Hitler had ook een vrouwke...quote:Op maandag 12 maart 2007 23:17 schreef Casshern het volgende:
ik snap echt niet waarom zo'n leuke vrouw op JAAP valt????
ja ik denk iedereenquote:Op maandag 12 maart 2007 23:18 schreef ruby het volgende:
Huub vraagt zich af wat Cora nou met Jaap doet.
Hij heeft haar ontmoet toen hij in een bungalow park zat omdat hij niet heen en weer wou reizen voor DGK solicitatie geloof ik...quote:Op maandag 12 maart 2007 23:18 schreef Judah het volgende:
Cora van 'bungalow park'?
quote:Op maandag 12 maart 2007 23:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hij heeft haar ontmoet toen hij in een bungalow park zat omdat hij niet heen en weer wou reizen voor DGK solicitatie geloof ik...
Volgens mij vraagt heel NL zich dat af.quote:Op maandag 12 maart 2007 23:18 schreef ruby het volgende:
Huub vraagt zich af wat Cora nou met Jaap doet.
Af en toe is Natasia echt hilarisch!quote:Op maandag 12 maart 2007 23:19 schreef pullup het volgende:
Vroeg Natasia zich nou af of Cora wat gesnoven had als ze met Jaap..... ??
Of verstond ik dat verkeerd
Geloof jij niet in echte liefde Gertje?quote:Op maandag 12 maart 2007 23:19 schreef Gert het volgende:
hij kent 'r 4 maanden en had voordat ie het huis in ging 3 weken een relatie..
Goh, serieuze shit.
ja en dat noemt ie z'n ware liefde....quote:Op maandag 12 maart 2007 23:19 schreef Gert het volgende:
hij kent 'r 4 maanden en had voordat ie het huis in ging 3 weken een relatie..
Goh, serieuze shit.
Maar hebben ze het al gedaan?quote:Op maandag 12 maart 2007 23:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hij heeft haar ontmoet toen hij in een bungalow park zat omdat hij niet heen en weer wou reizen voor DGK solicitatie geloof ik...
Nee hoor, dat verstond je heel goedquote:Op maandag 12 maart 2007 23:19 schreef pullup het volgende:
Vroeg Natasia zich nou af of Cora wat gesnoven had als ze met Jaap..... ??
Of verstond ik dat verkeerd
Mijn hele theorie vernietigd!quote:Op maandag 12 maart 2007 23:20 schreef Judah het volgende:
What the fuck.. Jaap is een leugenaar pur sang.
Eerst zei die: Twee weken geleden tijdens de casting heb ik een leuke dame ontmoet.
Nu kent hij haar al vier maanden. En daarnaast kende hij haar al vanuit een vriendschap.
Wat klopt hier niet? Cora klopt niet. Die hoort gewoon onzichtbaar te zijn.![]()
nee een tijdje terug zei jaap tegen iemand [weet niet meer wie] dat cora dat niet wou...quote:Op maandag 12 maart 2007 23:20 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Maar hebben ze het al gadaan?
quote:Op maandag 12 maart 2007 23:19 schreef Haroula het volgende:
ik vind Jaap wel lief nu
Brian ziet hem als extra back-up.quote:Op maandag 12 maart 2007 23:20 schreef mootie het volgende:
Brian heeft een klik met Jaap ^_^ Wat een leugenaar!
Er klopt wel meer niet aan de verhalen van Jaap. Das het nadeel als je een acteur bent, je vergeet wel eens je scriptquote:Op maandag 12 maart 2007 23:20 schreef Judah het volgende:
What the fuck.. Jaap is een leugenaar pur sang.
Eerst zei die: Twee weken geleden tijdens de casting heb ik een leuke dame ontmoet.
Nu kent hij haar al vier maanden. En daarnaast kende hij haar al vanuit een vriendschap.
Wat klopt hier niet? Cora klopt niet. Die hoort gewoon onzichtbaar te zijn.![]()
wil je dat écht weten??quote:Op maandag 12 maart 2007 23:20 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Maar hebben ze het al gedaan?
Dit vraagt om flauwe eet-grappen...quote:Op maandag 12 maart 2007 23:20 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Wil je dat echt weten...........quote:Op maandag 12 maart 2007 23:20 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Ik wacht op je voortrappenquote:Op maandag 12 maart 2007 23:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dit vraagt om flauwe eet-grappen...![]()
Ik vond "Cora" wel lievig overkomen![]()
Goh wat vreemd...quote:Op maandag 12 maart 2007 23:21 schreef Casshern het volgende:
[..]
nee een tijdje terug zei jaap tegen iemand [weet niet meer wie] dat cora dat niet wou...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |