quote:Op woensdag 14 maart 2007 08:50 schreef Sokolsky het volgende:
Dan doet 'ie mee, lijkt me bekend genoeg. Hebben jullie 'm ook op school gezien?
Of met maatschappijleer. Ik had hem laatst opnieuw gezien en dat was nog best vermakelijk. Iedereen heeft allemaal van die toffe truien aan enzoquote:Op woensdag 14 maart 2007 11:37 schreef JelleS het volgende:
[..]
Volgens mij heeft iedereen onder de 25 die sowieso met geschiedenis gezien.
Hoe kom je eraan? Ik heb het ooit eens geleend van de universiteit, maar dat was ook maar een gekopieerde versiequote:Op woensdag 14 maart 2007 12:12 schreef nietzman het volgende:
Ondersteund zonder linkje: (graag melden als je er een gezien hebt!)
Glas (1958) - 11 min
Ik heb 'm gezien en heb 'm hier ook liggen.
hier dusquote:Op woensdag 14 maart 2007 09:59 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Der Lauf der Dinge heb ik waarschijnlijk vanavond wel online staan.Heb ik daar ook geen ondersteuning meer voor nodig.
Hier dus: http://www.youtube.com/watch?v=Ct4yldJ_fe0quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:45 schreef isVuur het volgende:
Ik nomineer hierbij Turkse Chick (2006). Makkelijk te vinden op youtube, maar daar kan ik op dit moment even niet bij.
Nee hoor, je moet alleen inloggen en confirmen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:55 schreef cwk het volgende:
Hijs al verwijderd JelleS.
sterker nog die is al geplaatstquote:Op woensdag 14 maart 2007 21:03 schreef Patch het volgende:
Ik ga hoogstwaarschijnlijk toch niet meedoen, maar is bijv. George Lucas in Love een optie?
Waarom zou jij niet mee gaan doen?quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:03 schreef Patch het volgende:
Ik ga hoogstwaarschijnlijk toch niet meedoen, maar is bijv. George Lucas in Love een optie?
Ik heb er echt veel te weinig van gezienquote:Op donderdag 15 maart 2007 00:10 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Waarom zou jij niet mee gaan doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |