Ja, goed gezien.quote:Op maandag 12 maart 2007 15:51 schreef Clank het volgende:
[..]
Van Huub zijn kant lust en van Amanda's kant aandacht.
Volgens mij was ze bij jou allang afgevallen, dus wat maakt het uit wat ze doet?quote:Op maandag 12 maart 2007 16:11 schreef farceman het volgende:
En asl Sylvia dat door laat gaan dan , valt ze voor mij af
Ik bedoel ook dat Sykvia het moet tegenhouden!quote:Op maandag 12 maart 2007 16:15 schreef Pavement het volgende:
[..]
remember carnaval ? dit is geen kwestie van leven of dood. Dat zou brian ook gezegd hebben als het iemand anders was
Ja is niet normaal hoor hoe het water over die rand klotsquote:Op maandag 12 maart 2007 16:16 schreef beequeen het volgende:
Eric zegt......het zwembad is niet J-proof. Huub zegt.....I doubt the fucking house is J-proof![]()
jaaaaaaaaaaaaaa what the hekkk is dit?quote:Op maandag 12 maart 2007 16:16 schreef IkWeetNiets het volgende:
Check even de streams en wat zie ik?
[afbeelding]
Is dit een beavershot (met extensions) van Amanda?
Zou ronduit belachelijk zijjn als die twee in de villa gaan trouwen. Hij woont toch ook in Suriname officieel....?quote:Op maandag 12 maart 2007 16:11 schreef farceman het volgende:
Mensen wordt nu eens wakker, al mijn geld erop dat Wilgo en Natasia nog gaan trouwen in de villa.
en ze moet natuurlijk nog wel gevraagd worden!!!! dus stemming om Wilgo te laten komen!
En asl Sylvia dat door laat gaan dan , valt ze voor mij af
Haar zus heeft al anderhalve week niks geschreven. Wat je ook als Amandel eist dat er nooit negatieve berichten naar het huis komen.quote:
JdM is niet kinderachtig in dit gevalquote:Op maandag 12 maart 2007 16:19 schreef CARLAK het volgende:
[..]
Zou ronduit belachelijk zijjn als die twee in de villa gaan trouwen. Hij woont toch ook in Suriname officieel....?![]()
Zij is een bijstandsmoeder die wel 10.000 euro opzij heeft kunnen leggen om in DGK te kunnen zitten om haar doelen te bereiken. Waar de kinderen van de bijstandsmoeder momenteel van leven mag de gemeentelijke overheid zeker niet weten. Net zoals haar vaste vriend die officieel in Suriname woont hier rondrijdt in een Alfa Romeo. En maar heen en weer vliegen van Suriname naar Nederland.
Waar doen die mensen dat toch van?![]()
Dat water wordt wel opgevangen hoor en ook recycled alleen komt er nu wel heel veel nu Jaap er in zitquote:Op maandag 12 maart 2007 16:20 schreef beequeen het volgende:
Waarom zit er geen rooster om dat zwembad met een recycling-systeem.....dit is toch pure verspliing![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 12 maart 2007 16:21 schreef farceman het volgende:
[..]
Denk jij dan dat die teaser vriendinnen kunnenn schrijven?
Ik vind het best wel sneu, ondanks dat ze echt soms zo gek is als een deur (zoals afgelopen nachtquote:
Nou scan wat let jequote:Op maandag 12 maart 2007 16:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vind het best wel sneu, ondanks dat ze echt soms zo gek is als een deur (zoals afgelopen nacht)
Als je goed kijkt loopt het gewoon de trap af, Braaaajen heeft het al een paar maal weggeveegd.quote:Op maandag 12 maart 2007 16:22 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Dat water wordt wel opgevangen hoor en ook recycled alleen komt er nu wel heel veel nu Jaap er in zit
Vertel, ik zit zonder streams.quote:Op maandag 12 maart 2007 16:23 schreef scanman01 het volgende:
Sylvia huilt
Waarom stuur jij haar geen kaartje?quote:Op maandag 12 maart 2007 16:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vind het best wel sneu, ondanks dat ze echt soms zo gek is als een deur (zoals afgelopen nacht)
Dank je.quote:Op maandag 12 maart 2007 16:24 schreef beequeen het volgende:
Syl is weer in tranen door de tekst van een kaart![]()
Tja ik stem ook niet op de PvdA of SP....quote:Op maandag 12 maart 2007 16:19 schreef CARLAK het volgende:
[..]
Zou ronduit belachelijk zijjn als die twee in de villa gaan trouwen. Hij woont toch ook in Suriname officieel....?![]()
Zij is een bijstandsmoeder die wel 10.000 euro opzij heeft kunnen leggen om in DGK te kunnen zitten om haar doelen te bereiken. Waar de kinderen van de bijstandsmoeder momenteel van leven mag de gemeentelijke overheid zeker niet weten. Net zoals haar vaste vriend die officieel in Suriname woont hier rondrijdt in een Alfa Romeo. En maar heen en weer vliegen van Suriname naar Nederland.
Waar doen die mensen dat toch van?![]()
Ok..ik heb ook een gruwelijke hekel aan dat asociale varken. Maar mensen moeten natuurlijk niet gaan overdrijven. Als er 3 mensen van 70 kilo in het zwembad zitten (of meerdere tijdens de Soca-party) dan is dat meer massa dan Jaap.quote:Op maandag 12 maart 2007 16:22 schreef Sug4r het volgende:
Dat water wordt wel opgevangen hoor en ook recycled alleen komt er nu wel heel veel nu Jaap er in zit
De mijne is onderweg, ik wacht in spanning af.quote:Op maandag 12 maart 2007 16:26 schreef milk-shake het volgende:
en ff voor iedereen die sylvia post heeft gestuurd![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, geweldig .... en wat een mooie streams weerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |