Ik dacht dat ik redelijk duidelijk (understatement) uit een had gezet wat ik bedoelde met overmatig flirten en dus niet een vriendelijk lachje of iemand die je diep in de ogen aan kijkt. Misschien waren de gekozen woorden te moeilijk, dat je het daarom niet begreep.quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:12 schreef Garisson72 het volgende:
Ik bedoel, zo vaak dat je iemand hoort pochen: "kijk die chickie mij checken!" terwijl er slechts een vriendelijk lachje ten beste wordt gegeven...
Tja, als jij vindt dat je mijn algemeen ingestoken mening op jou persoonlijk moet projecteren, dan moet je dat lekker doen, OldJeller.quote:Op woensdag 14 maart 2007 17:08 schreef OldJeller het volgende:
Je hebt het overigens ook over je 'zelf gecreeërde illusie' als je flirt, dus dat je het je eigenlijk allemaal maar inbeeldt en die persoon totaal niet met jou flirt. Je hebt dus nooit meegemaakt dat iemand heel erg aan je zit en met d'r knie dus je benen zit te rijden, of dacht je 'oh dit is mijn eigen illusie'?[afbeelding]
Ik heb het idee dat je weinig kennis van zaken hebt omtrent het 'flirten' waar ik het over heb.
Man.. dat is het spelletje wat vrouwen vaak spelen als ze zich vervelen of omdat ze ff willen laten zien dat ze mannenquote:Op maandag 12 maart 2007 18:34 schreef OldJeller het volgende:
Als man heb je dit ongetwijfeld weleens meegemaakt en als vrouw heb je dit allicht eens gedaan.
Je bent ergens, veelal een café, waar je onwijs met een vrouw loopt te flirten. Helemaal leuk, je hebt enigszins intresse en denkt ook dat het wederzijds is. Al snel komt er, op het eerste gezicht, een onschuldige praatje tot stand, maar naarmate de tijd vordert heb je toch wel in de peiling dat er wel potentiëel in je gesprekspartner zit. Er wordt hevig geflirt en nogal intiem gedaan, zowel verbaal als nonverbaal.
Na al de signalen die je hebt gekregen en je geweldige gesprek weet je dat dit goed is en de vrouw tegenover je kan regelen. Alle voorbereidingen zijn getroffen en je hoeft alleen nog maar het heft in eigen handen te nemen en te gaan zoenen. Het uitdagende gesprek, de aanrakingen, de manier waarop ze kijkt.. dit is gewoon goed, dit heb je namelijk tig keer meegemaakt vanaf de middelbare school, appeltje eitje.
Wanneer je aanstalten maakt om te gaan zoenen zie je in plaats van iemand met d'r ogen dicht en aldanniet getuite lippen, een verschrikt gezicht waarvan is af te lezen: 'WAT DOE JE?!!?!?!!?!!'
Jij: 'hè?'
Zij: 'Ik heb een vriend.'
Jij:![]()
![]()
In gedachten: 'heb ik daar nou zoveel tijd aan verprutst?'
Moraal: veel vrouwen die een relatie hebben flirten stukken meer, uitdagender en bereiken vaak het randje, gaan er soms zelfs overheen, dan wanneer zij géén relatie hebben. Ze voelen zich op één of andere manier veilig wanneer ze aan de man zijn en kunnen op die manier heel ver gaan mbt flirten, want ja: 'ik kan toch altijd zeggen dat ik een vriend heb als het 'gevaarlijk' wordt'
Uitermate irritant.
Ervaringen mannen/vrouwen (jouw redenen)?
Dan heb je het wel over een bepaald soort man dat daar intrapt. Het kansloze/wanhopige type. Als jij met zulke types je "marktwaarde" test...quote:Op donderdag 15 maart 2007 13:27 schreef sanni het volgende:
[..]
Man.. dat is het spelletje wat vrouwen vaak spelen als ze zich vervelen of omdat ze ff willen laten zien dat ze mannen
kunnen opwinden/verleiden o.i.d. Volgende keer gewoon ijskoud negeren en doorgaan met waarmee je bezig was
Kijken of iemand nog in de markt ligt, wat ik ook lees in andere posts als verklaring van het gedrag, komt inderdaad veel voor bij vrouwen, maar zeker ook bij mannen. Of gewoon omdat het wel leuk is, dat spelletje te spelen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 09:27 schreef Garisson72 het volgende:
Ik kan me best voorstellen dat je denkt dat je beet hebt, als iemand tegen je been aanrijdt. Ik heb het ook weleens meegemaakt, thankyou, en diegene was ook al bezet. Toch was ik daar niet verbaasd over (of verbolgen, godbetert): sommige mensen zijn gewoon vrijpostig, aanrakerig, helemaal in combinatie met alcohol, kroeg en uitgaan!
Wat ik dus bedoel is dat het kennelijk in jouw beleving 'maar één ding kan betekenen: die wil jou!' terwijl het altijd mogelijk is dat er een ander scenario speelt. Maar omdat jij wil dat het gaat lukken met haar (je verwachting dus), sluit je de ogen voor alle andere mogelijke verklaringen voor haar gedrag. Menselijk gedrag is grillig at best!
quote:Op donderdag 15 maart 2007 18:38 schreef hannekethemaster het volgende:
hmm nou als een vrouw dat doet dan kan haar relatie niet echt goed zitten.
Ze heeft getraind om je dat te laten denken waarschijnlijk...quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:38 schreef Kreator het volgende:
MIjn vriendin zou dat soort spelletjes nooit spelen. Zij is goed getraind.
Bezit van de zaak, einde van't vermaakquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:40 schreef Asics het volgende:
wat was het ook al weer . . . de jacht is mooier dan de vangst?
zijn tog gewenste intimiteiten ??quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:56 schreef R34L-SIcK het volgende:
Een vrouw met permissie bij haar borsten vatten, valt dat onder intieme aanrakingen?
Of is dat meer van "ouwe jongens, krentebrood" ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |