Ik snap die ashton toch echt niet. Voor een keertje milf demi ok maar nu al zolang, hij kan toch echt wel wat beters krijgen.quote:
Ja zoiets raars hè, liefde ofzoquote:Op maandag 12 maart 2007 15:38 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Ik snap die ashton toch echt niet. Voor een keertje milf demi ok maar nu al zolang, hij kan toch echt wel wat beters krijgen.
Wie is dat onder dat pijltje? Verder vind ik trouwens vooral die witte stipjes erg onflatteus, maar verder valt het toch wel mee?quote:
Het is geen nauw weer, het is lekker weer.quote:Op maandag 12 maart 2007 18:38 schreef carpediem23 het volgende:
Wat zijn dit nauw weer voor een foto's van Jared Leto. De dikke (?) was toch voor een filmrol in de film chapter 27????
Het turnpakje is niet echt flatteus en de houding niet! Zelfs het feit dat ze op het podium staat is hier geen excuus meer!quote:Op maandag 12 maart 2007 19:27 schreef ellos het volgende:
madonna doet niet flatteus op het terug vind podium
[afbeelding]
Ze is echt veel te oud voor dit, mên als ik Lourdes was zou ik me uit het raam gegooid hebbenquote:Op maandag 12 maart 2007 19:27 schreef ellos het volgende:
madonna doet niet flatteus op het terug vind podium
[afbeelding]
Als ik Lourdes was, zou ik de wereldberoemde wenkbrauwkoningin Anastacia opzoeken...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 09:17 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ze is echt veel te oud voor dit, mên als ik Lourdes was zou ik me uit het raam gegooid hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |