ONZe laptop wordt altijd zo heet aan de onderkant, dat doet fucked up pijntje aan me schootquote:Op maandag 12 maart 2007 15:40 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Heerlijk! Met de laptop in de tuin.
wtf jouw icon is echt zo'n breezersletkuthoerenikbenhomo fotoquote:Op maandag 12 maart 2007 15:42 schreef feessie het volgende:
Zon en werk kan niet gecombineerd worden hier![]()
Ben je jaloers dat k een vriendin heb ?quote:Op maandag 12 maart 2007 15:42 schreef Jekoos het volgende:
[..]
wtf jouw icon is echt zo'n breezersletkuthoerenikbenhomo foto![]()
Oh is het je vriendin op die fotoquote:Op maandag 12 maart 2007 15:43 schreef feessie het volgende:
[..]
Ben je jaloers dat k een vriendin heb ?![]()
Maak er maar lap-tobben van.quote:Op maandag 12 maart 2007 15:45 schreef Rekkie het volgende:
Met je blote barst in de tuin laptoppen_!
Wie gaat er nou met z'n laptop op de schoorsteen zitten?quote:Op maandag 12 maart 2007 15:43 schreef iamredleader het volgende:
Met de laptop op de schoorsteen
Met de laptop in de tuin
Whehe![]()
lekker warmquote:Op maandag 12 maart 2007 15:47 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
Wie gaat er nou met z'n laptop op de schoorsteen zitten?Of zelfs zonder laptop..
Wil je voor mij een fatsoenelijke icon maken dan ? Ik zal beloven dat ik hem plaats.quote:Op maandag 12 maart 2007 15:51 schreef Jekoos het volgende:
[..]
Nu is je icon weer verkeerdvolgens mij moet het nak zijn
niet nac
![]()
Nee want buiten schijnt de ZON!!!quote:Op maandag 12 maart 2007 16:07 schreef Simmertje het volgende:
Elk jaar dezelfde gothic topics, ga lekker in een grot wonen en kom er nooit meer uit.
Was tegen de TS bedoeltquote:Op maandag 12 maart 2007 16:08 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Nee want buiten schijnt de ZON!!!![]()
![]()
quote:Op maandag 12 maart 2007 15:51 schreef Jekoos het volgende:
[..]
Nu is je icon weer verkeerdvolgens mij moet het nak zijn
niet nac
![]()
Voor hem kennelijk niet hèquote:Op maandag 12 maart 2007 16:48 schreef Quiestisia het volgende:
Je hebt ook mensen die altijd iets te klagen hebben, wees blij man, tis mooi weer
![]()
Met dat webdesign bedrijf van u komt u er welquote:Op maandag 12 maart 2007 16:59 schreef JediMasterLucia het volgende:
EindelijkLente
![]()
ik heb lekker al in mijn tuin gezeten.
Heerlijk zo met die zon![]()
preciesquote:Op maandag 12 maart 2007 17:00 schreef Sala-adin het volgende:
Ik wil zo een lekker witte winter lekker ingepakt naar buiten met sjaal en savonds een lekker balke chocomel doen
thnxquote:Op maandag 12 maart 2007 17:00 schreef Jekoos het volgende:
Met dat webdesign bedrijf van u komt u er wel![]()
Daar heb ik echt geen zin inquote:Op maandag 12 maart 2007 17:00 schreef Sala-adin het volgende:
Ik wil zo een lekker witte winter lekker ingepakt naar buiten met sjaal en savonds een lekker balke chocomel doen
200 euro voor zo'n site is wel duur trouwensquote:Op maandag 12 maart 2007 17:10 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
thnx![]()
[..]
Daar heb ik echt geen zin in![]()
warm weer
![]()
Ja. die zijn kut.. vanochtend bij gym ook, we gingen buiten voetballen ivm. het goeie weer. maar wat een vliegjes man man man. Ik heb er denk ik wel 100 opgegeten die toevallig in me mond vlogen. En in de pauze erna had ik gewoon geen honger meer erdoorquote:Op maandag 12 maart 2007 17:23 schreef Maikuuul het volgende:
Heerlijk idd
Wat dan wel minder is is die smerige vliegjes :/
Zon pwnt regen w8s
Al die vliegjes, egoist, daar zouden kinderen in afrika een moord voor doenquote:Op maandag 12 maart 2007 17:25 schreef Jekoos het volgende:
[..]
Ja. die zijn kut.. vanochtend bij gym ook, we gingen buiten voetballen ivm. het goeie weer. maar wat een vliegjes man man man. Ik heb er denk ik wel 100 opgegeten die toevallig in me mond vlogen. En in de pauze erna had ik gewoon geen honger meer erdoor![]()
Die liters bier ookquote:Op maandag 12 maart 2007 17:28 schreef Zrtlrnc het volgende:
[..]
Al die vliegjes, egoist, daar zouden kinderen in afrika een moord voor doen
Jamaar, ik drink die liters op zodat die afrikanen geen moorden plegen,quote:
Wat een theoriequote:Op maandag 12 maart 2007 17:32 schreef Zrtlrnc het volgende:
[..]
Jamaar, ik drink die liters op zodat die afrikanen geen moorden plegen,
dus zo daalt het criminaliteitscijfer,
wat ben ik ook een goed mens
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |