Als ze maar flink omlaag gaan, vind ik het prima.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 09:46 schreef Kiegie het volgende:
Lichtpuntje: al die verwoesting is natuurlijk wel goed voor de huizenprijzen.
In het Engels heet het "Fire Retardant", al weet ik daar de nederlandse naam zo niet voor.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:10 schreef Karstman het volgende:
Dat is een mengsel van water en een brandvertragend goedje. De naam is iets met een F, geen idee meer hoe het heet.
die moeten wel eng zijn? een brandende slurf?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:39 schreef maniack28 het volgende:
Sterkte... het zijn wel mooie beelden soms... paar fire tornadoes gezien ook
Yeah soort van... klein maar hoor.. moet je maar eens op youtube zoeken naar fire tornadoesquote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:44 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
die moeten wel eng zijn? een brandende slurf?
pics?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 01:15 schreef Vampier het volgende:
Vanmorgen 7:00 was de zon bloedrood. imc met de rook van Irvine die van de berg afkwam was het gewoon echt een akelig gezicht. Alle autos hier zijn bedekt met een laag as en de straten zijn hier en daar gewoon wit van het as. Voor mijn gevoel is deze brand erger dan in 2003
Als ik er aan denk neem ik morgen even de cam mee..... mijn telefoon neemt waardeloze foto'squote:Op donderdag 25 oktober 2007 01:54 schreef LoggedIn het volgende:
pics?
FOX met zijn Al Qai'da links..quote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:14 schreef Frutsel het volgende:
ik moet zeggen dat FOX sensationele koppen houdt![]()
[ afbeelding ]
Daar hebben we het hier op het werk ook over gehad.... en wij kwamen tot de conclusie dat als ze op zo'n manier een terroristische aanslag wilden plegen, dat ze 20 jihadi's hadden gebruikt die allemaal tegelijk en op gevaarlijke punten branden aanstaken, en zolang ze nog vrijuit rondliepen de volgende dag weer op plekken brand stichten. Als ze dan gesnapt zouden worden, dan blazen ze zichzelf op voor de 70 maagden.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 21:20 schreef venomsnake het volgende:
FOX met zijn Al Qai'da links..![]()
klik
Neej, tis gewoon zichtbaarquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:54 schreef Puckzzz het volgende:
Ik kom veel op een Amerikaans fotografie forum. Een aantal leden wonen er erg dichtbij, niemand is volgens mij persoonlijk geraakt door de branden. Wel een aantal mooie foto's die heel goed weergeven hoe het daar nu is / was
http://www.dpchallenge.com/forum.php?action=read&FORUM_THREAD_ID=693083&page=4
(ik hoop dat de link het doet, en dat ie niet in het members only gedeelte staat)
whehe, ze hebben hun doel iig wel bereiktquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:57 schreef Ared het volgende:
Nog een stukje ironie: door inspanningen van natuuractivisten schijnen er er weinig toegangswegen te zijn, en geen stroken voor vuurvertraging, wat de branden moeilijker te bedwingen maakt.
Dat klopt, als je op de kaart kijkt van Los Angeles, dan zie je dat de berggebieden direct rondom de stad nauwelijks toegankelijk is. Dan kun je alleen nog blusvliegtuigen inzetten.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:57 schreef Ared het volgende:
Nog een stukje ironie: door inspanningen van natuuractivisten schijnen er er weinig toegangswegen te zijn, en geen stroken voor vuurvertraging, wat de branden moeilijker te bedwingen maakt.
Ik merk het ook echt in mijn keel, en aan mijn ogen etc.... de lucht is lang niet zo rokerig als vorige week, maar ik woon dus in de buurt van het Santiago Fire, en die fikt nog steeds flink.quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:01 schreef aloa het volgende:
Zeer zware luchtvervuiling na branden
De autoriteiten in de Amerikaanse staat Californië hebben de inwoners zaterdag gewaarschuwd voor een extreem gevaarlijke luchtvervuiling in de nasleep van de natuurbranden. De inwoners van vijf zuidelijke districten is aangeraden binnen te blijven.
Tja, de één vind het fijn, de ander weer niet...quote:Op donderdag 1 november 2007 00:42 schreef Pat-man het volgende:
Bizar om dit te lezen zo allemaal zeg. Vorig jaar in Newport Beach stage gelopen dus herken veel foto's wel.
Fijn dat je alle berichten zo bij elkaar hebt gezet! Topwerk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |