quote:Nah, clip hoeft van mij dan weer niet......... dan is t weer net Britney.......
Op zaterdag 26 januari 2002 12:09 schreef LoekB het volgende:
tis idd een leuk nr ja, vooral met de clip erbij
heb ik al keer ergens hier op fok gezegt: was blij dat ik t nummer hoorde voordat ik het zag...
anders had ik me misschien weer laten beinvloeden door t feit dat t net Britney is.........
maar gelukkig was t niet zo, dus: leuk nummer!
Niet helemaal een goed voorbeeld misschien....
In ieder geval ziet ze er met donker haar weer héél anders uit!
Haar oudere (Spaanstalige) nummers zijn ook echt heel tof! Ojos Así, Estoy Aquí, Tú....hmmmm *Latijns-America flashbacks...*
cheers
originaliteit? Wat is dat?
quote:Zeikerd. Gaat het niet over muziek? Dan kun je beter hier kijken. Shakira
Op zaterdag 26 januari 2002 13:28 schreef Mitch het volgende:
Ja ze heeft inderdaad een veel te dikke ass !
quote:SUKKEL !, kijk eerst eens naar het topic man voordat je je grote muil erin slaat, nee dat gaat ook niet over muziek .... in ik reageer daarop. tsss prutser.
Op zaterdag 26 januari 2002 13:32 schreef SunChaser het volgende:[..]
Zeikerd. Gaat het niet over muziek? Dan kun je beter hier kijken. Shakira
quote:Dat zei ik toch.
Op zaterdag 26 januari 2002 13:42 schreef Mitch het volgende:nee dat gaat ook niet over muziek ....
quote:Dit had ook mìjn tekst kunnen zijn.....
Op zaterdag 26 januari 2002 12:16 schreef Lotjeb het volgende:[..]
Nah, clip hoeft van mij dan weer niet......... dan is t weer net Britney.......
was blij dat ik t nummer hoorde voordat ik het zag...
anders had ik me misschien weer laten beinvloeden door t feit dat t net Britney is.........maar gelukkig was t niet zo, dus: leuk nummer!
quote:Sir Mix A Lot - Baby Got Back.
En hoe ze ook met die heupen in die clip staat te wiebelen,
bij mij gaat er echt niets .........
later.
quote:ze is mix van iedereen, oftewel: ze voegt helemaal niets nieuws toe.
Op zaterdag 26 januari 2002 12:00 schreef LoekB het volgende:
Jesus, niet normaal meer op welke mensen Shakira allemaal kan lijken, soms lijkt ze op Britney, dan weer op Christina en soms ook wel een beetje op Beyonce en gister was ze bij MTV en toen leek ze weer op Jessica Simpson. Vinden jullie dat ook of ligt dan nou aan mij??
quote:OF ze voegt toe dat ze een mix is van iedereen
Op zondag 03 februari 2002 13:19 schreef -Sum- het volgende:[..]
ze is mix van iedereen, oftewel: ze voegt helemaal niets nieuws toe.
quote:
quote:
Tot zover mijn nuttige bijdrage.
quote:Sukkeltje, je kan nog niet 2 andere nummers van Shakira opnoemen zonder het op te zoeken. Dit nummer is bij lange na niet zo goed als haar eerdere songs. (estoy aqui, Se Quiere, Se mata, Antologia, tu, Ojos Asi. Dus aub hou je bekkie en probeer niet altijd te reageren.
Op zondag 03 februari 2002 15:52 schreef SunChaser het volgende:
Behalve When/Where-ever is de muziek van Shakira erg saai.
quote:Je baseert je oordeel op EEN liedje, wat is er niet origineel aan dan?? Leg me dat eens uit??
Op zaterdag 26 januari 2002 13:28 schreef Mardoek het volgende:
Al die Would-be-music-hoertjes lijken tegenwoordig op elkaaroriginaliteit? Wat is dat?
![]()
![]()
![]()
quote:achterlijke, als je een lekker wijf wil zien koop je maar de playboy.
bij mij gaat er echt niets .........
later.
quote:Je zoekactie naar 'Tom_Tom-' leverde 1061 resultaten op. Resultaten 1 - 50.
Op zaterdag 26 januari 2002 16:20 schreef Tom_Tom- het volgende:
Die clip is echt té sletterig
Maar ik moet zeggen: met bruin haar ziet ze er best uit op op te eten.
Maar dat blonde![]()
![]()
en het nummer,![]()
![]()
Weinig vrouwlijke artiesten hebben al zo'n lange carriere achter de rug als shakira.
quote:Alisa Milano
Op maandag 04 februari 2002 13:52 schreef mystical het volgende:
Britney, Christina, Beyonce, dat ene mens uit Charmed (Milano ofzo)
quote:Hallo heee, het gaat hier erom dat de meeste mensen in NL haar pas kennen, en dat ze daarom vergeleken wordt met mensen die wij wel kennen. Het gaat er niet om wie langer een carriere heeft ergens op deze wereld.....
Op maandag 04 februari 2002 14:22 schreef Lassekjus het volgende:
Topic moet trouwens veranderd worden naar "Wie lijkt er op Shakira?"Weinig vrouwlijke artiesten hebben al zo'n lange carriere achter de rug als shakira.
quote:Whoehahahahahah... dat was lachen
Op maandag 04 februari 2002 14:22 schreef Lassekjus het volgende:
Weinig vrouwlijke artiesten hebben al zo'n lange carriere achter de rug als shakira.
quote:"vrouwlijke artiesten" Bedoel ik de kinderen die jullie als voorbeelden noemen, Aguilera, Britney.
Op maandag 04 februari 2002 14:53 schreef Zander het volgende:[..]
Whoehahahahahah... dat was lachen
shakira wordt gelijk vergeleken met britney spears en christina aguilera en dat allemaal gebaseerd op een miezerige videoclip?
Laat ik dan maar gelijk op de verschillen ingaan tussen haar en de rest. Het grootste verschil tussen shakira en die britneysletjes is dat zij zelf haar muziek schrijft en produceert, ze zingt niet alleen over de liefde, maar ook over sociale en politieke issues, ze heeft haar middelbare schooldiploma gehaald toen ze pas 15 was en ze is al jaaaaaaaaaaaaaaaren bezig in de muziekindustrie. Bovendien vind ik haar danspasjes veel cooler dan die van britney enzo, omdat het bij mij overkomt alsof ze dat van zichzelf doet en bij britney enzo is het duidelijk ingestudeerd.
quote:Ik vind "Suerte" ook wel aardig.
Op zondag 03 februari 2002 15:52 schreef SunChaser het volgende:
Behalve When/Where-ever is de muziek van Shakira erg saai.
quote:Eindelijk iemand die gelijk heeft.
Op maandag 04 februari 2002 15:12 schreef sharon_hussein_bush_laden het volgende:
wat is dit nou weer voor een onzintopic?shakira wordt gelijk vergeleken met britney spears en christina aguilera en dat allemaal gebaseerd op een miezerige videoclip?
Laat ik dan maar gelijk op de verschillen ingaan tussen haar en de rest. Het grootste verschil tussen shakira en die britneysletjes is dat zij zelf haar muziek schrijft en produceert, ze zingt niet alleen over de liefde, maar ook over sociale en politieke issues, ze heeft haar middelbare schooldiploma gehaald toen ze pas 15 was en ze is al jaaaaaaaaaaaaaaaren bezig in de muziekindustrie. Bovendien vind ik haar danspasjes veel cooler dan die van britney enzo, omdat het bij mij overkomt alsof ze dat van zichzelf doet en bij britney enzo is het duidelijk ingestudeerd.
quote:Wow jij bent stoer. Mag je dat al zeggen van je mamma?
Op maandag 04 februari 2002 15:35 schreef JeMoeder het volgende:
Ze lijkt op een goedkope Colombiaanse Hoer.....wat ze ook is
quote:Zooo hey! Die zat! Ik wou gewoon even zeggen dat ik het helemaal met je (Lassekjus dus) eens ben. Ten eerste ze maakt hartsikke goede muziek. Je hoeft er niet van te houden maar je hoeft het al helemaal niet af te zeiken want daar kan ik heel erg pissig om worden. Dat slaat namelijk nergens op, en het is idd op niks gebaseerd. Daarnaast is het gewoon een lieve meid en ze ziet er goed uit (dat zijn drie feiten na elkaar). Ik vind Shakira gewoon helemaal top! Lekker muziek! En dan nog een ding wat ik even kwijt moet, Shakira lijkt op Shakira, punt uit. Gezeik dat ze op een tuttebel als Christina Aguilera lijkt vind ik echt de grootste onzin die ik ooit heb gehoord.
Op maandag 04 februari 2002 12:51 schreef Lassekjus het volgende:[..]
Sukkeltje, je kan nog niet 2 andere nummers van Shakira opnoemen zonder het op te zoeken. Dit nummer is bij lange na niet zo goed als haar eerdere songs. (estoy aqui, Se Quiere, Se mata, Antologia, tu, Ojos Asi. Dus aub hou je bekkie en probeer niet altijd te reageren.
[..]Je baseert je oordeel op EEN liedje, wat is er niet origineel aan dan?? Leg me dat eens uit??
[..]achterlijke, als je een lekker wijf wil zien koop je maar de playboy.
[..]Je zoekactie naar 'Tom_Tom-' leverde 1061 resultaten op. Resultaten 1 - 50.
ONZ
ONZ
ONZ
ONZ
ONZ
ONZ
MUZ
ONZ
ONZ
hehe hoe oud word je ?? 8?
Kom terug als je wat ouder bent
SHAKIRA--> GO GO GO!!!
quote:Waarom nou toch die kotssmileys, sukkeltje?
Op zaterdag 23 maart 2002 00:26 schreef Blub ik ben een kneusje het volgende:
Ze lijkt op Britney met meer vet![]()
![]()
quote:Shakira zuigt, slechte muziek, lelijk mokkel, en de videoclip is niets meer dan copy&paste van Britney & Clones
Op zaterdag 23 maart 2002 00:33 schreef Eikeltje het volgende:[..]
Waarom nou toch die kotssmileys?
quote:Zeg dat dan een beetje normaal.
Op zaterdag 23 maart 2002 00:47 schreef K3 het volgende:[..]
Shakira zuigt, slechte muziek, lelijk mokkel, en de videoclip is niets meer dan copy&paste van Britney & Clones
ohja.... en behalve dat ze op britney, christina aguilera lijkt, lijkt ze ook soms op Jennifer Lopez (of zij lijken op haar, whatever)
quote:Ze ziet er niet uit, en had d'r haar niet moeten blonderen.
Op zaterdag 23 maart 2002 00:48 schreef Seborik het volgende:[..]
Zeg dat dan een beetje normaal.
Dat ze haar eigen muziek schrijft is ook zo'n mooi marketingverhaal .
J.
P.s. en zelfs dat is bedroevend,
quote:Zegt iemand die K3 heet?
Op zaterdag 23 maart 2002 01:14 schreef K3 het volgende:
Ze ziet er niet uit, en had d'r haar niet moeten blonderen.Dat ze haar eigen muziek schrijft is ook zo'n mooi marketingverhaal
.
als ze zo in de modder kruipt in Whenever/Whereever lijkt ze sprekend op een vrienin van me
quote:hij doet me alleen ergens aan denken
Op maandag 04 februari 2002 15:14 schreef Smike het volgende:[..]
Ik vind "Suerte" ook wel aardig.
.
quote:is dat als belediging voor haar bedoeld of als compliment?
Op zaterdag 23 maart 2002 11:45 schreef Vision het volgende:
Shakira is hot!als ze zo in de modder kruipt in Whenever/Whereever lijkt ze sprekend op een vrienin van me
Luister maar
quote:he ja, je hebt gelijk
Op zaterdag 23 maart 2002 18:05 schreef Michellus het volgende:
Haar intro'tje van Whenever wherever lijkt op een gitaarstukje van Pink Floyd in Shine on you crazy diamonds Part 1-7Luister maar
quote:Das juist goed. En als jij der niet wilt, dan neem ik haar wel
Op zaterdag 26 januari 2002 13:23 schreef Tranceptor het volgende:
Hmmm ze heeft een beetje TE brede heupen vink persoonlijk..
quote:Hahahahahaha.
Op zaterdag 23 maart 2002 11:43 schreef Xhorder het volgende:[..]
Zegt iemand die K3 heet?
Whenever/whenever lijkt inderdaad een schaamteloze poging om in de smaak te vallen, maar haar Spaanstalige werk is zeker erg sterk. En
quote:Godverdomme hier word ik dus echt helemaal gek van hé. K3 flikker lekker op naar je ONZIN forum achterlijk imbeciel ga gdvd niet lopen flamen in een topic waar je niks te zoeken hebt. WTF hoe durf jij nou zulke dingen te zeggen als je K3 tof vind. dommme domme achterlijke eikel! jou zouden ze hier moeten bannen, en dat meen ik.
Op zaterdag 23 maart 2002 01:14 schreef K3 het volgende:[..]
Ze ziet er niet uit, en had d'r haar niet moeten blonderen.
Dat ze haar eigen muziek schrijft is ook zo'n mooi marketingverhaal
.
FLAME HOND dat je bent. Ben is volwassen, ACHTERLIJKE!
ga terug naar je ONZIN forum, HUP.
mensen klik is op zijn naam en kijk waar die gozer constant uithangt. dom sukkeltje dat je bent, niemand neemt jou serieus.
Irriteert me alleen mateloos.
moest ik even kwijt, srry
quote:
Op zaterdag 23 maart 2002 23:25 schreef Lassekjus het volgende:[..]
Godverdomme hier word ik dus echt helemaal gek van hé. K3 flikker lekker op naar je ONZIN forum achterlijk imbeciel ga gdvd niet lopen flamen in een topic waar je niks te zoeken hebt. WTF hoe durf jij nou zulke dingen te zeggen als je K3 tof vind. dommme domme achterlijke eikel! jou zouden ze hier moeten bannen, en dat meen ik.
FLAME HOND dat je bent. Ben is volwassen, ACHTERLIJKE!
ga terug naar je ONZIN forum, HUP.mensen klik is op zijn naam en kijk waar die gozer constant uithangt. dom sukkeltje dat je bent, niemand neemt jou serieus.
Irriteert me alleen mateloos.
moest ik even kwijt, srry
Overigens is er ook een ander nbummer van haar op de box te zien, spaanstalig, met zwart haar.... oef die ogen...
Hier lijkt ze op Anastacia
Niet echt nuttige kicks en aangezien er een mooi centraal topic over Shakira is, kan het daar wel eventueel verder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |