dan wel in een dichte keet met helemaal niets, geen grondmatje niets midden in de woestijn. lekker wegrotten in de hitte met het minimaal benodigde water om in leven te blijven en snachts kapot vriezen van de woestijnkouquote:Op maandag 12 maart 2007 13:01 schreef wdn het volgende:
De doodstraf is een veel te lichte straf voor de meeste personen waar deze voor wordt uigsproken.
Permanent vastzetten (met dwangvoeding) vind ik een betere straf.
Waarom ? Geloof je het niet? Ik kan je garanderen dat de uitkomsten zeer betrouwbaar zijn, met een zeer klein afwijkingspercentage.quote:
quote:
quote:Op maandag 12 maart 2007 12:59 schreef TranceAction het volgende:
Vaak hoor of lees ik dat bepaalde mensen tegen de doodstraf zijn omdat het niet zou helpen met Amerika als voorbeeld. Ik had hier vrede mee totdat ik een recentelijk wetenschappelijk onderzoek heb gelezen waarin stond dat van de groep criminelen die de doodstraf hebben gekregen er NIET EEN daarna nog een misdrijf heeft gepleegd.aankijken.
quote:Op maandag 12 maart 2007 13:11 schreef SiGNe het volgende:
't is alleen een beetje lullig als de ge-executeerde niet de dader was...
Hier ben ik het mee eens. Je moet de doodsftraf alleen in uitzonderlijke gevallen toepassen. Je zou bijvoorbeeld kunnen zeggen dat je het alleen toepast bij een heterdaadje. Een goed voorbeeld zou zijn het geval waarin een man werd betrap terwijl een klein kind aan het naaien was.quote:Op maandag 12 maart 2007 13:11 schreef SiGNe het volgende:
't is alleen een beetje lullig als de ge-executeerde niet de dader was...
Ik ben hier wel benieuwd naarquote:Op maandag 12 maart 2007 13:08 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Waarom ? Geloof je het niet? Ik kan je garanderen dat de uitkomsten zeer betrouwbaar zijn, met een zeer klein afwijkingspercentage.
Daar is die persoon zelf verantwoordelijk voor imo. Niet het rechtssysteem.quote:Op maandag 12 maart 2007 13:10 schreef RoelRoel het volgende:
En je straft de persoon zelf niet maar zijn familie en daarom ben ik er tegen.
Dan nog heeft hij gelijk. Alleen z'n familie lijdt eronder.quote:Op maandag 12 maart 2007 13:20 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Daar is die persoon zelf verantwoordelijk voor imo. Niet het rechtssysteem.
Ben je dan ook tegen gevangenisstraf?quote:Op maandag 12 maart 2007 13:10 schreef RoelRoel het volgende:
En je straft de persoon zelf niet maar zijn familie en daarom ben ik er tegen.
Meer of minder dan wanneer iemand levenslang krijgt?quote:Op maandag 12 maart 2007 13:21 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Dan nog heeft hij gelijk. Alleen z'n familie lijdt eronder.
Daar lijdt de crimineel wél onder. Bij een doodstraf lijdt alleen de familie.quote:Op maandag 12 maart 2007 13:23 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Ben je dan ook tegen gevangenisstraf?
Wetenschappelijk onderzoek wijst ook uit dat als je een winkeltje begint dat je om zoveel mogelijk klanten te krijgen alle prijzen op 0 euro moet zetten.quote:Op maandag 12 maart 2007 13:26 schreef jogy het volgende:
Wetenschappelijk onderzoek wijst ook uit dat als elke wereldburger gecastreerd zou worden en bij de vrouwen de eierstokken eruitgeknipt er binnen ongeveer maximaal 100 jaar helemaal geen criminaliteit is. Ontzorgen is vooruitzien!
FBTO.quote:Op maandag 12 maart 2007 13:26 schreef jogy het volgende:
Wetenschappelijk onderzoek wijst ook uit dat als elke wereldburger gecastreerd zou worden en bij de vrouwen de eierstokken eruitgeknipt er binnen ongeveer maximaal 100 jaar helemaal geen criminaliteit is. Ontzorgen is vooruitzien!
Verdomd als het niet waar is. Ge-ni-aal.quote:Op maandag 12 maart 2007 13:28 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Wetenschappelijk onderzoek wijst ook uit dat als je een winkeltje begint dat je om zoveel mogelijk klanten te krijgen alle prijzen op 0 euro moet zetten.
ik moest lachen.quote:Op maandag 12 maart 2007 13:28 schreef jogy het volgende:
[..]
Verdomd als het niet waar is. Ge-ni-aal.
Dat klopt. Een bijwerking is echter dat er ook geen brave burgers meer zouden zijn. Daarom is dit geen goed middel om een bepaald doel (minder criminaliteit) te bereiken.quote:Op maandag 12 maart 2007 13:26 schreef jogy het volgende:
Ach wetenschap blijkt moeilijker dan wordt gedacht. Check this:quote:Op maandag 12 maart 2007 13:28 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Wetenschappelijk onderzoek wijst ook uit dat als je een winkeltje begint dat je om zoveel mogelijk klanten te krijgen alle prijzen op 0 euro moet zetten.
En hoe kom je erbij dat de familie lijdt?Als een familielid van mij een kind zou verkrachten mag ie van mij opgehangen worden hoor. Ik lijd er echt niet onder.quote:Op maandag 12 maart 2007 13:24 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Daar lijdt de crimineel wél onder. Bij een doodstraf lijdt alleen de familie.
Lekker is dat.quote:Op maandag 12 maart 2007 13:46 schreef TranceAction het volgende:
[..]
En hoe kom je erbij dat de familie lijdt?Als een familielid van mij een kind zou verkrachten mag ie van mij opgehangen worden hoor. Ik lijd er echt niet onder.
'ongeveer' Om en nabij de 100.quote:Op maandag 12 maart 2007 13:38 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Dat klopt. Een bijwerking is echter dat er ook geen brave burgers meer zouden zijn. Daarom is dit geen goed middel om een bepaald doel (minder criminaliteit) te bereiken.
En nog iets wetenschappelijk onderzoek heeft ook uitgewezen dat er al mensen bestaan die ouder dan 100 worden. Dus jouw "wetenschappelijk" onderzoek is bij deze al naar het rijk der fabelen verwezen.
0.01 roebel dan.quote:Op maandag 12 maart 2007 13:43 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Ach wetenschap blijkt moeilijker dan wordt gedacht. Check this:
win·kel (de ~ (m.), ~s)
1 onderneming waar handelsartikelen aan de consument verkocht worden
Lekker wetenschappelijk dan.quote:
waarom maak jij niet een leuke doodstraf-blooper, dan kunnen we lachenquote:Op maandag 12 maart 2007 13:54 schreef DaveMasteR het volgende:
Mensen die dom zijn de hersens laten verwijderen want ze gebruiken ze toch niet.
Ik vind een overschrijding van 20% niet echt om en nabijquote:
Dan zouden ze bij jou moeten beginnenquote:Op maandag 12 maart 2007 13:54 schreef DaveMasteR het volgende:
Mensen die dom zijn de hersens laten verwijderen want ze gebruiken ze toch niet.
hoera!quote:Op maandag 12 maart 2007 14:01 schreef Sunshine2006 het volgende:
Via de doodstraf zijn die zware criminelen toch in 1 keer uit hun lijden verlost?! Dat lost dus niks op. Hun moeten toch STRAF krijgen, dan moeten ze ook lijden dus ja, die 2e optie vond ik ook een stuk beter klinken.
Ok ok, we maken gewoon een wet dat het strafbaar is om boven de 100 te worden en als je het ongoddelijke idee hebt om die wet te negeren krijg je een nekschot. Opgelost.quote:Op maandag 12 maart 2007 13:58 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Ik vind een overschrijding van 20% niet echt om en nabij![]()
Dan nog kun je niet voorkomen dat mensen zich verschuilen in holen en toch boven de honderd worden. Dus theoretisch kan er na 100 jaar gewoon nog criminaliteit zijnquote:Op maandag 12 maart 2007 14:03 schreef jogy het volgende:
[..]
Ok ok, we maken gewoon een wet dat het strafbaar is om boven de 100 te worden en als je het ongoddelijke idee hebt om die wet te negeren krijg je een nekschot. Opgelost.
Jij je zin. Over honderd jaar zijn we technisch wel zo ver dat we een gat kunnen graven naar het middelpunt van de aarde, daar flikkeren we dan al onze kernwapens in en laten die tot ontploffing brengen zodat het hele zooitje uit elkaar klapt. Als er dan nog criminaliteit is op een planeet die niet meer bestaat weet ik het ook niet meer hoorquote:Op maandag 12 maart 2007 14:29 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Dan nog kun je niet voorkomen dat mensen zich verschuilen in holen en toch boven de honderd worden. Dus theoretisch kan er na 100 jaar gewoon nog criminaliteit zijn
Dief, naäper! Een beetje Escaflowne's user icon imiteren!quote:Op maandag 12 maart 2007 13:01 schreef wdn het volgende:
De doodstraf is een veel te lichte straf voor de meeste personen waar deze voor wordt uigsproken.
Permanent vastzetten (met dwangvoeding) vind ik een betere straf.
done--http://forum.fok.nl/topic/978818/4/5quote:Op maandag 12 maart 2007 13:56 schreef zainabber het volgende:
[..]
waarom maak jij niet een leuke doodstraf-blooper, dan kunnen we lachen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |