abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 14 maart 2007 @ 11:09:18 #151
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_47258512
Lijkt mij toch gewoon de Twente variant zondag
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
pi_47258538
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 11:09 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Lijkt mij toch gewoon de Twente variant zondag
yep.. alleen dan MET Stam.. Of toch met van der Wiel? (die het verdomd aardig deed..)
  woensdag 14 maart 2007 @ 11:10:23 #153
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_47258548
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 10:49 schreef Sethje het volgende:

[..]

Heb je gelijk in. Heel misschien een optie is gabri op de plaatst van Ogararu ( zo speelde hij bij barca vaak) en dan perez erbij op het midenveld. Perez bewijst zijn waarde toch vaak in "grote" wedstrijden. Maar dan moet ajax wel de bal hebben! Als we onder druk komen te staan heb je meer aan Gabri centraal en ogararu op rechts.
George Ogararu is verdedigend sterker, daarbij imponeert Kennet Perez vooral als invaller. Dus gewoon beginnen met zelfde basis als FCT-uit, eventueel in de loop van de wedstrijd Tom de Mul en/of Kenneth Perez erin. Maar goed, voorafgaand aan de thuiswedstrijd was ik er ook van overtuigd dat Ajax zou winnen.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  woensdag 14 maart 2007 @ 11:15:02 #154
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_47258702
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 11:10 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

yep.. alleen dan MET Stam.. Of toch met van der Wiel? (die het verdomd aardig deed..)
Doe toch maar Jaap.Debutanten doen het bijna altijd goed bij Ajax.Tuurlijk is van der Wiel na Twente uit wel wat gewend, maar Jaap is meer ervaren.Stel je voor dat van der Wiel toch onder de indruk raakt zondag, dat kunnen we niet hebben.
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
pi_47258810
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 11:10 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

George Ogararu is verdedigend sterker, daarbij imponeert Kennet Perez vooral als invaller. Dus gewoon beginnen met zelfde basis als FCT-uit, eventueel in de loop van de wedstrijd Tom de Mul en/of Kenneth Perez erin. Maar goed, voorafgaand aan de thuiswedstrijd was ik er ook van overtuigd dat Ajax zou winnen.
Ja maar wie niet..

Ik denk dat we zondag toch beter met Perez kunnen beginnen.. Je hebt bij Kenneth meer kans dat de bal gestoken wordt richting de aanval.. dan dat er wederom vanuit de tweede lijn (over)geschoten wordt door Wesley..

Het nadeel is alleen dat Sneijder een stuk beweeglijker is dan dat Kenneth is.. Die is technisch wel erg goed, maar komt soms beetje stijf over..
pi_47258865
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 11:15 schreef Cantona_No.7 het volgende:

[..]

Doe toch maar Jaap.Debutanten doen het bijna altijd goed bij Ajax.Tuurlijk is van der Wiel na Twente uit wel wat gewend, maar Jaap is meer ervaren.Stel je voor dat van der Wiel toch onder de indruk raakt zondag, dat kunnen we niet hebben.
Ja, rustig aan met Van der Wiel a.u.b. Die krijgt zijn kansen nog wel...
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_47258900
Ja oke, maar in hoeverre is Japie hersteld?!
  woensdag 14 maart 2007 @ 11:20:43 #158
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_47258927
Gregory v/d Wiel mag Jaap Stam opvolgen, maar pas medio 2008 en niet komend weekend al.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_47258969
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 11:19 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Ja oke, maar in hoeverre is Japie hersteld?!
Hij gaat het wel halen toch?
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
pi_47259101
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 11:21 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Hij gaat het wel halen toch?
Geen idee.. heb er nog niets over gelezen!
  woensdag 14 maart 2007 @ 11:28:57 #161
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_47259216
Dit stond gisteren op Ajax.nl over Jaap stam:
quote:
Jaap Stam verscheen dinsdag ook op de grasmat van de ArenA. Na een looptraining ging de van een hamstringblessure herstellende aanvoerder weer even met de bal aan de slag. Of hij de wedstrijd tegen zijn oude club haalt, is nog niet zeker.
pi_47259219
Edit: wordt nog spannend dus.

Wat te doen als hij het niet haalt?

V.d. Wiel voor de leeuwen gooien of Sjonnie naar achteren halen en Maduro in de punt naar achteren zetten?
pi_47259344
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 11:29 schreef koningdavid het volgende:
Edit: wordt nog spannend dus.

V.d. Wiel voor de leeuwen gooien of Sjonnie naar achteren halen en Maduro in de punt naar achteren zetten?
vd Wiel.. zonder twijfel.. Sjonnie moet je niet naar achteren halen om vervolgens voor hem een nog veel onzekerdere maduro neer te zetten..
  woensdag 14 maart 2007 @ 11:32:53 #164
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_47259355
aub geen maduro trage zak stront
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
  woensdag 14 maart 2007 @ 11:34:39 #165
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_47259424
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 11:29 schreef koningdavid het volgende:

Gewoon exact dezelfde opstelling als afgelopen zondag, ik schat FCT-uit namelijk hoger in dan PSV-uit zónder Alex en Arouna Koné, moet kunnen dus!
pi_47259481
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 11:34 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Gewoon exact dezelfde opstelling als afgelopen zondag, ik schat FCT-uit namelijk hoger in dan PSV-uit zónder Alex en Arouna Koné, moet kunnen dus!
Eensch.. Spijtig dat Braamhaar fluit..
pi_47259494
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 11:34 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Zit wat in. Farfan is toch dramatisch de laatste tijd. En Tardelli is al helemaal niet veel soeps.
Het middenveld is het belangrijkst zondag en daar kunnen we Sjonnie goed gebruiken.
pi_47259575
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 11:36 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Zit wat in. Farfan is toch dramatisch de laatste tijd. En Tardelli is al helemaal niet veel soeps.
Het middenveld is het belangrijkst zondag en daar kunnen we Sjonnie goed gebruiken.
Juust
  woensdag 14 maart 2007 @ 11:40:51 #169
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_47259641
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 11:36 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Eensch.. Spijtig dat Braamhaar fluit..
Liever die Belg van zondag of Pierluigi Collina.
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 11:36 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Klopt, dus aan het middenveld moet je sowieso niets veranderen, Johnny Heitinga daar dus niet weghalen.
pi_47259715
die belg was idd best goed
pi_47259797
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 20:45 schreef toma het volgende:

[..]

waarom niet een samenwerkingsverband met een europese topclub
Ja inderdaad. Met Barca of Arsenal.. Daar hebben we wel iets mee gemeen.
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pi_47259852
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 11:45 schreef Ordinair het volgende:

[..]

Lijkt me niet slim..
pi_47259879
Ajax en Barca zijn twee handen op een buik.

Maar ik voel me toch niet helemaal prettig bij zo'n samenwerking als Ajax een soort Barcelona B zou worden (wat nu met PSV en Chelsea gebeurt).
  woensdag 14 maart 2007 @ 11:48:25 #174
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_47259911
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 11:45 schreef Ordinair het volgende:

[..]

Het zijn wel twee kutclubs, liever Anderlecht in verband met de soepele regels in België wat betreft spelers van buiten de EU. Talenten kunnen in de top van de Belgische competitie worden klaargestoomd voor het grote werk bij Ajax, een kleinere stap dan van FC Omniworld, Volendam of Haarlem naar Ajax.
pi_47259969
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 11:47 schreef koningdavid het volgende:
Ajax en Barca zijn twee handen op een buik.

Maar ik voel me toch niet helemaal prettig bij zo'n samenwerking als Ajax een soort Barcelona B zou worden (wat nu met PSV en Chelsea gebeurt).
juist.. lijkt mij dus ook niets..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')