quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 11:25 schreef E.T. het volgende:Burley zou ik ook wel willen maar is niet te betalen, ook niet 2e hands (in elk geval ver boven ons budget)
Scheelt dat in tweedehandsprijzen zoveel dan?? Ik dacht namelijk dat het qua nieuwprijs nauwelijks uitmaakt (allebei rond de 600 euro inclusief wandelset e.d.), maar dat is dus wel al zes jaar geleden
![]()
[edit] even op marktplaats gekeken, jeetje zeg, dat mensen zoveel geld durven te vragen voor een tweedehands kar (en gezien de biedingen geloof ik eigenlijk niet dat ze dat er ook echt nog voor krijgen). Maar de vraagprijzen voor Burleys en Kidcars lijken me toch elkaar niet echt te ontlopen. De Dolphins daarentegen, djiezus, die kan je bijna goedkoper nieuw kopen
![]()
En ik zou geen Burley meer kopen nu (vanwege die slechte bekleding), maar ik zou eigenlijk niet weten wat dan wel. Het liefst een kruising tussen een Dolphin (blijven de kindertjes tenminste droog in) en de Burley (snel en compact op te vouwen en veert voor kleinere kinderen beter). En hij is een pietsie te lekker breed (er passen nog net twee 7-jarigen die elkaar aardig vinden in met wat schoenlepelwerk, handig bij speelafspraakjes in de regen, maar hij past precies niet door de achterdeur).
[ Bericht 17% gewijzigd door anneja op 13-03-2007 15:50:46 ]