Je bent een Hollander of niet eh.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:24 schreef TheEgoHasLanded het volgende:
Haha, je moet er wat voor over hebben
Je hoeft niet alle 4 de draden te schaken, alleen de data, dus als je alleen de data naar de computer heen en weer laat schakelen is dat toch genoeg. Of over simplificeer ik nuquote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:21 schreef Anthraxx het volgende:
Zelf solderen kan ook ja. Maar een goedkopere oplossing is er niet. Het nadeel van zelf soloderen is dat je een flink aantal signalen naar een andere uitgang moet doorschakelen. Daar heb je wel analoge schakelaars voor (IC's) maar dan heb je er toch wel redelijk wat nodig (per USB poort 2 datalijnen; voeding niet meegerekend / beeldscherm ook een flink aantal). Hoewel, alleen voor USB zou het best makkelijk kunnen denk ik.
| 1 2 3 4 5 | 1 VCC Red +5 VDC 2 D- White Data - 3 D+ Green Data + 4 GND Black Ground |
quote:
Hmm, ik denk dat de N73 dan ook wel werkt, is eigenlijk niet meer dan een opgepimpte versie van de N70.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:24 schreef TwyLight het volgende:
misschien werkt the missing sync wel?
Maar Walter, jij hebt geld.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:39 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik iSync al sinds ik mijn p990 niet meer....![]()
Nokia 3310 euwnt.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:25 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Maar Walter, jij hebt geld.. Wij niet. Wij hebben allemaal laffe kuttelefoons die we bij ons abbonnement krijgen omdat we arme studenten zijn. Andere mensen, zoals ik, hebben nóg laffere kuttelefoons, die ze bij de Media Markt gekocht hebben, omdat ze nogsteeds prepaid bellen.
.
Ik realiseerde me laatst dat ik een van de weinige mensen ben met nog een piepende beltoon in plaats van een polyfoon liedje.
Dan sluit je toch lekker je monitor en keyboard weer aanquote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:59 schreef Anthraxx het volgende:
Ja, dat werkt prima totdat je PC ineens gereboot wordt en niet verder wilt booten dan Single User Mode. Dan kun je VNC'en wat je wilt, maar het werkt niet.
Ik heb een N73 en met een gratis plugin van een of andere Duitse site, werkt m'n telefoon prima in iSync.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:42 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Hmm, ik denk dat de N73 dan ook wel werkt, is eigenlijk niet meer dan een opgepimpte versie van de N70.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |