abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50322402
Ik gebruik thunderbird portable maar na een vastloper herkent hij m'n mail niet meer. Ik heb de map profile/mail, de files profile/abook.mab en profile/prefs.js al in een nieuwe geinstalleerde map gekopieerd maar niets. Bij importeren krijg je alleen outlook/outloop express.
Dit is toch absurd, de mails en bestanden staan er nog gewoon op, maar die mail willen lezen, ho maar
pi_50327075
Nah, ik zal m'n vraag wat anders stellen; ik heb een paar mappen eindigend op .sbd en .msf en extensieloze bestanden bevatten. Hoe krijg ik die binnen m'n weergave in thunderbird zodat ik de mails daaruit kan importeren? Heb geheel internet afgezocht; niets te vinden, zo moeilijk kán het toch niet zijn
pi_50441074
Je moet niet importeren, je hoeft alleen de profiles.ini in je program files directory aan te passen zodat die weer naar de juiste profile wijst. Dan zijn al je mailtjes, filters, server-gegevens en dergelijke beschikbaar alsof die crash nooit heeft plaats gevonden.
Don't hurry, be crappy!
pi_50446429
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 10:22 schreef RiDo78 het volgende:
Je moet niet importeren, je hoeft alleen de profiles.ini in je program files directory aan te passen zodat die weer naar de juiste profile wijst. Dan zijn al je mailtjes, filters, server-gegevens en dergelijke beschikbaar alsof die crash nooit heeft plaats gevonden.
Leuk, maar dat werkt dus alleen bij de normale Thunderbird niet bij portable. Zoals ik op tweakers al replyde:
quote:
Helaasch. Die ben ik ook al tegengekomen, maar bij de portable thunderbird heb ik nog geen profiles.ini kunnen vinden.
Op diverse plekken wordt geadviseerd om ThunderbirdPortableSettings.ini compleet te verwijderen zodat je "vers" begint met een verse install. Dan herkent hij niets. Door

1
2
3
[ThunderbirdPortableSettings]
LastProfileDirectory=G:PortableAppsThunderbirdPortableDataprofile
AgreedToLicense=YES

in te voeren moet hij het normaal gesproken gewoon doen en de mails vinden. Na een crash doet hij dat echter ook niet. Anders was het een simpel verhaal geweest
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')