Niet helemaal, maar close enough. Ik reken het wel goed omdat ik weer door moet. steekbal +1quote:Op dinsdag 13 maart 2007 08:44 schreef steekbal het volgende:
soort stropdas ?
quote:U hebt gezocht op plastron:
RESULTAAT (maximaal 20 woorden)
plas-tron (het, de ~ (m.), ~s)
1 [scherm.] beschuttende leren borstlap voor schermers
2 [scherm.] stootkussen waarop de schermer het stoten met zijn wapen kan oefenen
3 gesteven front
4 versierd voorstuk in de keurs van een japon [schermen]
5 buikschild van schildpadden
Nee, dit is Rob de Nijs.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:26 schreef RoofingBurner het volgende:
Rob de Nijs?
Mark + 1quote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:27 schreef Mark het volgende:
Andre Hazes?
Idd, dit is al de tweede keer in dit topic dat hij wel het goede antwoord geeft maar geen nieuwe vraag steltquote:
Het is een glas om uit te drinken, de meeste mensen drinken niet uit een karafquote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:36 schreef Yestuuur het volgende:
een karaf ??
Een liefhebber?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:38 schreef RoofingBurner het volgende:
Koetsiersglas.
Moet je eens uit een laars drinken met de tenen omhoog. Kan je ook lachen. Zelf ben ik de laatste tijd meer van de rode wijn trouwens.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:45 schreef Neleos het volgende:
Ik heb ook wel eens bier uit z'on glas gedronken. Het is inderdaad niet geschikt als je van goede stevige slokken houdt.
En we hebben opnieuw een winnaarquote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:50 schreef Neleos het volgende:
Yvonne Kroonenberg
Aldus wie?quote:Ik weet niet of er hier toevallig vrouwen in de zaal zitten met een eigen mening? Nee…. Ja je hebt het wel eens hoor, vrouwen met een eigen mening. Die er zelf heel erg van overtuigd zijn dat ze een eigen mening hebben. Maar achteraf blijkt dat toch nooit zo te zijn. Dan is het meestal uit een boekje of zo gehaald. Vrouwen komen van Venus, mannen van Mars. Die zielige zeik boekjes van Yvonne Kronenberg; Alles went behalve een vent. Ha ha ha. Ik ben nou zelf bezig met een boekje: Ik neuk nog liever een sero-positieve dwerg dan Yvonne Kronenberg. Jaaaa!
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:54 schreef ScottTracy het volgende:
Theo Maassen?
Kloptquote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:03 schreef RoofingBurner het volgende:
Docters van Leeuwen?
ja, een erotisch verhaal. OA +1quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:08 schreef OA het volgende:
Arthur Docters van Leeuwen
Hij heeft geloof ik wel eens iets gepubliceerd onder die naam...
Daar moet ik nou juist niet aan denken bij hem...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:16 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
ja, een erotisch verhaal. OA +1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |