Annamarie is toch geen MILFquote:Op woensdag 4 april 2007 16:13 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik ga zo maar eens kijken naar de aflevering van gister. vind altijd wel grappig om een aflevering te zien.
dat turkse meisje is dood ofzo ?
waar is die MILF van marnix ? zag wel van de week een andere MILF bij marnix
waarom was die eerst een donker jongetje van 8 ofzoquote:Op woensdag 4 april 2007 19:17 schreef BigFire het volgende:
waarom is Gyman nu opeens een good guy? waarom maakt ie van Imani geen hoertje?
50 weet ik veel. Maar ze is niet lekker dus geen MILFquote:
Man, leer normaal Nederlands!quote:Op woensdag 4 april 2007 16:21 schreef Sethje het volgende:
[..]
De ene Milf is op vakantie n op die andere is ie nu verliefd
en dat turkse slutje is coupe ja
nog pizzas gehad?
ze is wel lekkerquote:Op woensdag 4 april 2007 20:07 schreef Dos37 het volgende:
[..]
50 weet ik veel. Maar ze is niet lekker dus geen MILF
http://www.tvgids.nl/programmadetail/?ID=6167978quote:Op woensdag 4 april 2007 22:40 schreef jorienvdherik het volgende:
hehe
Klopt jaquote:Op donderdag 5 april 2007 14:03 schreef Iwan1976 het volgende:
Kan iemand zich nog herinneren dat Joost samen met Anna & Eva een mooi plekje op de begraafplaats ging uitzoeken voor Wim Persijn? Blijkt hij deze week gewoon gecremeerd te zijn.
*heeft flashback naar gele regenjasjes op de golfbaan...![]()
Ze ging niet linksaf, niet rechtsaf, maar recht door rood. Rita zou trots op haar zijn geweest.quote:Op donderdag 5 april 2007 14:41 schreef Sethje het volgende:
EN die Imani snap ik niet hoor, wat een dom ding. Als Gyman haar had laten hoereren had ze langer in Nederland kunnen blijven....maja wel weer echt TE toevallig met die agent.
Dat plekje op die begraafplaats was dacht ik ook om z'n as uit te strooien..quote:Op donderdag 5 april 2007 14:03 schreef Iwan1976 het volgende:
Kan iemand zich nog herinneren dat Joost samen met Anna & Eva een mooi plekje op de begraafplaats ging uitzoeken voor Wim Persijn? Blijkt hij deze week gewoon gecremeerd te zijn.
*heeft flashback naar gele regenjasjes op de golfbaan...![]()
quote:Op donderdag 5 april 2007 15:08 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ze ging niet linksaf, niet rechtsaf, maar recht door rood. Rita zou trots op haar zijn geweest.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |