Die BB heb ik trouwens wel gevolgd, op TV, met Roel en Josti Joost.quote:Op maandag 12 maart 2007 21:03 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Dido (bb6) scheen ook allerlei problemen te hebben waarvan de redactie hoopte dat ze die zou uitspreken. Misschien is dat met Jaap ook. (dit is al meerdere malen geopperd geloof ik, maar voor de volledigheid kan het vast geen kwaad).
Een nieuwe bewoner zou dan wel weer afgestemd kunnen worden op Jaap, zodat er wat meer uit komt. Een anorexia-patientje bijvoorbeeld. Phatts and Small, anyone?
Precies, waarom doet hij dat niet in de groep...nee als de stemming voorbij is gooit hij in de groep dat hij ook wel in die kamer wilt.quote:Op maandag 12 maart 2007 21:04 schreef Kinga het volgende:
Jaap is echt zo'n miet he, hij durft niks in de groep te gooien, vooral niet als Huub erbij zit... hoe die nu weer bezig is tegen Brian, precies hetzelfde als toen met die 12 uur geven aan Sylvia...![]()
![]()
![]()
Opzouten irri vent!
Dat komt nog wel, maar op dit moment durft hij dat nog niet.quote:Op maandag 12 maart 2007 21:05 schreef schatje het volgende:
Jezus Jaap, je moet zo'n grote bek hebben als ze jou een lepel ijs voorschotelen.
Ah, toen was ik er nog niet.quote:Op maandag 12 maart 2007 21:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee joh, we hebben het over de éérste keer dat Huub het huis binnenkwam!
Tenminste: ik.
Hij maakte toen een sneue indruk, en viel als eerste af. Nog voor die Marrokkaan.
- edit - hee, da's toevallig: Amanda heeft het nu net over die 1e keer. Huub was toen aan het golven met Bart en probeerde op een hulpeloze manier Bart's sympathie te winnen.
LOL, laatste nieuws was dat ze gingen trouwenquote:Op maandag 12 maart 2007 21:06 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Die BB heb ik trouwens wel gevolgd, op TV, met Roel en Josti Joost.
Mooie meid, die Dido. Is dat nou nog een stelletje geworden, zij en Roel?
Wonen samen, begreep ik.quote:Op maandag 12 maart 2007 21:06 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Die BB heb ik trouwens wel gevolgd, op TV, met Roel en Josti Joost.
Mooie meid, die Dido. Is dat nou nog een stelletje geworden, zij en Roel?
Is het een acteur?!quote:Op maandag 12 maart 2007 21:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij keek nauwelijks naar het programma, zo bleek al snel. Hij moét dus haast ook wel gecast zijn.
Hebben we geen cos van de eerste entree van Huub? En pic?quote:Op maandag 12 maart 2007 21:02 schreef avonne het volgende:
[..]
Niet allemaal, Scan
Ik heb nog even de [COS #77] Huub wordt ondervraagd door NL van die legendarische avond gelezen
Tipsch en Day zagen, net als ik, potentie
[..]
Goeie theorie, maar Jaap's problemen zijn al wel duidelijk. Hij praat er ook wel over (overlijden broer, isolement, gewicht), maar een pratende Jaap maakt nog geen boeiende tv. De tijd dat we ademloos toekeken hoe jij een boek las aan de keukentafel zijn helaas voorbij.quote:Op maandag 12 maart 2007 21:03 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Dido (bb6) scheen ook allerlei problemen te hebben waarvan de redactie hoopte dat ze die zou uitspreken. Misschien is dat met Jaap ook. (dit is al meerdere malen geopperd geloof ik, maar voor de volledigheid kan het vast geen kwaad).
Een nieuwe bewoner zou dan wel weer afgestemd kunnen worden op Jaap, zodat er wat meer uit komt. Een anorexia-patientje bijvoorbeeld. Phatts and Small, anyone?
Dat was de tweede keer al.quote:Op maandag 12 maart 2007 21:02 schreef avonne het volgende:
[..]
Niet allemaal, Scan
Ik heb nog even de [COS #77] Huub wordt ondervraagd door NL van die legendarische avond gelezen
Tipsch en Day zagen, net als ik, potentie
[..]
Hij wil bij Brian in zijn kont kruipen, maar je kan toch zien dat het niet past.quote:Op maandag 12 maart 2007 21:00 schreef Peter6000 het volgende:
Das lief van Jaap.
Als hij de slaapkamer krijgt, gunt hij het Brian.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |