ONZe laptop wordt altijd zo heet aan de onderkant, dat doet fucked up pijntje aan me schootquote:Op maandag 12 maart 2007 15:40 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Heerlijk! Met de laptop in de tuin.
wtf jouw icon is echt zo'n breezersletkuthoerenikbenhomo fotoquote:Op maandag 12 maart 2007 15:42 schreef feessie het volgende:
Zon en werk kan niet gecombineerd worden hier![]()
Ben je jaloers dat k een vriendin heb ?quote:Op maandag 12 maart 2007 15:42 schreef Jekoos het volgende:
[..]
wtf jouw icon is echt zo'n breezersletkuthoerenikbenhomo foto![]()
Oh is het je vriendin op die fotoquote:Op maandag 12 maart 2007 15:43 schreef feessie het volgende:
[..]
Ben je jaloers dat k een vriendin heb ?![]()
Maak er maar lap-tobben van.quote:Op maandag 12 maart 2007 15:45 schreef Rekkie het volgende:
Met je blote barst in de tuin laptoppen_!
Wie gaat er nou met z'n laptop op de schoorsteen zitten?quote:Op maandag 12 maart 2007 15:43 schreef iamredleader het volgende:
Met de laptop op de schoorsteen
Met de laptop in de tuin
Whehe![]()
lekker warmquote:Op maandag 12 maart 2007 15:47 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
Wie gaat er nou met z'n laptop op de schoorsteen zitten?Of zelfs zonder laptop..
Wil je voor mij een fatsoenelijke icon maken dan ? Ik zal beloven dat ik hem plaats.quote:Op maandag 12 maart 2007 15:51 schreef Jekoos het volgende:
[..]
Nu is je icon weer verkeerdvolgens mij moet het nak zijn
niet nac
![]()
Nee want buiten schijnt de ZON!!!quote:Op maandag 12 maart 2007 16:07 schreef Simmertje het volgende:
Elk jaar dezelfde gothic topics, ga lekker in een grot wonen en kom er nooit meer uit.
Was tegen de TS bedoeltquote:Op maandag 12 maart 2007 16:08 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Nee want buiten schijnt de ZON!!!![]()
![]()
quote:Op maandag 12 maart 2007 15:51 schreef Jekoos het volgende:
[..]
Nu is je icon weer verkeerdvolgens mij moet het nak zijn
niet nac
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |