Daarom... Ik open gewoon een na-praat topic.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:53 schreef One_conundrum het volgende:
De wedstrijd is toch afgelopen nu, dus het maakt niets uit
Dramaqueen. Voel je je in je modje-zijn aangetast ofzo? Nobody cares about the match, en een geintje moet kunnen joh.quote:
Ik geef duidelijk aan dat tussenstanden in spoilertags geplaatst moeten worden, maar ja dat was weer niet nodig volgens een paar mensen. Ik zal één van de twee gesloten topics weer openen over een half uurtje zodat er nagepraat kan worden.... Jammer dat dit niet gewoon normaal kanquote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:53 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Doe niet zo kinderachtig man... Miereneukers
Hoezo niet normaal kan? Het 2de topic was toch duidelijk? In de OP in in het TT stond dat er tussenstanden voorbij zouden komen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:55 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ik geef duidelijk aan dat tussenstanden in spoilertags geplaatst moeten worden, maar ja dat was weer niet nodig volgens een paar mensen. Ik zal één van de twee gesloten topics weer openen over een half uurtje zodat er nagepraat kan worden.... Jammer dat dit niet gewoon normaal kan
Er zijn toch wel wat mensen die gewoon een wedstrijd willen bekijken en er over willen praten. Dan is het toch nergens voor nodig om de uitslagen/tussenstanden er door te gooien?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:54 schreef jmac het volgende:
[..]
Dramaqueen. Voel je je in je modje-zijn aangetast ofzo? Nobody cares about the match, en een geintje moet kunnen joh.![]()
Kijk dat eerste topic nog maar eens na..... het is sowieso al behoorlijk veel bagger (smiley-posts etc), dus dat tweede topic was niet echt meer nodigquote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:57 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Hoezo niet normaal kan? Het 2de topic was toch duidelijk? In de OP in in het TT stond dat er tussenstanden voorbij zouden komen.
Helemaal gelijk in. Maar kom op: Jong Nl- Jong ierlandquote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:57 schreef VoreG het volgende:
[..]
Er zijn toch wel wat mensen die gewoon een wedstrijd willen bekijken en er over willen praten. Dan is het toch nergens voor nodig om de uitslagen/tussenstanden er door te gooien?
Op reacties uitlokken staat toch een waarschuwing/ban ???quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:30 schreef plae het volgende:
![]()
hulde, ik wist dat je binnen 5 minuten ging happen. Maar het werden er 3 ofzo?
Ik zal eens kijkenquote:
quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:10 schreef dndiek het volgende:
Het was Memento !!
No problemoquote:Op woensdag 28 maart 2007 23:13 schreef Bos81 het volgende:
Dank jullie
rustig rustig ik ben Memento Mori nietquote:
quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
rustig rustig ik ben Memento Mori niet
quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:47 schreef Beschouw het volgende:
Mooi gepoetst in Volg hier Jari Litmanen naar het EK-2008![]()
Kiekeboequote:Op vrijdag 23 maart 2007 09:44 schreef RayMania het volgende:
Effe voor Terror: Ik kan op een vage manier niet vanaf stage PM-en. Antwoord houd je tegoed.
Wegquote:
iets met psv denk ikquote:Op zaterdag 31 maart 2007 02:42 schreef plae het volgende:
wat stond er.
doe eens normaal, de trolls zijn gewoon niet normaal in VBLquote:
Ik heb het niet zo op Feyenoorders, daarom denk ik vergetenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 15:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
Tof die nieuwe kleurtjes, RayMania, maar je mist het Drenthe topic nog.
Ray doe is effe normaal manquote:Op zaterdag 31 maart 2007 15:51 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op Feyenoorders, daarom denk ik vergeten.
Toegevoegd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |