Lente kriebelsquote:Op maandag 12 maart 2007 10:25 schreef jogy het volgende:
Ik heb kriebels!
Als ik niet getrouwd was stond je nu in mijn sig.quote:Op maandag 12 maart 2007 10:30 schreef Ripley het volgende:
Knut! Wat ben je lief!![]()
Bijna net zo lief als een babypanda![]()
Nou, ik ben dus Viaviqra. Woon in Groningen en ga nog naar school. Maar vandaag even niet, want ik ben ziekquote:Op maandag 12 maart 2007 10:41 schreef GI het volgende:
Nou, stel je eens voor. Zoals het hoort.
*zin heeftquote:Op maandag 12 maart 2007 10:32 schreef jogy het volgende:
Lekker aan een witbiertje lurken en mensen kijken.
quote:
Wieckse Wittequote:Op maandag 12 maart 2007 10:32 schreef jogy het volgende:
Lekker aan een witbiertje lurken en mensen kijken.
Als dat zo is ben ik zwaar illegaal bezig geweestquote:Op maandag 12 maart 2007 10:58 schreef jogy het volgende:
[..]![]()
!
! Sinds wanneer is neuken seizoensgebonden?
Heb je geneukt!? Vertel! Is het echt zo geweldig als men zegt, hoe gaat het in zijn werking, doet het pijn. Vertel, vertel!quote:Op maandag 12 maart 2007 10:59 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
Als dat zo is ben ik zwaar illegaal bezig geweest
Op vertoon van je verblijfsvergunning.quote:Op maandag 12 maart 2007 11:13 schreef Maisnon het volgende:
Schipper mag ik overvaren
We lopen zo in de val, elke keer weer, Sjee. Het is niet eerlijk. Open ogen en de naïeve gedachte 'dat het deze keer anders zal gaan'quote:Op maandag 12 maart 2007 11:11 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
En wij trappen er nog in ook, j.
Dat is het fnuikende!
En je zwemdiploma, A én B.quote:Op maandag 12 maart 2007 11:14 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Op vertoon van je verblijfsvergunning.
Women, can't love 'em, can't herd them all into Canada.quote:Op maandag 12 maart 2007 11:16 schreef jogy het volgende:
We lopen zo in de val, elke keer weer, Sjee. Het is niet eerlijk. Open ogen en de naïeve gedachte 'dat het deze keer anders zal gaan'
Laat ze geen emoties zien, Sjeeka! Geef geen duimbreed toe aan die uitzuigers. Hou al je emoties binnen, pot ze op tot het niet langer meer kan waardoor je een PVV aanhanger wordt, die zijn ook zo gefrustreerd.quote:Op maandag 12 maart 2007 11:37 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik ween, j.
Van binnen natuurlijk, want dat verwachten die duivelse schepsels van ons, maar ik ween desalniettemin.
Neuh, ik drink ze wel weg met veel bier.quote:Op maandag 12 maart 2007 11:39 schreef jogy het volgende:
Laat ze geen emoties zien, Sjeeka! Geef geen duimbreed toe aan die uitzuigers. Hou al je emoties binnen, pot ze op tot het niet langer meer kan waardoor je een PVV aanhanger wordt, die zijn ook zo gefrustreerd.
Veel bier > veel gestorven hersencellen > PVV. Logisch gevolg, Sjeeka.quote:Op maandag 12 maart 2007 11:44 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Neuh, ik drink ze wel weg met veel bier.
Is dat het verkiezingsprogramma van de PvvvvvvV?quote:Op maandag 12 maart 2007 11:45 schreef NJ het volgende:
Nu we het er toch over hebben:
'The game' - deel 2.
'.'quote:Op maandag 12 maart 2007 11:45 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Daar heb je zowaar een punt, j.
Ah, dus jou kunnen we wel aankijken zonder dat ons IQ sneller zakt dan een baksteen?quote:
Als het daarbij blijft. Ze zeggen hé ''Waar je mee omgaat wordt je me mee besmet.''quote:Op maandag 12 maart 2007 11:58 schreef jogy het volgende:
[..]
Ah, dus jou kunnen we wel aankijken zonder dat ons IQ sneller zakt dan een baksteen?
[X] KM.quote:Op maandag 12 maart 2007 11:58 schreef KopieerMachine het volgende:
OMG JOHNNY IK WIST NIET DAT HET ZO ERG WAS.
Maar ik ben er hoorIK KOM je redden ofzo !.
Maar ik heb wel vette hoofdpijn. Niks helpt
mvg. !
HvJ NtB NwLy Mijn Knoxvilletje
Die heeft nooit een broek aan.quote:Op maandag 12 maart 2007 11:58 schreef Maisnon het volgende:
Hoort dat bij de Donald Duck dan?
Mvg.quote:Op maandag 12 maart 2007 11:58 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
[X] KM.
R.I.P. voor de nabestaanden.
Als-ie gaat zwemmen wel!quote:Op maandag 12 maart 2007 12:04 schreef jogy het volgende:
Die heeft nooit een broek aan.
Ach, schoonheidsfoutje. Ik typ niet zo sloom. Let niet echt op fouten enzoquote:
Yeah, lekker cruisen door the hood met je matties en chickies checken.quote:Op maandag 12 maart 2007 12:24 schreef dvunz het volgende:
heerlijk..strax weer cruisen en vrouwe in korte rokjes kieke
nope voor me werk in dikke benzquote:Op maandag 12 maart 2007 12:26 schreef jogy het volgende:
[..]
Yeah, lekker cruisen door the hood met je matties en chickies checken.
kan je wel lekker naar vrouwen kijken en ze uitnodigen om samen met jou op een terras een biertje te nuttigenquote:Op maandag 12 maart 2007 12:29 schreef jogy het volgende:
Ik ga straks op mijn fiets cruisen.
Jogy, het is lentequote:Op maandag 12 maart 2007 13:08 schreef SignOTheTimes het volgende:
Kan iemand Jogy even vertellen dat het lente is!
En dan geen slipje hè!?quote:Op maandag 12 maart 2007 13:42 schreef Ripley het volgende:
Ik zal morgen weer eens een rokje aandoen
EET JIJ BABYPANDA'S, UIO?quote:Op maandag 12 maart 2007 14:05 schreef UIO_AMS het volgende:
Voedsel dat nog moet sterven.
Ik had het over babydieren in het algemeen. Het gerecht (baby)panda ben ik nog niet tegengekomen.quote:
Nummer 21quote:Op maandag 12 maart 2007 14:11 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik had het over babydieren in het algemeen. Het gerecht (baby)panda ben ik nog niet tegengekomen.
Hey, eindelijk weer werk man!quote:Op maandag 12 maart 2007 08:46 schreef Joene het volgende:
Maandag , Utrecht , LHV spoedklus ! Hij is leuk !
LoLz.. eens!quote:Op maandag 12 maart 2007 10:58 schreef jogy het volgende:
[..]![]()
!
! Sinds wanneer is neuken seizoensgebonden?
Nice!quote:
Kom je ook weer overheen... Het is mij ook gelukt.quote:Op maandag 12 maart 2007 12:55 schreef Armageddon het volgende:
Ik ben gestopt met zuipen en roken. Damn wat voel ik me kut!
Idd lief.. Ik heb noh een heel aquarium vol met babydiertjes.quote:
McPanda Junior!quote:Op maandag 12 maart 2007 14:11 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik had het over babydieren in het algemeen. Het gerecht (baby)panda ben ik nog niet tegengekomen.
Gleufdiertjes!quote:Op maandag 12 maart 2007 14:25 schreef Armageddon het volgende:
Waarom gaat het over dieren? We hadden het over rokjes!
quote:Op maandag 12 maart 2007 14:34 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik las net iets over sliploze rokjes?
Nimmer j. Eerder andersom.quote:Op maandag 12 maart 2007 14:35 schreef jogy het volgende:
Tenzij jij van plan bent om een rokje zonder slip aan te trekken, Sjeeka.
Slakkensporen?quote:Op maandag 12 maart 2007 14:34 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik las net iets over sliploze rokjes?
Je kent me!quote:
Een slipje zonder rok. Sjeeka toch.quote:
Jij loopt nooit beslipt doch ongerokt rond?quote:Op maandag 12 maart 2007 14:56 schreef UIO_AMS het volgende:
Een slipje zonder rok. Sjeeka toch.
Zijn ook allemaal hetzelfde he?quote:Op maandag 12 maart 2007 14:45 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Had die dag net geen GSM mee met een fototoestel. Zal je verdomme net zien.
Beboxerd doch ongerokt zeker en vast. Beslipt doch ongerokt nimmer wegens een gebrek aan slips.quote:Op maandag 12 maart 2007 14:58 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Jij loopt nooit beslipt doch ongerokt rond?
Ben ik dan echt de enige?
Owh ben jij je mobiele telefoon vergeten..quote:Op maandag 12 maart 2007 15:04 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Zijn ook allemaal hetzelfde he?
Eerst opgeilen en vervolgens niet meewerken om foto's te maken.
Ik had de boxers gemakshalve maar even onder de slips gerekend.quote:Op maandag 12 maart 2007 15:05 schreef UIO_AMS het volgende:
Beboxerd doch ongerokt zeker en vast. Beslipt doch ongerokt nimmer wegens een gebrek aan slips.
Daar komen we nog op terug. Het is namelijk een lang lijstje en ik wil het alfabetisch doen.quote:Op maandag 12 maart 2007 15:10 schreef KopieerMachine het volgende:
Wat heb ik gemist ?
Niks, ga eens kijken of jij toevallig niet buiten bent.quote:Op maandag 12 maart 2007 15:10 schreef KopieerMachine het volgende:
Wat heb ik gemist ?
Analfabatisch ?quote:Op maandag 12 maart 2007 15:11 schreef jogy het volgende:
[..]
Daar komen we nog op terug. Het is namelijk een lang lijstje en ik wil het alfabetisch doen.
Erhm.quote:Op maandag 12 maart 2007 15:11 schreef GI het volgende:
[..]
Niks, ga eens kijken of jij toevallig niet buiten bent.
Onze Oldbie travoquote:Op maandag 12 maart 2007 15:12 schreef KopieerMachine het volgende:
Das dus niet veel.
Ik las ook iets over rokjes, ging Jogy die dragen ?
Iets meer uit elkaar graag.quote:Op maandag 12 maart 2007 15:08 schreef Tally het volgende:
[..]
Owh ben jij je mobiele telefoon vergeten..
Ach neem de mijne maar zit ook een camera op..
Wacht zit ik zo goed?
Scheelt weer een handeling moet je maar denken.quote:
Tja anders was hij eerst een paar keer terugkomen stuiterenquote:Op maandag 12 maart 2007 15:29 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Scheelt weer een handeling moet je maar denken.
Zonde van het glas zou het ook geweest zijn.quote:Op maandag 12 maart 2007 15:31 schreef Tally het volgende:
Tja anders was hij eerst een paar keer terugkomen stuiteren
Dat ook..quote:Op maandag 12 maart 2007 15:33 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Zonde van het glas zou het ook geweest zijn.
Amsterdamse grachten zijn mooi.quote:Op maandag 12 maart 2007 15:34 schreef jogy het volgende:
Ik ben bij de B hoor KM. Nog even!
Gelukkig.quote:Op maandag 12 maart 2007 15:34 schreef jogy het volgende:
Ik ben bij de B hoor KM. Nog even!
Waarom niet???quote:Op maandag 12 maart 2007 15:08 schreef Tally het volgende:
[..]
Owh ben jij je mobiele telefoon vergeten..
Ach neem de mijne maar zit ook een camera op..
Wacht zit ik zo goed?
die hoer iesj doer!quote:
quote:Op maandag 12 maart 2007 15:49 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
die hoer iesj doer!
Wel gevonden, vergiet om mee te nemen!
Freeballen schijnt wel beter voor de produktie te zijn.. wordt gefluisterd in de wandelgang!quote:Op maandag 12 maart 2007 15:25 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik vind boxers echt fucking irritant zitten. Wat moet ik dan an? Niks?
Hey Gast,quote:
Copy / Paste! Zo moeilijk is het niet en ik kan dat weten. Zo schrijf ik namelijk ook altijd mijn rapporten.quote:Op maandag 12 maart 2007 15:44 schreef jogy het volgende:
De HO-MO.
Tada!quote:Op maandag 12 maart 2007 15:44 schreef jogy het volgende:
De HO-MO.
Altijd leuk, die exenquote:Op maandag 12 maart 2007 16:40 schreef UIO_AMS het volgende:
Dit zie ik vandaag ook pas voor het eerst:
http://www.youtube.com/watch?v=tXwgJ243nMM
"Ja, iedereen zit daar".quote:Op maandag 12 maart 2007 16:40 schreef UIO_AMS het volgende:
Ja ben er ook erg gelukkig meequote:
ik zit de godganse dag op een kantoor op een afgelegen bedrijventerrein (vlakbij de Jaap Eden baan @ Amsterdam)quote:Op maandag 12 maart 2007 18:16 schreef dvunz het volgende:
weer behoorlijk wat moois en lekkers gezien vdaag zeg...
laat dit weer maar zo blijve...bevalt best
en die vrouwe op kantoor lope niet in rokjes?quote:Op maandag 12 maart 2007 18:32 schreef Paxlie het volgende:
[..]
ik zit de godganse dag op een kantoor op een afgelegen bedrijventerrein (vlakbij de Jaap Eden baan @ Amsterdam)
er is niks moois te bewonderen
Ja maar... Iedereen zit 'erquote:Op maandag 12 maart 2007 18:32 schreef Paxlie het volgende:
[..]
ik zit de godganse dag op een kantoor op een afgelegen bedrijventerrein (vlakbij de Jaap Eden baan @ Amsterdam)
er is niks moois te bewonderen
er werken alleen maar mannen ook nog eens. Niks geen gevunz in een kopieerhokje ofzoquote:
Die laatste aap lijkt enorm veel op mijn flash leraarquote:Op maandag 12 maart 2007 16:40 schreef UIO_AMS het volgende:
Whehehe.quote:Op maandag 12 maart 2007 19:14 schreef n00cL30n het volgende:
Ja maar... Iedereen zit 'er
Ik herkende alleen nikky en litso. Wie waren die anderen?quote:
Lurkersquote:Op dinsdag 13 maart 2007 08:24 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik herkende alleen nikky en litso. Wie waren die anderen?
Dr_Flash en Marty26 (getal weet ik niet zeker)quote:Op dinsdag 13 maart 2007 08:24 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik herkende alleen nikky en litso. Wie waren die anderen?
Hoi.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 08:34 schreef GI het volgende:
Je maakt mijn dag op zijn minst minder verdraagbaar KM. Dus hou je mond. Ik kom je op verschillende plekken tegen en ik vind het jammer dat ik niet genoeg invloed heb om je vervelende aanwezige manier van posten te belonen met een gebrek aan postrechten.
Mijn bui is uitermate slecht. Een baggerende newbie die overal grappen van anderen probeert te herhalen en een overmatige conditie heeft in zijn geldingsdrang maakt dat allemaal nog veel erger. Op dit moment is Jogy positiever over Duitsers dan ik over jou ben.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 08:37 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Hoi.
Oke, dan weet ikdat en houd daar rekening mee.
Vanwaar al die haat ?![]()
Dat lijkt mij vrij positief. Je moet het leven positief inzien, jammer dat je daar niet mee om kan gaan.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 08:39 schreef GI het volgende:
[..]
Mijn bui is uitermate slecht. Een baggerende newbie die overal grappen van anderen probeert te herhalen en een overmatige conditie heeft in zijn geldingsdrang maakt dat allemaal nog veel erger. Op dit moment is Jogy positiever over Duitsers dan ik over jou ben.
Kwaliteit daar sta ik voor.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 08:42 schreef GI het volgende:
Mijn onvrede richting jou persoon heeft echt geen ene donder te maken met het feit dat je 16 bent. Men onvrede is gebaseerd op je vervelende postgedrag.
Hell, je bent gewoon een irritante kloteuser.
Ik heb Marty zelfs ontmoet. Nog maar eens kijken dan.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 08:31 schreef Tally het volgende:
Dr_Flash en Marty26 (getal weet ik niet zeker)
Goedemorgen!
Denk dat hij deze post beter maar niet kan lezen, De verontwaardigingquote:Op dinsdag 13 maart 2007 08:50 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik heb Marty zelfs ontmoet. Nog maar eens kijken dan.
Hopelijk helpt dat, zodat GI en ik in harmonie naast elkaar kunnen leven.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 09:05 schreef Paxlie het volgende:
* Paxlie geeft GI een gigantische sloot koffie
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 08:50 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik heb Marty zelfs ontmoet. Nog maar eens kijken dan.
Yvonnequote:Op dinsdag 13 maart 2007 09:14 schreef yvonne het volgende:
Kopieermachine mag even een paar uur koelen tot we voldoende koffie ophebben om z'n gebagger te doorstaan.
Ja, ik herken hem dus gewoon niet. Schaduw en belichting en zo.quote:
Dutis.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 09:26 schreef Armageddon het volgende:
Ik vroeg mijzelf sowieso al af wat al die kutnoobs hier deden.
Koffie goed... mag ik ook?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 09:05 schreef Paxlie het volgende:
* Paxlie geeft GI een gigantische sloot koffie
Laatste paar dagen gaat het echt te moeilijk ja... Zelfs de Fok!kerweg checken gaat niet helpen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 09:33 schreef Paxlie het volgende:
Iedereen mag koffie. Wakker worden gaat zwaar
Hey Switches en routers smeken om je aandacht J.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 09:43 schreef Joene het volgende:
Morning , rust @ papendorp.
Neh , valt mee vandaagquote:Op dinsdag 13 maart 2007 09:44 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Hey Switches en routers smeken om je aandacht J.
Het zal de make-up zijn geweestquote:Op dinsdag 13 maart 2007 09:17 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ja, ik herken hem dus gewoon niet. Schaduw en belichting en zo.
Whehehequote:Op dinsdag 13 maart 2007 09:17 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ja, ik herken hem dus gewoon niet. Schaduw en belichting en zo.
Tja, dat maakt vaak weer een hoop goed he?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 09:45 schreef Joene het volgende:
[..]
Neh , valt mee vandaag![]()
Gister even een andere internet gateway aangezet en nu is de rust wedergekeerd , dus het voltallige personeel kan weer internetten nu.
Ze moest afwassen en koffie drinken. Ik moest haar even assisteren. toen heeft ze verteld dat ik wat minder moest baggeren omdat ze anders overspannen raaktequote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:27 schreef jogy het volgende:
Hoeveel uurtjes in de kelder bij yvonne heeft het je gekost, KM?
Blijkbaar is internet rustgevend ja.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 09:54 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Tja, dat maakt vaak weer een hoop goed he?
Hoezo? Het is daar hartstikke druk hoor. Iedereen zit daarquote:
hehe Digitaal pakje peukenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:49 schreef jogy het volgende:
Internet op het werk = verslaving.
Een verslaving waar je jezelf tegoed kan doen = rust.
Internet op het werk = een digitaal pakje peuken.
Vallen ze mij tenminste niet lastig.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:48 schreef Ripley het volgende:
[..]
Hoezo? Het is daar hartstikke druk hoor. Iedereen zit daar
Dat mag ik ook niet meer de komende maandenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:52 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Ok.
Bier !![]()
![]()
![]()
www.isitfriday.net
Gozert... is dit vanwege een weddesnchap ofzo?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:55 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Dat mag ik ook niet meer de komende maanden
Welkom in mijn wereld. De wereld van geen alcohol of tabak.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:55 schreef Armageddon het volgende:
Dat mag ik ook niet meer de komende maanden
Tja.. Ik doe zo op zijn tijd een wijntje... Maar ben Cold turkey gegaan wat betreft roken.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:49 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Welkom in mijn wereld. De wereld van geen alcohol of tabak.
Al wil ik met dat laatste nog wel eens sjoemelen.
Nee dat moet van het CBR. Mijn laatste bloedprikken over een tijdje en dan krijg ik eindelijk weer een rijbewijs voor onbepaalde tijd. O/quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:24 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Gozert... is dit vanwege een weddesnchap ofzo?
Gaat nu eng worden hoor.
Nog ff doorbijten dan maar!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:59 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Nee dat moet van het CBR. Mijn laatste bloedprikken over een tijdje en dan krijg ik eindelijk weer een rijbewijs voor onbepaalde tijd. O/
Tja... kwa snelheidsmaniak wezen wel... Maar de rest....quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:04 schreef Joene het volgende:
Werken ze nog een beetje door op de fok!kerweg Nooc?
Oh hier gaat het zn gangetje , alle xerox machine's geinstalleerd in het nieuwe pand inclusief de KostenPlaats code's . Morgen dagje relaxen (sjablonen aanpassen met nieuwe adres) en savonds alle pc's plus servers afkoppelen en inpakken.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:05 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Tja... kwa snelheidsmaniak wezen wel... Maar de rest....
Ben maar ff een visio tekeningetje aan het maken voor die database monitoring en per stap maar uitleggen wat ik wil...
En dan kijken of ik wat goede feedback kan krijgen van die knakkers aangezien ik het helemaal zat ben...
En daar bij LHV, J?
Gister was het beter dinsdagmorgen weer btw.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:07 schreef Ripley het volgende:
Ik heb een jurkje aan vandaag btw
![]()
Dinsdag![]()
Mennn.. heb helemaal niets gemerkt van je dinsdagochtend gevoel..quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:07 schreef Ripley het volgende:
![]()
Dinsdag![]()
Xerox... tja... daar zitten geen jappen achter de beslissingen he?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:10 schreef Joene het volgende:
[..]
Oh hier gaat het zn gangetje , alle xerox machine's geinstalleerd in het nieuwe pand inclusief de KostenPlaats code's . Morgen dagje relaxen (sjablonen aanpassen met nieuwe adres) en savonds alle pc's plus servers afkoppelen en inpakken.
Nee, dat kwam pas dinsdagmiddagquote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:21 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Mennn.. heb helemaal niets gemerkt van je dinsdagochtend gevoel..![]()
Nah.. Omdat jij het bent.quote:
Xeroxquote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:10 schreef Joene het volgende:
[..]
Oh hier gaat het zn gangetje , alle xerox machine's geinstalleerd in het nieuwe pand inclusief de KostenPlaats code's . Morgen dagje relaxen (sjablonen aanpassen met nieuwe adres) en savonds alle pc's plus servers afkoppelen en inpakken.
foto ...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:07 schreef Ripley het volgende:
![]()
Dinsdag![]()
Bah.... Je weet dat het Ricoh moet zijn.quote:
Alles wat kopieerdquote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:37 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Bah.... Je weet dat het Ricoh moet zijn.
Wie ben jij en wat heb je met Joene gedaan?quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:07 schreef Joene het volgende:
Lekker tot vanavond een uurtje of laat in de avond werken misschien zelfs wel tot morgen zegmaar
Ze houden me hier vast Jogy bij de LHV ! bel plisie snel !quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:11 schreef jogy het volgende:
[..]
Wie ben jij en wat heb je met Joene gedaan?
Ze zullen je vast een of ander goedje gegeven hebbenquote:Op woensdag 14 maart 2007 09:14 schreef Joene het volgende:
[..]
Ze houden me hier vast Jogy bij de LHV ! bel plisie snel !
SoTTje!!!quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:15 schreef SignOTheTimes het volgende:
Ah, onder druk zeg je dus alles?
Toch wil ik het geloof ik niet voor me zien dat wij tweeen met Tally bezig zijn...quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:26 schreef GI het volgende:
Tally heeft ooit ook over mij gedroomd. Je bent in goed gezelschap SoTT
Schoonmaker op CSquote:Op woensdag 14 maart 2007 09:27 schreef GSE het volgende:
Rokjes.. GheGhe.. Vanmiddag weer over het CS heen lopen
Ik ook niet.quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:28 schreef SignOTheTimes het volgende:
[..]
Toch wil ik het geloof ik niet voor me zien dat wij tweeen met Tally bezig zijn...
Wat zou jij doen als je vastgehouden wordt SOTT ?quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:15 schreef SignOTheTimes het volgende:
Ah, onder druk zeg je dus alles?
No helaas.. geen Schoonmaker.. wel veel bezienswaardigheden..quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:28 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Schoonmaker op CS![]()
wel weinig sjans. Maar veel bezienswaardigheden![]()
Dat hangt er dan weer heel erg vanaf door wie!quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:35 schreef Joene het volgende:
[..]
Wat zou jij doen als je vastgehouden wordt SOTT ?
quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:40 schreef GI het volgende:
Dat klinkt als een spannend verhaal, maar ik denk niet dat een boek over Stephen King goed gaat verkopen Arma.
werken die pleisters een beetje/quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:38 schreef Armageddon het volgende:
Sinds ik die nicotinepleisters draag, droom ik een partij raar mensen.Als ik er een boek van zou maken zou Stephen King met z'n oren staan te klapperen.
Ik rookte ongeveer een pakje shag per dag en ik heb maar een paar momenten per dag dat ik echt zin heb om te roken. Je kunt dus vaststellen dat ze werken ja.quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:42 schreef Jerruh het volgende:
[..]
werken die pleisters een beetje/
ik ben namelijk ook gestopt...
Jogy volgens mij. Bij mij om de hoek op station Delft zuid.quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:43 schreef Joene het volgende:
Wie had ook weer die transformers set gekocht laatst en waar ?
hehe welke heb je? dan ga ik ook maar es wat pleisters halenquote:Op woensdag 14 maart 2007 09:43 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik rookte ongeveer een pakje shag per dag en ik heb maar een paar momenten per dag dat ik echt zin heb om te roken. Je kunt dus vaststellen dat ze werken ja.
Wat dacht je van een Project Coordinatorquote:Op woensdag 14 maart 2007 09:38 schreef SignOTheTimes het volgende:
[..]
Dat hangt er dan weer heel erg vanaf door wie!
Ripley in een kort rokje? Tally in een ehhh.....?
Wehehequote:Op woensdag 14 maart 2007 09:42 schreef SignOTheTimes het volgende:
Ik moet mezelf steeds weer een schop verkopen om me er aan te herinneren wie GI ook weer is!
Ik weet het echt wel! Ik weet het echt wel!
Ehh... is dat wel de goede aanpak voor een Project Coordinator?quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:45 schreef Joene het volgende:
[..]
Wat dacht je van een Project Coordinator
Uhm nee.. geen details...quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:24 schreef SignOTheTimes het volgende:
Details... details!!!!
ja maar toch via ebay of marktplaats ofzo zo een japanase kit ?quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:44 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Jogy volgens mij. Bij mij om de hoek op station Delft zuid.
Hangt van haar maten af.quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:46 schreef SignOTheTimes het volgende:
[..]
Ehh... is dat wel de goede aanpak voor een Project Coordinator?
http://www.zelfzorg.nl/product.php?id=766quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:44 schreef Jerruh het volgende:
[..]
hehe welke heb je? dan ga ik ook maar es wat pleisters halen.
Je kan niet kiezen over wie je droomt GIquote:Op woensdag 14 maart 2007 09:26 schreef GI het volgende:
Tally heeft ooit ook over mij gedroomd. Je bent in goed gezelschap SoTT
Jerruhquote:Op woensdag 14 maart 2007 09:28 schreef Jerruh het volgende:tally
ik heb al de hele ochtend buikkrampen.
Mwah het is gecontroleerd zegmaarquote:Op woensdag 14 maart 2007 09:46 schreef SignOTheTimes het volgende:
[..]
Ehh... is dat wel de goede aanpak voor een Project Coordinator?
Auw... nog meer dan 1 ook!quote:
Zoiets maar dan andersquote:Op woensdag 14 maart 2007 09:47 schreef GI het volgende:
[..]
Ah, zoals de droom over mij een paar jaar terug.
Dat heb ik al een keer gedaan Knut. Toen heb ik bijna mijn ex werkgever om zeep geholpen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:46 schreef GI het volgende:
Cold Turkey stoppen is veel beter. Dat doe ik al sinds 4 november
Doe het zelfquote:Op woensdag 14 maart 2007 09:48 schreef SignOTheTimes het volgende:
PM tally... PM!
Hmm.. Misschien iets voor een volgende droomquote:Op woensdag 14 maart 2007 09:28 schreef SignOTheTimes het volgende:
[..]
Toch wil ik het geloof ik niet voor me zien dat wij tweeen met Tally bezig zijn...
quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:49 schreef Tally het volgende:
[..]
Hmm.. Misschien iets voor een volgende droom![]()
quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:47 schreef Tally het volgende:
[..]
Je kan niet kiezen over wie je droomt GI![]()
Ja, de Chineze versiequote:Op woensdag 14 maart 2007 09:46 schreef Joene het volgende:
[..]
ja maar toch via ebay of marktplaats ofzo zo een japanase kit ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |