abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47185141

Vorige delen
quote:
Lees eerst de FAQ door voordat je wat vraagt! Er zijn al heel veel vragen beantwoord in vorige delen en
de antwoorden op de meest voorkomende vragen staan in de FAQ!

########################################################################################
# FAQ
########################################################################################

Wat is er zo goed aan Firefox?
quote:
Kijk eens in het topic Firefox gebruiken, waarom zou je?
Hierin vertellen Firefox gebruikers wat ze zo fijn vinden aan deze browser.
Waar kan ik Mozilla Firefox downloaden?
quote:
Een handig overzicht van alle downloads per OS en taal kan je terugvinden op http://www.mozilla.org/products/firefox/all.html
* Nightly Builds: http://ftp.mozilla.org/pub/mozilla.org/firefox/nightly/
Opgelet: het gebruik van nightly's doe je op eigen risico. Ga dus niet schelden tegen iemand, ook al heeft hij/zij je aangeraden om een nightly te gebruiken.
Wat zijn de systeemeisen?
quote:
Systeemvereisten hier te vinden.
Ik wil meer dan 2 bestanden tegelijkertijd downloaden
quote:
Ga via de adresbalk naar de pagina ' about:config ', zoek en verander de volgende waarden:

network.http.max-connections »» 60
network.http.max-connections-per-server »» 32
network.http.max-persistent-connections-per-proxy »» 16
network.http.max-persistent-connections-per-server »» 8
Mijn profiel is al in gebruik, wat moet ik doen?
quote:
Open taakbeheer en kijk als er nog een proces is dat firefox.exe noemt. Zoja, sluit dat proces af en probeer nog eens. Als je nog steeds de melding krijgt van "profiel in gebruik", lees deze en de opvolgende posts eens.
Waarom werkt Windows Update niet in Firefox?
quote:
De pagina van Windows Update kan (spijtig genoeg) enkel bekeken worden in Internet Explorer.
MSN opent een Internet Explorer als ik mail controleer
quote:
Zelfde als de vraag hierboven, doordaat de link in MSN zelf zit om de mail te openen met IE is het niet mogelijk om deze te wijzigen.
Ik wil men tabbar onderaan plaatsen, hoe doe ik dat?
quote:
Op http://kb.mozillazine.org(...)the_tabbar_(Firefox) vind je een perfecte schone uitleg hoe je dat kan verwezelijken
Hoe werken die 'quicksearches'?
quote:
Zie http://kb.mozillazine.org(...)ips_:_Quick_searches[/]

Hoe krijg ik mijn plugins aan de praat?
[q]
* Plugins
Vind je dat er hier nog een vraag en antwoord bij moet, mail naar het mailadres dat je hier kan vinden

# Handige extensies
quote:
Nederlands Woordenboek: Nederlandse spellingcontrole.
Alle Woordenboek: Nog meer talen voor spellingcontrole.
IEView: handig om een pagina eens in de goede *kuch* oude *kuch* Internet Explorer te bekijken als deze niet zuiver werkt in Firefox.
AdblockPlus: handig om reclamebanners en andere soorten van advertenties te stoppen. Wel niet op FOK! natuurlijk
Bugmenot: een database met inloggegevens voor verschillende websites.
Whoops' extensie speciaal voor Fok!: quick quoten, quick PI's en een in hoogte verstelbaar quick quote scherm

Launchy: open links, images, mailto's, broncode met elk ander programma zoals IE, Mozilla, een FTP cliënt, ...
Webdeveloper: een verplichte extensie voor alle web-ontwikkelaars.
BBCode: Voeg eenvoudig BBCode toe aan post door gewoon een klik te geven met de rechtermuisknop in een tekstvlak.
Download Status bar: beheer al je downloads vanuit een extra werkbalk die onderaan firefox erbij komt, zeker aangeraden.
ReloadEvery: laad een pagina elke x-aantal seconden/minuten/uren herladen. Handig op MyAT.
Super Drag&Go: versleep een link om deze te openen in een nieuwe tab. Versleep tekst om er via een zoekrobot naar te zoeken.
Tab Clicking Options: Allerhande handige functies voor tabs
Keyconfig: stel zelf je sneltoetsen in in Firefox.
Mozbackup: backup al je instellingen van Firefox, Thunderbird en andere Netscape programma's.
Nog niet genoeg extensions?
quote:
# Handige informatie
quote:
# Handige links
quote:

Waar kan ik Mozilla Thunderbird downloaden?
quote:
Welke versie? Alle links in dit download stuk verwijzen naar Thunderbird 0.9.

* Windows: Installer of Zip

* Linux: GTK2 + XFT (no installer)

* MacOS X: Compressed Disk Image

* Nederlandstalige versie: http://thunderbirdnl.mozdev.org/
Wat is er nieuw in de laatste versie?
quote:
* Zoekfolders:
Vanaf versie 0.9 kan je aan mappen een zoekopdracht koppelen. Als je die map opent, gebeurd er automatisch een zoekopdracht en komen alle mails in die map die aan de vooraf in gestelde zoekopdracht voldoen.

* Bericht groepering:
Groepeer berichten op attributen zoals datum, afzender, prioriteit of een eigen label. Voorbeeld: een map die gegroepeerd wordt op datum zal berichten van vandaag, gisteren, vorige week, ... in een afzonderlijke map groeperen.

* Andere nieuwe features:
- Berichten met een bijlage worden gemarkeerd.
- De nieuwe snelzoeken ui versie 0.8 bevat nu een 'clear' knop.
- Offline werken verder uitgebreid en bugs verholpen.
- en een ganse hoop andere bugfixes...
Mini FAQ
quote:
Deze FAQ bevat momenteel nog niks, als je iets interessant weet voor hier, laat het me weten
Handige informatie
quote:
Handige links
quote:

[ Bericht 91% gewijzigd door Godtje op 12-03-2007 18:45:15 ]
pi_47185395
Verneukt hè, dat woordenboek .
pi_47185679
quote:
Op maandag 12 maart 2007 12:14 schreef veldmuis het volgende:
Ach, ik type altijd in het Engels
  Lieve Belg maandag 12 maart 2007 @ 12:32:48 #4
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_47186089
Update Thunderbird dan ook even in die OP Die staat nog op versie 0.9
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_47187712
quote:
Op maandag 12 maart 2007 12:32 schreef Jump het volgende:
Leef je uit. Is er geen centrale OP?

En toevallig een idee waarom die lijnen weg zijn?
  maandag 12 maart 2007 @ 13:33:06 #6
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_47189853
Ah, wat leuk! Dat ik nog eens in een OP vermeld zou worden...
De credits liggen trouwens niet bij mij hoor. Ik heb het gewoon van het tweakers.net forum gehaald.
Wees niet bang langzaam te gaan, wees alleen bang stil te staan.
-
Er is meer in het leven dan het tempo opvoeren.
pi_47199735
quote:
Op maandag 12 maart 2007 12:32 schreef Jump het volgende:
Als jij nou ff de OP van het vorige deel copiëert en in een Wiki zet?
pi_47199890
quote:
Op maandag 12 maart 2007 18:42 schreef mcDavid het volgende:

[..]

Als jij nou ff de OP van het vorige deel copiëert en in een Wiki zet?
Staat in de OP nu.
De Wiki kan iedereen.
Nu ga ik eten
pi_47215157
quote:
Op maandag 12 maart 2007 18:45 schreef Godlike02 het volgende:

[..]

Staat in de OP nu.
De Wiki kan iedereen.
Nu ga ik eten
Nee, anders hadden we dat al lang gedaan en dat weet je zelf toch ook wel Alleen de TS (zolang hij kan editten) en modjes kunnen dat.

Dank voor het weghalen van m'n vraag overigens.

Ik vroeg dus:

In Google Agenda heb ik wat gekloot met de lay-out. Nou staan er op een Windows-XP machine wél gewoon de horizontale strepen voor de uren als je de weekweergave aanklikt, maar bij Vista niet. In XP staan er echter ook geen strepen bij gebruik van Mozilla 2.0.2 Iemand enig idee hoe ik die terug krijg? Ik zat zelf aan een ontbrekende plugin te denken oid. Kan het zijn dat ik flash/shockwave of iets dergelijks mis?
pi_47248038
Ik wil de addon 1 click weather gebruiken. Op mijn werk gaat dat prima, maar thuis krijg ik alleen het huidige weer te zien, ongeacht hoeveel dagen vooruit ik in de opties kies. Het weer van nu kan ik ook zien als ik naar buiten kijk, maar hoe krijg ik nou die andere dagen toch in de statusbar in beeld?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_47837517
Waarom staat er bij mij in de titelbalk "(Build 2007030919)" en kan ik geen sites uit de history verwijderen? Wel alles tegelijk maar dat wil ik niet.
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
pi_47838756
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 17:47 schreef crossover het volgende:
Waarom staat er bij mij in de titelbalk "(Build 2007030919)" en kan ik geen sites uit de history verwijderen? Wel alles tegelijk maar dat wil ik niet.
Ik heb dat opeens ook, volgens mij is dat met 2.0.0.3 gekomen.
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 30 maart 2007 @ 20:14:33 #14
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_47842106
Als je iets download met FF, hoe krijg je het voor elkaar om te kiezen waar hij dat moet downloaden, hij plaatst altijd mijn bestanden op het bureaublad automatisch ...
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_47842314
tools / options / tabje main, 2e veld.
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 30 maart 2007 @ 20:20:27 #16
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_47842352
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 20:19 schreef veldmuis het volgende:
tools / options / tabje main, 2e veld.
haha zo makkelijk thx men
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_47860320
Je kan Firefox zo instellen dat je dit soort meldingen niet meer te zien krijgt. Ben alleen vergeten hoe. Weet iemand hoe deze meldingen achterwege blijven?

pi_47860390
'adblock' is vast niet het juiste antwoord?
pi_47860428
Nee het was een algemene instelling, maar ik weet niet meer welke. Ben al bij About:config aan het kijken.
  zondag 1 april 2007 @ 23:55:24 #20
160390 Patton
George S.
pi_47911321
Hoe kan ik ervoor zorgen dat de scrollpositie op een pagina wordt onthouden als ik de back en forward knoppen gebruik (via de extra knoppen op m'n muis)? Soms wordt de scrollpositie wel onthouden en andere keren niet.....
Old Blood and Guts
pi_47911714
quote:
Op zondag 1 april 2007 23:55 schreef Patton het volgende:
Hoe kan ik ervoor zorgen dat de scrollpositie op een pagina wordt onthouden als ik de back en forward knoppen gebruik (via de extra knoppen op m'n muis)? Soms wordt de scrollpositie wel onthouden en andere keren niet.....
Breuls voor zijn kont schoppen dat hij die bug gaat fixxen. En tot die tijd de PI van de laatste post aanklikken voor je F5't.
  Lieve Belg vrijdag 20 april 2007 @ 21:54:07 #22
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_48555321
Even een schopje! Ik heb die nieuwe Thunderbord 2 geïnstalleerd en zag deze middag zo'n popupje komen dat ik een nieuwe mail heb. Dat is wel handig, maar sindsdien heb ik dat niet meer gezien bij nieuwe mails, ook al staat de functie naar aangevinkt bij de opties. Of moet je dat nog ergens anders aanzetten?
  Lieve Belg vrijdag 20 april 2007 @ 21:54:28 #23
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_48555334
En de thunderbird in de OP is nog steeds 0.9
pi_48561278
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 21:54 schreef Jump het volgende:
En de thunderbird in de OP is nog steeds 0.9
Ik kan 'm niet editten, jij wel
  zondag 22 april 2007 @ 12:25:19 #25
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_48593603
Ik heb een probleempje met Firefox, mijn download-scherm blijft leeg het is dus gokken wanneer een download klaar is (hij download dus gewoon wel, ik zie alleen niks)

Iemand oplossing?
pi_48593997
quote:
Op zondag 22 april 2007 12:25 schreef Haunter het volgende:
Ik heb een probleempje met Firefox, mijn download-scherm blijft leeg het is dus gokken wanneer een download klaar is (hij download dus gewoon wel, ik zie alleen niks)

Iemand oplossing?
Er zijn wel oplossingen voor, ik heb hetzelfde probleem. Alleen keert het telkens bij mij terug
Volgens mij moet je uit de map Application Data het bestandje download.rtf oid verwijderen. Ik zal het zo even opzoeken.
  Hoofdredactie Fotografie maandag 23 april 2007 @ 21:10:13 #27
95752 crew  Chell
Kluns
pi_48647495
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 21:54 schreef Jump het volgende:
Even een schopje! Ik heb die nieuwe Thunderbord 2 geïnstalleerd en zag deze middag zo'n popupje komen dat ik een nieuwe mail heb. Dat is wel handig, maar sindsdien heb ik dat niet meer gezien bij nieuwe mails, ook al staat de functie naar aangevinkt bij de opties. Of moet je dat nog ergens anders aanzetten?
Bij mij blijft het gewoon terugkomen, heb niks speciaal aangevinkt verder.

Gebruikt firefox bij jullie ook zoveel geheugen? Ik vind het echt opvallend veel af en toe...
  dinsdag 24 april 2007 @ 22:57:23 #28
104583 cyberstalker
Een krachtig neen!
pi_48687353
Heeft iemand hier al Fx 3.0 op linux gecompileerd? Ik heb hier problemen met fixed background-images. Als je scrollt scrollt het plaatje heel even mee om direct weer terug te schieten. Een heel irritant effect. In oudere versies werkte dit wel gewoon goed.

Ik denk dat het iets met cairo te maken heeft. Iemand een idee waar dit aan kan liggen en vooral hoe dit op te lossen is. Verder vind ik Fx 3.0 namelijk een enorme vooruitgang, qua renderingsnelheid e.d.
Hope for the best, prepare for the worst.
  Lieve Belg dinsdag 24 april 2007 @ 23:01:16 #29
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_48687532
quote:
Op maandag 23 april 2007 21:10 schreef Yoni het volgende:

[..]

Bij mij blijft het gewoon terugkomen, heb niks speciaal aangevinkt verder.

Gebruikt firefox bij jullie ook zoveel geheugen? Ik vind het echt opvallend veel af en toe...
Daarjuist zag ik het even, maar daarna ook weer niet meer. Het komt twee keer per dag tevoorschijn, terwijl ik wel elk half uur meerdere keren het 'new mail' geluidje hoor. Het zal wel iets te maken hebben met de "minimizeToTray' extensie.
  Hoofdredactie Fotografie dinsdag 24 april 2007 @ 23:43:16 #30
95752 crew  Chell
Kluns
pi_48689234
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 23:01 schreef Jump het volgende:

[..]

Daarjuist zag ik het even, maar daarna ook weer niet meer. Het komt twee keer per dag tevoorschijn, terwijl ik wel elk half uur meerdere keren het 'new mail' geluidje hoor. Het zal wel iets te maken hebben met de "minimizeToTray' extensie.
Ah ja, dat zou wel goed kunnen Die gebruik ik niet en bij mij verschijnt dus elke keer gewoon het schermpje
pi_48691262
quote:
Op maandag 23 april 2007 21:10 schreef Yoni het volgende:

[..]

Het gebruikt inderdaad wel veel af en toe ja, Maar ik heb een gig, en doe er verder bijna niets mee dus opvallen doet het niet echt...
  woensdag 25 april 2007 @ 08:44:45 #32
104583 cyberstalker
Een krachtig neen!
pi_48694201
quote:
Op woensdag 25 april 2007 01:02 schreef mcDavid het volgende:

[..]

Het gebruikt inderdaad wel veel af en toe ja, Maar ik heb een gig, en doe er verder bijna niets mee dus opvallen doet het niet echt...
Veel? Fx gebruikt hier 95 MB met 6 tabs open. Dat noem ik niet echt veel eigenlijk .
pi_48714524
Ik heb sinds vorige week Thunderbird geüpgradet naar 2.0, maar het valt me op meerdere PC's op dat het spamfilter veel minder goed lijkt te functioneren. Hebben meer mensen dit ondervonden bij de overstap van 1.5 naar 2.0?
pi_48715201
quote:
Op woensdag 25 april 2007 08:44 schreef cyberstalker het volgende:

[..]

Veel? Fx gebruikt hier 95 MB met 6 tabs open. Dat noem ik niet echt veel eigenlijk .
Hier ook idd, is dit verbeterd met 2.0?
Ik weet dattie vroeger nog wel eens op 140 stond, met maar één of twee tabs. Heb er eigenlijk al een tijdje niet naar gekeken omdat het me toch niet echt uitmaakt.
  woensdag 25 april 2007 @ 19:43:46 #35
104583 cyberstalker
Een krachtig neen!
pi_48715329
quote:
Op woensdag 25 april 2007 19:40 schreef mcDavid het volgende:

[..]

Hier ook idd, is dit verbeterd met 2.0?
Zou ik ook niet weten, draai hier een machine met 4 gig geheugen dus die paar honderd MB kan ik me niet zo druk om maken .
quote:
Ik weet dattie vroeger nog wel eens op 140 stond, met maar één of twee tabs. Heb er eigenlijk al een tijdje niet naar gekeken omdat het me toch niet echt uitmaakt.
  maandag 7 mei 2007 @ 12:52:37 #36
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_49096700
Ik beheer een programma dat draait op WebSTATISTICA. En WebSTATISTICA ondersteunt geen Firefox
Zelf werk ik thuis ook met Firefox en ik heb inmiddels IEView geinstalleerd zodat ik thuis nog kan werken. Dat gaat prima en dat kan ik dan ook wel adviseren aan mijn klanten.
Nu heb ik echter ook een aantal klanten die met Apple werken in combinatie met Firefox. Nu zag ik wel dat er ook mogelijkheden zijn voor hen om dan IE View te installeren, maar dat wil ik liever niet zomaar adviseren. Zijn er hier gebruikers die hier ervaring mee hebben?
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  maandag 7 mei 2007 @ 13:19:13 #37
152953 Sanderrrr
De r bleef hangen
pi_49097708
quote:
Op maandag 12 maart 2007 12:14 schreef veldmuis het volgende:
bij mij werkt dat goedh oor.
  maandag 7 mei 2007 @ 13:31:58 #38
111578 tsjsieb
but not cheap...
pi_49098172
quote:
Op maandag 7 mei 2007 12:52 schreef livelink het volgende:
Ik beheer een programma dat draait op WebSTATISTICA. En WebSTATISTICA ondersteunt geen Firefox
Zelf werk ik thuis ook met Firefox en ik heb inmiddels IEView geinstalleerd zodat ik thuis nog kan werken. Dat gaat prima en dat kan ik dan ook wel adviseren aan mijn klanten.
Nu heb ik echter ook een aantal klanten die met Apple werken in combinatie met Firefox. Nu zag ik wel dat er ook mogelijkheden zijn voor hen om dan IE View te installeren, maar dat wil ik liever niet zomaar adviseren. Zijn er hier gebruikers die hier ervaring mee hebben?
Het heeft geen zin om ze IE View te laten installeren, want IE view laat je de website openen in internet explorer, mits deze aanwezig is op het systeem natuurlijk, en dat zal bij een Apple hooguit een zeer verouderde versie van Internet Explorer kunnen zijn, daar de nieuwere versies (na 5.5 o.i.d., voorzover ik weet iig) niet uitgebracht zijn voor het apple besturingssysteem.

IE Tab is overigens een plugin die handiger is als IE view. IE tab gebruikt de render engine van IE binnen firefox, zonder dat ie een nieuw IE venster opent (misschien handig voor jezelf om te proberen, voor die klanten zal het net als IE view geen zin hebben).
quote:
Op maandag 7 mei 2007 13:19 schreef Sanderrrr het volgende:

[..]

bij mij werkt dat goedh oor.
Inmiddels is het probleem met een nieuwe versie opgelost inderdaad, maar dat heeft wel een tijd geduurd.
  maandag 7 mei 2007 @ 13:45:36 #39
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_49098696
Ik zal in ieder geval die IE tab eens proberen, dank je wel! Ik had al begrepen van mijn Apple klanten dat ze inderdaad alleen maar gebruik kunnen maken van een verouderde IE-versie, maar WebSTATISTICA draait onder IE 5.5 en hoger, dus wie weet is hun IE versie nog net bruikbaar. Dan moet ik ze dat toch maar adviseren.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  maandag 7 mei 2007 @ 16:03:42 #40
111578 tsjsieb
but not cheap...
pi_49104320
quote:
Op maandag 7 mei 2007 13:45 schreef livelink het volgende:
Ik zal in ieder geval die IE tab eens proberen, dank je wel! Ik had al begrepen van mijn Apple klanten dat ze inderdaad alleen maar gebruik kunnen maken van een verouderde IE-versie, maar WebSTATISTICA draait onder IE 5.5 en hoger, dus wie weet is hun IE versie nog net bruikbaar. Dan moet ik ze dat toch maar adviseren.
Ik zie op de website dat Microsoft zijn internet explorer niet eens langer beschikbaar stelt voor de apple gebruikers en hen zelfs adviseert om een recentere browser te gebruiken (safari). Het was trouwens versie 5 (ik weet niet of het 5.5 was, mogelijk niet).
pi_49119801
Open ik net een nieuwe tab en druk per ongeluk de terug- en volgende-knop op m'n muis in:

resultaat voor vorige: ♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦ (allemaal ruitjes)
resultaat voor volgende: ♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠ (allemaal schoppen)

Vet man! HOAX!@!
OEH!!AAAAHH UNIVERSAAJAJAJAJAHHEEOEEUEUE
pi_49152522
Weet iemand wat ik in about:config moet veranderen om die tabscroll buttons weg te krijgen?
(Als je veel tabs opent, dan krijg je links en rechts zo'n scroll button, die wil ik weg hebben zodat mijn tabs gewoon kleiner worden ipv te moeten scrollen)
Ik heb vaak veel tabs open, en met dat tabscroll gedoe verlies je gemakkelijk het overzicht.

Heb zelf gekeken in about:config natuurlijk, maar kon het daar niet vinden.
Ook in MozillaZine kan ik het niet vinden.
Waarschijnlijk omdat ik de goeie naam ervoor niet weet
Doe eens niet.
pi_49152669
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 18:05 schreef Necrodeath het volgende:
Weet iemand wat ik in about:config moet veranderen om die tabscroll buttons weg te krijgen?
(Als je veel tabs opent, dan krijg je links en rechts zo'n scroll button, die wil ik weg hebben zodat mijn tabs gewoon kleiner worden ipv te moeten scrollen)
Ik heb vaak veel tabs open, en met dat tabscroll gedoe verlies je gemakkelijk het overzicht.

Heb zelf gekeken in about:config natuurlijk, maar kon het daar niet vinden.
Ook in MozillaZine kan ik het niet vinden.
Waarschijnlijk omdat ik de goeie naam ervoor niet weet
FF googlen volgende keer

http://lifehacker.com/sof(...)scrolling-208251.php

http://www.google.com/search?q=scroll+button+tabs+firefox
2e link google
pi_49153181
quote:

Dankje, Hd was eerder vandaag gecrashed, dus was met nogal veel andere dingen bezig, was er met mijn domme kop niet bij denk ik...

Nouja, toch bedankt, kusje
Doe eens niet.
pi_49154139
quote:
Op maandag 7 mei 2007 21:54 schreef Nappeklapperapper het volgende:
Open ik net een nieuwe tab en druk per ongeluk de terug- en volgende-knop op m'n muis in:

resultaat voor vorige: ♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦ (allemaal ruitjes)
resultaat voor volgende: ♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠ (allemaal schoppen)

Vet man! HOAX!@!
ligt volgens mij aan de Logitech-drivers. Ik heb dit opgelost door in Setpoint de functie van de back/next-knoppen te mappen naar alt+left en alt+right.
pi_49154344
Hoi ik heb FF3 en op foutgeparste pagina's na zie ik geen verschil met 2 ligt dat aan mij?
  dinsdag 8 mei 2007 @ 19:06:12 #47
111578 tsjsieb
but not cheap...
pi_49154781
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 18:55 schreef veldmuis het volgende:
Hoi ik heb FF3 en op foutgeparste pagina's na zie ik geen verschil met 2 ligt dat aan mij?
Dat lijkt me eerder aan de website liggen dan aan firefox, of begrijp ik je probleem niet?
pi_49155192
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 18:25 schreef Necrodeath het volgende:

[..]

Dankje, Hd was eerder vandaag gecrashed, dus was met nogal veel andere dingen bezig, was er met mijn domme kop niet bij denk ik...

Nouja, toch bedankt, kusje
pi_49155276
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 18:55 schreef veldmuis het volgende:
veranderingen van FF3 zijn waarschijnlijk veranderen onder de moterkap
En het is een hele vroege beta
pi_49155353
quote:
Gran Paradiso Alpha 4 is now available for testing. New features in this development milestone of Mozilla Firefox 3 include the FUEL JavaScript library for extension developers, a redesigned Page Info window, improvements to offline application support and Gecko 1.9 bug fixes.

Several Mac OS X additions have also been made, including support for Growl notifications, improvements to the Cocoa user interface and an initial version of the Breakpad crash reporting tool.

Gran Paradiso Alpha 4 is intended for Web developers and the Mozilla testing community only, with regular end users strongly advised to stick with the stable Firefox 2 for now. Alpha releases of Firefox 3 are branded using the Gran Paradiso codename in an effort to discourage regular end users from downloading them.

Gecko 1.9 Alpha 4 introduces several new features which can be tested by using Gran Paradiso Alpha 4:

* Inclusion of the FUEL Javascript library for extension developers. More details available on the FUEL Wiki
* New Page Info window
* Many Cocoa user interface improvements and bug fixes
* Improvements to offline application support. Enabled Listing of Offline Resources and implemented SQL device for the offline cache. See Marking Resources for Offline Use for further details on offline support.
* Miscellaneous Gecko 1.9 bug fixes

Some of the changes in Alpha versions of Gecko 1.9 affect the web and platform compatibility of Gran Paradiso Alpha 4. For detailed information about changes in Gecko 1.9 and Gran Paradiso, please read these pages:

* Gecko 1.9 Changes affecting websites
* Firefox 3 for developers

Known Issues

All Systems
o The Cairo graphics system has drastically changed the way all text and images are rendered from previous versions of Gecko, so occasional misrenderings of non-latin scripts and fonts may occur.
o The Phishing Protection notification bubble is hidden by the content area (see bug 341950.)
Windows
o Upscaling images can result in misrendering, causing the edges of the image to appear blurry.
Mac OS X
o The user's choice of a default font may not always be honored.
o Font decorations such as underline and strikethrough may be drawn incorrectly.
o Complex script (ex: Indic) may be misrendered.
Linux and Unix systems
o Loading any page with Chinese, Japanese or Korean text can hang the browser (see bug 357637).
o Performance on complex script (ex: Indic) may be slower than previous versions of Gecko.
o Compatibility issues have been reported when users are not running Xorg 7.0 or better.
o Users may experience problems when attempting to print complex pages.
FF3 slaagt in de Acid2-test btw

http://www.webstandards.org/files/acid2/test.html
pi_49164649
Is het mogelijk om de tabs onder in beeld te krijgen ipv boven zoals standaard?
  woensdag 9 mei 2007 @ 08:49:41 #52
111578 tsjsieb
but not cheap...
pi_49172319
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 22:45 schreef Computerleek het volgende:
Is het mogelijk om de tabs onder in beeld te krijgen ipv boven zoals standaard?
Google er eens op...

http://www.google.nl/search?q=firefox+tabs+bottom
pi_49174580
tsjsieb bedankt. Met wat prutsen is het gelukt.

Voor wie dit ook wil:

1) Open het bestand

c:Documents and Settings[User]Application DataMozillaFirefoxProfilesxxxxxxxx.defaultchromeuserChrome-example.css

2) Voeg de volgende twee regels toe:

/* Display the Tab bar at the bottom */
#content > tabbox { -moz-box-direction: reverse; }

3) Sla het gewijzigde bestand op als

c:Documents and Settings[User]Application DataMozillaFirefoxProfilesxxxxxxxx.defaultchromeuserChrome.css
pi_49210966
Hmm ff een tvp omdat ik een beetje met FF voor het eerst aan het kloten ben en het nog niet echt onder de knie heb
pi_49269621
Momenteel draai ik Firefox 1.5 en Thunderbird 1.5 en wil beide upgraden naar versie 2. Alleen, dat kan kennelijk niet meer vanuit de ingebouwde update checker. Ik heb nu voor beide een volledige nieuwe intstallatieprogramma gedownload, maar kan ik deze probleemloos installeren, zodat alle zaken uit mijn huidige versie worden overgenomen?
pi_49270173
Laat maar, ik heb het al . Gewoon volledig downloaden, dan installeren en alles wordt uit de oudere versie automatisch overgenomen. Het ziet er weer super uit allemaal !
pi_49270521
Trouwens, even een vraag ten aanzien van backup. Wat ik nu gebruik is:
- Firefox
- Thunderbird
- Lightning (kalender add-on voor Thunderbird)

Goed, soms wil je gewoon eens je gehele systeem opnieuw installeren of ben je daartoe om welke reden dan ook gedwongen. Het lastigste vind ik zelf dan altijd het overzetten van e-mail en browserinformatie (bookmarks) en dan nu ook de kalenderinformatie. Weet iemand zo een manier hoe je eenvoudig een backup kunt maken van deze Mozilla applicaties die dan ook probleemloos weer is terug te plaatsen in een nieuwe installatie?
pi_49270677
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 15:29 schreef zwambtenaar het volgende:
Trouwens, even een vraag ten aanzien van backup. Wat ik nu gebruik is:
- Firefox
- Thunderbird
- Lightning (kalender add-on voor Thunderbird)

Goed, soms wil je gewoon eens je gehele systeem opnieuw installeren of ben je daartoe om welke reden dan ook gedwongen. Het lastigste vind ik zelf dan altijd het overzetten van e-mail en browserinformatie (bookmarks) en dan nu ook de kalenderinformatie. Weet iemand zo een manier hoe je eenvoudig een backup kunt maken van deze Mozilla applicaties die dan ook probleemloos weer is terug te plaatsen in een nieuwe installatie?
Mozzbackup voor FireFox
Voor de rest moet je zelf ff zoeken
pi_49298262
quote:
Op zondag 22 april 2007 12:38 schreef Ranja_Ranja het volgende:

[..]

Er zijn wel oplossingen voor, ik heb hetzelfde probleem. Alleen keert het telkens bij mij terug
Volgens mij moet je uit de map Application Data het bestandje download.rtf oid verwijderen. Ik zal het zo even opzoeken.
Weet je het al? Ik heb er namelijk ook (weer) last van! Kan download.rtf alleen niet vinden op me computer!
pi_49298589
ah ik heb hem al! Dit is em:
downloads.rdf

en ja verwijderd (eerst ff ergens anders neergezet ) en het werkt weer!
pi_49337680
Vroegah zat er een kruisje helemaal rechts in de balk, zodat je tabbladen kon afsluiten. Nu heb ik dat kruisje naast het tabblad zelf staan, maar ik wil weer dat het helemaal rechts komt te staan.
Weet iemand hoe ik dit weer zo krijg?
  maandag 14 mei 2007 @ 09:32:50 #62
111578 tsjsieb
but not cheap...
pi_49353912
quote:
Op zondag 13 mei 2007 18:03 schreef VoreG het volgende:
Vroegah zat er een kruisje helemaal rechts in de balk, zodat je tabbladen kon afsluiten. Nu heb ik dat kruisje naast het tabblad zelf staan, maar ik wil weer dat het helemaal rechts komt te staan.
Weet iemand hoe ik dit weer zo krijg?
typ in je adresbalk: about:config
verander de waarde bij browser.tabs.closeButtons in 3
pi_49356619
kruisje is voor watjes. Ctrl-klik op de tabbladen.
pi_49356881
quote:
Op maandag 14 mei 2007 11:19 schreef mcDavid het volgende:
kruisje is voor watjes. Ctrl-klik op de tabbladen.
Bij mij sluit ie dan niet hoor
Ik gebruik altijd de scroll knop om tabbladen te sluiten
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
pi_49359245
quote:
Op maandag 14 mei 2007 09:32 schreef tsjsieb het volgende:

[..]

typ in je adresbalk: about:config
verander de waarde bij browser.tabs.closeButtons in 3
Top die zocht ik. Scheelt een muisarm als ik meerdere dingen moet sluiten .
pi_49359374
quote:
Op maandag 14 mei 2007 11:26 schreef crossover het volgende:

[..]

Bij mij sluit ie dan niet hoor
Ik gebruik altijd de scroll knop om tabbladen te sluiten
ja sorry dat bedoel ik. Bij de meeste dingen is dat het zelfde
pi_49361702
Is het mogelijk je FokAT in een rss-feed te bekijken?
pi_49361884
Vraagje aan FFkenners, het filmpje op deze site deed het bij m'n ouders computer (vista home premium) wel in IE en niet in FF. Het hele zwarte gedeelte kwam gewoon niet in beeld (alleen artikel & comments).

Ik probeer het op mijn laptop (ook vista home premium) doet ie 't wel . Iemand enig idee?
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  maandag 14 mei 2007 @ 13:55:25 #69
111578 tsjsieb
but not cheap...
pi_49362518
quote:
Op maandag 14 mei 2007 13:34 schreef Autoreply het volgende:
Is het mogelijk je FokAT in een rss-feed te bekijken?
http://whoops.ath.cx/fokrss/

Dankzij whoops is 't mogelijk
pi_49371594
quote:
Op maandag 14 mei 2007 13:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
Vraagje aan FFkenners, het filmpje op deze site deed het bij m'n ouders computer (vista home premium) wel in IE en niet in FF. Het hele zwarte gedeelte kwam gewoon niet in beeld (alleen artikel & comments).

Ik probeer het op mijn laptop (ook vista home premium) doet ie 't wel . Iemand enig idee?
Flash installen
pi_49372304
quote:
Op maandag 14 mei 2007 13:55 schreef tsjsieb het volgende:

[..]

http://whoops.ath.cx/fokrss/

Dankzij whoops is 't mogelijk
pi_49373448
Ik gebruik ook Whoops extensie, maar geregeld gebeurd er niets als ik op een blauw knopje klik. F5-en helpt dan. Wat is daar de reden van?
pi_49373647
quote:
Op maandag 14 mei 2007 18:44 schreef Autoreply het volgende:
Ik gebruik ook Whoops extensie, maar geregeld gebeurd er niets als ik op een blauw knopje klik. F5-en helpt dan. Wat is daar de reden van?
Das niet de whoops extensie maar die van Lynx666
En zie het extensie topic voor meer info
pi_49385538
Ik heb m'n bookmarks rechts van m'n adresbalk staan. Iedere keer dat ik een venster van maximalisatie afhaal kaapt de adresbalk het grootste deel van de ruimte in. Hoe zet ik die breedte daarvan vast?
  donderdag 17 mei 2007 @ 13:33:42 #75
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_49476822
Weet iemand een extensie die al je extensies over verschillande computers beschikbar maakt. Dus als ik er 1 op me laptop installeer dat die ook op me workstation komt en op me server? (Note dat het allemaal verschillande platformen zijn .)
phluphy for president!
pi_49653452
Hoe scan ik in Thunderbird een map met e-mails zodat hij alle mailadressen daaruit destilleert
pi_49654906
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 13:33 schreef WyriHaximus het volgende:
Weet iemand een extensie die al je extensies over verschillande computers beschikbar maakt. Dus als ik er 1 op me laptop installeer dat die ook op me workstation komt en op me server? (Note dat het allemaal verschillande platformen zijn .)
Die extensie zoek ik ook!
pi_49702146
Vraagje voor de FF-experts:

Iemand enig idee waarom FF zoveel geheugen vreet? Als ik zo'n 10 tabbladen open heb staan wordt m'n pc retetraag. Is 1 gig ram dan al te weinig?
pi_49702242
Geen idee. Hoeveel ram wordt er gebruikt dan OH IK BEN GEEN EXPERT
pi_49702587
Hm, nu blijft ie op normale snelheid met zoveel vensters open. Zou 't ergens anders aan gelegen hebben wellicht? M'n geheugen zat vol en m'n processor werd voor 80 procent gebruikt. Maar toen ik net alle vensters afsloot deed alles 't gewoon weer. Waarschijnlijk een site geweest die de boel vastnaaide ofzo..
pi_49703068
Kan. Gebruik je een alpha/beta met wellicht een geheugenlek ofzo?
pi_49703216
Niet dat ik weet, gewoon een 2.0 versietje.
pi_50090657
Ik ben alles aan het emigreren naar een USB-stick. Gaat an sich perfect, moet alleen de Fok! extensie nog ff installen. (En alle instellingen weer terug zetten :-( )
pi_50090793
Die Cooliris preview vind ik wel een handig tooltje
pi_50092323
quote:
Op maandag 4 juni 2007 14:05 schreef Autoreply het volgende:
Ik ben alles aan het emigreren naar een USB-stick. Gaat an sich perfect, moet alleen de Fok! extensie nog ff installen. (En alle instellingen weer terug zetten :-( )
Zow, na een uurtje prutsen draait vrijwel alles. M'n mailbox "even" overgezet. 4000 mails duurde toch een half uurtje om te importeren
  dinsdag 5 juni 2007 @ 16:03:14 #86
65490 whoops
Home is where the heart is...
pi_50130311
Weet iemand of het mogelijk is om cache dir van Firefox op een andere plek neer te zetten dan waar hij standaard terecht komt? Standaard komt hij in een mapje Cache in je FF profile, die bij ons op het netwerk staat, maar ik wil hem graag op de lokale machine zetten (in een temp dir).
In the beginning, the universe was created. This made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
pi_50132050
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 16:03 schreef whoops het volgende:
Weet iemand of het mogelijk is om cache dir van Firefox op een andere plek neer te zetten dan waar hij standaard terecht komt? Standaard komt hij in een mapje Cache in je FF profile, die bij ons op het netwerk staat, maar ik wil hem graag op de lokale machine zetten (in een temp dir).
Je zou kunnen overwegen met FF portable te gaan werken. Maar das eigenlijk geen oplossing, maar het omzeilen van een probleem.
pi_50132161
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 16:03 schreef whoops het volgende:
quote:
Move the disk cache to a faster or larger location:
Many Windows users like to locate their disk cachefiles on a separate hard drive from Windows. This can improve the performance of Windows or whatever program is using the cache, or it can free up space on a primary partition. (The disk cache should not be confused with the RAM cache described above.) To move Firefox’s disk cache, use about:config to create a new preference. (This is another hidden preference that doesn’t appear until you create it.)

Type browser.cache.disk.parent_directory into the dialog box that appears, then click OK. In the Value dialog box, enter c:folder, providing the foldername in which you wish the file to be located.
in 1.5 in elk geval

url
  dinsdag 5 juni 2007 @ 17:52:08 #89
65490 whoops
pi_50133737
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 17:03 schreef Godlike02 het volgende:

[..]

[..]

in 1.5 in elk geval

url
Thanks a bunch Godt, ik ga dit morgen meteen even proberen!
In the beginning, the universe was created. This made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
pi_50163421
quote:
Op maandag 14 mei 2007 18:51 schreef mcDavid het volgende:

[..]

Das niet de whoops extensie maar die van Lynx666
En zie het extensie topic voor meer info
Waar de fuck is dat topic gebleven?
pi_50164081
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 14:26 schreef Autoreply het volgende:

[..]

Dicht/deleted
pi_50164561
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 14:41 schreef Godlike02 het volgende:

[..]

Dicht/deleted
Ja, ik kwam het net in de search al tegen. Aldus Slarioux:
quote:
De opzet die FOK! nu heeft is leuk op een forum met 2000 leden maar het geheel barst aan alle kanten uit zijn voegen. Dat er nog niks concreets gebeurt is verbaast me dan ook enorm, want als Danny een rare bui heeft drukt hij er de meest debiele beslissingen in een paar uur door. Dat hij zo aarzelt met het opruimen van FOK! snap ik niet.
Wat een achterlijk verhaal, hij had ook kunnen verzoeken om die feature er uit te halen oid, maargoed, het is een dictatuur, geen fatsoenlijke forum zoals tweakers oid

Ja, ik houd al op. Straks word ik nog geband voor dit soort opmerkingen
  woensdag 6 juni 2007 @ 17:25:07 #93
65490 whoops
pi_50170188
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 17:03 schreef Godlike02 het volgende:

[..]

[..]

in 1.5 in elk geval

url
Works like a charm, super...
pi_50323687
Waarom is er niet gewoon de mogelijkheid om fatsoenlijk je backups te restoren in Thunderbird.?
quote:
Op maandag 11 juni 2007 10:01 schreef Autoreply het volgende:
Ik gebruik thunderbird portable maar na een vastloper herkent hij m'n mail niet meer. Ik heb de map profile/mail, de files profile/abook.mab en profile/prefs.js al in een nieuwe geinstalleerde map gekopieerd maar niets. Bij importeren krijg je alleen outlook/outloop express.
Dit is toch absurd, de mails en bestanden staan er nog gewoon op, maar die mail willen lezen, ho maar
pi_50414644
Ik zag dat iemand ook al een Fok! search engine had gemaakt!
http://mycroft.mozdev.org/jsreq.html

Top!
  woensdag 13 juni 2007 @ 23:07:27 #96
35245 bolivian
Gun-toting hip gangster
pi_50431641
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 16:17 schreef Werewolf het volgende:
Ik zag dat iemand ook al een Fok! search engine had gemaakt!
http://mycroft.mozdev.org/jsreq.html

Top!
Deze dus.

.
And so I throw the windows wide /
And call to you across the sky
Lissabon!
pi_50432131
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 14:26 schreef Autoreply het volgende:

[..]

Waar is m'n topic?

pi_50500640
HELP! Sinds vandaag kan ik Fok! niet meer bezoeken met Firefox. Krijg dit op mijn scherm:

Any ideas?
-AJAX AMSTERDAM-
pi_50500682
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 21:16 schreef MakaveliTheDon het volgende:
HELP! Sinds vandaag kan ik Fok! niet meer bezoeken met Firefox. Krijg dit op mijn scherm:

[[url=[afbeelding,link]]afbeelding[/url]]

Any ideas?
ctrl-F5?
pi_50500727
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 21:18 schreef mcDavid het volgende:

[..]

ctrl-F5?
Thx!!
-AJAX AMSTERDAM-
pi_50501008
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 21:20 schreef MakaveliTheDon het volgende:

[..]

Thx!!
Ik vind een " " wel op zijn plaats.
pi_50501373
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 21:27 schreef mcDavid het volgende:

[..]

Ik vind een " " wel op zijn plaats. [afbeelding]
Speciaal voor jou dan.
-AJAX AMSTERDAM-
pi_50614384

Weet iemand hoe ik dat rood gekleurde balkje kan verwijderen?

[ Bericht 14% gewijzigd door -Evert- op 19-06-2007 14:39:31 ]
pi_50614902
View-toolbars-customize en slepen maar
pi_50615829
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 14:45 schreef Autoreply het volgende:
View-toolbars-customize en slepen maar
Heb je het ook eerst even zelf geprobeerd of dat kan?
pi_50636200
Kan je in FF2 een auto-F5 met een bepaalde tijd aanzetten (eventueel met plugin)? Dan wel per keer aan- / uitzetten anders wordt het irritant natuurlijk .

Bijvoorbeeld voor live verslagen die je niet via tv kan volgen (WSOP ).

edit
gevonden

[ Bericht 14% gewijzigd door PietjePuk007 op 20-06-2007 00:10:38 ]
pi_50636828
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 23:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
Kan je in FF2 een auto-F5 met een bepaalde tijd aanzetten (eventueel met plugin)? Dan wel per keer aan- / uitzetten anders wordt het irritant natuurlijk .

Bijvoorbeeld voor live verslagen die je niet via tv kan volgen (WSOP ).
http://reloadevery.mozdev.org/
pi_50655460
Kick
pi_50658693
quote:
Thanx, het werkt wel alleen niet op FOK! .
Zit ik een post te schrijven, reload ie ben ik m'n post weer kwijt .
pi_50658736
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 17:12 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Thanx, het werkt wel alleen niet op FOK! .
Zit ik een post te schrijven, reload ie ben ik m'n post weer kwijt .
Ik gebruik dat altijd alleen voor myAT. Kan je gewoon per tabblad instellen.
pi_50658763
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 17:14 schreef crossover het volgende:
Ik gebruik dat altijd alleen voor myAT. Kan je gewoon per tabblad instellen.
Ik ook, maar moet je niet vergeten om elk topic in een apart tabblad te openen .
pi_50658888
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 17:14 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Ik ook, maar moet je niet vergeten om elk topic in een apart tabblad te openen .
Dat doe ik sowieso
Maar dat is toch een kwestie van even wennen?
pi_50659115
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 17:18 schreef crossover het volgende:
Dat doe ik sowieso
Maar dat is toch een kwestie van even wennen?
Ja klopt, alleen het is irritant als je het vergeet .
pi_50660383
Weet iemand het antwoord op mijn post?
pi_50660678
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 18:08 schreef -Evert- het volgende:
Weet iemand het antwoord op mijn post?
Waarom is het zo belangrijk dat die minibalk weg kan?
pi_50663216
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 18:18 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Waarom is het zo belangrijk dat die minibalk weg kan?
Niet belangrijk, ik vind het alleen stukken fijner. In mijn Thunderbird (screenshot is niet van mij ) passen de folders/accounts in Folder Pane ofzo net niet, waardoor er zo'n scrollbar is. Daarom hoopte ik dat zo'n minibar weg kon. Ik gebruik ook Vista waardoor dat minibalkje beetje blauwachtig is wat een beetje jammer is .
pi_50692637
Ik begin echt een FF aanhanger te worden . Nooit verdiept in addons maar nu ik me er wel ff mee bezig gehouden heb, heb ik er gelijk 4, plus nog 2 woordenboeken .

FF

Tijdens de zoektoch zag ik ook dat er alphaversies zijn van FF3, wat zijn de grootste voordelen tov FF2?
  vrijdag 22 juni 2007 @ 12:05:07 #118
152953 Sanderrrr
De r bleef hangen
pi_50723759
Pas kwam er bij mij een venster met een vraag of ik iets wilde inschakelen, heb maar op ja geklikt. Ben alleen vergeten hoe die functie heet. Als ik nu op een website tussen tekst klik komt er zo'n knipperende | zodat ik met het toetsenbord tekst op het internet kan selecteren. Weet iemand hoe deze functie heet en hoe ik deze weer kan uitzetten?
  vrijdag 22 juni 2007 @ 13:18:56 #119
111578 tsjsieb
but not cheap...
pi_50726369
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 12:05 schreef Sanderrrr het volgende:
Pas kwam er bij mij een venster met een vraag of ik iets wilde inschakelen, heb maar op ja geklikt. Ben alleen vergeten hoe die functie heet. Als ik nu op een website tussen tekst klik komt er zo'n knipperende | zodat ik met het toetsenbord tekst op het internet kan selecteren. Weet iemand hoe deze functie heet en hoe ik deze weer kan uitzetten?
Druk eens op F7 ('t heet cursornavigatie)
pi_50726554
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 14:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik begin echt een FF aanhanger te worden . Nooit verdiept in addons maar nu ik me er wel ff mee bezig gehouden heb, heb ik er gelijk 4, plus nog 2 woordenboeken .

FF

Tijdens de zoektoch zag ik ook dat er alphaversies zijn van FF3, wat zijn de grootste voordelen tov FF2?
http://www.triplesix.nl/ff_extensions/fullquickreply/ deze al geprobeerd?
pi_50726799
quote:
[b]Op vrijdag 22 juni 2007 13:24 schreef deze al geprobeerd?
Thanx , ik had de oude (van whoops) maar deze werkt beter .
pi_50726859
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 13:31 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Thanx , ik had de oude (van whoops) maar deze werkt beter .
Dit is die van whoops die omgebouwd en uitgebreid is
  vrijdag 22 juni 2007 @ 13:38:55 #123
152953 Sanderrrr
De r bleef hangen
pi_50727085
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 13:18 schreef tsjsieb het volgende:

[..]

Druk eens op F7 ('t heet cursornavigatie)
Bedankt, die cursor begon op m'n zenuwen te werken.
pi_50789350
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 14:32 schreef -Evert- het volgende:
[afbeelding]

Weet iemand hoe ik dat rood gekleurde balkje kan verwijderen?
Iemand een idee?
pi_50789712
quote:
Op zondag 24 juni 2007 15:58 schreef -Evert- het volgende:

[..]

Iemand een idee?
Nvm, heb het al gevonden
  woensdag 27 juni 2007 @ 03:51:21 #126
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_50886744
Ik zat net even in m'n Firefox voorkeuren te snuffelen, en tot mijn verbazing kan ik onder het kopje Beveiliging -> Wachtwoorden tonen zonder problemen al mijn wachtwoorden zien.
Dus ik dacht dan stel ik een hoofdwachtwoord in, zodat ik alleen bij m'n wachtwoorden kan als ik die invoer, blijkt dat die een andere functie heeft.

Iemand een idee hoe je dat wel kan regelen, want zo kan iedereen die deze computer gebruikt dus m'n pw's zien..
  woensdag 27 juni 2007 @ 04:20:33 #127
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_50886851
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 03:51 schreef Evil_Koekje het volgende:
Ik zat net even in m'n Firefox voorkeuren te snuffelen, en tot mijn verbazing kan ik onder het kopje Beveiliging -> Wachtwoorden tonen zonder problemen al mijn wachtwoorden zien.
Dus ik dacht dan stel ik een hoofdwachtwoord in, zodat ik alleen bij m'n wachtwoorden kan als ik die invoer, blijkt dat die een andere functie heeft.

Iemand een idee hoe je dat wel kan regelen, want zo kan iedereen die deze computer gebruikt dus m'n pw's zien..
Vanaf Windows 2000 kun je iedereen een eigen account met met wachtwoord geven en kan je het zo oplossen.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  woensdag 27 juni 2007 @ 06:03:16 #128
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_50887024
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 04:20 schreef Megumi het volgende:

[..]

Vanaf Windows 2000 kun je iedereen een eigen account met met wachtwoord geven en kan je het zo oplossen.
Ik heb een Mac, en 't zou echt totale onzin zijn om alleen hiervoor met accounts te gaan werken. Dit moet toch eigenlijk gewoon standaard vanuit Firefox kunnen?
pi_50887484
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 03:51 schreef Evil_Koekje het volgende:

Bij Tools-Options-Security kan je met Show passwords de passwords achter je usernames onzichtbaar maken.
Daarna in datzelfde menu een "master password" aanmaken.
  zaterdag 30 juni 2007 @ 18:18:34 #130
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_51006406
weet iemand hoe ik mijn bookmarks weer kan krijgen
  zaterdag 30 juni 2007 @ 18:25:34 #131
152953 Sanderrrr
De r bleef hangen
pi_51006589
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 18:18 schreef dvdfreak het volgende:
nee dat weet niemand want je verteld verder helemaal geen info over wat je hebt gedaan.
  zaterdag 30 juni 2007 @ 18:27:18 #132
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_51006629
pc restart is enige wat ik heb gedaan
pi_51008148
in je firefox homedir (locatie daarvan is afhankelijk van je OS) staat wel een bookmarksbackup bestandje.
  zaterdag 30 juni 2007 @ 19:25:13 #134
45726 bravo
Proud Odery player!
pi_51008345
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 18:18 schreef dvdfreak het volgende:
In deze folder:
C:Documents and Settingsjou naam hierApplication dataMozillaFirefoxProfiles23rtihvh.defaultbookmarkbackups

Daar vind je alle bookmarks...

Selecteer de laatse bookmark ( je bookmark met de laatste datum ) en hernoem die naar : bookmark ( zonder datum erachter )

Plaats dat bestand in je root directory van firefox ( dus C:Documents and Settingsjou naam hier Application DataMozillaFirefoxProfiles)

En voila!
There's no point in living if you can't feel alive
  zaterdag 30 juni 2007 @ 19:26:35 #135
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_51008381
danke!
pi_51008838
Wat zijn jullie leukste, handigste en/of beste plugins voor FF?
pi_51023629
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 19:39 schreef admiraal_anaal het volgende:
Wat zijn jullie leukste, handigste en/of beste plugins voor FF?
Hoe kunnen wij dat nou voor jou bepalen?
Dat is geheel afhankelijk van je internetgebruik.
Er zijn speciale Fok! plugins van Whoops: http://www.triplesix.nl/ff_extensions/fullquickreply/
Kijk anders eens in het topic: Firefox gebruiken, waarom zou je? of gewoon op de site van Mozilla bij de popular extensions: https://addons.mozilla.or(...)cat:all/sort:popular
pi_51023808
Gmail manager
Foxmark (bookmark synchronizer)
Adblock Plus
Fasterfox
download statusbar

en als je je weleens wat meer in websites verdiept:
Fire-FTP
Web developer
pi_51024018
Werkt dat Fasterfox eigenlijk?
pi_51024572
quote:
Op zondag 1 juli 2007 12:33 schreef crossover het volgende:
Werkt dat Fasterfox eigenlijk?
Volgens mij werkt het vooral psychologisch

Naja er zit wel een bepaalde tactiek achter, dat de belangrijkste onderdelen van een website eerst geladen worden enzo. Maar het leukste is dat je een teller krijgt die je laat zien dat het soms meer dan 25 seconden duurt om je MyAT te openen
pi_51025721
quote:
Op zondag 1 juli 2007 12:16 schreef Werewolf het volgende:

[..]

Er zijn speciale Fok! plugins van Whoops: http://www.triplesix.nl/ff_extensions/fullquickreply/
Kijk anders eens in het topic: Firefox gebruiken, waarom zou je? of gewoon op de site van Mozilla bij de popular extensions: https://addons.mozilla.or(...)cat:all/sort:popular
Maar ik vroeg ook niet welke voor mij het beste zijn Ik werk zelf ook met FF met verschillende addons maar ik vroeg me af wat voor JULLIE persoonlijk de leukste, makkelijkste, beste addons zijn
pi_51025866
De FQR is wel de belangrijkste in ieder geval!
pi_51028524
quote:
Op zondag 1 juli 2007 13:35 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Maar ik vroeg ook niet welke voor mij het beste zijn Ik werk zelf ook met FF met verschillende addons maar ik vroeg me af wat voor JULLIE persoonlijk de leukste, makkelijkste, beste addons zijn
Sorry, verkeerd gelezen....
Maar dan alsnog zou ik hier kijken: Firefox gebruiken, waarom zou je?
pi_51028604
Hoe kan ik wisselen tussen tabbladen eigenlijk? Bij meerdere pagina's gebruik ik altijd ALT-TAB maar bij tabbladen lukt dat niet
pi_51028684
Google weet alles .
pi_51028728
quote:
Op zondag 1 juli 2007 15:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
Google weet alles .
dan kunnen we half Fok dichtgooien als overal het antwoord "Google" op is
pi_51028798
quote:
Op zondag 1 juli 2007 15:14 schreef admiraal_anaal het volgende:
dan kunnen we half Fok dichtgooien als overal het antwoord "Google" op is
Tsja wie stelt hier nou de domme vragen. Ik zal nog een keer een vraag voor je opzoeken .
pi_51029896
quote:
Op zondag 1 juli 2007 15:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
Google weet alles .
hey dat ctrl-1 ctrl-2 enz. trucje is wel een handige!
  zondag 1 juli 2007 @ 18:20:38 #149
154052 RobertVH
I am your father
pi_51033416
Om een of andere reden opent FF download venster niet meer als ik ene download start, ook als ik het handmatig start zie ik nergens mijn downloads... nogal klote
pi_51033727
quote:
Op zondag 1 juli 2007 18:20 schreef RobertVH het volgende:
Om een of andere reden opent FF download venster niet meer als ik ene download start, ook als ik het handmatig start zie ik nergens mijn downloads... nogal klote
Heb je een downloadextensie? En heb je je opties nageken (extra --> opties --> algemeen)?
  zondag 1 juli 2007 @ 18:37:40 #151
152953 Sanderrrr
De r bleef hangen
pi_51033865
quote:
Op zondag 1 juli 2007 18:20 schreef RobertVH het volgende:
http://zoeken.fok.nl/index.php?q=firefox+download+niet&match=&ts=&sort=rel&type=alle&van=&tot=
daar staat ergens het antwoord tussen, deze vraag komt best vaak voorbij.
  zondag 1 juli 2007 @ 18:38:01 #152
154052 RobertVH
I am your father
pi_51033873
Ik heb gewoon 'download beheer toonen tijdens download'' aangevinkt. Gene download add-ons oid.
  zondag 1 juli 2007 @ 18:47:48 #153
154052 RobertVH
I am your father
pi_51034111
quote:
Op zondag 1 juli 2007 18:37 schreef Sanderrrr het volgende:

[..]

http://zoeken.fok.nl/index.php?q=firefox+download+niet&match=&ts=&sort=rel&type=alle&van=&tot=
daar staat ergens het antwoord tussen, deze vraag komt best vaak voorbij.
Een van die beschrijvingen had ik al geprobeerd, maar ik kon de hele map niet vinden.

Nu kwam ik op het slimme idee om ook eens op D:/ te kijken, en daar stond die wel, en problem solved
pi_51041426
quote:
Op zondag 1 juli 2007 15:17 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Tsja wie stelt hier nou de domme vragen. Ik zal nog een keer een vraag voor je opzoeken .
zo bedoelde ik het niet vond het wel lief
pi_51107137
Ok installeer deze plugin:
https://addons.mozilla.org/nl/firefox/addon/2108

Zet vervolgens deze sheet erin om voorgoed af te rekenen met de dubbele regels in de topiclijsten:
http://eduweb.hhs.nl/~60479/forumbreedte.txt

en deze sheet voor als je moeite hebt met de kleine lettertjes op de frontpage:
http://eduweb.hhs.nl/~60479/FOK%21FP%20-%20grote%20letters.txt
  woensdag 11 juli 2007 @ 21:02:06 #156
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_51374418
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 21:02 schreef JortK het volgende:
http://www.chrispederick.com/work/firefox/webdeveloper/

Deze is toch wel erg handig
Zeer puicke plugin inderdaad! Voor als je een beetje bezig bent met sites bouwen.
  woensdag 11 juli 2007 @ 21:23:40 #158
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_51375035
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 21:07 schreef mcDavid het volgende:

[..]

Zeer puicke plugin inderdaad! Voor als je een beetje bezig bent met sites bouwen.
Vooral het CSS verhaal is ernstig handig
pi_51380845
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 21:02 schreef JortK het volgende:
http://www.chrispederick.com/work/firefox/webdeveloper/

Deze is toch wel erg handig
De onderste link in je sign doet het niet
  zaterdag 21 juli 2007 @ 21:31:47 #160
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_51703353
Hoe kon je het tabbladen sluiten knopje ook alweer naar rechts verplaatsen, in plaats van 1 per keer?
pi_51708620
quote:
Op zondag 1 juli 2007 12:16 schreef Werewolf het volgende:

[..]

Deze kan ik niet installeren
pi_51708911
-edit-

damn wat voel ik mij dom
  woensdag 15 augustus 2007 @ 17:31:33 #163
188447 Treveo
I love you, Nancy
pi_52395916
Weet iemand wanneer Firefox 3 officieel uitkomt?
  woensdag 15 augustus 2007 @ 17:34:57 #164
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_52396018
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 17:31 schreef Treveo het volgende:
Weet iemand wanneer Firefox 3 officieel uitkomt?
is 2 niet pas net uit?
  woensdag 15 augustus 2007 @ 17:35:37 #165
188447 Treveo
I love you, Nancy
pi_52396042
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 17:34 schreef gateway het volgende:

[..]

is 2 niet pas net uit?
3 maanden ofzo?
pi_52403890
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 21:31 schreef Messenga het volgende:
Hoe kon je het tabbladen sluiten knopje ook alweer naar rechts verplaatsen, in plaats van 1 per keer?
browser.tabs.closeButtons op een andere waarde zetten
  woensdag 15 augustus 2007 @ 21:54:18 #167
65490 whoops
pi_52404161
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 17:35 schreef Treveo het volgende:

[..]

3 maanden ofzo?
FF2 is in oktober of november vorig jaar uitgekomen, als ik me niet vergis...
  donderdag 16 augustus 2007 @ 02:04:29 #168
188447 Treveo
I love you, Nancy
pi_52412371
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 21:54 schreef whoops het volgende:

[..]

FF2 is in oktober of november vorig jaar uitgekomen, als ik me niet vergis...
Langer dan 3 maandan dan, hé
  donderdag 16 augustus 2007 @ 02:19:10 #169
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_52412531
Als ze het geheugen beheer maar beter onder controle hebben met 3 want 50% van 512MB trekken is niet fijn op een laptop xD. Er was met 2 toch een trukje voor of niet?
phluphy for president!
pi_52423577
Twee vragen:

Hoe krijg je het symbooltje bij IE Tab naar een van de werkbalken boven? Ik heb alle vinkjes ongeveer geprobeerd, maar versleept krijg ik 'm niet.

Hoe migreer je alle instellingen en extensies van FF portable naar FF. Mozbackup is een geweldig stukje software, maar hij kan mijn FF portable niet vinden
pi_52436629
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 15:06 schreef Autoreply het volgende:
Twee vragen:

Hoe krijg je het symbooltje bij IE Tab naar een van de werkbalken boven? Ik heb alle vinkjes ongeveer geprobeerd, maar versleept krijg ik 'm niet.

Hoe migreer je alle instellingen en extensies van FF portable naar FF. Mozbackup is een geweldig stukje software, maar hij kan mijn FF portable niet vinden
1. zoals ik op msn al probeerde uit te leggen, de knop zelf nog even de werkbalk inslepen uit het 'customize' venster
2. http://customsoftwareconsult.com/extensions/febe/febe.html
  Moderator zaterdag 18 augustus 2007 @ 17:47:05 #172
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_52481050
Die nieuwe thunderbird is best flex!
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 21:24:01 #173
188447 Treveo
I love you, Nancy
pi_52485872
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 17:47 schreef Renesite het volgende:
Die nieuwe thunderbird is best flex!
Bedoel je versie 2?
  Moderator zondag 19 augustus 2007 @ 00:46:28 #174
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_52490434
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 21:24 schreef Treveo het volgende:

[..]

Bedoel je versie 2?
2.0.0.6 heb ik nu. De net wat meer vista achtige look (Gestyled enzo)
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_52493823
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 22:52 schreef mcDavid het volgende:
1. zoals ik op msn al probeerde uit te leggen, de knop zelf nog even de werkbalk inslepen uit het 'customize' venster
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 15:06 schreef Autoreply het volgende:
Ik heb alle vinkjes ongeveer geprobeerd, maar versleept krijg ik 'm niet.
Dat dus...
quote:
pi_52497309
ik zit nog steeds op ff1 is het aan te raden om op 3 (2) over te stappen ?
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  zondag 19 augustus 2007 @ 16:13:32 #177
188447 Treveo
I love you, Nancy
pi_52502862
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 12:56 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Naar 2 ja, 3 is nog in beta en raad ik niet aan. Ik vind 2 veel fijner en beter werken dan 1
  zondag 19 augustus 2007 @ 16:14:48 #178
188447 Treveo
I love you, Nancy
pi_52502909
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 00:46 schreef Renesite het volgende:

[..]

2.0.0.6 heb ik nu. De net wat meer vista achtige look (Gestyled enzo)
Dat valt bij mij wel mee, 2 heeft tov 1 alleen wat mooiere knoppen enzo, verder is ie wel ongeveer zelfde.
  zondag 19 augustus 2007 @ 16:17:47 #179
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_52503017
Ik zou ook nog met 3 wachten totdat deze toch echt gewoon beschikbaar als zijnde stable

Zou teveel problemen kunnen veroorzaken waar een gemiddelde gebruiker niet op zit te wachten

Misschien is het uiteraard wel interessant voor devvers om te zien hoe hun producten reageren in FF3
pi_52503477
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 12:56 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Ook vanwege veiligheid is 2 wel handig denk ik.
pi_52515039
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 16:14 schreef Treveo het volgende:

[..]

Dat valt bij mij wel mee, 2 heeft tov 1 alleen wat mooiere knoppen enzo, verder is ie wel ongeveer zelfde.
ook de veiligheid is inderdaad verbeterd. En het gebruiksgemak op sommige puntjes (niet dat daar nog veel aan te verbeteren viel). Maar vooral het geheugengebruik is flink teruggedraaid.
  maandag 20 augustus 2007 @ 04:18:14 #182
188447 Treveo
I love you, Nancy
pi_52519731
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 23:14 schreef mcDavid het volgende:

[..]

ook de veiligheid is inderdaad verbeterd. En het gebruiksgemak op sommige puntjes (niet dat daar nog veel aan te verbeteren viel). Maar vooral het geheugengebruik is flink teruggedraaid.
True, wij hadden alleen over de GUI
  maandag 20 augustus 2007 @ 10:39:29 #183
181657 LordNemephis
computer says no
pi_52522183
Even een vraag over Thunderbird: Ik gebruik het nu een paar maand en ben er op zich tevreden over, echter het ding blijft vaak hangen en neemt dan een bats geheugen in gebruik dat het niet leuk meer is. Is het iemand bekend of daar een oplossing voor is?
Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.
  maandag 20 augustus 2007 @ 10:40:27 #184
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_52522208
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 10:39 schreef LordNemephis het volgende:
Even een vraag over Thunderbird: Ik gebruik het nu een paar maand en ben er op zich tevreden over, echter het ding blijft vaak hangen en neemt dan een bats geheugen in gebruik dat het niet leuk meer is. Is het iemand bekend of daar een oplossing voor is?
Welke versie draai je?
  maandag 20 augustus 2007 @ 10:52:02 #185
181657 LordNemephis
computer says no
pi_52522430
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 10:40 schreef JortK het volgende:

[..]

Welke versie draai je?
De nieuwste, Thunderbird 2.0.0.6
Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.
  maandag 20 augustus 2007 @ 10:55:50 #186
181657 LordNemephis
computer says no
pi_52522510
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 10:52 schreef LordNemephis het volgende:

[..]

De nieuwste, Thunderbird 2.0.0.6
wanneer ik 'm in safe mode opstart is er niets aan het handje loopt ie dus net zo hard vast, maar ik heb verder geen addons of plugins geïnstalleerd .. ikke niet snap

okee dat was dus niet de edit maar de quote knop...
  maandag 20 augustus 2007 @ 11:04:31 #187
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
  maandag 20 augustus 2007 @ 11:17:35 #188
181657 LordNemephis
computer says no
pi_52523031
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 11:04 schreef JortK het volgende:
FF helemaal opnieuw installeren een idee?
nah al geprobeerd... toch maar es op zoek naar een andere mailclient ben ik bang (jammer, op zich is het wel een fijn programma)
pi_52525034
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 23:14 schreef mcDavid het volgende:

[..]

dat is mooi want hij gebruikt soms wel meer dan 100mb aan ram
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
  maandag 20 augustus 2007 @ 13:15:45 #190
188447 Treveo
I love you, Nancy
pi_52526178
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 12:29 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

dat is mooi want hij gebruikt soms wel meer dan 100mb aan ram
Dat is vreemd, ik use TB best lang en kwam nooit boven 50 MB ondanks dat ik hem constant aan heb staan met 5000+ mails in mijn box
pi_52527372
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 13:15 schreef Treveo het volgende:

[..]

Dat is vreemd, ik use TB best lang en kwam nooit boven 50 MB ondanks dat ik hem constant aan heb staan met 5000+ mails in mijn box
nu ook weer 7 tabs open staan
pi_52545897
Ik zit nu op 480 MB. Naja, soit, ik heb geheugen zat, maar een beetje overdreven is 't wel...
  maandag 20 augustus 2007 @ 23:58:50 #193
188447 Treveo
I love you, Nancy
pi_52546135
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 23:51 schreef Autoreply het volgende:
Ik zit nu op 480 MB. Naja, soit, ik heb geheugen zat, maar een beetje overdreven is 't wel...
Das gek, dat heb ik nou nooit
pi_52546444
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 23:58 schreef Treveo het volgende:

[..]

Ik vind 't wat overdreven. Had daarnet iets van 30 tabbladen open waarvan ongeveer de helft op Fok (maar wel 300 posts/pagina) Tel daar nog wat Ebay-pagina's en wat mail e.d. bij op en dan heb je het dus over 15 mb per pagina. Absurd me dunkt...
pi_52548288
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 23:58 schreef Treveo het volgende:

[..]

das heul niet gek als je ziet wat AR allemaal tegelijk open zet met die arme browsert!
pi_52555721
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 01:31 schreef mcDavid het volgende:

[..]

das heul niet gek als je ziet wat AR allemaal tegelijk open zet met die arme browsert!
Ook met 8 tabbladen met wat normale sites trekt hij nog steeds belachelijk veel geheugen
pi_52575685
ik zit met een probleempje.
Ik heb een mooie bladwijzerbalk gemaakt met behulp van "smart bookmarks bar" maar als ik op een link klik en de pagina opent in een ander venster krijg ik niet die bladwijzerbalk. De optie bij "beeld" staat aangevinkt.

Heeft iemand hier een oplossing voor?
pi_52576403
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 22:53 schreef escape_nl het volgende:
ik zit met een probleempje.
Ik heb een mooie bladwijzerbalk gemaakt met behulp van "smart bookmarks bar" maar als ik op een link klik en de pagina opent in een ander venster krijg ik niet die bladwijzerbalk. De optie bij "beeld" staat aangevinkt.

Heeft iemand hier een oplossing voor?
firefox even helemaal afsluiten en weer opstarten?
of nog beter heulemaal geen nieuwe vensters openen en gewoon jezelf aanleren te middleclicken!
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 23:52:17 #199
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_52577545
ik heb een probleem

ik heb firefox versie 2.0.0.6 en daarvan krijg ik een melding als ik ergens iets wil bekijken "De ondersteuning voor JavaScript in uw webbrowser is uitgeschakeld.
Schakel het uitvoeren van JavaScript in en herlaad de pagina
om deze toepassing te kunnen gebruiken."

nu heb ik javaScript ingeschakeld en nog krijg ik dat, waar kan dat aan liggen?

Zelfde probleem heb ik ook hier op het forum, met die header boven in waar o.a my active topics staan die is wit zodat ik die hele regel niet kan zien.
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_52588386
Ter illustratie. Belachelijk

pi_52590127
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 13:30 schreef Autoreply het volgende:
Ter illustratie. Belachelijk

[img=578xnull]http://www.jarnonieuwenhuize.nl/temp/geheugen.jpg[/img]
bij mij valt het anders best mee met iets soortgelijks open:
  woensdag 22 augustus 2007 @ 14:37:45 #202
188447 Treveo
I love you, Nancy
pi_52590350
Ik heb dan rond 54 MB, misschien ligt het aan je add-ons?
pi_52590843
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 14:37 schreef Treveo het volgende:
Ik heb dan rond 54 MB, misschien ligt het aan je add-ons?
Het is een verse install met alleen IE-tab geinstalleerd
  woensdag 22 augustus 2007 @ 15:05:02 #204
188447 Treveo
I love you, Nancy
pi_52591164
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 14:53 schreef Autoreply het volgende:

[..]

Het is een verse install met alleen IE-tab geinstalleerd
Strange, ik heb 54 MB met wat add-ons...
pi_52591828
Wellicht speelt het mee dat FF al een paar dagen nonstop open staan en dat het geheugen niet goed wordt "opgeruimd"
  woensdag 22 augustus 2007 @ 15:35:46 #206
188447 Treveo
I love you, Nancy
pi_52591873
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 15:33 schreef Autoreply het volgende:
Wellicht speelt het mee dat FF al een paar dagen nonstop open staan en dat het geheugen niet goed wordt "opgeruimd"
Dat is zeker zo... FF laat dingen gewoon in het geheugen zitten omdat die sneller geladen kunnen worden, dus echt erg is het toch niet?
  woensdag 22 augustus 2007 @ 21:45:05 #207
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_52603796
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 23:52 schreef WEST het volgende:
ik heb een probleem

ik heb firefox versie 2.0.0.6 en daarvan krijg ik een melding als ik ergens iets wil bekijken "De ondersteuning voor JavaScript in uw webbrowser is uitgeschakeld.
Schakel het uitvoeren van JavaScript in en herlaad de pagina
om deze toepassing te kunnen gebruiken."

nu heb ik javaScript ingeschakeld en nog krijg ik dat, waar kan dat aan liggen?

Zelfde probleem heb ik ook hier op het forum, met die header boven in waar o.a my active topics staan die is wit zodat ik die hele regel niet kan zien.
pi_52608023
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 15:33 schreef Autoreply het volgende:
ram eens op "prive-gegevens opruimen" (ctrl+shift+del). dat scheelt vaak al een hoop.
Anders Fx even opnieuw opstarten!
pi_52608059
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 21:45 schreef WEST het volgende:

[..]

Klinkt als een bug... Fx opnieuw opstarten? desnoods opnieuw installeren?
  donderdag 23 augustus 2007 @ 06:26:25 #210
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_52612096
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 23:36 schreef mcDavid het volgende:

[..]

Klinkt als een bug... Fx opnieuw opstarten? desnoods opnieuw installeren?
Fx opnieuw opstarten werkt niet blijft zelfde probleem en opnieuw installeren ook al gedaan maakt ook geen verschil.

met IE6 heb ik ook dat probleem
pi_52661271
Ik zoek een addon waarmee je kan kiezen wat je wilt printen, bijvoorbeeld een foto met bepaalde stukken tekst i.p.v. een hele pagina. Ik heb het ooit eens gehad, maar ik weet niet meer hoe het heet. En via zoeken vind ik ook niets.

[ Bericht 6% gewijzigd door TjetMaster op 24-08-2007 21:37:18 ]
pi_52671302
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 06:26 schreef WEST het volgende:

[..]

Fx opnieuw opstarten werkt niet blijft zelfde probleem en opnieuw installeren ook al gedaan maakt ook geen verschil.

met IE6 heb ik ook dat probleem
Ook na de-installatie de firefox-map verwijderd uit program files? Daar blijft behoorlijk wat zooi instaan namelijk!

vergeet niet ff je bookmarks te backuppen
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 11:16:02 #213
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_52671323
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 11:14 schreef mcDavid het volgende:

[..]

Ook na de-installatie de firefox-map verwijderd uit program files? Daar blijft behoorlijk wat zooi instaan namelijk!

vergeet niet ff je bookmarks te backuppen
heb ik allemaal gedaan
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 22:19:30 #214
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_52685524
mijn probleem is opgelost
De boosdoender was Norton

toen ik de back up terug gezet heb, toen stond er nog norton op.
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 23:14:42 #215
188447 Treveo
I love you, Nancy
pi_52687116
Huh, ik heb nu opeens hetzelfde probleem als WEST:

Ik heb JavaScript enabled, geen Norton, heb niet eens een antivirus of wat dan ook... :/
  zondag 26 augustus 2007 @ 10:47:01 #216
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_52693248
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 23:14 schreef Treveo het volgende:
Huh, ik heb nu opeens hetzelfde probleem als WEST:

Ik heb JavaScript enabled, geen Norton, heb niet eens een antivirus of wat dan ook... :/
probeer Firefox eens te de-installeren en opnieuw te installeren. wel back up maken van je favo's en ook de map van je pc af halen.

je catch leeg gooien. Wil dat niet moet je ff naar tweakers gaan en daar eens zoeken. Daar kwam ik mijn oplossing tegen.
  zondag 26 augustus 2007 @ 11:28:08 #217
188447 Treveo
I love you, Nancy
pi_52693786
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 10:47 schreef WEST het volgende:

[..]

probeer Firefox eens te de-installeren en opnieuw te installeren. wel back up maken van je favo's en ook de map van je pc af halen.

je catch leeg gooien. Wil dat niet moet je ff naar tweakers gaan en daar eens zoeken. Daar kwam ik mijn oplossing tegen.
Ik weet het probleem al, het ligt aan Adblock Plus... enige oplossing is om hem forum.fok.nl te laten toestaan .
pi_52695449
Welke ad on maakt het mogelijk om met meer gebruikers online te zijn op dezelfde FF?
pi_52695493
pi_52695518
thx
pi_52695541
Geen dank.
  zondag 26 augustus 2007 @ 17:02:47 #222
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_52702193
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 16:27 schreef mcDavid het volgende:

[..]

Adblockers zijn sowieso verboden op FOK! want stel je voor dat danny inkomsten misloopt doordat mensen de banners niet zien!
jammer dan voor hem ik hoef die irritante dingen niet te zien dus ik block ze
pi_52702340
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 17:02 schreef WEST het volgende:

[..]

jammer dan voor hem ik hoef die irritante dingen niet te zien dus ik block ze
niet te hard roepen dan krijg je een ban!
pi_52702664
Ik ben die klotebanners ook spuugzat, ze hangen geregeld halverwege over een stuk tekst heen
pi_52702691
Moet ik hier als firefox gebruiker regelmatig kijken voor een update of krijg ik dat vanzelf in een venstertje vermeld als ik Firefox opstart op een morgen ?
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
pi_52702734
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 17:23 schreef Canisfire het volgende:
krijg ik dat vanzelf in een venstertje vermeld als ik Firefox opstart op een morgen ?
Normaal gesproken (instellingen op default)
pi_52702745
Oke dankje wel de groeten
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
  zondag 26 augustus 2007 @ 20:40:29 #228
81996 Bond
License to kill
pi_52707359
Bij de vorige FF versie bleven alle tabjes naast elkaar en werden ze steeds kleiner, alleen nu worden ze op gegeven moment niet meer kleiner en verdwijnt die opzij,Vraagje: en dan moet je met zo'n pijltje opzij. Iemand een oplossing om dat weer op de "oude" manier te maken?
Geen commentaar
pi_52742681
Alle mine.nu-domeinen werken weer o/
pi_52819772
als ik adblock plus installeer en de 4 subscri die erbij zitten gebruik werkt alles prima alleen op fok krijg ik bovenin een heel onduidelijk beeld. kan ik dit uitzetten?

"The sailor does not pray for wind, he learns to sail."
pi_52819916
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 19:58 schreef roburt het volgende:
als ik adblock plus installeer en de 4 subscri die erbij zitten gebruik werkt alles prima alleen op fok krijg ik bovenin een heel onduidelijk beeld. kan ik dit uitzetten?

[afbeelding]
Jep, ABP uitschakelen op FOK!. Anders lees je ff 10 posts terug ofzo
pi_52820564
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 20:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
Voeg de volgende regel toe als uitzonderingsregel:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Werkt bij mij perfect. Ik gebruik adblock plus met Filterset.G [www.pierceive.com] als filter.
hoe werkt dat precies? ik ben op die site geweest maar daar wordt ik niet echt wijs van.
ik denk dat dit het is
http://www.pierceive.com/filtersetg/2007-06-02a-MERGED.txt maar met een txt werkt het niet.
en waar vul je de uitzondering in?
pi_52821551
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 20:25 schreef roburt het volgende:

[..]

Werkt bij mij perfect. Ik gebruik adblock plus met Filterset.G [www.pierceive.com] als filter.
[/spoiler]

hoe werkt dat precies? ik ben op die site geweest maar daar wordt ik niet echt wijs van.
ik denk dat dit het is
http://www.pierceive.com/filtersetg/2007-06-02a-MERGED.txt maar met een txt werkt het niet.
en waar vul je de uitzondering in?
Adblock installeren, die regel van Pietjepuk toevoegen als te blokken site en het werkt
pi_52821733
waarom lukt mij dat nooit
ik heb Filterset.G [www.pierceive.com] en www.pierceive.com geprobeerd, maar bij allebei heb ik overal nog popups.

pi_52821864
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 21:06 schreef roburt het volgende:
waarom lukt mij dat nooit
ik heb Filterset.G [www.pierceive.com] en www.pierceive.com geprobeerd, maar bij allebei heb ik overal nog popups.

[afbeelding]
je gaat toch niet menen dat je gewoon de naam hebt ingevoerd als blokkeerregel?

het makkelijkst (n00bpoofst) is die update-extensie even installeren, dan gaat alles vanzelf!
https://addons.mozilla.org/nl/firefox/addon/1136
pi_52822029
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 21:10 schreef mcDavid het volgende:
het makkelijkst (n00bpoofst) is die update-extensie even installeren, dan gaat alles vanzelf!
https://addons.mozilla.org/nl/firefox/addon/1136
Klopt, heb ik ook gedaan.
Dan de regel die ik gaf toevoegen als uitzonderingsregel.
pi_52822048
ik had eerst Filterset.G [www.pierceive.com] gedaan en toen probeerde ik maar die site ja
ik heb een restart gedaan en met Filterset.G [www.pierceive.com] zijn redelijk wat dingen weg maar niet alles.
pi_52822443
-edit- begreep het verkeerd
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 21:15 schreef roburt het volgende:
ik had eerst Filterset.G [www.pierceive.com] gedaan en toen probeerde ik maar die site ja
ik heb een restart gedaan en met Filterset.G [www.pierceive.com] zijn redelijk wat dingen weg maar niet alles.
ik heb ook de volgende filters:
- Dutchblock (wordt helaas niet meer bijgewerkt)
- Easylist_USA_rick752
- EasyElement_USA_rick752
- Filterset.G (net toegevoegd)
pi_52822449
oke ik heb de update gedaan, nu ik een hele lijst met geblockte images, maar de regel van pietjepuk zijn post staat er niet tussen, en ik kan nergens een optie vinden op een uitzonderingsregel in te stellen.

(maar dat FOK scherm is nog wel geblokkeerd.)
pi_52822527
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 21:26 schreef roburt het volgende:
oke ik heb de update gedaan, nu ik een hele lijst met geblockte images, maar de regel van pietjepuk zijn post staat er niet tussen, en ik kan nergens een optie vinden op een uitzonderingsregel in te stellen.

(maar dat FOK scherm is nog wel geblokkeerd.)
Linksonder... "add filter"

dubbelklikken op de lijst werkt ook ohnee das alleen wijzigen
pi_52822604
nee nee nee ik bedoel deze regel eruit te halen @@http://213.193.208.13/ads/*
pi_52822633
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 21:26 schreef roburt het volgende:
maar de regel van pietjepuk zijn post staat er niet tussen
Die moet je ook zelf toevoegen .
quote:
en ik kan nergens een optie vinden op een uitzonderingsregel in te stellen.
Via menu, voorkeuren krijg je een lijst en daarbij kan je het toevoegen.
pi_52823181
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 21:30 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Die moet je ook zelf toevoegen .
[..]

Via menu, voorkeuren krijg je een lijst en daarbij kan je het toevoegen.
nou sorry maar die kan ik niet vinden hoor.
gaat het om adblock plus of die update plugin?

adblock plus heeft de opties:
filter:
add filter
add subs
update
import
export
remove
reset

en die update plugin heeft alleen 2 vinkjes. (aan/uit zetten en een melding weergeven)

ik heb die subscription dus toegevoegd maar nu moet die regel er nog uit.
als ik kijk tussen al die regels staat hij er niet bij maar de bovenkant van FOK is wel verneukt.
pi_52823317
Naast je google zoekding heb je een icoontje ABP.
1) druk op pijltje
2) druk op blokkeerbare onderdelen openen
3) klik er een aan
4) rechtermuisknop menu --> maak een uitzonderingsregel aan
5) ga nu via menu (naast google ) daarheen en verander de regel in degene die ik gegeven heb

Ik heb adblock plus met de filterset die ik al eerder gepost heb.

Succes .
pi_52823523
ah zo, dankje voor de duidelijk uitleg.
pi_52823888
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 21:53 schreef roburt het volgende:
ah zo, dankje voor de duidelijk uitleg.
Gewoon in het hoofdvenster van ABP op "add filter" klikken, en dan die regel van pietjepuk007 invoeren werkt ook. Scheelt c.a. 3 stappen
pi_52823962
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 22:01 schreef mcDavid het volgende:
Gewoon in het hoofdvenster van ABP op "add filter" klikken, en dan die regel van pietjepuk007 invoeren werkt ook. Scheelt c.a. 3 stappen
Dan snappen ze nog niet hoe de addon werken, komen ze hier morgen weer . Leerproces .
pi_52875966
Hoe kan ik in about:config instellen dat mijn zoekopdracht in die balk rechtsboven in een nieuw venster opent?
Kan het maar nergens vinden...
pi_52896415
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 21:20 schreef crossover het volgende:
Hoe kan ik in about:config instellen dat mijn zoekopdracht in die balk rechtsboven in een nieuw venster opent?
Kan het maar nergens vinden...
browser.search.openintab

Bij google was het de vierde hit
pi_52978426
Als ik m'n MyAct op herlaad iedere 30 seconden zet, komt het wel eens voor dat hij daarmee stopt. De url wordt dan aangevuld met een "#". Het heeft te maken met het feit dat je ondertussen een keer op reset cookie klikt.

Oplossing ?
  zondag 9 september 2007 @ 11:00:10 #251
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_53045422
Olla... ik krijg nog weleens meel van totale digibeten die niet weten hoe je een foto moet verkleinen voor ze hem mailen. Ik krijg dan dus dingen van 22honderzoveel bij 17honderdzoveel pixels, waarvan ik net een kleien kwart inline in de mail krijg. Aangezien ik niet alles wil saven om het te kunnen zien: is er een mogelijkheid dan wel een extensie voor Thunderbird waarmee geattachte foto's die inline worden bekeken ook verkleind worden zodat je ze helemaal ziet?

Bij de options in TB kwam ik het niet tegen en ik kon ook niet 123 een extensie vinden hiervoor.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_53045487
Help anyone?
Als ik mijn extensions probeer te update werkt Firefox opeens niet meer (geen één pagina word geladen)
Als ik FireFox opnieuw start werkt alles weer helemaal perfect (Maar extensions worden niét geupdate)
pi_53157159
Mijn pa gebruikt nu outlook, maar dat zuigt (traag, errors, etc) en ik moet er steeds heen om te helpen, dus nu dacht ik eraan om thunderbird te installeren.. inmiddels draait hij, maar ik ben nog op zoek naar 1 functie, namelijk het automatisch resizen van images..

m'n pa (een n00b) wil nog wel eens foto's mailen, en als hij dan 30 foto's van gemiddeld 3 mb gaat versturen, gaat het fout... het zou handig zijn als thunderbird automatisch de foto's kan resizen bij verzenden (net als outlook), is dit mogelijk?
الله المصات الديكه في الجحيم
  donderdag 13 september 2007 @ 21:54:52 #254
136 V.
pi_53157206
quote:
Op donderdag 13 september 2007 21:53 schreef KarelMartel het volgende:
Mijn pa gebruikt nu outlook, maar dat zuigt (traag, errors, etc) en ik moet er steeds heen om te helpen, dus nu dacht ik eraan om thunderbird te installeren.. inmiddels draait hij, maar ik ben nog op zoek naar 1 functie, namelijk het automatisch resizen van images..

m'n pa (een n00b) wil nog wel eens foto's mailen, en als hij dan 30 foto's van gemiddeld 3 mb gaat versturen, gaat het fout... het zou handig zijn als thunderbird automatisch de foto's kan resizen bij verzenden (net als outlook), is dit mogelijk?
Twee posts voor jou stelde ik dezelfde vraag

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_53158548
quote:
Op donderdag 13 september 2007 21:54 schreef Verbal het volgende:

[..]

Twee posts voor jou stelde ik dezelfde vraag

V.
nope, bij jou ging het om het bekijken van ontvangen foto's, bij mij gaat het om het verkleinen van foto's die je verstuurt

maar jou vraag is ook wel interessant, ik ging er eigenlijk wel vanuit dat het automatisch ging..
الله المصات الديكه في الجحيم
  zaterdag 15 september 2007 @ 00:11:41 #256
105263 Litso
Interlectueel.
pi_53187491
Even een vraagje, ik wil graag firefox zoals ik 'm thuis heb, met dezelfde bladwijzers, extensies, searchplugins en alles in 1 keer kopiëren naar mijn laptop. Door een verse install te doen en vervolgens de map in program files volledig te vervangen door die van mijn pc werte het iig niet. Iemand een idee?
"Dat is echt ontzettend zielig" ©
pi_53187619
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 00:11 schreef Litso het volgende:
Even een vraagje, ik wil graag firefox zoals ik 'm thuis heb, met dezelfde bladwijzers, extensies, searchplugins en alles in 1 keer kopiëren naar mijn laptop. Door een verse install te doen en vervolgens de map in program files volledig te vervangen door die van mijn pc werte het iig niet. Iemand een idee?
Dat kopieer programma (ff googelen of zoeken in de op) werkt perfect zolang je geen portable versie gebruikt
pi_53191620
Oh, ik had de OP nog doorgelezen maar dan heb ik 'm toch gemist
Dankje.
I like my coffee black, just like my metal.
pi_53222663
Is er een manier om de configuratie (settings, about:config), add-ons, bookmarks etc op te slaan? Misschien een plugin die alles exporteert naar een bestand?
pi_53224046
quote:
Op zondag 16 september 2007 17:20 schreef crossover het volgende:
Is er een manier om de configuratie (settings, about:config), add-ons, bookmarks etc op te slaan? Misschien een plugin die alles exporteert naar een bestand?
Twee posts boven je

Én het staat ook nog 's in de OP. Is lezen nou zo moeilijk?

Voor de echte luilak
pi_53224183
quote:
Op zondag 16 september 2007 18:22 schreef Autoreply het volgende:

[..]
Is lezen nou zo moeilijk?

Ja
Toch bedankt
pi_53224289
quote:
Op donderdag 13 september 2007 21:53 schreef KarelMartel het volgende:

Ik zou zeggen, leer je pa dat hij foto's vanuit picasa moet mailen!
quote:
Op zondag 9 september 2007 11:07 schreef Devrim het volgende:
Help anyone?
Als ik mijn extensions probeer te update werkt Firefox opeens niet meer (geen één pagina word geladen)
Als ik FireFox opnieuw start werkt alles weer helemaal perfect (Maar extensions worden niét geupdate)
Weet je het zeker?
het is namelijk vereist dat je Fx opnieuw opstart vóór de updates van kracht worden!
pi_53226131
Hmm, kheb hier een vreemd probleem. Als ik via de ietab extensie pagina's bekijk en ik klik op het witte kruisje om alleen dat tabblad te sluiten vraagt hij of ik heel ff wil sluiten. Klik ik nee dan gaat ie alsnog plat. Is dat een bug oid
pi_53286771
Vandaag nog een goede tip gevonden.
browser.enable_automatic_image_resizing op false zetten en je hebt nooit meer die irritante verkleinde foto's
  woensdag 19 september 2007 @ 08:44:34 #265
44963 MadMarine
geregistreerde gek
pi_53291815
Helluuup, thunderbird doet het niet goed meer!
Situatie: ik heb verschillende webmail accounts (hotmail/livemail en gmail) evenals een pop3 account, die ik allen ophaal met thunderbird. Sinds kort werden emails met middelmatig grote bijlagen (vanaf 2 a 3 Mb) niet meer opgehaald door thundebird. Thunderbird loopt dan redelijk vast, en geeft na een hele tijd wachten de "wachttijd voor server localhost verlopen" melding.
Ik heb al verschillende dingen geprobeerd: emailscanner aan/uit, opnieuw installeren van thunderbird. Ik heb zelfs heel windows xp opnieuw geïnstalleerd, maar deze error blijft
Het vreemde is ook dat thunderbird het altijd normaal gedaan heeft, en dat ik niks actief veranderd heb wat de foutmelding zou kunnen veroorzaken.
Is er iemand die nog ideeën heeft wat het zou kunnen zijn, of tips wat ik nog zou kunnen doen?

ohja, ik heb thunderbird 2.0.0.6 en de add-ons webmail 1.2.4, webmail gmail 0.5.9 en webmail hotmail 1.2.9.
ga maar even met die witte meneer mee...
[b]best bekeken topic, ooit[/b]
  woensdag 19 september 2007 @ 18:25:31 #266
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_53306532
Ben ik de enige met problemen met Firefox na die update van gister/vandaag? Ik heb de hele tijd met vastlopers te maken. Alles is veel slomer enzo.
pi_53307206
Sinds een tijdje, en ook nog na de update van vandaag heb ik het dat add-ons opnieuw moeten worden geïnstalleerd, evenals de skin. Ook al start ik opnieuw op, gebeurt er niets. Meer mensen met dit en een oplossing?
  woensdag 19 september 2007 @ 19:38:11 #268
136 V.
pi_53308545
Hoe de neuk back je je address book en mails vanuit thunderbird? Ik krijg de komende dagen en wil niet alles kwijt zijn. Kan nergens een duidelijke handleiding vinden.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_53308874
pi_53308919
quote:
Op woensdag 19 september 2007 18:25 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ben ik de enige met problemen met Firefox na die update van gister/vandaag? Ik heb de hele tijd met vastlopers te maken. Alles is veel slomer enzo.
Ik heb tot nu toe nergens last van.
  woensdag 19 september 2007 @ 20:52:32 #271
188447 Treveo
I love you, Nancy
pi_53310391
quote:
Op woensdag 19 september 2007 19:52 schreef mcDavid het volgende:

[..]

Ik heb tot nu toe nergens last van.
Ik ook niet, blijft bloedsnel op Vista
  woensdag 19 september 2007 @ 21:11:20 #272
188447 Treveo
I love you, Nancy
pi_53310888
Wtf, wrong topic
  woensdag 19 september 2007 @ 22:07:47 #273
136 V.
pi_53312926
quote:
En bedankt

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  donderdag 20 september 2007 @ 10:04:27 #274
44963 MadMarine
geregistreerde gek
pi_53320698
quote:
Op woensdag 19 september 2007 08:44 schreef MadMarine het volgende:
Helluuup, thunderbird doet het niet goed meer!
Situatie: ik heb verschillende webmail accounts (hotmail/livemail en gmail) evenals een pop3 account, die ik allen ophaal met thunderbird. Sinds kort werden emails met middelmatig grote bijlagen (vanaf 2 a 3 Mb) niet meer opgehaald door thundebird. Thunderbird loopt dan redelijk vast, en geeft na een hele tijd wachten de "wachttijd voor server localhost verlopen" melding.
Ik heb al verschillende dingen geprobeerd: emailscanner aan/uit, opnieuw installeren van thunderbird. Ik heb zelfs heel windows xp opnieuw geïnstalleerd, maar deze error blijft
Het vreemde is ook dat thunderbird het altijd normaal gedaan heeft, en dat ik niks actief veranderd heb wat de foutmelding zou kunnen veroorzaken.
Is er iemand die nog ideeën heeft wat het zou kunnen zijn, of tips wat ik nog zou kunnen doen?

ohja, ik heb thunderbird 2.0.0.6 en de add-ons webmail 1.2.4, webmail gmail 0.5.9 en webmail hotmail 1.2.9.
sta ik op de ignore ofzo?
ga maar even met die witte meneer mee...
[b]best bekeken topic, ooit[/b]
pi_53321488
quote:
Op donderdag 20 september 2007 10:04 schreef MadMarine het volgende:

[..]

sta ik op de ignore ofzo?
Neuh maar dr komen hier niet zovaak thunderbird-gebruikers langs
pi_53495832
WTF doet de videodownloader het niet meer?
pi_53496565
Weet iemand een oplossing dan om Youtube filmpjes te downloaden?
pi_53598706
Na de FOK! update (replique 0.3.3) werkt de quickpreview niet meer .
quote:
"De gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd omdat de geldigheid niet kon worden geverifieerd. Ga terug en probeer het opnieuw."
  zondag 30 september 2007 @ 20:21:08 #279
151340 Casino.Bob
level 100 paladin
pi_53598775
Firefox

Firefox 3
anders steek je gewoon even je tong erin
pi_53598803
quote:
Op zondag 30 september 2007 20:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
Na de FOK! update (replique 0.3.3) werkt de quickpreview niet meer .
[..]

Geen problemen mee?

probeer deze versie van de FQR even: http://eduweb.hhs.nl/~60479/FullQuickReply.xpi

-edit-
ohwacht, de preview! Ja idd wel problemen mee!
pi_53598880
quote:
Op zondag 30 september 2007 20:22 schreef mcDavid het volgende:
-edit-
ohwacht, de preview! Ja idd wel problemen mee!
, wordt wachten op een update vrees ik.
pi_53598974
Vrees het ook. Maar laten we er niet teveel over lullen hier, voordat danny op het briljante plan komt deze reeks ook maar dicht te gooien.

Kut dat de site van Lynx666 down is!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')