ooooooooooo wat leukquote:Op maandag 12 maart 2007 16:03 schreef Fleur-tje het volgende:
Leuk ... Eric heeft net mijn post gelezen !!!
En het creëert tv-momentjes voor Huub en meeloper Erik. Vrij goedkoop scoren zonder strategisch nut. Huub kan beter en Jaap gaat toch wel (als er tenmiinste geen nieuwe bewoner ingemikt wordt).quote:Op maandag 12 maart 2007 15:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee, en voor Jaap ook niet.
Hij kan de dagen aftellen dat hij nog in de show zit.
Daarom is het pesten ook niet eens "nuttig" verder.
Het is kwaadaardigheid.
Klinkt als een man die een vrouw nadoet.quote:Op maandag 12 maart 2007 16:03 schreef noekje het volgende:
Wat klinkt haar moeder leuk!!
volgens mij wil jij dolgraag een relatie zien tussen huub en amanda, heb zo'n gevoel dat-ie nooit gaat komen, en de echte daad ook nietquote:Op maandag 12 maart 2007 15:49 schreef scanman01 het volgende:
Tussen Brian en Amanda is er lust... tussen Huub en Amanda een vorm van verliefdheid?
[afbeelding]
Ja leuk, hij bedankte me op de streams ..... hm, Brian zal me niet bedanken denk ik ... grijnsquote:
Niet, ze klinkt als Gerda.quote:Op maandag 12 maart 2007 16:05 schreef Heathen het volgende:
[..]
Klinkt als een man die een vrouw nadoet.
Die snapt het toch niet. Is ze veel te dom voor.quote:Op maandag 12 maart 2007 16:06 schreef scanman01 het volgende:
Huub leest voor dat iemand Huub, Eric en Sylvia veel leuker vindt dan de rest. Amanda zit erbij te luisteren.
Relatie lijkt me onmogelijk. Te groot verschil in intelligentie.quote:Op maandag 12 maart 2007 16:05 schreef robert2006 het volgende:
[..]
volgens mij wil jij dolgraag een relatie zien tussen huub en amanda, heb zo'n gevoel dat-ie nooit gaat komen, en de echte daad ook niet
Zelfs in het laatste geval heeft Jaap denk ik geen basis. Of het moet een vréselijke nieuwe bewoner zijn.quote:Op maandag 12 maart 2007 16:04 schreef voyeur het volgende:
[..]
En het creëert tv-momentjes voor Huub en meeloper Erik. Vrij goedkoop scoren zonder strategisch nut. Huub kan beter en Jaap gaat toch wel (als er tenmiinste geen nieuwe bewoner ingemikt wordt).
Toch trouwen in de kooiquote:Op maandag 12 maart 2007 16:09 schreef Heathen het volgende:
Er moet ergens over gestemd worden?
Als Sylvia het niet tegenhoudt bij een stemming dan doen Huub en Eric het welquote:Op maandag 12 maart 2007 16:09 schreef farceman het volgende:
Als Sylvia nu die Natasia ook maar iets gunt nij de stemming dan is het echt een dom en stom wijf!
Is dat iets uit de Surinaamse keuken?quote:Op maandag 12 maart 2007 16:08 schreef noekje het volgende:
Wilgootje heeft de verkeerde krijtstreeppap gekocht.
Ja, maar uit niets was op te maken waarover het moet gaan. Leek zowel iets met de klusjesman als met de streepjespakken van Wilgo te maken te hebben.quote:Op maandag 12 maart 2007 16:09 schreef Heathen het volgende:
Wilgo gaat met de klusjesman trouwen?quote:Op maandag 12 maart 2007 16:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, maar uit niets was op te maken waarover het moet gaan. Leek zowel iets met de klusjesman als met de streepjespakken van Wilgo te maken te hebben.
jaaaaaaaaaaaa gestemd ...............ow ow gezellig ...nouquote:Op maandag 12 maart 2007 16:09 schreef Heathen het volgende:
Denk dat Sylvia niets gaat blokkeren de komende weken, ze heeft net 12 uur gekregen (voor de 2e keer). En dat is toch véél meer waard dan vlieglessen, carnaval etc...quote:Op maandag 12 maart 2007 16:09 schreef farceman het volgende:
Als Sylvia nu die Natasia ook maar iets gunt nij de stemming dan is het echt een dom en stom wijf!
eens kijken hoe lang Brian over deze stemming gaat nadenkenquote:Op maandag 12 maart 2007 16:11 schreef milk-shake het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaa gestemd ...............ow ow gezellig ...nou![]()
quote:
Een paar kroppen sla erbij en we kijken naar de gouden dierentuinquote:Op maandag 12 maart 2007 16:13 schreef Heathen het volgende:
Ze hebben nu ook nijlpaarden in de villa laten loslopen.
remember carnaval ? dit is geen kwestie van leven of dood. Dat zou brian ook gezegd hebben als het iemand anders wasquote:Op maandag 12 maart 2007 16:09 schreef farceman het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |