De OP's worden steeds meer pauper.quote:Op maandag 12 maart 2007 23:38 schreef M0NTANA het volgende:
.
Inzaghi + Tomasson?quote:Op maandag 12 maart 2007 23:38 schreef toma het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=js5fTYQPMos
ik kreeg een dejavu bij die goal van Rosenberg
wie?quote:Op maandag 12 maart 2007 23:39 schreef Aanvoerder het volgende:
Iemand nog iets gehoord van Krohn-Deli?
1. Formaties: Liefst 4-3-3, maar als 4-4-2 succesvoller blijkt, dan gewoon 4-4-2.quote:Op maandag 12 maart 2007 23:38 schreef Sethje het volgende:
Heel goed Montanaen nu gaan we heel seriues over de formaties,blessures, mogelijke aankopen en kansen op het kampioenschap praten.
quote:Op maandag 12 maart 2007 23:43 schreef Erwtensoep het volgende:
Ryan Babel - Klaas-Jan Huntelaar
Edgar Davids - Wesley Sneijder - Johnny Heitinga - Gabri
Urby Emanuelson - Zdenek Grygera - Jaap Stam - George Ogararu
Maarten Stekelenburg
Opstelling tegen psv
Discussieer over deze kwaliteitspost.
lijkt wel heel veel op de opstelling die ik voor ogen hadquote:Op maandag 12 maart 2007 20:31 schreef toma het volgende:
mijn vermoedelijke opstelling van Ajax
---------------- Stekelenburg -------------------
Ogararu ---- Stam --- Grygera --- Emanuelson
-- Gabri --- Heitinga --- Davids --- Sneijder ---
--------------- Babel ---- KJH ----------------
Lijkt me een mooie opstelling. Denk sowieso wel dat 4-4-2 the way to go is, komende zondag.quote:Op maandag 12 maart 2007 23:43 schreef Erwtensoep het volgende:
Ryan Babel - Klaas-Jan Huntelaar
Edgar Davids - Wesley Sneijder - Johnny Heitinga - Gabri
Urby Emanuelson - Zdenek Grygera - Jaap Stam - George Ogararu
Maarten Stekelenburg
Opstelling tegen psv
Discussieer over deze kwaliteitspost.
Ah, jij bent dus degene die al die posts overal verwijdert.quote:
Ze moeten zorgen dat er altijd bier te koop is, dus niet drie á vier wedstrijden per seizoen Grolsch.quote:Op maandag 12 maart 2007 23:45 schreef TerroRobbie het volgende:
Hoe tevreden zijn jullie over het Arena-card systeem?
Ik neem volgend seizoen denk ik maar een seizoenskaart voor het home.quote:Op maandag 12 maart 2007 23:46 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ze moeten zorgen dat er altijd bier te koop is, dus niet drie á vier wedstrijden per seizoen Grolsch.
Wat is er die andere wedstrijden dan te koop?quote:Op maandag 12 maart 2007 23:46 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ze moeten zorgen dat er altijd bier te koop is, dus niet drie á vier wedstrijden per seizoen Grolsch.
Grolsch maltquote:Op maandag 12 maart 2007 23:47 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Wat is er die andere wedstrijden dan te koop?
Grolsch zónder alcohol, hoe je het ook noemen wilt.quote:Op maandag 12 maart 2007 23:47 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Wat is er die andere wedstrijden dan te koop?
Goed idee, maar dan wel met uitkaart.quote:Op maandag 12 maart 2007 23:47 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Ik neem volgend seizoen denk ik maar een seizoenskaart voor het home.
Uiteraard, geen hol aan die thuiswedstrijden.quote:Op maandag 12 maart 2007 23:49 schreef M0NTANA het volgende:
Goed idee, maar dan wel met uitkaart.
Heb ik alquote:Op maandag 12 maart 2007 23:50 schreef TerroRobbie het volgende:
Een voorrangskaart voor het home, misschien?
Thuiswedstrijden in eigen home, uitwedstrijden in home van tegenstander.quote:Op maandag 12 maart 2007 23:51 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Uiteraard, geen hol aan die thuiswedstrijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |