Lente kriebelsquote:Op maandag 12 maart 2007 10:25 schreef jogy het volgende:
Ik heb kriebels!
Als ik niet getrouwd was stond je nu in mijn sig.quote:Op maandag 12 maart 2007 10:30 schreef Ripley het volgende:
Knut! Wat ben je lief!![]()
Bijna net zo lief als een babypanda![]()
Nou, ik ben dus Viaviqra. Woon in Groningen en ga nog naar school. Maar vandaag even niet, want ik ben ziekquote:Op maandag 12 maart 2007 10:41 schreef GI het volgende:
Nou, stel je eens voor. Zoals het hoort.
*zin heeftquote:Op maandag 12 maart 2007 10:32 schreef jogy het volgende:
Lekker aan een witbiertje lurken en mensen kijken.
quote:
Wieckse Wittequote:Op maandag 12 maart 2007 10:32 schreef jogy het volgende:
Lekker aan een witbiertje lurken en mensen kijken.
Als dat zo is ben ik zwaar illegaal bezig geweestquote:Op maandag 12 maart 2007 10:58 schreef jogy het volgende:
[..]![]()
!
! Sinds wanneer is neuken seizoensgebonden?
Heb je geneukt!? Vertel! Is het echt zo geweldig als men zegt, hoe gaat het in zijn werking, doet het pijn. Vertel, vertel!quote:Op maandag 12 maart 2007 10:59 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
Als dat zo is ben ik zwaar illegaal bezig geweest
Op vertoon van je verblijfsvergunning.quote:Op maandag 12 maart 2007 11:13 schreef Maisnon het volgende:
Schipper mag ik overvaren
We lopen zo in de val, elke keer weer, Sjee. Het is niet eerlijk. Open ogen en de naďeve gedachte 'dat het deze keer anders zal gaan'quote:Op maandag 12 maart 2007 11:11 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
En wij trappen er nog in ook, j.
Dat is het fnuikende!
En je zwemdiploma, A én B.quote:Op maandag 12 maart 2007 11:14 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Op vertoon van je verblijfsvergunning.
Women, can't love 'em, can't herd them all into Canada.quote:Op maandag 12 maart 2007 11:16 schreef jogy het volgende:
We lopen zo in de val, elke keer weer, Sjee. Het is niet eerlijk. Open ogen en de naďeve gedachte 'dat het deze keer anders zal gaan'
Laat ze geen emoties zien, Sjeeka! Geef geen duimbreed toe aan die uitzuigers. Hou al je emoties binnen, pot ze op tot het niet langer meer kan waardoor je een PVV aanhanger wordt, die zijn ook zo gefrustreerd.quote:Op maandag 12 maart 2007 11:37 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik ween, j.
Van binnen natuurlijk, want dat verwachten die duivelse schepsels van ons, maar ik ween desalniettemin.
Neuh, ik drink ze wel weg met veel bier.quote:Op maandag 12 maart 2007 11:39 schreef jogy het volgende:
Laat ze geen emoties zien, Sjeeka! Geef geen duimbreed toe aan die uitzuigers. Hou al je emoties binnen, pot ze op tot het niet langer meer kan waardoor je een PVV aanhanger wordt, die zijn ook zo gefrustreerd.
Veel bier > veel gestorven hersencellen > PVV. Logisch gevolg, Sjeeka.quote:Op maandag 12 maart 2007 11:44 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Neuh, ik drink ze wel weg met veel bier.
Is dat het verkiezingsprogramma van de PvvvvvvV?quote:Op maandag 12 maart 2007 11:45 schreef NJ het volgende:
Nu we het er toch over hebben:
'The game' - deel 2.
'.'quote:Op maandag 12 maart 2007 11:45 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Daar heb je zowaar een punt, j.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |