aanvoerder weer even met de bal aan de slag. Of hij de wedstrijd tegen zijn oude club haalt, is nog niet zeker.
vd Wiel.. zonder twijfel.. Sjonnie moet je niet naar achteren halen om vervolgens voor hem een nog veel onzekerdere maduro neer te zetten..quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:29 schreef koningdavid het volgende:
Edit: wordt nog spannend dus.
Wat te doen als hij het niet haalt?
V.d. Wiel voor de leeuwen gooien of Sjonnie naar achteren halen en Maduro in de punt naar achteren zetten?
Gewoon exact dezelfde opstelling als afgelopen zondag, ik schat FCT-uit namelijk hoger in dan PSV-uit zónder Alex en Arouna Koné, moet kunnen dus!quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:29 schreef koningdavid het volgende:
Wat te doen als hij het niet haalt?
Eensch.. Spijtig dat Braamhaar fluit..quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:34 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Gewoon exact dezelfde opstelling als afgelopen zondag, ik schat FCT-uit namelijk hoger in dan PSV-uit zónder Alex en Arouna Koné, moet kunnen dus!
Zit wat in. Farfan is toch dramatisch de laatste tijd. En Tardelli is al helemaal niet veel soeps.quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:34 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Gewoon exact dezelfde opstelling als afgelopen zondag, ik schat FCT-uit namelijk hoger in dan PSV-uit zónder Alex en Arouna Koné, moet kunnen dus!
Juustquote:Op woensdag 14 maart 2007 11:36 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Zit wat in. Farfan is toch dramatisch de laatste tijd. En Tardelli is al helemaal niet veel soeps.
Het middenveld is het belangrijkst zondag en daar kunnen we Sjonnie goed gebruiken.
Liever die Belg van zondag of Pierluigi Collina.quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:36 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Eensch.. Spijtig dat Braamhaar fluit..![]()
Klopt, dus aan het middenveld moet je sowieso niets veranderen, Johnny Heitinga daar dus niet weghalen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:36 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Zit wat in. Farfan is toch dramatisch de laatste tijd. En Tardelli is al helemaal niet veel soeps.
Het middenveld is het belangrijkst zondag en daar kunnen we Sjonnie goed gebruiken.
Ja inderdaad. Met Barca of Arsenal.. Daar hebben we wel iets mee gemeen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:45 schreef toma het volgende:
[..]
waarom niet een samenwerkingsverband met een europese topclub
Lijkt me niet slim..quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:45 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Met Barca of Arsenal.. Daar hebben we wel iets mee gemeen.
Het zijn wel twee kutclubs, liever Anderlecht in verband met de soepele regels in België wat betreft spelers van buiten de EU. Talenten kunnen in de top van de Belgische competitie worden klaargestoomd voor het grote werk bij Ajax, een kleinere stap dan van FC Omniworld, Volendam of Haarlem naar Ajax.quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:45 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Met Barca of Arsenal.. Daar hebben we wel iets mee gemeen.
juist.. lijkt mij dus ook niets..quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:47 schreef koningdavid het volgende:
Ajax en Barca zijn twee handen op een buik.
Maar ik voel me toch niet helemaal prettig bij zo'n samenwerking als Ajax een soort Barcelona B zou worden (wat nu met PSV en Chelsea gebeurt).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |